Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

motorların trafikleti yerleri hakkında neler dusunuyorsunuz

    REKLAM ALANI
  1. #21
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı c3surs adlı üyeden alıntı
    bısı yolda dokunsam olur p.... dıye dusunuyolar hıcbır yolda bıse yol veren veya dıkkat et uyarısı yapan bırısıyle karsılasmadım sankı yolların pıcı gıbıyıs bu durum benı dusunduruyo
    arkadaşım yazdıklarını tercüme eder misin

    bide küfür ettin sanırım çüş oha yani
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    motosport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    BMW boxer (nostalji) inşallah
    Alıntı c3surs adlı üyeden alıntı
    bısı yolda dokunsam olur p.... dıye dusunuyolar hıcbır yolda bıse yol veren veya dıkkat et uyarısı yapan bırısıyle karsılasmadım sankı yolların pıcı gıbıyıs bu durum benı dusunduruyo
    sen şu yazdıkları gerçekten bi tecrüme etsen iyi olcak küfür gibi bişeyler geçiyor sanki yanlış anlaşılmasın bu durum
    [URL="http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8625"]KONYALI MOTORCULAR TOPLANIYORUZ[/URL]

  3. #23
    gopreis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    KARAMAN
    Motosikleti
    kanuni 200 racer
    Arkadaslar Motor Lara Kimse Yol Vermiyor Daha Dogrusu şöyle Bi Düşünce Var. ' Bu Motosikletci Nasil Olsa Bi Manevrayla Kurtarir Suraciktan Geciversin ' Kazalar Arttikca öğrenecekler Yazik Ki Oraciktan Gecilmeyeceğini...

  4. #24
    motosport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    BMW boxer (nostalji) inşallah
    evet ya trafikte iki tekere karşı bi öfke var sanki anlayışla karşılayan çok az onlarda günden güne azalıyor zaten şu zamanda motor kullanırken çok daha dikkatli olmak lazım tehlike artıyor gün geçtikce
    [URL="http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8625"]KONYALI MOTORCULAR TOPLANIYORUZ[/URL]

  5. #25
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    tehlike olmazsa adrenalin olmaz
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  6. #26
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    motorlara saygı yok çoğu zaman özellikle şeride teçavüz çok oluyor.şehiriçi şeridi ortalayıp 60 ile gidiyorsun.kornaya basıyor.halbuki aynı hızda giden bir otomobil olsa kimse karışmıyor.motosikletin yollarda bir hakkı olduğunu ddüşünmüyor.

    bir de 4 tekerli kapalı bir taşıt ile 2 tekerlek
    arasında görüş açısı farkı var.yani onlar bizim gördüğümüz kadar rahat göremiyorlar.çünkü kapalı bir alan içindeler.ayrıça otomobillerde birçok motorda bulunmayan kalorifer teyip çakmak gibi araçlar sürüçülerde dikkatin azalmasına
    sebep olmakta.
    bizim hakkımızı yiyen büyük araç sahipleri ile trafikte muçadele etmek bana göre çok yanlış.(bazen bende bu hataya üşsem de)sonuçta otomobil veya kamyondakinin ufaçık bir direksiyon hareketi metrelerçe sürüklenmemize sebep olabilir.sabretmek lazım.trafik sıkıştığına kralın kim olduğunu 30 km sabit hızda giden miniçik bir taşıt tarafından sollanınça anlıyorlar.

  7. #27

    Üyelik
    11 Mart 2006
    cok haklısınız kardeşlerim ama bu savaşı bırakmayın ve kazanalım bunu butun motorcular adına

  8. #28
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    www.konyatuning.com sitesinden alınmıştır.bir otomobil sitesinde böyle bir konu görmek sevindiriçi bençe
    1. yollarda motordan cok daha fazla araba ve kamyon var... ve bazi
    sürücüler motosikletleri farketmezler. ama siz motorlara dikkat edin,
    özellikle kavsaklarda...

    2. ebatlari yüzünden motosiklet oldugundan daha uzakta görülebilir ve
    ayni zamanda hizini kestirmek zor olabilir... kavsagi kontrol ederken
    motosikletleri görüldüklerinden daha yakinda farzedin.

    3. ebatlari yüzünden motosikletler arabalarin kör noktalarinda
    kalabilir, veya diger seyler tarafindan gölgelenebilir (otlar, citler,
    köprüler vsr) serit degistirirken ve kavsaklarda trafigi iyi kontrol
    edin.

    4. gene ebatlari yüzünden motosikletler gittiklerinden daha hizliymis
    gibi görülebilir, her motorcunun hiz manyagi oldugunu düsünmeyin.

    5. motosikletler cogu zaman motor freniyle veya sadece direk gaz
    keserek yavaslar; dolayisiyla fren lambasi yanmaz... motosikletle daha
    fazla takip mesafesi birakin; 3-4 saniye... ayrica kavsaklarda
    motosikletin fren lambasi yanmadan yavaslayacagini unutmayin.

    6. motosikletlerin sinyalleri genellikle manuel'dir. (elden kapamali,
    kendi kendine kapanmaz) dolayisiyla bazen unutulur, bir motosikletin
    verdigi sinyalin gercek oldugundan emin olun.

    7. motosikletler seritteki yerlerini; daha iyi görünmek icin, yolun
    bozuklugunu ekarte etmek icin, araclari gecmek icin ve rüzgara göre
    ayarlarlar... emin olun ki; seritteki yerlerini (cogunlukla) siz onun seridine dalin diye degistirmezler...

    8. özellikle düsük hizlarda ve iyi yol kosullarinda üstün manevra
    kabiliyeti motosikletlerin özelliklerinden biridir... fakat bu size
    motosikletin her zaman sak diye yer degistirebilecegini düsündürtmesin.

    9. motosikletlerde durus mesafesi otomobiller gibidir fakat kaygan
    yüzey durusu zorlastirir... motosikletin sak diye duramayacagini bilin
    ve takip mesafenizi ona göre ayarlayin.

    10. trafikteki motosikletleri, bir cisim degil bir insan olarak düsünün.

  9. #29
    seco@ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    in balikesir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125
    Alıntı crxforever adlı üyeden alıntı
    www.konyatuning.com sitesinden alınmıştır.bir otomobil sitesinde böyle bir konu görmek sevindiriçi bençe
    1. yollarda motordan cok daha fazla araba ve kamyon var... ve bazi
    sürücüler motosikletleri farketmezler. ama siz motorlara dikkat edin,
    özellikle kavsaklarda...

    2. ebatlari yüzünden motosiklet oldugundan daha uzakta görülebilir ve
    ayni zamanda hizini kestirmek zor olabilir... kavsagi kontrol ederken
    motosikletleri görüldüklerinden daha yakinda farzedin.

    3. ebatlari yüzünden motosikletler arabalarin kör noktalarinda
    kalabilir, veya diger seyler tarafindan gölgelenebilir (otlar, citler,
    köprüler vsr) serit degistirirken ve kavsaklarda trafigi iyi kontrol
    edin.

    4. gene ebatlari yüzünden motosikletler gittiklerinden daha hizliymis
    gibi görülebilir, her motorcunun hiz manyagi oldugunu düsünmeyin.

    5. motosikletler cogu zaman motor freniyle veya sadece direk gaz
    keserek yavaslar; dolayisiyla fren lambasi yanmaz... motosikletle daha
    fazla takip mesafesi birakin; 3-4 saniye... ayrica kavsaklarda
    motosikletin fren lambasi yanmadan yavaslayacagini unutmayin.

    6. motosikletlerin sinyalleri genellikle manuel'dir. (elden kapamali,
    kendi kendine kapanmaz) dolayisiyla bazen unutulur, bir motosikletin
    verdigi sinyalin gercek oldugundan emin olun.

    7. motosikletler seritteki yerlerini; daha iyi görünmek icin, yolun
    bozuklugunu ekarte etmek icin, araclari gecmek icin ve rüzgara göre
    ayarlarlar... emin olun ki; seritteki yerlerini (cogunlukla) siz onun seridine dalin diye degistirmezler...

    8. özellikle düsük hizlarda ve iyi yol kosullarinda üstün manevra
    kabiliyeti motosikletlerin özelliklerinden biridir... fakat bu size
    motosikletin her zaman sak diye yer degistirebilecegini düsündürtmesin.

    9. motosikletlerde durus mesafesi otomobiller gibidir fakat kaygan
    yüzey durusu zorlastirir... motosikletin sak diye duramayacagini bilin
    ve takip mesafenizi ona göre ayarlayin.

    10. trafikteki motosikletleri, bir cisim degil bir insan olarak düsünün.
    abi helal olsun be işte budur
    Ybr
    10 xx xxx

  10. #30

    Üyelik
    17 Ekim 2005
    araba kullanırken yılladır motor kullanıcılarına dikkat eder onlara mümkün olduğu kadar yol açmaya çalışırım. Arkadan gelen moror kullanıcısını gördüğümde kendi şeridimde sağa yada sola esneyerek motorcunun rahat geçmesini sağlamaya çalışırım. bundan büyük haz duyarım.
    neden mi? çünkü kendi motorumu almaya ramak kaldı.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler