Pistte ilk sıra Karabulut ve Razgatlıoğlu'nun
Reklamlar
-
Admin
Türkiye Motosiklet Federasyonu tarafından düzenlenen Türkiye Motosiklet Pist Şampiyonası'nın 2. ayak yarışları İstanbul'da yapıldı.
İstanbul Park'ta gerçekleştirilen yarışlarda pilotlar, 14 zorlu virajı ve 5 bin 338 metreyi en önde tamamlamak için mücadele etti.
Türkiye Motosiklet Federasyonu GP yarışlarında 1000 cc'de Erdal Karabulut, 600 cc'de ise Toprak Razgatlıoğlu ilk sırada yer aldı.
Diğer kategorilerde ilk sırayı alan sporcular şunlar:
125 cc: Juliata Lenkova (Bulgaristan)
600 cc A: Toprak Razgatlıoğlu
600 cc B: Ahmet Koçyiğit
600 cc C: Özgür Güllü
1000 cc A: Yunus Erçelik
1000 cc B: Semih Suna
1000 cc C: Kadir Erbay
Kaynak: Hurriyet.com.tr
Reklamlar
-
1000 cc b semih kardeşe başarılar diliyoruz....alayını paketliyor ))))))))) şaka bir yana tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyoruz çok riskli bir işleri var....Allah yar ve yardımcıları olsun...Burdan tekrar federasyona teşekkürler....
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
-
bu CC'lerin yanında yazan A,B ve C harfleri ne anlama gelmektedir ?
-
02 Haziran 2012, 07:48
#4
Aykut009 adlı üyeden alıntı
bu CC'lerin yanında yazan A,B ve C harfleri ne anlama gelmektedir ?
Yarışçılar hızlarına göre kategorilere ayrılıyorlar. Yarışçının yeteneği/hızıyla birlikte biraz da maddi imkanlara göre yapılıyor bu sınıflandırma ister istemez. Yani 600cc bir motosikletin var ve yarışa sokmak istiyorsun, sadece yarış karenajı takıp girersen bu C kategorisinde yarışacağın anlamına gelir. B veya A için motosikletinin çok daha "dolu" olması veyahut süper hızlı bir yarışçı olman gerekir. O da hemen her zaman tecrübe olmadan olmuyor.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
02 Haziran 2012, 16:33
#5
sonuçta A grubu en hızlıların grubudur ilk başlayanlar c grubundan başlar eğer hızlıysa kademe kademe grup atlar diyelim..
Ayrıca Toprak yarışta çok iyiydi maşallah genç kardeşime
MOTOSİKLET ÖZGÜRLÜKTÜR
-
02 Haziran 2012, 22:28
#6
Shrieker adlı üyeden alıntı
Yarışçılar hızlarına göre kategorilere ayrılıyorlar. Yarışçının yeteneği/hızıyla birlikte biraz da maddi imkanlara göre yapılıyor bu sınıflandırma ister istemez. Yani 600cc bir motosikletin var ve yarışa sokmak istiyorsun, sadece yarış karenajı takıp girersen bu C kategorisinde yarışacağın anlamına gelir. B veya A için motosikletinin çok daha "dolu" olması veyahut süper hızlı bir yarışçı olman gerekir. O da hemen her zaman tecrübe olmadan olmuyor.
Motosikletler superstock olarak yarışmaktadır. DOLU kısmı biraz insanların el altından motosikletlerini haksız rekabet için güçlendirmesine karşılık gelmektedir. Bu yarışmada bu şekilde kazanan birkaç arkadaş olduğunu federasyona yakın ve yarışları yakinen takip eden isimler zaten anlayacaktır. 1000Likle düzlükte kafa kafaya gidebilicek az 600lük motor var, anlayana
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
02 Haziran 2012, 22:58
#7
125 cc yi nasıl bulgara kaptırmışız yahu
-
02 Haziran 2012, 23:30
#8
-
03 Haziran 2012, 02:22
#9
tüm yarışmacı abilerimize başarılar diliyorum..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)