Selülozik tinerin litresi 8 tl, sentetik tinerin litresi 6 tl. Benzin varken ne gerek var. Tineri bana sorun :p
Selülozik tinerin litresi 8 tl, sentetik tinerin litresi 6 tl. Benzin varken ne gerek var. Tineri bana sorun :p
tiner yerine basınçlı tüpler ile karbüratörü desteklesek nos etkisi yapar. lastik tamir kitlerinde küçük basınç tüpleri oluyor işte onlar ile karbüratöre bir modifiye olabilir aslında.
sonra 5. vites 6 bin devirde gazı kökleyip üzerine birde nosu verince çiuufffff..... -- o neeeeydi gıss
Adamın zaten süspansiyonu yok. Uçuracaksın herifi. O değil şahlansa motor yanlışlıkla tekerden inse daha iflah olmaz.
Biride kawasakiye redbull doldurup çalıştırıyodu macera aramayın bence
Tiner benzine göre daha yanıcı bir madde oluğu için alt motora heyecan yaptırır. Yüksek cc makinalarda deneyen var mı biliyorum ama düşük cc makinalarda çokça denenmiştir. Alt motora zarar olduğu söylenir düşünülür ama ben denk gelmedim
Mazot demişler de eski javaya karıştırmıştı bi arkadaş belli bi süre baya katmıştı. 4e 1 gibi oranda. Bol duman atıyordu sonra bi gün motosiklet elinde kalmıştı.
O yüzden paranızın kıymetini bilin benzinden başka bişi katmayın.
Tiner doğru bir seçim değil. Özellikle selülozik tiner conta adına ne varsa eritip şişireceğinden tek kullanımlıktır, ikinciye motoru bile kolay kolay çalıştıramazsınız. Ancak belirli oranlarda "Metil Alkol" + "Nitrometan" karışımları çok daha etkilidir. İsterseniz deneyebilirsiniz, internetten her birini bulup satın alıp kullanabilirsiniz. Motor sizin can sizin. Nitrometan' ın toksik olduğunu ve kullanılacak ise mutlaka eldiven ve maske ile bileşiğe eklenmesi gerektiğini, yanma sonucu oluşan gazın zehirli olduğunu da belirtmek isterim. NP modellerde kullandığımız yakıttır, nitrometan oranı yükseldikçe motor çıldırır ve ömrü de aynı hızda sömürülür. Bu bileşik doğru ayarlar ile doğrudan 4 zamanlı motorlarda da kullanılabileceği gibi, yüksek oktan benzine katılarak da kullanılabilir. Araç motorunun ateşleme sistemi sıcak bujili ateşleme (motosiklet ve otomobillerde kullandığımız motorların hiçbiri günümüzde sıcak buji ateşleme sistemi kullanmıyor) veya iki zamanlı değil ise avans değerleri de değişeceğinden motorun ateşleme zamanında değişiklik gerekecektir. Aksi halde motorda aşırı avans ve vuruntu ile buna karşı koyamayan motorun ciddi zarar görmesi ve hatta pistonun silindirden Kol gibi çıkması muhtemeldir.
Bu tip uygulamaları binek araçlarda önermediğimi de ayrıca belirtirim.
tiner değil toluen alın alacaksanız bir nevi saf tinerdir kendisi. spor otomobillerde bolca kullanılır daha bu yüzden motor kıran duymadım. bi depoya maksimum yüzde 25 30 koyun. benzinlikten aldığınız benzinin içinde de var zaten toluen.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)