Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Kenan Sofuoğlu Almanya'da yarış dışı kaldı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    Milli motosikletçimiz Kenan Sofuoğlu, motosikletinin kontrolünü kaybedip düşmesi nedeniyle yarışı tamamlayamadı.

    Milli motosikletçimiz Kenan Sofuoğlu, Dünya Supersport Şampiyonası’nın 10. ayağı Almanya yarışını, motosikletinin kontrolünü kaybedip düşmesi nedeniyle tamamlayamadı. Nürburgring pistinde 19 tur üzerinden koşulan sezonun 10. yarışına ikinci sıradan başlayan MAHI Racing Team India takımı sporcusu Sofuoğlu, 4. tura kadar mücadeleyi ilk sırada götürdü. Ancak sonrasında şanssızlık yaşadı. Mücadeleyi Yakhnich Motorsport’tan İngiliz Sam Lowes kazandı. Bir sonraki mücadele 15 Eylül’de İstanbul Park’ta olacak.

    Dünya Süpersport Şampiyonası’nın 11. Ayağı 13-14-15 Eylül 2013 tarihlerinde Türkiye’de İstanbul Park’ta koşulacak.

    SÜRÜCÜLER KLASMANI

    1. Sam Lowes (Büyük Britanya) 185
    2. KENAN SOFUOĞLU (TÜRKİYE) 131
    3. Fabien Foret (Fransa) 121
    4. Michael VD Mark (Hollanda) 91
    5. Lorenzo Zanetti (İtalya) 86

    MARKALAR KLASMANI

    1. Kawasaki 200 puan
    2. Yamaha 193
    3. Honda 126

    Kaynak: Fanatik


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    Fabien Foret: “I tried to stay with the two boys at the front but I had my moment also where I was close to crashing, two laps before Kenan did and at the same corner. For me that was it. The pace was quite high so I could not catch up so I just concentrated on riding too the finish. I did not think today I could not do any better than I have done.”


    Öndeki iki elemana yakın kalmaya çalıştım ancak 2 tur önce Kenanın kaza yaptığı virajda ben de kaza yapmaya çok yakın bir an yaşadım.
    O an benim için "bu kadar" dediğim andı. Yarışın genel hızı çok yüksekti bu yüzden yakalayamadım, sadece yarışı bitirebilmek için yarıştım. Bugün yaptığımdan daha iyisini yapabilirdim diye düşünmedim.


    Kenan Sofuoglu: “I was pushing too much. Sam was really fast in race pace and I tried to stay with him. I found out that I did not set up the bike really perfectly. I think and in some places I was losing time, but Sam was really fast anyway. His pace was better than what I expected but I just did not give up. I knew I could finish second easily but I preferred to try to win the race and I knew I could crash so I chose to try to win the race. I knew it would be difficult. There is now a home race for me in Turkey and I will try to win the race again.”


    Çok fazla zorluyordum. Sam yarışta gerçekten hızlıydı ve onunla birlikte kalmaya çalıştım. (Yarışta) Motoru iyi ayarlayamadığımı anladım. Bazı bölümlerde zaman kaybediyordum, ancak Sam yine de hızlıydı. Yarış hızı beklediğimden daha hızlıydı ancak pes etmedim. Kolaylıkla 2. olarak bitirebileceğimi biliyordum fakat yarışı kazanmayı denemeyi tercih ettim, kaza yapabileceğimi de biliyordum yine de yarışı kazanmaya çalışmayı seçtim. Zor olacağını biliyordum. Şimdi benim için Türkiye'de bir "ev yarışı"(Türkçe karşılığını bilmiyorum) var ve tekrar yarışı kazanmayı deneyeceğim."


    Kendi görüşüm Kenan'ın kazanmayı denemekten başka şansı yoktu. Gerekeni yaptı ancak olmadı. Yamaha R6 Kawasaki'ye göre virajlarda çok üstün. Bunun Kenan kendisi de söyledi.
    Merak ettiğim nokta Kenan geçen sene Lorenzini Kawasaki ile resmen uçuyordu. Lowes yanına dahi yaklaşamıyordu.
    Bu Mahi Racing'in Kawasaki'si Kenan'a bir türlü yaramadı, motorlar farklı mı?

  3. #3
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı 0tt0man adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Kendi görüşüm Kenan'ın kazanmayı denemekten başka şansı yoktu. Gerekeni yaptı ancak olmadı. Yamaha R6 Kawasaki'ye göre virajlarda çok üstün. Bunun Kenan kendisi de söyledi.
    Merak ettiğim nokta Kenan geçen sene Lorenzini Kawasaki ile resmen uçuyordu. Lowes yanına dahi yaklaşamıyordu.
    Bu Mahi Racing'in Kawasaki'si Kenan'a bir türlü yaramadı, motorlar farklı mı?
    Kenan'in dedigiyle yaptigi birbirini tutmamis maalesef.

    Kenan Sam çok hizli diyor ama en iyi tur zamanini yapmis.

    Isin asli Kenan 600cc ile bas edebilecek yaslari geçti.
    30 una merdiven dayadi, 23 yasindaki Lowes'in gençligi ve dinamikligi Kenan'da yok.
    Yaris içerisinde Lowes'dan daha fazla yoruluyor ve dogal olarak hataya daha açik hale geliyor.
    Bir de o hafta motorun ayarlari iyi yapilamamissa is iyice çigirindan çikiyor.
    Ama müthis bir hirsi var Kenan'in.
    Zaten onu en büyüklerden biri yapan o kazanma hirsi.
    Sampiyonluk sansini önemli ölçüde kaybetti ama kalan 3 yarista da en önde olmak için elinden geleni yapacagini biliyorum.
    Önümüzde kendisi için esik olabilecek sahane bir firsat var.
    Yaris hayatinda ilk defa kendi ülkesinde, kendi seyircisinin karsisinda yarisacak.
    Burada kazanacagi moralle kalan yarislari Lowes'a zehir edebilir.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  4. #4
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Ama K pisti bilmiyor coq

  5. #5

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kenan'in dedigiyle yaptigi birbirini tutmamis maalesef.

    Kenan Sam çok hizli diyor ama en iyi tur zamanini yapmis.

    Isin asli Kenan 600cc ile bas edebilecek yaslari geçti.
    30 una merdiven dayadi, 23 yasindaki Lowes'in gençligi ve dinamikligi Kenan'da yok.
    Yaris içerisinde Lowes'dan daha fazla yoruluyor ve dogal olarak hataya daha açik hale geliyor.
    Bu seviyedeki yarışçıların hiçbirisi yarış içerisinde yorgun düşecek insanlar değiller. Çok ciddi kondisyon antrenmanları yapıyorlar.

    Yamaha tam bir viraj makinesi, MotoGP'de de durum aynı. Honda'ların düzlükte attığı farkı Lorenzo virajda kapatıyor.
    Ancak Kawasaki virajlarda Honda'dan daha berbat. Kenan düzlükte zaman kazansa bile virajlarda çok kaybediyor.
    Kaybetmemek için Lowes'un güle oynaya döndüğü virajlarda risk alıyor ve düşüyor.
    Lowes'un bir Kawasaki'ye binip Kenan'a rakip olabileceğini sanmıyorum.

    ---------- Post added at 14:10 ---------- Previous post was at 13:52 ----------

    İstanbul Pistini tam bilmiyorum ancak eğer viraj ağırlıklı bir pist ise Kenan'ın kazanma şansı yok denecek kadar az olur.

  6. #6
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Kondisyon antremanlari her spor için yapilan rutin antremanlardir.
    Yoksa 3 tur sonra baska bir yerinizden soluk almaya baslarsiniz.
    Söylediginizin aksine, pilotlar yaris sonrasi asiri kilo kaybetmis ve yorgun oluyorlar.
    Motosikletten koltuklarina girilip indirilen çok pilot gördüm.

    Bir diger iddia ise Yamaha'nin tam bir viraj makinasi oldugu iddiasi ki bu yaklasim da enteresan.
    Yaris motosikletleri çok hiz yapmak için degil, hizli viraj dönmek için tasarlaniyorlar.
    Bu yarislarin püf noktasi da budur, hizli viraj dönebilmek.

    Sam Lowes geçen yil Honda kullaniyordu, ve Monza'da, Donington'da,Aragon'da,Silverston'da ve burda Fransa'da Kenan'i geçti.
    Bu yil Yamaha kullaniyor.
    Yamaha'nin Kawasaki'den iyi oldugunu bana Kenan söylese ona bile gülerim.
    Kenan kawasaki ile daha hizli turlar atiyor, daha yüksek süratlere çikiyor ama yamaha iyi.
    Olmuyor öyle.
    Burada anlasilmasi gereken sey su,
    daha hizli olmaniz yaris kazanabilmek için yetmiyor.

  7. #7

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kondisyon antremanlari her spor için yapilan rutin antremanlardir.
    Yoksa 3 tur sonra baska bir yerinizden soluk almaya baslarsiniz.
    Söylediginizin aksine, pilotlar yaris sonrasi asiri kilo kaybetmis ve yorgun oluyorlar.
    Motosikletten koltuklarina girilip indirilen çok pilot gördüm.

    Bir diger iddia ise Yamaha'nin tam bir viraj makinasi oldugu iddiasi ki bu yaklasim da enteresan.
    Yaris motosikletleri çok hiz yapmak için degil, hizli viraj dönmek için tasarlaniyorlar.
    Bu yarislarin püf noktasi da budur, hizli viraj dönebilmek.

    Sam Lowes geçen yil Honda kullaniyordu, ve Monza'da, Donington'da,Aragon'da,Silverston'da ve burda Fransa'da Kenan'i geçti.
    Bu yil Yamaha kullaniyor.
    Yamaha'nin Kawasaki'den iyi oldugunu bana Kenan söylese ona bile gülerim.
    Kenan kawasaki ile daha hizli turlar atiyor, daha yüksek süratlere çikiyor ama yamaha iyi.
    Olmuyor öyle.
    Burada anlasilmasi gereken sey su,
    daha hizli olmaniz yaris kazanabilmek için yetmiyor.
    Size son olarak tavsiyem buradaki konuyu ciddi olarak okuyun http://www.motomatters.com/analysis/...elps_expl.html
    Crutchlow kendi sürüş stiline uymadığı için eleştirmiş ancak aşağıdaki yorumu Lowes'un nasıl kazandığını açıkça anlatıyor.
    The only way to avoid this, Crutchlow explained, was to get out in front at the start and lead from the beginning. "You don't really see Lorenzo coming from behind and passing any more," Crutchlow said. "He leads in the first corner and that's it, finito."
    Lowes'un sürüş stili Yamaha'ya tam uyuyor ancak bir Kawasaki üstünde Kenan'a rakip olamaz.
    Siz ne kadar Kenan'a bok atmak için uğraşsanızda WSS'de sürüş stili olarak Kenan Rossi,Stoner gibi kullanıyor, Lowes Lorenzo gibi kullanıyor.
    Söyleyeceklerim bu kadar. Motosiklet konusunda ciddi bilgi yoksunu olduğunuzu düşündüğüm için tartışmayı uzatmak istemiyorum.

  8. #8
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    Afrika..
    Sakalıda toplamış.
    Ha gayret.

  9. #9
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı 0tt0man adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Size son olarak tavsiyem buradaki konuyu ciddi olarak okuyun http://www.motomatters.com/analysis/...elps_expl.html
    Crutchlow kendi sürüş stiline uymadığı için eleştirmiş ancak aşağıdaki yorumu Lowes'un nasıl kazandığını açıkça anlatıyor.

    Lowes'un sürüş stili Yamaha'ya tam uyuyor ancak bir Kawasaki üstünde Kenan'a rakip olamaz.
    Siz ne kadar Kenan'a bok atmak için uğraşsanızda WSS'de sürüş stili olarak Kenan Rossi,Stoner gibi kullanıyor, Lowes Lorenzo gibi kullanıyor.
    Söyleyeceklerim bu kadar. Motosiklet konusunda ciddi bilgi yoksunu olduğunuzu düşündüğüm için tartışmayı uzatmak istemiyorum.
    Sen bana bakma,
    ben yillardir burda cahil cahil yazarim.
    Ben seyi merak ettim.
    Sen yazdiklarimi nerenle okuyorsun da,
    Kenan'a bok attigimi düsündün?
    Bana onu bi anlat.
    Cahilim ama o kadarini sanirim anlayabilirim.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  10. #10
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Aha buraya yazıyorum, K Türkiyede de yatacak amman şeyyy düşecek...

  11. #11
    kashmar54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    sakarya
    kına yakarsınız artık

  12. #12
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Yakarım ...

  13. #13
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Geçen sene Lorenzini Kawasaki takımı öhlins süspansyon kullanıyordu. Bu seneki mahi ekibi k-tech kullanıyor. Bence Kenan sezon başında takımı ikna edip öhlins ekipmanla yarışmalıydı. MotoGP, Superbike ve Supersport'da en iyi takımlar öhlins'le yarışıyorlar.

    Ben susayım istatistikler konuşsun:

    MotoGP'de bu sezon Honda ve Yamaha bütün yarışları kazandılar. İşi bilmiyor olacaklar ki öhlins süspansyon kullanıyorlar. MotoGP'nin alt kategorileri Moto2 ve Moto3'de şampiyonayı lider götüren pilotların (Scott Redding/ Luis Salom) takımları da öhlins ekipman kullanıyorlar. Dünya Superbike'da da koşulan 19 yarıştan 13'ünü öhlins süspansyon kullananan takımlar (Aprilia/Bmw/Honda) kazanmış. 6 yarışı Kawasaki pilotu Tom Sykes kazandı ki onlar da showa kullanıyor. Showa da çok iyi bir marka.

    Uzun lafın kısası: Şuraya bir bakıverin, ne demek istediğim daha iyi anlaşılır.

    Gelelim k tech'e. Mahi takımı sahibi itibarıyla Hintli takım ancak takımın bütün teknik işlerini ingilizler yürütüyorlar, takım 2012'nin ortasında kurulduğunda ingiliz markası olan k-tech'i tercih etmişler ve 2013'de de bu markayla devam ettiler. Ancak problem şu ki k-tech markasını belki İngilitere şampiyonları hariç hiçbir yerde duymadım ben.

    Yamaha R6 viraj kabiliyeti daha iyi bir motor, stok halde bile. Bunu ben değil işin uzmanları söylüyor. İşin sırrı şaside. Honda/Yamaha/Kawasaki üçlüsünde en iyi şasi Yamaha'da, en dandiği de Kawasaki'de. Bunu yine ben değil işin uzmanları söylüyor. Kawasaki'nin motor konusunda bir üstünlüğü var evet, ancak bu piste çıkıldığı zaman virajlarda kaybedilen zamanı telafi etmeye yetmeyebiliyor.

    Nurburgring'deki son yarış için şunu söylemek lazım: Kenan tur rekorunu kırdı evet ama bunu çok çok zorlayarak başardı, sürekli o tempoda dönüp yarışı bitirmesi çokta olası değildi. Buradan Kawasaki > Yamaha diye bir sonuç çıkarmak güç. Bunu senelerce MotoGP'de gördük, millet Stoner'a mok atıyordu çünkü herif ya düşüyordu ya yarışı kazanıyordu ama Ducati'yle 1'den fazla şampiyonluk yaşayamadı. 2011'de Honda'ya geçer geçmez ortalığı sildi süpürdü. Ducati'nin burnu da hala sürtür durur, çünkü o dandik motoru sürebilen Stoner hariç pilot çıkmıyor, dandikliğinin püf noktası da şasisi. Kenan bırakın Yamaha'yı, Honda'yla yarışsa rahatlıkla şu ana kadar topladığı puandan 30-40 puan önde olurdu. Dandik şasiye dandik süspansyon eklenince böyle bir durum çıktı meydana. Sadece motor gücü kurtarmıyor işi.
    0tt0man ve COQ bunu beğendiler.

  14. #14
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    Alıntı 0tt0man adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Size son olarak tavsiyem buradaki konuyu ciddi olarak okuyun http://www.motomatters.com/analysis/...elps_expl.html
    Crutchlow kendi sürüş stiline uymadığı için eleştirmiş ancak aşağıdaki yorumu Lowes'un nasıl kazandığını açıkça anlatıyor.

    Lowes'un sürüş stili Yamaha'ya tam uyuyor ancak bir Kawasaki üstünde Kenan'a rakip olamaz.
    Siz ne kadar Kenan'a bok atmak için uğraşsanızda WSS'de sürüş stili olarak Kenan Rossi,Stoner gibi kullanıyor, Lowes Lorenzo gibi kullanıyor.
    Söyleyeceklerim bu kadar. Motosiklet konusunda ciddi bilgi yoksunu olduğunuzu düşündüğüm için tartışmayı uzatmak istemiyorum.

    zeka tespit edildi ...

  15. #15

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen sene Lorenzini Kawasaki takımı öhlins süspansyon kullanıyordu. Bu seneki mahi ekibi k-tech kullanıyor. Bence Kenan sezon başında takımı ikna edip öhlins ekipmanla yarışmalıydı. MotoGP, Superbike ve Supersport'da en iyi takımlar öhlins'le yarışıyorlar.

    Ben susayım istatistikler konuşsun:

    MotoGP'de bu sezon Honda ve Yamaha bütün yarışları kazandılar. İşi bilmiyor olacaklar ki öhlins süspansyon kullanıyorlar. MotoGP'nin alt kategorileri Moto2 ve Moto3'de şampiyonayı lider götüren pilotların (Scott Redding/ Luis Salom) takımları da öhlins ekipman kullanıyorlar. Dünya Superbike'da da koşulan 19 yarıştan 13'ünü öhlins süspansyon kullananan takımlar (Aprilia/Bmw/Honda) kazanmış. 6 yarışı Kawasaki pilotu Tom Sykes kazandı ki onlar da showa kullanıyor. Showa da çok iyi bir marka.

    Uzun lafın kısası: Şuraya bir bakıverin, ne demek istediğim daha iyi anlaşılır.

    Gelelim k tech'e. Mahi takımı sahibi itibarıyla Hintli takım ancak takımın bütün teknik işlerini ingilizler yürütüyorlar, takım 2012'nin ortasında kurulduğunda ingiliz markası olan k-tech'i tercih etmişler ve 2013'de de bu markayla devam ettiler. Ancak problem şu ki k-tech markasını belki İngilitere şampiyonları hariç hiçbir yerde duymadım ben.

    Yamaha R6 viraj kabiliyeti daha iyi bir motor, stok halde bile. Bunu ben değil işin uzmanları söylüyor. İşin sırrı şaside. Honda/Yamaha/Kawasaki üçlüsünde en iyi şasi Yamaha'da, en dandiği de Kawasaki'de. Bunu yine ben değil işin uzmanları söylüyor. Kawasaki'nin motor konusunda bir üstünlüğü var evet, ancak bu piste çıkıldığı zaman virajlarda kaybedilen zamanı telafi etmeye yetmeyebiliyor.

    Nurburgring'deki son yarış için şunu söylemek lazım: Kenan tur rekorunu kırdı evet ama bunu çok çok zorlayarak başardı, sürekli o tempoda dönüp yarışı bitirmesi çokta olası değildi. Buradan Kawasaki > Yamaha diye bir sonuç çıkarmak güç. Bunu senelerce MotoGP'de gördük, millet Stoner'a mok atıyordu çünkü herif ya düşüyordu ya yarışı kazanıyordu ama Ducati'yle 1'den fazla şampiyonluk yaşayamadı. 2011'de Honda'ya geçer geçmez ortalığı sildi süpürdü. Ducati'nin burnu da hala sürtür durur, çünkü o dandik motoru sürebilen Stoner hariç pilot çıkmıyor, dandikliğinin püf noktası da şasisi. Kenan bırakın Yamaha'yı, Honda'yla yarışsa rahatlıkla şu ana kadar topladığı puandan 30-40 puan önde olurdu. Dandik şasiye dandik süspansyon eklenince böyle bir durum çıktı meydana. Sadece motor gücü kurtarmıyor işi.
    Bu forumda bilgili birilerini görmek beni gerçekten şaşırttı.
    Yüksek sürat yapan motorun daha hızlı tur attığını zanneden bir kesim varmış burada gördüm.
    Yüksek sürate ulaşan motor yarış kazansaydı Ducati tüm yarışları kazanırdı.
    Neyse cehalet mutluluktur diyelim kapatalım konuyu.

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    sevgili @ shrieker ve @ottoman sizleri sağlıklı analizleriniz için tebrik ediyorum. kenan la birebir görüştüğümde öhlins istediğini k tech ten hiç memnun olmadığını ama takımın böyle karar verdiğini söylemişti ve evet k-tech öhlins in yanına yaklaşamaz kenan'ın şuana kadar yarıştığı hiçbir yarışında lowside kazası neredeyse yok ama sadece bu sene monza ve nürburgring de 2 kere lowside oldu. dediğin gibi yine aynı şekilde fabien foret ve luca scassa ilede konuştum kendileride şuan kawasaki kullanan ama yamaha ile fabrika takımında yarışmış pilotlar ve dediğin analizlerin aynısını yaptılar şasi olarak ve viraj kabiliyeti olarak kawasaki en kötüsü mv agustayı suzukiyi katmıyorum ama motor gücü olarak en iyisi fakat bu virajlarda kaybedilen zamanı telafi etmiyor ne yazık ki bazı arkadaşlar b.k atmak için uğraşmaya devam ediyor yine burayı mesken bilmişler kendileri konuşup dursunlar. motosporlarından anlamadığı bu kadar belli ki daha 30 una gelmemiş bir sporcuya kondisyon olarak eksik yoruluyor gibi saçmalıklardan bahsediyor kaldı ki bu futbol değil 40 ına kadar rahatça yarışan birçok pilot dururken. cahil ile girme münakaşaya. selametle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:24 ----------

    @ coq efendiiii yine sallıyorsun koçum yine sallıyorsun öyle kendi kendine de yiyen yok koçum ) bu arada geçen senede monzada kenan diskalifiye edildi aragonda ise söke söke sam'dan 1.liği aldığı halde ceza aldığı için geride gösterildi sen neyin kafasındasın? kenan'ı kötülemek için ingiliz yalaması olup çıktınız yazıktır.
    0tt0man bunu beğendi.

  17. #17
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    Afrika..
    @superglue54

    Siz kenanla birebir görüşüyormusunuz?

  18. #18
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Polemük yok
    Güzel geçirmişsiniz ama ah bide yazdiklarimi okusaydiniz!

  19. #19
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Pistler yan gelip yatma yeri değil
    Syanur ve ero__ bunu beğendiler.

  20. #20
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Çok seviyesizsiniz yav, tam apaçi tayfası sarmış burayı. Adam bilmiyor, cahil diye döveydiniz bir de,,,

    Şu Yamaha'nın virajlardaki üstünlüğü tamam da kimse Lorenzo'nun virajladaki üstünlüğünden bahsetmiyor. Rossi Yamaha'ya geçtiğinde Honda'yı düzlükte geçemeyeceği için viraj odaklı bir motor oluşturdu, yıllar içinde. Sonuç mükemmel de oldu. Ve Lorenzo geldi, onun kadar iyi dönmeye başladı virajları. Hatta yer yer daha hızlıydı. Rossi bie bunu söyledi, Yamaha demedi, "Lorenzo virajlarda çok hızlı, alışıldığın üstünde hızlı dönebiliyor" dedi. Bunu pilotaj ve takım çalışması halinde yapıyor tabi. Ben burada pilotaja değinmeye çalıştım, anlamayan olduysa eğer.

    Şimdi herneyse, bu sene Kenan'ın motoru Sam kadar iyi değil sonucuna mı ulaşıcaz?? Yoksa motorları değiştirseler bu sefer de "düzlükte yavaş kalıyor bu Yamaha!" diye mi yakınıcaz?

    Kimin daha iyi pilot olduğunu onlar daha iyi bilir, zaten Kenan'ın seceresi de belli. 3 şampiyonluğu var, ispatlayacak bişeyi kalmamış. Daha nekadar iyi bir pilot olabilir ki birisi, 3 şampiyonluk, boru mu...

    Burada elin adamı ile "Milli gururumuz"u sidik yarışına sokmanın bir alemi yok yani.

    Özetle;
    Geçmiş olsun, şampiyonluk gitti. Sene sonunda; bu sene Sam daha iyi diyebiliriz.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler