http://m.youtube.com/watch?v=5MPROmQ6yA4
http://m.youtube.com/watch?v=aMiL99SPDlU
Ses cok guzel degil mi?
http://m.youtube.com/watch?v=5MPROmQ6yA4
http://m.youtube.com/watch?v=aMiL99SPDlU
Ses cok guzel degil mi?
Mukemmel... Bence yapıcaklar kucuk hacım ss style surda 3 yıllık pazarı var nınjaydı cbr derken butun markalar yaptı once tuketıcı buna bır doysun bıksın taze kan gereksın bak o zaman nasıl uretıyorlar ve bence cok cılgın olmayana fazlasıyla yeter varsın 299 gormeyelım
Şu güzelliğe bakın yahu nerde tek yada çift silindir nerde 4 silindir
http://www.youtube.com/watch?v=aMiL9...eature=related
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
Çıldırıcam, bir videoyu yüklüyemedim şuraya
http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M
çok yakar amaca uymaz
Mustafa Kemal Atatürk
neden üretilmiyor?..
çünkü bir çok ülkede düşük cc motorlarda güç sınırlandırması var.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Sadece böyle düşünen ben değilmişim 600cc nin ürettiği güç çok fazla ve yaktı da.
http://www.honda.co.jp/CB400SF/
Alın size 400 cc 4 silindirli 53hp, 38 nm tork ve sanırım yakıt tüketimi de 60 km hızla 3.6tl di sanırım, Birde bunun yarış tipi olsa on numara olurdu
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Yahu şuna üretilmiyor, üretilemez, üretilirse pahalı olur diyip durmayın. Getirilmiyor diyin. Bir cok japon firmasının 250 cc 4 silindirli motoru var. Getirmiyorlar işte Tr'ye. 3 farklı Honda shadow'da Tr'de yok. Honda in diger chopperlari da gelmiyor. Pazar payı az olacagi icin getirmiyorlar.
Dunyanin 4 bir yaninda uretip satmislar, siz hala uretilemez diyosunuz. Anlamadim gitti. Yukarda link verdik iste.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
verim olarak kastettigin nedir acaba surtunmeden dolayı yıpranma motor omrumu 600 cc den farkı nedir ki aynı devir cevirdikce belki bakım maliyetti tek silindire göre farklıdır ama zaten kıyaslamıyoruz aldıgımız guc yeter.
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
ben bakım malıyetı derken reftefıye olarak dusunmedım daha cok bujı vs parca sayısı artıcagı ıcın soylemıstım. ama yazdıkların @satoyama cevap olmus
Walla ne diyim hornet 250 yi bende youtubedan biraz izledim hayran kaldım. Performansı gayet başarılı bence. Ancak muhtemelen ülkemize bu makinalar pazar payı düşünülerek getirilmiyorlar. Açıkçası gelmeyen zaten pek çok model var.
Olur olmaz yok şu olur yok bu olur tartışmasına gerek bile yok bakın yapmışlar olmuş. Bence gayetde güzel olmuş açıkçası bulsam almayı düşünürüm. Düşünsenize 250 cc hafifliği ve rahatlığıyla 4 silindir. Sakin kullan az yaksın aç gazı çok kaçsın...
yahu abi sunun surasinda kac gun oldu yeniden baslayali 250 cc ss motor uretmeye adamlar satislara baktilar yuksek cc li makinalar eskisi gibi ragbet gormuyor niye cunki tecrubeli adamlar ihtiyarladi yeni nesilde yolda gordugu motorlara hayran kaldi ama direkt 600 luk 1000 lik motorla baslamaya tipasi yemedi dolayisi ile gitti scooter aldi enduro aldi chopper aldi ama racing almadi.bu fabrikalarda uyandi gelin 250 cc uretmeye yeniden baslayalim dediler ama hem maliyeti dusuk olsun hem avrupa normlarina uysun dediler ses olsun goruntu olsun beygir at esek katir olsun ne oldurur ne guldurur motorlar yaptilar amac bu motorlari cok uzun yillar uretip herkese satmak degil amac hiz ses guc meraklisi yeni bir nesil olusturmak ve bu nesili bu motorlara alistirip daha sonrada 600 luk 1000 lik motorlar satmak simdi bende 250 cc kawasaki ninja kullanan biri olarak seneye 600 luge gececegim simdi 250 cc lik motor olmasaydi benim tipam nasil yesin hemen 600 luk ile baslamaya .bakin kawasaki bir musteri kazandi iste benim motoru satacagim genc delikanli da en fazla 2 yada uc sene kullanacak sonra o da motoru buyutecek al sana iki ilk sahibi ben oldugum bu motosiklet kac tane el degistirirse o kadar 600 luk yada 1000 lik motor satmis olacaklar olayin asli budur gerisi yalan inanmayin,
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
üstte arkadaş şunu demeye çalışmış galiba ideali çift silindir diyerek:
2 silindirli makineler egzoz emisyonları bugun kısıtlama getirsede 250 cc de seri üretim olarak 40 hp 14.000d/d çevirebilieken 250 cc 1 cilindir makine max 31-32 hp 11.500 d/d ya izin veriyor yapı olarak. 4 silindir 250cc de 20.000d/d 48-50 hp lere imkan tanıyor.
Motosiklet kullanmak cup ve commuterleri saymassak otomobile göre keyif amaçlı kabul edildiğinden üreticiler tarafından yıl olmuş 2012 hala dizel motor motosikletlerde kullanılmıyor. en azından fantazi modeller dışında seri üretim olarak. Halbuki 50 senedir 4 kekerde var ve son 15 yıldır altın çağını yaşıyor. Motorlar performan öncelikli makinalar ve 5-10 beygir fazla 250 cc makinayı performans makinası yapmaya yetiyor.
650 cc de tek siklindir araziye de giren enduroda en hafif yapı en yüksek torku almaya imkan veriken 250 cc bi cadde motoru için(ister ss ister naked) +5 kg ve +10 beygir gayet efektif olabiliyor
Yüksek tork düşük güç 1 silindirde en yüksek güç ve devir ve zayıf tork karakteri 4 silindirde olduğundan 2 silindir ideal bilesim oluyor. Küresel ekonomi ve üreticiler motorlarda karalter diye bişey bırakmadı. 250 cc naked en az iki veya 4(VTR250-Bandit hornet 250(sıralı 4) Racing ise en az 4 silindirli olmalıdır(ducatileri ve yarışlardaki popüleritesi artmasıyla kısa süre üretilen VTR1000sp ve Suzuki TL1000 V-twin leri istisna kabul edersek)
250cc bile olsa chopper ve cruserde v-twin tipik karakter ve görüntüdür. Racing in de 4 silindirin yırcıtıcı sesi ve yüksek devirli motoru karakteridir. Bunları koymassanız hırsılık olur çakma motor olur commuter olur..
Tek veya iki silindirle 4 silindirin maliyeti aynı olur mu hiç ? Böyle birşey mümkün değil. Olaya sadece kullanılan çelik ağırlığı olarak mı bakıyorsunuz ? Her silindir tek tek tezgahta işlenecek. Krank çok daha karmaşık ve üretimi zahmetli olacak, keza egzantrik milleri de öyle. Herşeyin boyu küçük ama emeği dört kat fazla olacak. Asıl maliyeti de bu belirliyor zaten. Yemek pişirdiğinizi düşünün. 4 kişilik yemeği bir seferde pişirmek mi zordur yoksa 4 kişi için tek tek baştan pişirmek mi ?
Yeni yetmeler sesi duymak icin suursuzca gazlar, sonra o duvar benim, su bariyer senin dolanirlar yolda.
Yari gucundekilerle bile kaza yapmayan yada dusmeyen yok.
4 silindir 250 cc den baslangic motoruda olmaz.
Sahibindende bir tane 400 cc vardi yillarca satamadi adam. cbf 150 parasina.
Ayrica ayni paraya 600 varken kac kisi alir 250 cc?
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)