Fuarda motosikletlere dokundurtmayan firmalar
Reklamlar
-
anduril1252 nickli arkadasımında en son dediği gibi müşteriye saygı... Mesela benim hondam var herseyi bi yana bırakayım hadi her gittiğimde hoşgeldiniz demeleri ve de benim aşırı merakımdan kaynaklanan sorularıma hiç bıkmadan cevap vermeleri bile yeterli... iş böyle olunca hersey cok farklı oluyor... bir firma müşterisine (kim olursa olsun ister bir para babası isterse de motosiklete parası zar zor yeten bir kişi) değer vermezse unutsun piyasada kalmayı
Reklamlar
-
fuarda ustune oturtmazlar yanina yaklastirmazlar motoru almaya gittigimiz zaman deneme surusu yaptirmazlar ya aldiktan sonra begenmezsek motoru yazik degilmi o kadar paraya abi fuar demek parmaklamak kurcalamak demek kurcalicanda oturacanda ziplatacanda oyle yagma yok motoru alirken emin olarak alacan o zaman cekilsinler ulkeden motor neyim satmasinlar..
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
-
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
Fuarda motosikletlerine dokundurtmayan suzuki, ktm ve aklima gelmeyen varsa digerleri. Niye zahmet edip motosikletleri oraya kadar goturdunuz.ben sizin yerinizde olsam fotograflarini asardım. Daha ekonomik olurdu
suzuki bize dokunamicak o üzülsün...
-
Firma reklamını yapmak istiyorsa o motorları teşir ürünü olarak ayırmak zorunda, üstüne oturtmuyorsa getirmesin o zaman.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
adamlar haklı bence. fuarda bir sürü motorun kuyruğunda ve deposunda çizikler gördüm. adam motora binmeyi bilmiyor, haliyle arada normal kişilerde kaynar. oturtmamaları doğal bence.
-
-
Bence herkes motorların üzerine oturabilmeli. Suzuki ya da MV Agusta'ya bindim diyenler var. Galiba hafta içi gittiler fuara. Ben de geçen sene o marka motorları deneyebilmiştim. Yalnız bugün gittiğimde Suzuki'nin tüm motorlarının üzeri bantlı idi. Bmw'de 1600 GT'ye oturdum. Hem de arkadaşımla birlikte aynı anda bindik. Hiç bir laf işitmedik. Motora inip binmeyi bildikten sonra sıkıntı çıkmaz. Ama herkes bilmiyor tabiki. 1600 GT'den inerken bir baktım yan çantalardan birinin boyasını kaldırmışlar. Yazık arkadaş güzelim motoru ne hale getiriyorlar. Üzerine çıkıp motor sabit olmasına rağmen ön amortisörü deneyeceğim diye motorun üzerinde tepinenler. Garip manzaralar oluştu yani. Onun dışında fuarın girişinde akbaba gibi bekleyen zilyon tane adam gördüm. Fazladan davetiyem vardı girişte nasıl gördü bilmiyorum. Bir tanesi üzerime atladı resmen ama vermedim o tutumundan dolayı. Çıkışta adam arabanın içinden soruyor giriş ücretsiz mi diye. Yoldan geçen geliyor, böyle olunca firmaların izin vermemesi de doğal. Ayrıca girişin ücretsiz olması da bence güzel.
-
-
Super Moderator
Sonuna kadar hak vereceğim firmalardır... Motosiklete nasıl binilip inileceğini bilmeyen bir kalabalık dolaşıyor orada çünkü, kendimizin olmayan bir şeye her türlü zararı verme hakkını kendimizde buluyoruz. Bizim standlarda bile yıllardır bir renk katsın diye sergilenen aramızdan birilerinin motorlarına neler yapıldığını gördükten sonra, ticari olarak o motordan bir çıkar bekleyen firmaların bunu yapmasını gayet doğal karşılarım.
Üstelik, ciddi ilgilenen, amacı sadece binip hoplamak olmayan potansiyel müşteri hiç kimsenin de geri çevirildiğini görmedim, aksine iki sene önce sırf oturup deneyebilmemiz için platformdan motor indirildiğine de şahit oldum.
O motosikletle uzaktan yakından alakası olmayıp, sadece üzerine binememiş olduğundan için söylenmek de bir o kadar abes geliyor.
Motosiklet alma kriterlerini herşeyi geçip fuarda oturtup oturtmamaya göre belirlemeye, markaları bu sbebpten elemeye girmiyorum bile...
-
bu forumda olaylara negatif yaklaşılmasının sebebi elmayla armutu toplamak.. Adam ekmegınden bahsedip duyarsız kalan zarar verenlerden bahsediyor, digeri kendi üzerine alıyor... Empati dedigimiz işte bu. Kendinizi o arkadasin yerine koysanız sanki canları sagolsun 3000 avro nedır ki denecek.
-
ramazan dayı bütün motorlara oturdun di mi abim benim gaz da verdin mi şöyle wrooom
-
Firma fuara getirdiği motoru gözden çıkaracak ya da indirimle satacak gayet basit. Orada sergilediği aracı ticari nesne olarak sıfır şeklinde satabileceğini düşünüyorsa camekanın arkasına koysun kimseyi de sokmasın içeri. Honda, BMW gibi firmalar kim olduğuna, dış görünüşe bakmadan herkese eşit mesafede davranabiliyorsa, Goldwinge bile çoluk çocuk kıro mıro ayırt etmeden kimsenin oturup bakmasına karışmıyorsa bu onların kurumsal kimliğini gösterir. Suzuki, KTM gibi firmalar zaten Türkiye'de yoklar, böyle davranarak da daha dibe gidiyorlar. Orası fuar, motorlar orta yerde sergileniyorsa, insanlar motorların arasına giriyorsa isteyen oturur, isteyen herkes kurcalar, sağını solunu mıncıklar. Gayet net. Yoksa otursunlar mağazalarında müşteri gelsin diye beklesinler. Böyle davranan da bir tek Suzukiyle KTM; etrafımdaki herkesin bu marka motorlardan uzak durması için elimden geleni yaparım.
-
mrb, honda goldwıngi show için yaksa bile sorun olmaz. Çünki bedelini garibana yılda 20 000 adet sattığı 50-100 cc motorlara yaptıgı zamdan cıkarıyor. Honda uyanık işte böyle gôz boyuyor, diyorum ya elma armut meselesi, hond iyiniyetı suistimal ediyor. Bmw vs ise fahış fiyat aşırı kar marjıyla istese standdakilerin hepsini yakıp üstünde kuzu çevirir,.. Komik olanı hayranları daha da artar.,syg.
-
Ben gayet dokundum bindim hatta fogreaf çekildim o sizin şanssızlığınızmış. sadece aprilla çember içindeydi
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
-
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
Khutuck adlı üyeden alıntı
Yazmayacaktım, yazayım bari.
Geçen yılki fuarda bir RC8R'ın deposu çizildi, 50SX'in (5 yaşındaki çocuklara göre olan motor) üzerine çıkan 100 kiloluk bir amca sayesinde arka amortisörü patladı, 990SMT devriliyordu son anda tuttum, 450EXC devrildi, 990 Adventure'ın grenajları çizildi, daha sonra o motoru sattım ama 700 Euro'ya garantiden grenaj değişimi yaptırmak zorunda kaldım. Ziyaretçiler motorlara toplamda (garanti kapsamındakiler hariç) en az 3 bin euroluk hasar verdiler.
Motosikletle alakası olmayan tiplerin sırf motor üstünde resim çektirmek için benim işime, gelirime zarar vermesi doğru mu? KTM bir Honda değil, Honda senede 8 bin motor satıyorken KTM veya Suzuki bunun onda birini satmıyor.
Motosiklet fuarında çalışan herkes ekmek parası peşinde. Ben ekmeğimi motor satmaktan kazandım, insanların ekmeğimin üstüne s.çmamalarını istemem çok normal değil mi?
sakın honda'nın senede bilmem kaç bin tane, KTM'nin de bir kaç tane satmasının nedeni de bu yaklaşım tarzları olmasın?
büyük marka olmak önce kafada başlar... KTM dünyada bolca satarken, türkiye'de niye acep bir kaç tane satıyor? kötü motor olduğundan mı, yoksa türk milleti olarak honda'ya özel bir ilgimiz, KTM'ye özel bir garezimiz mi var? yoksa en büyük sebep müşteri kavramının ne olduğunu henüz kavrayamamış olmasından olmasın?
fuarda motor çiziliyormuş, çizilmeyecek o motor, gerekirse devrilip, bir kaç tarafı kırılacak ama kırılan motorun grenajı olacak, müşterinin kalbi ve hayalleri değil... belki o zaman KTM'de çok motor satar. belki o zaman paranın parayı çektiğini, daha çok satmak için 1-2 tanesini de feda etmenin gerekliliğini kavrar...
otomobil fuarlarında sergilenen otomobiller çok daha mı değersiz motosikletlerden ki onlara çoluk çocuk, istediği gibi inip biniyor, kapılarını çarpabiliyor, her türlü düğmesini kurcalayabiliyor? ya da otomobil fuarında otomobillere binenler hiç mi çizmiyor bir taraflarını, kırmıyorlar düğmelerini? otomobil fuarına gelenlerin hepsi arabayı nasıl binilip, inileceğini bilen kişiler mi?
ayrıca fuarda düşen, kırılan motorlara da bir şey olmaz herhalde. 3 kuruş daha aşağıya satarsınız gider... "ex-demo" kavramını hiç mi duymadınız?
-
ktm de bana neden kimse bişey demedi ya ktmde 3 tane motosikletle ilgilendim oturdum hatta görevli bi arkadaşta gelip güler yüzle bilgi verdi. hatta duke modelinde ben indikten sonra kız arkadaşmda denedi yine bi tepki almadık
Dur, dinle. Hep konuşursan hiç bir şey duyamazsın.
http://www.inciswf.com/korkuttunpic.swf
-
firmalar fuara getirdikleri modelleri teşhir ürünü olarak görmeleri gerekir.
getirdigin her motosiklete ön tekerden sabitleme yaparsın böylelikle düşme kırılma gibi şeyler söz konusu olmaz.
çiziklere gelince
60 bin liraya satılan bir motosikletten firma ne kar ediyor. 1000 lira mı kar ediyor sanki. eger çizildiyse duruma göre kar payından feragat eder yine satarsın o modeli.
ama firmalar günü kurtarmak adına küçük hesaplar peşine düşerse antipati oluşur.
-
mrb, honda goldwıngi show için yaksa bile sorun olmaz. Çünki bedelini garibana yılda 20 000 adet sattığı 50-100 cc motorlara yaptıgı zamdan cıkarıyor. Honda uyanık işte böyle gôz boyuyor, diyorum ya elma armut meselesi, hond iyiniyetı suistimal ediyor. Bmw vs ise fahış fiyat aşırı kar marjıyla istese standdakilerin hepsini yakıp üstünde kuzu çevirir,.. Komik olanı hayranları daha da artar.,syg.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)