CBR 500 LASTİK TAVSİYESİ, HIZ ENDEKSİ
Reklamlar
-
Dostlar,
Alternatifler aşağıdaki gibi:
1- Rosso Corsa - En iyi kuru yol tutuşu, düşük km ömrü, ıslak zemini nasıldır bilmiyorum.
2- Rosso III - Yeni çıktı, kullanıcı yorumları nasıldır?
3- Rosso II - Çok memnundum eski motorumda, ıslak zeminde performansı PR 4'e göre nasıldır?
4- Pilot Road4 - Daha düz eğimli olduğundan virajlarda Rosso'lar kadar iyi olmadığı söyleniyor.
5- GT Angel - Pek bilgim yok.
Motoru hafta sonlarında kullanıyorum. Aylık ortalamada 500-700 km'den fazla kullanmıyorum. Kışın da her ay kullanıyorum. Yani yağmur olmasa bile, ıslak yollarda sürüyorum. Ağırlıklı olarak virajlı orman yollarında kullanıyorum. Şu an üstünde D222 Sportmax var, fena lastik değil, henüz kaymadı ama yol ıslakken dar viraj içinde güvensizlik yaşattı ve çizgimi koruyamadım. 2013 üretimi lastikler, sadece 4000 km yapmış, dişleri gayet yerinde ama sertleşmeye başlamış durumdalar.
Sizce hangi lastiği almak gerekir?
Bir de malum hız endeksi H olan lastiklerle W olan lastikler arasında kayda değer fiyat farkı var. H: 210 km limitli, W ise +270. Tabii biliyorum illa bu hızlara çıkmak gerekmez, lastiğin dayanıklılığı artıyor W olunca. Ancak gerçekten gerekli mi? Kullanım klavuzunda W yazıyor. Genelde herkes de W alıyor. H alsam sorun yaşar mıyım? Sonuçta benim motor max hızı 180 filan ama günlük hayatta o hıza pek ulaşmıyorum. En fazla otobanda 160 oluyor ki o da kısa süre.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:32 ----------
D222 ler ile idare et diye bir öneride de bulunabilirsiniz
Reklamlar
-
5 i kafadan elemek lazım, 4 ün ise touring lastiği olup olmadığını bilmiyorum, touring lastiği ise onu da elemeyün. Rosso 3 gelmişken eski desenli bir lastiğe ne gerek var diyerek 3. Seçeneği de eliyorum. Muhtemelen rosso 3 ün ıslak performansı daha iyi olacaktır. 1. ile 2. Seçenek arasında kalacak olsaydım yılda yaptıpım kilometreye bakar, ve lastik ömrünü 2 yıl ile sınırlandırırdım. 2 yıl içerisinde iki lastiği de bitirmeyecek kadar km yapıyorsam en yumuşak hamurlusu benim için mantıklı olan olurdu.
Hız sınıfı olarak bana göre H yeterli olur. Kitapçığa göre olmamış. Hangisini dinlerseniz, o size kalmış bir de h sınıfı lastikler zor bulunuyor. Bir de yük sınıfı olması lazım o da önemlidir, kitapçıkta yük sınıfı belirtilmiş mi? Bir de kitapçıkta lastik ebatları mı yazılmış yoksa üstündeki lastiğin bilgileri mi?
-
rosso 3 satışı başladı mı?
-
Senede 10bin km yapıyorsunuz. En mantiklisi pr4
-
Pilot roadlar sport touring-touring sınıfındaynış. Bir de şöyle bir şey var lastikler takım değişmek zorunda değil. Muhtemeln arka biter, ön lastik kalırken arka lastik değişir gerekirse. Ayda 600-700 km az. Bir de bunun kışı, yağmuru çamuru var senede 10.000 çok zor
-
Rosso 3 satışı başladı evet
Yol tutuş farkları nasıl olur bunlar arasında? Gece-gündüz fark var diyen var mesela Corsa ile diğerleri arasında.
-
ben rosso2 derim, başkasını tanımıyorum zaten..
ama bir arkadaş rosso corsayı 8,000 km de yedi yani baya çabuk bitiyor..
"Bildiğini sandığın bir şeyi asla öğrenemezsin."
Epiktetos
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
5 i kafadan elemek lazım, 4 ün ise touring lastiği olup olmadığını bilmiyorum, touring lastiği ise onu da elemeyün. Rosso 3 gelmişken eski desenli bir lastiğe ne gerek var diyerek 3. Seçeneği de eliyorum. Muhtemelen rosso 3 ün ıslak performansı daha iyi olacaktır. 1. ile 2. Seçenek arasında kalacak olsaydım yılda yaptıpım kilometreye bakar, ve lastik ömrünü 2 yıl ile sınırlandırırdım. 2 yıl içerisinde iki lastiği de bitirmeyecek kadar km yapıyorsam en yumuşak hamurlusu benim için mantıklı olan olurdu.
Hız sınıfı olarak bana göre H yeterli olur. Kitapçığa göre olmamış. Hangisini dinlerseniz, o size kalmış
bir de h sınıfı lastikler zor bulunuyor. Bir de yük sınıfı olması lazım o da önemlidir, kitapçıkta yük sınıfı belirtilmiş mi? Bir de kitapçıkta lastik ebatları mı yazılmış yoksa üstündeki lastiğin bilgileri mi?
Teşekkür ederim. Yük sınıflarına bakıp tekrar yazarım.
Hayatı güzelleştiren mekanikler.
-
Beyler, bu seçenekler arasına Metzeler M7 eklesem ne düşünürsünüz? Rosso ile karşılaştırmada avantajı var mıdır?Km ömrü nasıldır?
-
rosso kullanıyorum nerden baksanız 2000kmye yaklastık
lastik gercekten guven verıyor
hadı canım derdım ama hep yanladıgım yerde yan vermeye calıstıgımda yapamıyorum
frenlemede guvenım yerıne geldı kı ırclerle bıle cılgın fren yapardım
-
03 Aralık 2018, 21:08
#11
Yani beyler görünuse göre Rosso2 de herkez hem fikirmi ? Al derseniz Rosso2 alacağım ?
-
04 Aralık 2018, 08:42
#12
Abdullah Koç adlı üyeden alıntı
Yani beyler görünuse göre Rosso2 de herkez hem fikirmi ? Al derseniz Rosso2 alacağım ?
Hocam Angel GT dedğil ama Angel ST kullanıyorum biraz daha gariban versiyonu ona rağmen km ömrü ve ıslak performansı çok iyi. Daha uygun bir şey bakarsan Mitas Sport Force lastikleri fiyatına göre çok iyidir. Büyük ölçüleride olan spor bir lastik.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)