Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

IRC Den sonra Diablo rosso 2 vs ANLAS Tournee Radial lastik karşılaştırma yardım.

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Arkadaşlar merhaba , Bu iki lastik arasında kaldım. Tabiki rosso daha iyi bir lastik olarak gözüküyor fakat benim merak ettiğim. Aralarında azımsanmayacak fiyat farkı olması, bu fiyat farkına değiyor mu? aralarında uçurum varmıdır? ircden sonra anlas beni memnun eder mi? bu iki lastik hakkında tecrübesi veya fikri olan arkadaşlarımızdan yorumlarını bekliyorum teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    IRC' den sonra ANLAS' a geçtiğinde motosikletinin (sanırım CBR250R) karakterinin değişeceğini, güven duygusunun artıp viraj ve fren performansının yükseleceğini, özellikle topcase kullanıyorsan tek teker riskinin artacağını, stabilitenin yükseleceğini, ıslak yüzeylere karşı çok daha farklı tepkiler alacağını temin edebilirim.

  3. #3
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Fiyat farkına değip değmemesi tamamen beklentiyle alakalı. Şu kadar performans bu kadar tl ediyor diyemeyiz Fark var mı, var. Ama ''ne kadar ''sorusunu niteleyecek bir kelime bulamıyorum

  4. #4
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Anlas daha önce kullanmadım. Pirelli'nin Rosso II ve III 'ünü kullandım, Fakat bir çok kişinin yanıldığı bir noktaya değinmek istiyorum. Bu lastikler spor motosikletler için üretilen performans lastiklerdir, ve gerçek anlamda performansını ısındığı zaman vermekteler. Lastiği ısıtmakta normal şartlarda şehir içinde pek mümkün olan bir durum değil. 10 km sürdüm, 20 km sürdüm, lastik ısınmıştır ile performans bekliyoruz, ve bu noktada yanılıyoruz. İleri seviye sürücü değilseniz, iki lastik arasındaki farkı yakalamanız çok mümkün olmayabilir. Bu Nylon lastik ile kauçuk lastik arasındaki farkı anlayamazsınız demek değil, hiç bilmeyen birisi bile bu farkı ayırt edebilir, fakat iş performansa geldiğinde işler biraz farklılaşır. En iyi lastiği aldım, bu lastik te kayıyor, bu lastik te kaçırıyor ben daha ne yapayım ? diyebilirsiniz.. O yüzden konuya iyi hakim olmak lazım.

    Motosikleti gerçek anlamda zorladığınız zamanlarda, durup bir lastiğe bakmak gerekir, Isınan ve performans veren lastiğin sonucu genelde şu şekilde olur, bu da spor lastiklerin neden 3-5 bin kmde bittiğinin yanıtıdır. Şimdi bazı arkadaşlar bana diyor ki, ya abi bende rosso II var, eee? e ben 2 senedir kullanıyorum, lastik hala bitmedi? Siz 3-5 bin km diyorsunuz ben 12 bindeyim, hala %60 .. Evet işte tam da yazdıklarım bu sorunun cevabını karşılıyor.

    Kural [ Z ] ve Thesinner83 bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)