Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

CBF 150 Acil Almam Lazım!!!

    REKLAM ALANI
  1. #1
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    merhabalar ben cbf 150 almak istiyorum sizce 2. elmi sıfırmı almalıyım nerden daha uygun alabilirim 2000 tl var cepte kredi kartım var araştırmalarıma göre şu anda mart sonuna kadar kampanya varmış 12 taksit ne dersiniz hangi bayide daha uygundur fiyatı sizce bana bi akıl verin ve bana anahtar teslim ne kadara mal olur . acil tavsiyelerinize ihtiyacım var.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Neden ybr den cbf e geçiş yapıyorsun ? Genel kanı, motor ömrü açısından ybr nin daha uzun olduğu yönünde. Pendik Güngör ve Ümraniye DB motor a sor bence.
    babaçi bunu beğendi.

  3. #3
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden ybr den cbf e geçiş yapıyorsun ? Genel kanı, motor ömrü açısından ybr nin daha uzun olduğu yönünde. Pendik Güngör ve Ümraniye DB motor a sor bence.
    dediğin gibi belki ybr daha iyi ama ben dolaylı yönden satmak mecburiyetinde kaldım. ama ben yine birde honda denemek istiyorum. açıklaman için sağol.

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Kymco Grand Vista 250/CBF 150
    dogru bir tercih.

  5. #5
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    Hocam sıfır olsun sizin olsun. Tabii taksit durumları zorlamayacaksa. Sonuçta ybrde de cbfde de km düşürülmüş kurye çıkması çok motosiklet var o nedenle yeterli bütçe varsa 0 a bakmak daha iyi olur.

  6. #6

    Üyelik
    07 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kymco downtown300i - Honda Silverwing600 ABS
    4bin küsür verip sıfır alacağıma, temiz ikinci el alırım yerinizde olsam daha iyi.nedenmi? sıfır 2010 cbf aldım, 4.100' e satın almıştım o zaman, komple lastikleri değiştirdim far bagaj koruma demiri o-ring zincir ıvır zıvır bir ton gerekli aksesuar alındı motorsiklet bana 5200, 5300tl civarına gelmiş oldu. 1.5 yıl kullandım 15bin km yol gittim. bu 1.5 yıla servis bakım ücretlerinide ekleyelim.. hesap ortada.. 3300tl ye satmıştım cbf'i... 2. el bir cbf parası çıkmış oldu elimden 1.5 yılda
    1.5 yılda beni hiç üzmedi o bir gerçek..
    şimdi bir tane daha cbf alacağım ve en fazla 2.500tl 2800tl aralığında birşey alıcam.. lastik ve full bakım haricinde masraf yapacağımı sanmıyorum ve enn kötüsünü düşünürsek hadi diyelim motor arıza çıkarttı elimizde kaldı, 400 450tl'e motor yapılıyor.yine kafam rahat ve daha uygun fiyata mal etmiş olup cbf kullanıcam.
    şase v.s. düzgün olduğu sürece, isterse 50bin lik motorun KM'sini 5bin KM' ye çeksinler.iyi bir ustaya gösterilip alınan motordan pek bir zarar olmayacak.. sıfır motora binmek gibi bir derdiniz yoksa kesinlikle 2. el alın derim bukez satmak zorunda kaldığınızda ettiğiniz masrafta zararda sizi üzmez. benim bildiğim kadarıyla 2011 2012 cbflerde tek fark şeffaf sinyaller,devir saatli gösterge,göz kırpmayan farlar egzozda farklılık v.s. pekte farklılık yaratmayan minik ayrıntılar. motor aynı motor .. tekrar tekrar söylüyorum(bu benim şahsi görüşüm . karşı çıkanlar olabilir) kesinlikle 2. el temiz bir cbf alın.pişman olmazsınız.. sevgi ve saygılar.
    Tam35scream bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Benelli trk 502 & tvs neo x3i
    Alıntı boudberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4bin küsür verip sıfır alacağıma, temiz ikinci el alırım yerinizde olsam daha iyi.nedenmi? sıfır 2010 cbf aldım, 4.100' e satın almıştım o zaman, komple lastikleri değiştirdim far bagaj koruma demiri o-ring zincir ıvır zıvır bir ton gerekli aksesuar alındı motorsiklet bana 5200, 5300tl civarına gelmiş oldu. 1.5 yıl kullandım 15bin km yol gittim. bu 1.5 yıla servis bakım ücretlerinide ekleyelim.. hesap ortada.. 3300tl ye satmıştım cbf'i... 2. el bir cbf parası çıkmış oldu elimden 1.5 yılda
    1.5 yılda beni hiç üzmedi o bir gerçek..
    şimdi bir tane daha cbf alacağım ve en fazla 2.500tl 2800tl aralığında birşey alıcam.. lastik ve full bakım haricinde masraf yapacağımı sanmıyorum ve enn kötüsünü düşünürsek hadi diyelim motor arıza çıkarttı elimizde kaldı, 400 450tl'e motor yapılıyor.yine kafam rahat ve daha uygun fiyata mal etmiş olup cbf kullanıcam.
    şase v.s. düzgün olduğu sürece, isterse 50bin lik motorun KM'sini 5bin KM' ye çeksinler.iyi bir ustaya gösterilip alınan motordan pek bir zarar olmayacak.. sıfır motora binmek gibi bir derdiniz yoksa kesinlikle 2. el alın derim bukez satmak zorunda kaldığınızda ettiğiniz masrafta zararda sizi üzmez. benim bildiğim kadarıyla 2011 2012 cbflerde tek fark şeffaf sinyaller,devir saatli gösterge,göz kırpmayan farlar egzozda farklılık v.s. pekte farklılık yaratmayan minik ayrıntılar. motor aynı motor .. tekrar tekrar söylüyorum(bu benim şahsi görüşüm . karşı çıkanlar olabilir) kesinlikle 2. el temiz bir cbf alın.pişman olmazsınız.. sevgi ve saygılar.
    öncelikle şunu söyleyeyim. tecrübelerim ve bilgi birikimim düşük cc de eger motosiklet yakıtı ekonomik olsun saga sola gidip geleyim uzun sürede binerim düşüncesi varsa sıfır almak her zaman daha iyidir. honda, yamaha gibi kendini aşmış markalar 2 sene garanti veriyor motosiklete. lastigine varana kadar garantili.

    ikinci elde piyasayı iyi takip etmek lazım düzgün ve makul fiyatlı bir düşük cc bulabilmek için. birçok satıcı keyfe keder ilan açıyor sıfır motosikletten daha fazla para istiyor. burnunda kıl aldırmıyor tabiri caizse.

    ayrıca sizin zincir lastik ve bakım gibi bedelleri aldıgınız bedele eklemeniz garip bir durum. sonuç olarak sarf malzemelerin bir kısmı zorunluluktur. bir kısmı ise keyfe kederdir.

    konu sahibi arkadaşa gelince belirtigim gibi alıp uzun süre kullanırım derseniz kesinlikle sıfır almalısınız.

    elinizde nakit 3000-3500 lira olsaydı piyasayı takip edin denk geldimi temiz sıfır ayarında bir motorsiklet yapıştırın parayı alın diyecegim.

    şuda bir gerçek ki nette avcı alım satımcılar var. bir motosiklet temiz ise aciliyetten yada başka sebeplerden dolayı satışa çıkmış ve piyasanın altında bir degere satışa sunulmuşsa anında kaparlar.

    şöyle bir söz vardır akıllı düşünene kadar deli oglunu evlendirir. ikinci el motosiklet kovalıyorsanız bunu aklınızda bulundururun.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  8. #8
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı sezer aykaç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle şunu söyleyeyim. tecrübelerim ve bilgi birikimim düşük cc de eger motosiklet yakıtı ekonomik olsun saga sola gidip geleyim uzun sürede binerim düşüncesi varsa sıfır almak her zaman daha iyidir. honda, yamaha gibi kendini aşmış markalar 2 sene garanti veriyor motosiklete. lastigine varana kadar garantili.

    ikinci elde piyasayı iyi takip etmek lazım düzgün ve makul fiyatlı bir düşük cc bulabilmek için. birçok satıcı keyfe keder ilan açıyor sıfır motosikletten daha fazla para istiyor. burnunda kıl aldırmıyor tabiri caizse.

    ayrıca sizin zincir lastik ve bakım gibi bedelleri aldıgınız bedele eklemeniz garip bir durum. sonuç olarak sarf malzemelerin bir kısmı zorunluluktur. bir kısmı ise keyfe kederdir.

    konu sahibi arkadaşa gelince belirtigim gibi alıp uzun süre kullanırım derseniz kesinlikle sıfır almalısınız.

    elinizde nakit 3000-3500 lira olsaydı piyasayı takip edin denk geldimi temiz sıfır ayarında bir motorsiklet yapıştırın parayı alın diyecegim.

    şuda bir gerçek ki nette avcı alım satımcılar var. bir motosiklet temiz ise aciliyetten yada başka sebeplerden dolayı satışa çıkmış ve piyasanın altında bir degere satışa sunulmuşsa anında kaparlar.

    şöyle bir söz vardır akıllı düşünene kadar deli oglunu evlendirir. ikinci el motosiklet kovalıyorsanız bunu aklınızda bulundururun.
    aynen katılıyorum!! boudberg arkadaşımın dediğide mantıklı ama bende elimde 2000 tl varken kredi kartına 12 taksit kampanyasıda malum kaçrmayım diyorum hala kararsızım.

  9. #9

    Üyelik
    21 Şubat 2012
    CBF 150 4,150 TL oldu biliyorsunuz 4000 lira iken almayanlar pişman oldu. benden size zımba gibi tüyo cbf'in fiyatı mart başında 4,350 oluyor bilginize

  10. #10

    Üyelik
    07 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kymco downtown300i - Honda Silverwing600 ABS
    Bu benim şahsi fikrimdi bunu belirtmiştim.karar tabiki motoru alacak olanındır.bende uzun bir dönem kullandığım için bu motoru a dan z ye yapılan gerekli masraflar, keyfi masraflar dahilinde fikrimi beyan ettim sadece.Bu motoru sıfır almak kim ne derse desin sadece zarardır.İyi düşünün, kullananlara sorun, iyi hesap kitap yapın, anlarsınız neden illaki 2. el diye tutturduğumu.Sonuçta küçük cc bir motor için 4bin 5bintl değermi, onuda kişinin cüzdanına göre tartışmak gerekir diye düşünüyorum.

  11. #11
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    2.el bi motor alsan gerçekten çok karlı olur yakın zamanda satma durumun da belkide hiç zarar ettirmez sonuçta kurye ye girmemiş cbf senin fazlasıyla işini görür sıfır aldığın zaman başka keyif ama fazla para vermenin bi anlamı yok bence
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  12. #12
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Hele hele, yakın çevrende nasıl kullanıldığını ve bakımlarını bildiğin temiz bi motor varsa gerçekten bayilere fazladan para yedirmenin hiç bir anlamı yok. Bayiden aksesuarsız kuru alacağın fiyattan dahada ucuza ikinci el ful aksesuarları ile birlikte alınabiliyor. En fazla oda lastikleri bitmek üzereyse bi lastiğe masraf edersin pahalı diyebileceğim mahiyette. Diğer bakım masrafları ıvır zıvır, düşük maliyetli şeyler. Tabi peşin parası olan için bu yorumum. Bayilerde zaten taksit kampanyaları, verdikleri krediler vb imkanlar sunabildikleri için sıfır motor satışları ikinci el ile mücadele edebiliyor. Taksit yapmasalar, kredi kullandırmasalar patlarlar.

  13. #13

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    kuru olsun sıfır olsun.
    ilk sen boz

  14. #14
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Işte peşin paramin olmaması beni sıfıra yönlendiriyor dediğiniz gibi ikinci elde temiz ful aksesuarli makinalar var hala kararsızım!! Neyapsam!

  15. #15
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kuru olsun sıfır olsun.
    ilk sen boz
    Bence şu an için, bayiden çıktığında karşılaşılan kronik bi problemi vara, uğraşılmış ve giderilmiş, ikinci el cbf olsun çok daha iyi. Bayiden sıfır motor alıpta cansıkıcı problemlerle boğuşma ihtimalini ortadan kaldırmış olursun. Vatandaş alsın uğraşsın, sen sorunsuz motora kon. Ne uğraşıcan kronik bişey çıkıcak mı çıkmıyıcak mı. Başını ağrıtıcan. Bi problem çıkarsa uğraşıcan. Çünki zaman zaman da olsa sıfır cbf lerde bayiden çıkıldığı an bazı sıkıntılarla karşılaşılmakta. Ben motoru aldığım tarihten itibaren ilk 3-4 ay içinde motor bloğu üzerinde farklı noktalarda ufak çaplı da olsa yağ kaçakları ile karşılaştım. Hepsini gerekli müdahaleyi yaptım veya yaptırdım ve giderdim. Motorum 13 binde, motor durumu ve dış görünüş olarak sıfıra emsal temizlikte. Yani çıkartacağı tüm sıkıntıları hallettim. Şimdi önüm açık rahatlıkla biniyorum. Yarın öbürgün satarsam alan kişi sıfır motora emsal ekmeğini yiyecektir.

    Bayiden çıkan sıfır cbf motorlarda karşılaşılabilme ihtimali olan bazı problemler söz konusu iken, ikinci el alınmış olan, bu problemleri motor yeni iken varsa giderilmiş temiz bi cbf, şu an için bence bayiden sıfır cbf almaktan daha mantıklıdır.

    Ha, zaman zaman sıfır alınarak karşılaşılan tüm sıkıntılara karşı sıfırın tadı başkadır, o başka mesele, ama cukkasıda farklı oluyor.

  16. #16

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    bu sorunları sizin gibi çözen pek fazla sayılmaz. çözmek yerine adam satmayı yeğliyor. belki bu sorunlardan tih demiş servis servis gidip gelmekten yılmış hatta servisi 200 km uzukta olan bir taşra köyünde yaşayan için çok ızdırap en iyisi satıp kurtulmak dır diyende çıkabilir.
    yada motora yeni bineye başlamış visteleri yeni öğreniyor motoru boşa alıp iniş aşağı inerken 60 km hızda iken 2 vitese atmaya kalkışan ,rodaj zamanını bilmeden ilk aldığı gün gazı sona dayayan insan dolu.

  17. #17
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Etmemem aslında sende haklısın fakat şöyle bi durum daha var şimdi ikinci el temiz bişey bulduk diyelim mesela 2010. Model eski kasa olacak yani eski kasa yeni kasa kiyaslamasida var demi devir saati v.b kafama birazda bu takılıyor sonuçta ben bununla iş yapmayacağım kurye falanda değilim bol bol gezmek istiyorum ve bi kere alayım temiz olsun sorunsuz olsun diyordum"ki sen diyosunki kronik problemleri olabilir sıfırın.

  18. #18

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Sıfır almak her zaman en iyisidir. İkinci elde mesele sadece kaç km yaptığı değil, rodajının ve bakımlarının da nasıl yapıldığıdır. Bunu da hiçbir usta muayene ile anlayamaz. Gerekirse motor elbet rektifie olabilir ancak o motoru da satacak kimse bulamazsınız. Şahsen ben bedava verseler rektifiye görmüş 3 -5 yıllık bir motoru almam. Ayrıca yukarıda yazıldığı gibi alırken ikinci elde taksit yapma imkanınız olmuyor. Satarken zarar etme konusuna gelince, bu sınıftaki bir motora düzgün lastik ve çanta dışında masraf yapmanın hiç gereği yok, hatta motorun ve lastiğin sınırlarını bilirseniz lastiğe bile gerek yok. Ha, zevkim için yaparım derseniz o zaman satarken de buna önem veren bir müşteri bulacaksınız ki değerini kaybetmesin.

  19. #19
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı jackal_64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Etmemem aslında sende haklısın fakat şöyle bi durum daha var şimdi ikinci el temiz bişey bulduk diyelim mesela 2010. Model eski kasa olacak yani eski kasa yeni kasa kiyaslamasida var demi devir saati v.b kafama birazda bu takılıyor sonuçta ben bununla iş yapmayacağım kurye falanda değilim bol bol gezmek istiyorum ve bi kere alayım temiz olsun sorunsuz olsun diyordum"ki sen diyosunki kronik problemleri olabilir sıfırın.
    Evet aynen öyle diyorum. Yani almış olduğun sıfır motorda, canını sıkacak, uğraşmanı gerektirecek bazı problem veya problemlerle karşılaşma ihtimalin var. Bu çok yüksek bi ihtimal olmasa da yine var. İkinci el neden eski kasa alıyorsun ki, yeni kasa al. Sahidinden de bi çok ilan olmalı. Tabi tercih meselesi, ikinci el alıpta, tanıdık bildik değilse kazıklanabilmek te söz konusu aslında. Elbette karar senin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfır almak her zaman en iyisidir. İkinci elde mesele sadece kaç km yaptığı değil, rodajının ve bakımlarının da nasıl yapıldığıdır. Bunu da hiçbir usta muayene ile anlayamaz. Gerekirse motor elbet rektifie olabilir ancak o motoru da satacak kimse bulamazsınız. Şahsen ben bedava verseler rektifiye görmüş 3 -5 yıllık bir motoru almam. Ayrıca yukarıda yazıldığı gibi alırken ikinci elde taksit yapma imkanınız olmuyor. Satarken zarar etme konusuna gelince, bu sınıftaki bir motora düzgün lastik ve çanta dışında masraf yapmanın hiç gereği yok, hatta motorun ve lastiğin sınırlarını bilirseniz lastiğe bile gerek yok. Ha, zevkim için yaparım derseniz o zaman satarken de buna önem veren bir müşteri bulacaksınız ki değerini kaybetmesin.
    Sıfır almak eşten dosttan, nasıl kullanıldığını ve rodajının nasıl yapıldığını iyi bildiğin, bakım unsurlarının eksiksiz giderildiğinin emin olunduğu bi motor yoksa elbette iyidir. Eşten dosttan, tanıdık bildik cbf yoksa, ben elbette o noktada sıfırı tercih ederim. Bu konuda aynı fikirdeyiz.

  20. #20

    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Tövbe Tövbe ya! Alt tarafı 150 cc motosiklet, neresi 4.350 oluyor. Ayıptır, günahtır be! Bıktım vergi ve zamlardan. Üç kuruşluk basit motosikleti bile alamıyoruz. :@


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)