Kondisyon antremanlari her spor için yapilan rutin antremanlardir.
Yoksa 3 tur sonra baska bir yerinizden soluk almaya baslarsiniz.
Söylediginizin aksine, pilotlar yaris sonrasi asiri kilo kaybetmis ve yorgun oluyorlar.
Motosikletten koltuklarina girilip indirilen çok pilot gördüm.
Bir diger iddia ise Yamaha'nin tam bir viraj makinasi oldugu iddiasi ki bu yaklasim da enteresan.
Yaris motosikletleri çok hiz yapmak için degil, hizli viraj dönmek için tasarlaniyorlar.
Bu yarislarin püf noktasi da budur, hizli viraj dönebilmek.
Sam Lowes geçen yil Honda kullaniyordu, ve Monza'da, Donington'da,Aragon'da,Silverston'da ve burda Fransa'da Kenan'i geçti.
Bu yil Yamaha kullaniyor.
Yamaha'nin Kawasaki'den iyi oldugunu bana Kenan söylese ona bile gülerim.
Kenan kawasaki ile daha hizli turlar atiyor, daha yüksek süratlere çikiyor ama yamaha iyi.
Olmuyor öyle.
Burada anlasilmasi gereken sey su,
daha hizli olmaniz yaris kazanabilmek için yetmiyor.