Kenan Sofuoğlu Malezya'da Mekanik Sorunlara Rağmen 3. Oldu
Reklamlar
-
08 Haziran 2014, 15:16
#1
Milli motosikletçimiz Kenan Sofuoğlu, Dünya Supersport Şampiyonası'nın Malezya yarışını yaşadığı sorunlara rağmen üçüncü sırada bitirdi.
Dünya Supersport Şampiyonası'nın 6. Ayak yarışı Malezya’nın Sepang Pisti'nde yapıldı. Mahi Yarış Takımının başarılı pilotu Kenan Sofuoğlu, 4. sıradan start aldığı yarışı üçüncülükle tamamladı. Yarışa iyi start alarak birinciliğe yerleşen Sofuoğlu, 7 tur boyunca liderliğini korudu. Motosikletinde mekanik sorunlar yaşayan Kenan Sofuoğlu, kalan 8 turda bir ara dördüncü sıraya düşmesine rağmen yarışı üçüncülükle bitirdi. Malezya yarışını Mark ven der Mark kazanırken, Jules Cluzel’de ikinci oldu. Milli motosikletçimiz Sofuoğlu bu sonuçla Genel Klasmanda 54 puanla 6. sıraya yükseldi.
SÜRÜCÜLER KLASMANI
1. M. VD MARK (HONDA) 115
2. J. CLUZEL (MV Agusta) 82
3. F. MARINO (KAWASAKI) 76
4. L. ZANETTI (HONDA) 60
5. K. Coghlan (YAMAHA) 60
6. KENAN SOFUOĞLU (KAWASAKI) 54
Dünya Supersport Şampiyonası'nın 7. Ayak yarışı 22 Haziran Pazar günü Misano’da koşulacak
Kaynak: Türkiye Motosiklet Federasyonu
Reklamlar
-
08 Haziran 2014, 15:33
#2
Ne giderilemez teknik sorunlarmış?Koca sezon bitti hala aynı bahane. Basit bahanelerle geçiştirmeyin olayı. Kenan takım değiştirmeli.
-
09 Haziran 2014, 14:16
#3
Bende bunu anlamıyorum. Motor yarışın ortalarında mekanik sorun yaşıyor da sonra kendi kendine düzeliyor mu tekrar? Bozulan bir aksam varsa bozulur ya kalırsın yolda ya da yavaşlarsın, tekrar nasıl hızlanıyor. Doğru düzgün bir takıma geçmeli. Şampiyon olacak adamın kaderiyle oynuyorlar resmen.
-
09 Haziran 2014, 23:01
#4
kaldı 7 yarıs ve dıger yarıslarda bırıncı olsa 54+175=229 puan olur.vandermark 115 puanda ve 7 yarısı da en kotu ıhtımal 4. olarak tamamlasa 13x7=81 puan alır.115+81=196 puan olur.yarıslardan bırısınde bırıncı olsa 196+12=208 puan olur.pekı kenan yarısın bırısını daha tamamlayamazsa 229-25=204 olur.yanı demem okı kenan bundan sonrakı her yarısı tamamlamalı ve en ıyı ıhtımal her yarısı bırıncı bıtırmelı.veya belkı ıkı yarısta falan ıkıncı olsa 219 puan olur.ıkı yarısta ucuncu olsa 211 puan olur.tanı en kotu ıhtımalle ıkı kere ucuncu olabılır ve dıgerlerınıde bırıncı bıtırmelı.beya vandermak veya cluzel fln bır ıkı yarısı tamamlayamamalı.hesaplar yapılır yazılır cızılır ama bır gercek varkı.kenan daha once yaptıgı gıbı kalan yedı yarısı cok rahat alabılır yeterkı moralı ıyı olsun motoru ıyı olsun yetenek zaten kenanda var.haaa yıne sampıyon olsa nolur sevınırız tabı ama bır ust tura cıkabılırmı.ımkansız.ya yıne bu serıde yarısır yada bırakır.cunku aynı serıde sampıyon olup devam etse tadı kalmaz.ust tura cıkamaz sponsor yok.yarısları bıraksa artık umudumuz toprak olur.en kısa surede moto2 de yer bulmalı kenan.yoksa 1000 cc grurbu kenanı zorlar ama 600 cc olan moto2 kenanın yapabılecegı bırıs.daha once moto2 de yarıstı ve basarılıydı ama malesef sponsor destegı olmadıgı ıcın supesporta dondu gerı.hayırlısı dıyelım.
ayrıca motor arızası veya teknık arıza dedıgımız sey herhangıbı bır turda motoru 5-6 sn yavaslatsa fren arızası olsa veya gaz yemese ıste sonuc bu olur.bırıncılıkle ucnculuk arasındakı fark gıbı bırsey olurkı bu gıbı yarıslarda sn lerın cok buyuk onemı var.yanı ıllakı arıza var dıye yarıs dısı kalmaya gerek yok.mesela f1 kanada yarısında mercedesler arıza yaptı.hamılton bıraktı tamamlayamadı ama rosberg ıkıncı olarak bıtırdı ve 30 sn farkla onde gıderken ıkıncılıge dustuler.
-
10 Haziran 2014, 17:05
#5
_RoMeO adlı üyeden alıntı
kaldı 7 yarıs ve dıger yarıslarda bırıncı olsa 54+175=229 puan olur.vandermark 115 puanda ve 7 yarısı da en kotu ıhtımal 4. olarak tamamlasa 13x7=81 puan alır.115+81=196 puan olur.yarıslardan bırısınde bırıncı olsa 196+12=208 puan olur.pekı kenan yarısın bırısını daha tamamlayamazsa 229-25=204 olur.yanı demem okı kenan bundan sonrakı her yarısı tamamlamalı ve en ıyı ıhtımal her yarısı bırıncı bıtırmelı.veya belkı ıkı yarısta falan ıkıncı olsa 219 puan olur.ıkı yarısta ucuncu olsa 211 puan olur.tanı en kotu ıhtımalle ıkı kere ucuncu olabılır ve dıgerlerınıde bırıncı bıtırmelı.beya vandermak veya cluzel fln bır ıkı yarısı tamamlayamamalı.hesaplar yapılır yazılır cızılır ama bır gercek varkı.kenan daha once yaptıgı gıbı kalan yedı yarısı cok rahat alabılır yeterkı moralı ıyı olsun motoru ıyı olsun yetenek zaten kenanda var.haaa yıne sampıyon olsa nolur sevınırız tabı ama bır ust tura cıkabılırmı.ımkansız.ya yıne bu serıde yarısır yada bırakır.cunku aynı serıde sampıyon olup devam etse tadı kalmaz.ust tura cıkamaz sponsor yok.yarısları bıraksa artık umudumuz toprak olur.en kısa surede moto2 de yer bulmalı kenan.yoksa 1000 cc grurbu kenanı zorlar ama 600 cc olan moto2 kenanın yapabılecegı bırıs.daha once moto2 de yarıstı ve basarılıydı ama malesef sponsor destegı olmadıgı ıcın supesporta dondu gerı.hayırlısı dıyelım.
ayrıca motor arızası veya teknık arıza dedıgımız sey herhangıbı bır turda motoru 5-6 sn yavaslatsa fren arızası olsa veya gaz yemese ıste sonuc bu olur.bırıncılıkle ucnculuk arasındakı fark gıbı bırsey olurkı bu gıbı yarıslarda sn lerın cok buyuk onemı var.yanı ıllakı arıza var dıye yarıs dısı kalmaya gerek yok.mesela f1 kanada yarısında mercedesler arıza yaptı.hamılton bıraktı tamamlayamadı ama rosberg ıkıncı olarak bıtırdı ve 30 sn farkla onde gıderken ıkıncılıge dustuler.
Supersport da Moto2 gibi 600 cc değil mi ? Farkı Moto2 de bütün motorları takımlara honda tedarik ediyor. Supersportta beceremeyen adam neden moto2 de başarılı olsun ki ?
-
10 Haziran 2014, 17:29
#6
kurubuz adlı üyeden alıntı
Supersport da Moto2 gibi 600 cc değil mi ? Farkı Moto2 de bütün motorları takımlara honda tedarik ediyor. Supersportta beceremeyen adam neden moto2 de başarılı olsun ki ?
Mahi Kawasaki takımmı? kenana ihanet etti kenanın tırnağı olamazsın boşa klawye erkekliği yapma yapabiliyorsan takım bul yarış
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
ukiran35 adlı üyeden alıntı
Ne giderilemez teknik sorunlarmış?Koca sezon bitti hala aynı bahane. Basit bahanelerle geçiştirmeyin olayı. Kenan takım değiştirmeli.
Takım takımmı ki kardeşim kenan 1.ciliğe uğraşıyor ter döküyor takım ihanet ediyor. 3.cü oldu helal olsun. Her ne olursa olsun bırakmıyor boşvermiyor KNN54
GAZLA UÇARSIN FRENLE KONMA İŞİ PROBLEM NASIL OLCEK
-
10 Haziran 2014, 17:51
#7
[QUOTE=Panther38;3370432]Mahi Kawasaki takımmı? kenana ihanet etti kenanın tırnağı olamazsın boşa klawye erkekliği yapma yapabiliyorsan takım bul yarış[COLOR="Silver"]
Beni galiba başkasıyla karıştırdın, ben yarışçı filan değilim. Ama Kenan artık başa oynayan bir yarışçı değil. Orta sıralarda yer bulursa ne ala.
-
10 Haziran 2014, 18:31
#8
Beni galiba başkasıyla karıştırdın, ben yarışçı filan değilim. Ama Kenan artık başa oynayan bir yarışçı değil. Orta sıralarda yer bulursa ne ala.[/QUOTE]
sana katılmıyorum arkadasım.kenan o serideki en iyi yarıscı ve bunuda her yarısta 6-7 tur ilk sırada giderek gösteriyor ve o seride 3 şampiyonluğu olan ve en cok yarıs kazanan sürücü kenan.tabiki mekanik sorunlar moral bozuklu konsantre eksıklı olabılır bırkac yarısta ve bu sebeple pıst dısına cıkıp zamanda kaybedebılır ama kenan kesınlıkle orta sınıf bır sürücü değil ilk önde giden başa yarışan bir sürücü.ayrıca 1000 cc gurubunda kenanın basarılı olabilecegini bende düşünmüyorum farklı bambaşka bir motor ve güç.bu seridede rakipleri genelde gp den gelen yarıscılar ve cok basarılılar.ama moto2 dekı pılotlar ve serı motor guclerı kenanın dısıne gore.eğer gelecekte biryerlerde görmek istiyorsak kesınlıkle bu sezon bırseyler yapıp moto2 klasmanına kendını atması lazım tabı sadece kenanın degıl sponsor olarak tüm türkiyedeki şirketlerinde desteği lazım.
-
10 Haziran 2014, 18:44
#9
_RoMeO adlı üyeden alıntı
sana katılmıyorum arkadasım.kenan o serideki en iyi yarıscı ve bunuda her yarısta 6-7 tur ilk sırada giderek gösteriyor ve o seride 3 şampiyonluğu olan ve en cok yarıs kazanan sürücü kenan.tabiki mekanik sorunlar moral bozuklu konsantre eksıklı olabılır bırkac yarısta ve bu sebeple pıst dısına cıkıp zamanda kaybedebılır ama kenan kesınlıkle orta sınıf bır sürücü değil ilk önde giden başa yarışan bir sürücü.ayrıca 1000 cc gurubunda kenanın basarılı olabilecegini bende düşünmüyorum farklı bambaşka bir motor ve güç.bu seridede rakipleri genelde gp den gelen yarıscılar ve cok basarılılar.ama moto2 dekı pılotlar ve serı motor guclerı kenanın dısıne gore.eğer gelecekte biryerlerde görmek istiyorsak kesınlıkle bu sezon bırseyler yapıp moto2 klasmanına kendını atması lazım tabı sadece kenanın degıl sponsor olarak tüm türkiyedeki şirketlerinde desteği lazım.
Moto2 deki pilotlar Supersporttakilere göre daha düşük seviyede o yüzden Kenan daha başarılı olur diyorsun, katılıyorum. Ama supersport, motogp, superbike bunlar kenanı aşan yarışlar. Sonuçlarını görüyoruz zaten.
-
10 Haziran 2014, 20:17
#10
kurubuz adlı üyeden alıntı
Moto2 deki pilotlar Supersporttakilere göre daha düşük seviyede o yüzden Kenan daha başarılı olur diyorsun, katılıyorum. Ama supersport, motogp, superbike bunlar kenanı aşan yarışlar. Sonuçlarını görüyoruz zaten.
arkadaşım supersport kenanı aşar diyorsun ama bu seride 3 kere en çok kazanan yarıscı rekorunu kırarak sampıyon olan kısının kenan oldugunu unutuyorsun sanırım.rossı gp de defalarca sampıyon olmus ve yıllardır bırıncı olamazken bıle rossıye gpde yarısamaz yapamaz denmezken bu sene goruyoruz defalarca podyum gordu.tamam marqueze ayak uyduramıyor veya lorenzoya ama yınede elınden gelenı yapıyor.pekı sımdı gecen sene ıkıncı oncekı senelerde uc kere supersportta sampıyon olmus bır yarıscımız ıcın supersport onu asar demek dogru oluyormu.tam tersıne ısterse ılk uce bese gıremese bıle yarıscımızı desteklemek gerekır.dosrudur superbıke ve gp serısı kenana bıraz fazla gelır.cunku hem rakıplerı guclu hem motor farklı barız guc farkı var kenanı zorlar ama supersport ve moto2 kenana asla zor gelmez ve oralarda basarılı olacagına emınım.
-
10 Haziran 2014, 21:15
#11
Kenana destek tam destek KNN54 takım takımlığını yapsaydı kenan 1.ciydi
-
10 Haziran 2014, 22:06
#12
Motosiklet Eğitmeni
Yaris tarihinde görülmemis bir ariza serisine maruz kaliyoruz.
Oraya sanayiden iki tamirci göndersen iki test sürüsünde çözer hadiseyi.
Yani bu ariza hikayesi pek tatmin edici degil.
Üstelik Kenan bu takimin destekledigi tek yarisçi degil.
Adini simdi hatirlayamadigim bir pilot daha var.
99 numarayla yarisiyor ve de gayet istikrarli gidiyor.
Yanlis hatirlamiyorsam sadece sezonun ilk yarisinda yaris disi kaldi.
Su an pilotlar siralamasinda ilk onda.
Yani baska bisey var.
Ama ne?
-
11 Haziran 2014, 00:54
#13
Rossinin 46 stıckerını rahatlıkla buluyorken kenan abımızın 54 stıckerını bulamıyorum bır turlu kendı stıckerımı kendım yapcam galıba. Basıt bı stıckerden durum ortaya cıkıyor sanırım
-
11 Haziran 2014, 01:16
#14
Kenan da hiç ilerleme kendini geliştirme sıçrama vs yok...yerinde sayıyor..çıtayı yükseltmiyor...
-
11 Haziran 2014, 01:46
#15
COQ adlı üyeden alıntı
Yaris tarihinde görülmemis bir ariza serisine maruz kaliyoruz.
Oraya sanayiden iki tamirci göndersen iki test sürüsünde çözer hadiseyi.
Yani bu ariza hikayesi pek tatmin edici degil.
Üstelik Kenan bu takimin destekledigi tek yarisçi degil.
Adini simdi hatirlayamadigim bir pilot daha var.
99 numarayla yarisiyor ve de gayet istikrarli gidiyor.
Yanlis hatirlamiyorsam sadece sezonun ilk yarisinda yaris disi kaldi.
Su an pilotlar siralamasinda ilk onda.
Yani baska bisey var.
Ama ne?
Bir şey var değil, bir şey yok. O olmayan şey de para. Mahi Doni denen kriketçi anladığım kadarıyla sponsorluk paralarını ödemiyor. Sezonun ilk yarışından beri motorun üzerinde sponsor yok. Ayrıca Eurosport spikerlerinin söylediğine göre takım tırının üzerindeki bütün sponsor logoları falan da kaldırılmış. Düz beyaz halde, üstünde sadece Kawasaki yazıyomuş takım tırının. Bu da sponsorun para ödememesi üzerine takımın logoları kaldırdığı anlamına geliyor.
Para olmassa başa güreşilemez bunu biliyoruz. Bir de üstüne üstlük bu sene kurallar değişti. Artık bir motoru(engine) birden fazla yarış kullanmak zorundalar; sanırım sezon başına 5 veya 6 altı motor kullanma hakları var. Kawasaki para da olmayınca bu yeni kurallara ayak uyduramadı, sponsor olmadan sadece üreticinin parasıyla ancak bu kadar oluyor. Ten Kate Honda şu an çok daha iyi bir konumda.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bütün bunlara rağmen Kenan'ı eleştirenleri anlamakta güçlük çekiyorum. Adamın siyasi görüşüyle pist üstü performansını ayırmak zorundasınız, ayıramassanız (hele de yarışlarını izlemiyorsanız) gerçek dışı sonuçlara ulaşırsınız. Debriyajı bozulmasa Imola'da çok rahat alacaktı. İngiltere'de 1. giderken ve farkı açarken ön çamurluğu çöküp tekere sürtmeye başladı, bu olmasa bu yarışı da alırdı. Hollanda'da da 2.'lik oldukça muhtemelken motor bozuldu yine. Yani bu kayıp puanları ekleyince kafa kafaya geliyor zaten şampiyona lideriyle, hatta geçiyor. Daha ne yapsın adam ?
-
12 Haziran 2014, 22:22
#16
Kawasaki iyi tutuyor bu adamı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler