Arkadaşlar merhaba 1 haftaya yuki taro gp2 alacağım gp1 modeli gibi bunda kendinden Quick Shifter yok sonradan takılır mı bu ve gerek var mı sizce?
Arkadaşlar merhaba 1 haftaya yuki taro gp2 alacağım gp1 modeli gibi bunda kendinden Quick Shifter yok sonradan takılır mı bu ve gerek var mı sizce?
yarışa katılmıyorsan cok gerekli birşey değil.
bildiğim kadarıyla sonradan takılanlardan da pek randıman alınamıyor
Yok hocam ben arabadan motosiklete geçiyorum ilk motosikletim olacak daha önce kullanmışlığım var hepside Quick Shifter siz makinalardı eğer eklenebiliyorsa sonradan ekletmeyi düşünüyorum sadece ama randuman sorunu var ise gerekte yok konu biraz daha gelişsin karar veririm teşekkür ederim yorumun için
Daha önce r25 r125 bajaj 150lik bir motor vardı unuttum dominar 250 dominar 400 kullanma şansım oldu ama öyle günlerce değil tabi bunları yarım saat 1 saat bir yerlere gitmek için ödünç aldığım motorlar toplasan 6 7 saat anca tecrübem var diyebilirim trafikte ehliyeti bir alayım motoru almış olacağım zaten gerisi gelir
Enjeksiyonlu bütün motosikletlere "yukarı yönlü" quickshifter sonradan takılabilir.
Gereği var mı yok mu konusu tamamen kullanıcının bileceği iş. Güzel mallar var, herhangi bir orijinal QS'ten çok daha iyi çalışacak QS'ler de var; burada senin fiyata bakıp bu ürünün bana faydası bu kadar eder mi diye muhasebe yapman lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------
Enjeksiyonlu bütün motosikletlere "yukarı yönlü" quickshifter sonradan takılabilir.
Gereği var mı yok mu konusu tamamen kullanıcının bileceği iş. Güzel mallar var, herhangi bir orijinal QS'ten çok daha iyi çalışacak QS'ler de var; burada senin fiyata bakıp bu ürünün bana faydası bu kadar eder mi diye muhasebe yapman lazım.
Yanlış anlamayın ama 125 cc, tek silindir, 13.8 HP ve 11Nm tork olan bir motosiklette QS bence biraz fantezi. Tabii burada Yuki'nin hangi kalitede bir QS kullandığı da önemli. Bu motosikleti tercih ettiğinize göre kısıtlı bir bütçeye sahipsiniz. Bu durumda kalan paranızı iyi ekipmana harcamak daha mantıklı. Zaten bu tür ekstra donanımlar satarken de size katkı sağlamaz.
bende konuya yanlış anlamayın diye gireceğim ama,
dışardan takılacak bir quick shifterın fiyatı minimum 10.000 tl olacaktır, google da rastgele arama ile çıkanlarda minimum 12.000 tl var,
quick shifter performans sürüşü harici gereksiz birşeyken, küçük hacimli bir motorda da performans sürüşü yapmayacağınızı varsayarsak bu motor için gereksiz birşey. (bence)
ha şöyle olur, yuki servisinden motoru teslim alırken ufak tefek bir fark vererek (3.000 4.000tl gibi) o zaman takın gitsin dersin.
ama 10 12k fiyatlara alman mantıksız olacak,
ilave olarak servis takmıyorsa eğer, yuki marka motosikleti tamir eden bile pek fazla yokken quick shifter da takmayı bir çok yer istemeyecektir.
onun yerine koruyucu ekipman veya daha kaliteli lastikler veya zincir kilit gps gibi güvenlik ekipmanlarına harcama yapman daha doğru olacaktır. hadi diyelim onlarda tam, en kötü 1 senelik yakıtını karşılarsın.
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim fiyatını aşağı yukarı biliyorum. Fiyatı önemli değil ama fanteziye giriyor diyen arkadaş bence de haklı gibi sonuçta 125cc bir motor ne kadar gidebilir ki vites yükseltmek ve düşürmek konusunda sorun yaşar mıyım acaba diye düşünerek böyle bir sistem düşündüm ama yaptırmamaya karar verdim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)