Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yüksek CC İle Başlamak. (Önyargısız Girin Lütfen)

    REKLAM ALANI
  1. #21
    avciceyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA-CBF 1000
    eğitimin çok iyi yönde etkisi olacaktır bu hafife alınmayacak bi gerçek fakat tecrübe kullandıkça kazanılıyor trafik tecrübesi özellikle ülkemizde motosikleti saymayan çok kişi var bu yüzden çok önemli hani gönül isterdi keşke başlayabilsen ama şöyle bi durum var 250 cc den sonraki makineler iyi kaçıp 125 cc le aynı şekilde duran makinelerdir yani makinenin orta devirlerindeki hızında bile durmak çok zor birde boyun uzun olacağı için küçük cc de çok zorluk çekiceksin bunuda unutmamak lazım bir de ufak cc li bi motor ortalama 100-150 kg civarı büyük cc makineler hafifleri 200 kg civarı bu motoru ışıklarda beklerken bile tutmak zordur allah korusun devirdinmi grenaj vs 125 cc kadar ucuz değil
    HONDA
    CBF 150-CBF 500-CBF 1000


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Arda_Karaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2011
    Şehir
    Foça
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı MotoTurk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuda adım atmış birisi olarak şunu söylemek isterim. Ben önce ehliyet kursuna yazıldım ve berbaerinde 3 ay sertifikalı bir hocadan ybr125 ile eğitim aldım. 2 yıl kadar motor kullanmadım ve almadım. daha sonra yamaha xt660r makinayı aldım. Makinayı aldığım yerden eve kadar bile götürmeye cesaret edemedim ve bir arkadaşım eve bıraktı makinayı. daha sonra bir haftasonu havalar güzelken makinayı dışarı çıkardım ve kullandım. İlk sürüşümde eğitimli olmamın çok büyük faydasını gördüm ve 660cc makina az daha beni üzerinden atacak iken 3 aylık eğitimimin bana verdiği soğukkanlılıkla makinaya hakim olabildim. Yoksa aynen tepetaklak aşağıda idim. İfade etmek istediğim, düşük cc bir makina ile eğitim al&tecrübe kazan ondan sonra büyük cc makina al. yada kolay elden çıkarabileceğin cbf150 veya ybr125 tarzı bir makinayı bir kaç ay kullan daha sonra büyük makinaya geç. İnan sağ elinin altında zaptedilmesi çok zor bir makina ile asfalt ile tanışma ihtimalin çok yüksek.
    Yeni motorunu aldığınızda açtığınız başlığı okumuştum. Bugün İzmir'de sizinkine benzeyen bir motor gördüm. Acaba o mudur diye içimden geçirdim.

  3. #23

    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    Aydın
    Benim burada sorguladığım profesyonel bir eğitimin bu makine için yeterli olup olmayacağı konuyu saptırmayalım lütfen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

    Alıntı avciceyhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğitimin çok iyi yönde etkisi olacaktır bu hafife alınmayacak bi gerçek fakat tecrübe kullandıkça kazanılıyor trafik tecrübesi özellikle ülkemizde motosikleti saymayan çok kişi var bu yüzden çok önemli hani gönül isterdi keşke başlayabilsen ama şöyle bi durum var 250 cc den sonraki makineler iyi kaçıp 125 cc le aynı şekilde duran makinelerdir yani makinenin orta devirlerindeki hızında bile durmak çok zor birde boyun uzun olacağı için küçük cc de çok zorluk çekiceksin bunuda unutmamak lazım bir de ufak cc li bi motor ortalama 100-150 kg civarı büyük cc makineler hafifleri 200 kg civarı bu motoru ışıklarda beklerken bile tutmak zordur allah korusun devirdinmi grenaj vs 125 cc kadar ucuz değil
    Peki en uygun cc hangisidir?
    ::145::::145::::145::

  4. #24
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    Alıntı Promethan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazı konuları okurken fark ettim ki (genelde böyle) yüksek cc ile başlamak isteyenlere "apaçi" gözüyle bakıyorlar. Ben böyle olmadığıma inanıyorum. Hemen atlayanlar olmuş 1000 cc motor almak istiyorum diye. Amacım onlardan olup erkenden ölmek değil. Sadece yüksek cc bir makine ile başlanıp başlanamayacağı ve ne zaman yüksek cc ye geçilmesi gerektiğini merak ediyorum. henüz ehliyetim yok öyle çok fazla motosiklet tecrübem de yok ama (Forumdan edindiğim kadarıyla) gerekli temel bilgilere sahip olduğumu düşünüyorum. (Ekipmanın gerekliliği gibi)

    Neden yüksek cc olduğuna gelecek olursak. genelde düşük cc motosikletler boyut olarak da küçük olur. Aile yapısına bakacak olursam benim boyum da en az 1.95 olacak. Ve enduro vb. tarzı motosikletler pek ilgimi çekmiyor açıkçası.

    Sizin de bildiğiniz gibi egoyu tatmin etme isteği herkeste vardır. Bu genellemenin içine sizi de dahil ediyorum ki eminim bunu burada söylemeseniz bile siz de daha hoş, çekici bir motosikletiniz olmasını isterdiniz. Yüksek cc merakı tamamen buradan gelir. hızından önce görüntüsüdür ilgimi çeken. Sesini de yok sayamayız tabii
    tabikii egomu tatmin etme isteği demesemde haz alma isteği var ama bunu ben bilinçli bişekilde yaptığımı düşünüyorum scooter ile başladım 125 cc vitesli motor ve şimdi şuan sahip olduğum motor 600f .Ama birde şu açıdan bakalım;

    binlerce km yol yapıp endurodan(tasarım olarak pek bişey ifade etmez) başka motora binmeyen adamlarda var yani olay ses,görüntü ve hızı üçlüsü değil dediğim gibi bu işin bi kültürü var .

    Umarım söylediklerimi yanlış anlamışsınızdır yada ben düzgün ifade edebilmişimdir dediğim gibi şuan 110 beygirlik makineye biniyorum ama şöyle bi düşündüğümde cbr125 ile yaptığım km leri (13 bg) onun ilede çok keyifli yollar yaptım olay hız değil yani her cc nin ayrı bir keyfi var niye bu keyfe sonundan başlayasınız ki

    Maaşallah boy pos var 250 cc ile çok güzel başlangıç yapabilirsiniz görüntü olarak yüksek ccleri aratmayacak motorlar var,alın ve keyfinize bakın

    Selamlar,iyi akşamlar
    furkanmg bunu beğendi.

  5. #25
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    Parası olan büyük motorla başlayabilir bence uzay mekiği filan değil düşe düşe ögrenir.Bikaç ay trafiğe çıkmadan pratik yapar motoru tanır sonra yavaş yavaş trafiğe çıkar.Tabi bu tanıma evresi pahalıya (maddi - manevi) mal olabilir orası ayrı konu.
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor

  6. #26
    avciceyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA-CBF 1000
    Alıntı Promethan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim burada sorguladığım profesyonel bir eğitimin bu makine için yeterli olup olmayacağı konuyu saptırmayalım lütfen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------



    Peki en uygun cc hangisidir?
    sendeki boyu düşünürsek 125-150 altında bisiklet gibi kalır 250cc hem iyi gider hem vergisi az hem az yakar hemde tecrübe kazanman için uygun ben böyle düşünüyorum 125-150 diyenler çıkacaklardır veyahut önce 125 sonra 250 sonra 500 snra 600 sonra 1000 olayına karşıyım trafik tecrübesi ve yeterli eğitimin varsa sana her şey uygundur tabi fiziksel ölçülerde önemli ama trafik tecrübesi-eğitim bu ikisindenbiri yoksa her türlü düşük cc ye mahkumsun 1-2 sene olsada ben boy pos olarak sana 250 daha uygun olur diye düşünüyorum
    HONDA
    CBF 150-CBF 500-CBF 1000

  7. #27
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Şahsi fikrim otomobil vs. ile trafik tecrübesi olanların 250cc, trafik tecrübesi olan ve iyi bir kuruluştan eğitim alanların 50HP civarı, trafiğe ilk kez çıkacakların (benim gibi) 125-150cc bir motorla başlaması yönünde. 125cc bir motorla sürüşün temellerini, trafiği okumayı ve motora hakim olmayı öğrenmek daha kolay.

    Alıntı avciceyhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sendeki boyu düşünürsek 125-150 altında bisiklet gibi kalır 250cc hem iyi gider hem vergisi az hem az yakar hemde tecrübe kazanman için uygun ben böyle düşünüyorum 125-150 diyenler çıkacaklardır veyahut önce 125 sonra 250 sonra 500 snra 600 sonra 1000 olayına karşıyım trafik tecrübesi ve yeterli eğitimin varsa sana her şey uygundur tabi fiziksel ölçülerde önemli ama trafik tecrübesi-eğitim bu ikisindenbiri yoksa her türlü düşük cc ye mahkumsun 1-2 sene olsada ben boy pos olarak sana 250 daha uygun olur diye düşünüyorum
    Kimse 125-250-500-600-1000 diye gitmek zorunda değil. Örneğin ben 150-600 yaptım, sorun yaşamadım ancak 600cc'yi sevmedim, bundan sonra 250-500 aralığına veya 50HP civarı güce geçeceğim. İstanbul'da yaşayıp, her gün motora binip 600cc dört silindirle trafikte çile çekmek çok saçma.

  8. #28
    furkanmg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2010
    Şehir
    izmit,istanbul
    Motosikleti
    cbr 600f
    Her yaşın ayrı güzelliği var derler ya hani...
    Her cc nin ayrı güzelliği var
    Ben mondialle başladım 2010 da nasip olursa seneye buyutucem ama buyutunce de biliyorumki motorumun değerini ayrı bi bilicem ;) ayrı bi zevk alıcam biliyorum.

    Birden 1000 rr aldım varsayalım ölmesem bile 1-2 sene sonra nolucak... büyütiyim dicem ama nafile bi hayabusa var işte.

    Küçükten başlıcan sindire sindire zevkini ala ala büyütücen.İşin eğitim kısmı bi yana bence bide bu açıdan düşün.

  9. #29
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    1.95 boy motor icin uzun bir boy,hiç bir motorda cok rahat edemessin ancak dısarıdan nasıl gozuktugunu de onemseme,cok uzunsun ama bineceksende enduro motorlara yönelmelisin, gördüğün fotolara heveslenme motosiklet surmek arabadan cok daha zor gelısmesı uzun zaman alan bir seydir o fotograftakıler profesyonel insanlar, race motorlar cok cekici bende cok severım ancak kullanması hakımıyetı gözüktüğü gibi degildir hataları tolere etmez ve turkıyemızın yolları hıc uygun degıldir birde cok yakarlar masraflı motorlardır düşmeye gelmez. Yamaha wr 250r enduro boy olarak sana cok uygun olur en yuksek endurolardan biridir kolun bacagın rahat eder yada suzuki drz 400 gibi supermotolara yonelebılırsın onlarda yuksek olurlar vede tipleri cevreye daha cekici gözükürler.1.95 boy ile race motorda hic rahat edecegini sanmıyorum.eğitimlerini düsük cc motorlarda al sırasıyla 125 250 500cc egıtımlerını al bol pratık yap agır motor kullanmaya alıs sonrasında goldwing bıle kullanırsın onemlı olan agırlıga alısmak zaten kendini bilen bir kişiliğede sahıpsen gaz kontrolu elının altında o nedenle sorun olmaz.Motosikletin icinde özellikle sehırıcınde bınıyorsan kaza riski her zaman cok yuksektır istedigin kadar tecrubelı ol kaza hangi cc de olursan ol gelip seni bulabilir önemli olan bıkmadan usanmadan tam koruma motora bin hasarı azaltmak icin motorlarıda bindikce tanırsın egitimde bindikce tanmaya baslıcaksın tek sılındırı ıkı sılındırı 4 silindiri zaman gerektıren bır olay bol şans dilerim umarım yardımcı olmustur sana en azından bilgilenmeye acık birisin sanırım )
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  10. #30
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Uzun uzun açıklamaya niyetliydim ilk mesajını okuyunca. Sonra henüz ufak olduğun ve ehliyete bir kaç senen olduğu gözüme çarptı. İşin güzel kısmı bu ki, eskiden kask takmak dışında her hangi bir gereksinimi olmadığı düşünülen motosiklet bu tür internet forumları ve bilinçli kullanıcıların artması ile toplumda hakettiği yerlere yavaş yavaş geliyor. Senin gibi yeni başlayacak genç bir kardeşimin bunları merak edip sorması bile motosiklet camiası adına sevindirici. Demek ki bir bilinçlenme oluşmuş. Tabi yaşından dolayı motosiklet üzerinde karizmatik durmak şu anda senin için birinci öncelik. Kimse de yadırgayamaz bu önceliğini. Yalnız bu iş pek de dışarıdan göründüğü gibi makina üzerinde iyi durmakdan ibaret değil. Bindiğin motosiklete tamamen hakim olman gerekiyor. Ben bir çok eğitime katıldım. İnan eğitimler sana yalnızca doğru yöntemi gösteriyor. Bu yöntemleri öğrenip, benimseyip, sürüşüne yansıtmak tamamen senin elinde. Katettiğin kilometreler boyunca aklından eğitimde öğretilenleri geçirip, sistemi uygulamaya çalışırsın. Bunu düşünerek, dikkat ederek sürdüğün her km sana bir şeyler katar. Bu arada eğer motosiketin yüksek CC li ise arada sırada yapacağın hatalarda seni tolare etmez. Yani bir virajda gazı fazla açarsan, konumunu iyi ayarlayamazsan, kaygan yolda fazla devirli kalırsan, durgun trafikte motoru dengede tutamazsan vs. büyük motor affetmez ve kendini yerde bulursun. Küçük CC li motorlar hem fazla ağır değildir hem de gaza yüksek beygirli abileri kadar ani tepki vermezler. Yanlış viteste olsan bile bir şekilde sürüşe devam edersin. Gazı fazla açsan bile aniden kendini ileri atmaz. Bu yüzdendir öğrenene kadar seni tolare edebilir dememiz. Eğitimlerden haberdar olman çok güzel. Hondanın başlngıç eğitimi 2 gün ve 300 TL civarında. OMM derneğinin kontrol eğitimi 1 gün 150 TL civarında, diğer kurslar ve özel hocalar da mevcut piyasada. Araştırıp sana en uygununa gidersin. Tabi senin önünde bu iş için biraz daha zaman var. Bu başlığı okuyan diğer arkadaşlarımız için de yazmış olalım. Merakın ve ilgin beni mutlu etti. Umarım başlayacak tüm gençler de senin kadar bu işe ilgili ve meraklı olur.
    Gökhan YAŞDAL

  11. #31
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    dostum yapılan yorumları okumadan cevap yazıyorum bilgin oolsun motor hayatıma ilk 1998 model suzuki srad 750 ile başladım açık net bir şekilde söyliyim motordan soğuyabilirsin bile 200 kiloyu giderken hakim olmak çok sorun değll fakat ya yokuş yukarı trafik olursa yada aşşağı doğru yada yeterli tecrüben olmadığı içln durduğun yerde sağa sola düşerse ne olucak ben sana söyliyim lanet edersin bende ettim ben vespa academyden eğitim almıştım orada gaza geliyorsun bana verdikleri motor bir f 650 gs idi sonrada bir ss verdiler kawa ama hiç birinde tek değildim eğitimlerde daima yabımda motorla hocam vardı fakat trafikte teksin vede motor yere düştümü emin ol nefret edLyorsun artı dusuk hızdadi trafikte hakim olmak kullanmak hızlı giderken hakim olmaktan çooook daha zor ben anca 2-3 sonra alıştım ve 1 sene sonra sattım sor neden sattım bakım masrafları sağolsun lastiği ayrı dert filtresi yağ suyu vs derken gayet güzel giriyor şuan çin malı crossum var ama bunla daha mutluyum masraf yok gibi birşey haha neyse çok uzun oldu ama ben tavsiye etmem al sana tamamen ön yargısız gerçekten öyle başlamış birinden tavsiye alma boşver
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  12. #32
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Umut bey;

    Benim de sizden ricam ön yargısizca izlemeniz:

    http://altinelbiseliadam.blogspot.co...gc-motoru.html

    Bu arada,

    Alıntı [Turan] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [b]Honda'nın eğitim merkezi var ama bence pahalı 1.480
    Nasıl yani?

    Bir yanlışınız olmasın?

    Bkz: http://www.honda.com.tr/m_takvim.aspx

    Alternatif olarak Honda sevmeyenler için gelsin:

    http://www.yamaha-motor.eu/tr/experi...ademy/YRA.aspx

    Bu eğitimler şifalıdır.

    Slmlr,
    Brkn

  13. #33

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    Yüksek cc ile başlamak sonra mevzuya ön yargısız yaklaşmak, ne mümkün!!! eğitim dediğin şey teori he pratik yok mu var illa ama trafiğe kapalı alandaki pratikle trafiğin ortasında hele hele canım yurdum gibi yolları bozuk, sürücülerinin çoğu andaval bir memleketteki trafiğin ortasında o teoriler yeterince pratiğe dökülmez ise sıkıntı olur...200 kg ve üzeri ağırlık, 0-100 km hıza 3-4 sn gibi zaman diliminde ulaşan aletlerle o pratik sonunda trajik olur!! Burada çoğu ''ön yargılı'' yaklaşan kimseler olaya ön yargıdan ziyade hiç tanımasalar etmeselerde motorcu bir ahbablarının maddi manevi üzülmesinden,gurunun kırılmasından,yakın çevresinin duyacağı acı vb.hötü his ve olaylara maruz kaldığında duyacakları üzüntü ve endişe ile ortaya çıkan iyi niyetli bir ''ön yargı'' dır.

    Anlayana sivri sinek saz,anlamayana davul zurna az....Ben daha fazla ukalalık yapıp şu cc den bu bg den başla demiyorum.Ama kendimden örnek vereyim 125 cc-250 cc-500 cc bu böyle sürecek...

  14. #34
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı Brs. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğitim belirli düzeyde geliştirir elbet insanı ama trafikte kullanılacağı için birçok öğrenilmesi gereken şeyler ise eksik kalır. Belki gaz açma kapama olayını öğrenirsiniz ama trafikte nerde duracağınızı, nerden gideceğinizi öndeki aracı nasıl takip edeceğinizi öğrenemezsiniz. Bunun içindir herkes düşük cc ile başlayın der hatta vitessiz motosiklet ile..
    Alıntı scooboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşım
    Önemli olan motor ile yeterli km yi yapmak.
    600cc bir sport motosiklet ile ne kadar eğitim alırsan al belli bir km yi trafikte
    yapıp pişmedikçe, milyon tane tecrübe edinmedikten sonra bi faydası olmayacaktır.
    Küçük cc ile başlamadan kasıt bunları tolere edebilmesi tecrübe kazandırmasıdır.
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alınan eğitimlerle temel şeyler öğrenilebilir fakat pratikte iş değişir. Bunun için çoğu insan yapılan hatayı tolere edilebildiği için küçük cc ile başlanmasını tavsiye eder. Bence azda olsa küçük cc de motora alışın sonra büyük cc ye geçersiniz. He derseniz hiç büyük cc le başlayan yokmu tabiki var hatta ss makineyle başlayanlar var ama çoğu insan tavsiye etmez çünkü böyle motorlar hatayı affetmez.
    Alıntı srhtsglm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek cc ile başlamak sonra mevzuya ön yargısız yaklaşmak, ne mümkün!!! eğitim dediğin şey teori he pratik yok mu var illa ama trafiğe kapalı alandaki pratikle trafiğin ortasında hele hele canım yurdum gibi yolları bozuk, sürücülerinin çoğu andaval bir memleketteki trafiğin ortasında o teoriler yeterince pratiğe dökülmez ise sıkıntı olur...200 kg ve üzeri ağırlık, 0-100 km hıza 3-4 sn gibi zaman diliminde ulaşan aletlerle o pratik sonunda trajik olur!! Burada çoğu ''ön yargılı'' yaklaşan kimseler olaya ön yargıdan ziyade hiç tanımasalar etmeselerde motorcu bir ahbablarının maddi manevi üzülmesinden,gurunun kırılmasından,yakın çevresinin duyacağı acı vb.hötü his ve olaylara maruz kaldığında duyacakları üzüntü ve endişe ile ortaya çıkan iyi niyetli bir ''ön yargı'' dır.

    Anlayana sivri sinek saz,anlamayana davul zurna az....Ben daha fazla ukalalık yapıp şu cc den bu bg den başla demiyorum.Ama kendimden örnek vereyim 125 cc-250 cc-500 cc bu böyle sürecek...

    Sevgili Arkadaşlar,

    Önyargılarınızdan kurtulmanız lazım. Trafikteki tecrübeden çok çok daha fazlasını eğitimlerde verebilen eğitmenler ve kurumlar ülkemizde var ve gayet iyi eğitimler veriliyor.

    Sevgiler

    ---------- Post added at 09:32 ---------- Previous post was at 09:28 ----------

    Başlığı açan sevgili kardeşimi çok iyi anlayabiliyorum . SS motorların görünüşünden ve imajından etkilenmiş (hangimiz o yaşlarda etkilenmemiştikki) işte bu yüzden küçük cc li ama SS gövdesine sahip pekçok motor var hepsi 30bg in altında güce sahipler bulardan birini tercih edebilir.

    Sevgiler
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  15. #35

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    CBR 250R her türlü işini görür. Boyuna olur mu bilemem.

  16. #36
    Tropiksera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    Antalya-Kemer-Tekirova
    Motosikleti
    Honda İnnova 125 (2007) Yağı : 10w40 Kask : LS2
    aboovv
    Arkadaşım sen cc ile başlamak istiyorsun arkadaşların dediği gibi bi hayabusa bin artçı olarak o gücü hisset ve gör.

    Ben kendim artçı olarak hayabusaya bindim korkudan donuma işeyecekdim..ve o korkudan dolayı yıllardır CUP'a biniyorum.yüksek cc ile başlamak biraz yanlış gibime geliyor ilk önce ybr 125 le başla kendine öz güven geldikce üst seviyelere çekersin. Yüksek cc'lerde hata yapma olasılığın SIFIR bir hata canına bile maal olabilir..
    Nefesime gücü bahşet mevlâ , bir kuç daha atsam olur evvel Allah.

  17. #37
    abdullah_03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2008
    Motosikleti
    YOK
    en iyi eğitim tecrübedir zaten eğitim alacağın yerde de sana ilk önce ufak bişey verirler sonra yavaş yavaş cc artırırlar aksi durumu düşünemiyorum bu kadar insan boşunamı ufak motordan başlamayı tavsiye ediyor sanıyorsun

  18. #38
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2011 XJ6 , 2014 MT 07 abs , 2018 cbr 650 FA
    eğitim tabi ki şart...ancak trafik deli dolu...tecrübe kazandıktan sonra istersen 3000 lik motora direkt geç
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  19. #39
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlığı açan sevgili kardeşimi çok iyi anlayabiliyorum . SS motorların görünüşünden ve imajından etkilenmiş (hangimiz o yaşlarda etkilenmemiştikki) işte bu yüzden küçük cc li ama SS gövdesine sahip pekçok motor var hepsi 30bg in altında güce sahipler bulardan birini tercih edebilir.

    Sevgiler
    ben
    abi hiç bir zaman ss motor ilgimi çekmedi ben hep chooper için deli oluyodum
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  20. #40

    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    Aydın
    Hepinize çok teşekkür ediyorum Okuduğum yorumlarla birlikte yüksek cc ile neden başlanmaması gerektiğinin sadece motosiklet gücüne bağlı olmayıp motosiklet ile geçireceğim zaman bakımından da düşük cc nin daha güvenli ve zevkli olacağı sonucuna vardım Peki en azından uygun boyutlarda olan hangi motosikleti önerebilirsiniz??
    ::145::::145::::145::


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler