Pistler çok önemli şu durumda. Çünkü MV Agusta düzlükte çıldırıyor. Eğer bir pistte son viraj ve finish çizgisi arasındaki mesafe çoksa, yani finish düzlüğü uzunsa Kenan'ın çok dikkatli olması lazım.
Geçen yarışta düzlükte Kenan'ın arka tekerinde olan Cluzel, düzlük bittiğinde Kenan'ı arka tekerine almıştı. O yarış da çok çekişmeli geçiyordu ancak MV Agusta'da gaz sorunu çıktı ve yarıştan kotpu Cluzel. Yarışı bitirebilmiş miydi hatırlamıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------
Kenan'ın kafa attığı yarışları biliyoruz
--
Geçen yıl takımı sabotaj yaptı Kenan'a. Doğru düzgün destek olmadıkları gibi motosikletindeki sorunu bile çözmemişlerdi.
Kenan sezon bitmeden şu anki takımına geçmiş ve nihayet yarışları bitirebilmeye başlamıştı. Çünkü önceki takımda bırakın birinciliği zorlamayı, motosiklet sorunları nedeniyle yarış tamamlayamıyordu.
Şu anki takımı Pucetti, geçen yıl Kenan'ı aldıktan sonra Toprak'a da destek çıktı hemen. Toprak'ın şu an yarıştığı klasmandaki son yarışa sokmuştu ve kazanmıştı.
MAHI Racing India, daha Kenan'ın motosikletindeki sorunu çözemezken, Pucetti hem sorunsuz bir motosiklet sunmuş, hem de daha geçen sezondan manevi destek olarak Toprak'a arka çıkmıştı. Toprak da hem geçen sezon hem de bu sezon başarılarıyla Pucetti'nin emeklerinin karşılığını veriyor bence.