hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Sakın ARORA'nın Ye,,Be,,Re,,'sinden olmasın oda )
Aroranın Yeni Markası Si,,Bi,,Ef 'tir belkide
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Geçmiş olsun bilirim yolda kalmak çok sıkıcı birdurumdur. Ama işte bazen yan yana pozlar verebiliyoruz. Benimde buji problemim olmuştu. Silindirin teki susmuştu buji söktüm ateşte ısıtım. Önce nazlandı ama sorun çözüldü senin de bujin ya ıslanmış yada yağlanmıştır. Çantamızda yedek buji bulundurmak bazan işe yarayabilir.
Arkadaşım geçmiş olsun bende bi cbf kullanıcısıyım (2007) ama daha ocakta aldım ve nerdeyse hiç binemedim nisanda Allah izin verirse ona kavuşucam bu motoru kullananların tavsiyesiyle aldım ama şimdi sen neler diyosun kafam çookk karışıyo böle şeyler duydukça ve moralim bozuluyor.
Ama sana şunu söyleyeceğim hiç kontrol ettirdinmi çözüm bulmaya çalıştın mı ve neden geneli kötüledin üretilen ybr lerden hiç biri yol da kalmadı mı??
sen aldırma kardeş bizim forumda bi cbf 150 arıza verince ortam bayram yerine döner gırgırlar şamatalar havada uçmıya başlar kimisi doluve doğru kimisi boş ve yanlış konuşur ama maksat gırgır şamatadır onlar konusur her ağzı olanın sözüne moralin bozulucaksa bu daha neki cbf150yi bile sattırır bu forum adama buji ıslanmış adam yolda kalmış tutup bujiyi kurutmaya çalışmamış ama olsun bu artık genel 2011 sorunu kaçın cbf150den yağmurda yolda kalıyor tamam damgayı yedi artık düzelmez yapıştı
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
ALMAYIN dedik var bildiğimiz bisi yok hondaymis ayak marşını kullanaydin odamı yok o yok bu yok. Tekeri varmı sen sat kardeşim onu
www.erkakurye.com
Geçen sene Nisanda aldım.10bin km yapmışım. Havalar soğuyunca evin önüne çektim halat kilitle bağladım bıraktım.
Havalar ısınır gibi olduğunda bi marş basayım dedim. Bütün kış yağmur kar altında brandasız açık şekilde kaldı merak ettim çalışacak mı diye.
Hıyk etti kaldı İphone şarzı vardı aküye direk bağlı bitirmiş aküyü. Aküyü şarz ettim taktım bikerekte aldı sorun yok.
Fakat zaman zaman stop ediyordu , kontak oksitlenmiş 6-7 kere açıp kapadıktan sonra attı heralde oksitlenmeyi şimdi sorun yok.
İşin garibi bütün kış kar altında açıkta yatan motorda halen bir paslanma falan yok. Aynaları YBR aynasıyla değiştirmiştim , orjinal aynalar olsaydı en azından onlar paslanırdı diye düşünüyorum.
Bu makinelerde bir standart yok anlaşılan kimi problemsiz oluyor kimininde başı dertten kurtulmuyor. Yinede şikayetçi değilim CBF ten gidiyor işte tık demeden benimki.
Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
öncelikle geçmiş olsun . motor bu japon da yapsa çinli de yapsa yolda kalıyor işte, sonuçta insan yapımı.
Tok olan alemi tok sanır. Aç olan alemde ekmek yok sanır.
Lâ Edrî
bu basit karalama kampanyalariyla hic bir yere varamazsiniz gencler
Fabrikada bu tarz hatalar her zaman olur.İnsanlar yapıyor bunu da.Makineler üretilirken üretim hataları göz önünde bulundurulur.Honda,Yamaha farketmez.O da bozulur bu da.Ama Honda benim için dünyada 1 numaradır.Soruna gelirsek buji,ateşleme vs. gibi duruyor.Bir bakım yapın derim.Bir de cbf'in kronik rahatsızlığı vardı.Stop etme.Nedeninı hatırlamıyorum.Ona da bakın derim.
Bu sıkıntı ile 100 kişiden biri karşılaşmıştır. Vatandaş buraya başlık açar. Cbf düşmanlarına gün doğmuş olur. Ben motoru basınçlı su ile yıkatırken bile (abi tutmamamı istediğim özel biyer varmı ?) diye sorduğunda hayır her yeri yıkansın diyorum ve yıkama bitince tek marş çalıştırığı evimin yolunu tutuyorum. 40 bin km nin üzerinde iki farklı cbf kullandım. İkisinede aynı şekilde davrandım. İnanılmaz derecede bardaktan boşalırcasına yağan yağmur altındada yolculuk yaptığım oldu. Hiç böyle bi problemle karşılaşmadım. Elbette motoru ile yolda kalan kişi bi takım hoş duygular yaşamayacaktır. Tabiki haklı ve paylaşacak. Buna sözüm yok. Ama ben yolda kalmış bmw mercedeste gördüm, ne yapalım şimdi. Tü kaka mı diyelim. Bu marka yaramaz mı diyelim.
Ben cbf i almadan önce 2006-2008 yılları arasında forum başlığını okuyarak başladım araştırmaya cbf i. Okurken diyordum ki sayfalar ilerledikçe. Ya ulen ne motormuş, ölüsüde diriside götürüyo, hiç yolda kalan yok, diyordum sayfalar geçtikçe. Yani bunun için herhangi bi mondial veya asya motorla falan karşılaştırın. Forum başlığı altında kaçar tane yolda kalma hikayesi var. O zaman bu demek istediğimi de anlarsınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------
Ana sayfada (cbf aldım kutlayın beni) ile (cbf 150 ile yolda kaldım) başlıkları alt alta. Ne ilginç bi manzara
Fatih, adım gibi eminim sen bi gün kazara ybr ile yolda kalsan falan buraya kesinlikle başlık falan açmazsın gibime geliyor Çünki karizma yerlere iner gibi, ne dersin
doğru diyorsun abi açmam ama ben ybr ilede de yolda kaldım statör yaktı namuzsuz ama gerçekten istanbul ve bursa ya gidip geldiğimde hiç yolda kalma korkusu yaşamadan gittim geldim yani demek istediğim kafam rahat arada yolda kalabilirim ama ben ybr ye güveniyorum bu yaz kısmetse ege turu yapacağım sadece yağını değiştirip yola çıkacağım nede olsa o bi efsane yolda bırakmaz beni
yağmur yakalanırsam diye içimde kuşku olmaz ama yakalanmak istemem çok ıslanıyor insan hiç hoş olmuyor yani
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
ben motorumu manavgattan aldım o zaman antalyada fırtına olmuştu itfaiye su tutsa herhalde daha az ıslanırdım 85km tek kontak yolda kalmadım
durum klasik bir yamaha honda sendromu gibi yani ''çan çin çon diil oğğğlum....bi yagını değiştirsen yeter''durumu bakımsızlıktan yolda kalmış
hepsi hepsi bu.......
neden toyota muamelesi yapiyorsunuz?
her marka ve modeli yolda birakabilir, hos karsilayalim.
BEnce buji pipon su almıştır ondan oluyor bir kere benim de başıma geldi. Buji sogsun diye yaptıkları delikten su girince bujite geliyor.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)