Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Düşecek olan motorcu..

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    şehirsiz
    benimde spacyde lacivert çizik var nasıl boyatacağız bir de satarken sorun olur mu?
    arca94 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    tombo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    çapırdı çıplak oldu SUZUKI GSR 600 K7
    Geçmiş olsun.
    arca94 bunu beğendi.
    dört tekerde bedenimi,iki tekerde ruhumu taşırım

  3. #43
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Ah o arka fren yok mu insanı süründürür de yaşatır da , ben virajda arka frene dokunulmaması gerektiğinin dersini aldım. Koruma demirleri sağ olsun kuyruktaki ince bi çizikle ve dizimdeki minik bi yarayla atlattım . Sana da cok geçmiş olsun..
    arca94 bunu beğendi.
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  4. #44
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    çok geçmiş olsun.

    2 gün önce 30 metre sürüklendim, korumalarım ve motorun ön koruma demiri sağolsun hiçbirşey olmadı. dün arkaya da güzel ve kalın bir demirden koruma demiri yaptırdım.

    artık beni kazaya sürükleyen karşı taraf düşünsün . giderken düşmanımı da yanımda götürürüm evelallah.
    arca94 bunu beğendi.

  5. #45

    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    şehirsiz
    Alıntı .Mhmt. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah o arka fren yok mu insanı süründürür de yaşatır da , ben virajda arka frene dokunulmaması gerektiğinin dersini aldım. Koruma demirleri sağ olsun kuyruktaki ince bi çizikle ve dizimdeki minik bi yarayla atlattım . Sana da cok geçmiş olsun..
    virajda hangi freni kullanacağız peki ön mü :s hocam olur mu öyle şey
    arca94 bunu beğendi.

  6. #46
    arca94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul - Lüleburgaz
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Alıntı rapidhacker5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    virajda hangi freni kullanacağız peki ön mü :s hocam olur mu öyle şey
    Valla arka fren daha bi dengeyi bozuyor genelde sanki. En kesin çözüm hafif hafif gaz kesmek, ani ön frene abanmadığın taktirde arkanın dengeyi bozmaz gibime geliyor. Normal virajlarda öyle yapıyordum ben genelde. Burada ön kayıcağı için öne dokunmadım bile.

    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok geçmiş olsun.

    2 gün önce 30 metre sürüklendim, korumalarım ve motorun ön koruma demiri sağolsun hiçbirşey olmadı. dün arkaya da güzel ve kalın bir demirden koruma demiri yaptırdım.

    artık beni kazaya sürükleyen karşı taraf düşünsün . giderken düşmanımı da yanımda götürürüm evelallah.
    Çok teşekkür ederim.. Size de büyük geçmiş olsun.
    Zaten motosikletle korumalar bi bütünmüş bu vesileyle bunu tamamen öğrenmiş oldum.. Demir ağlarla örmüşsün motorunu Karşı tarafta olacak hasar daha fazla böyle, yalnız gitmemek gerek muhabbetçi lazım orada..

    Alıntı .Mhmt. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah o arka fren yok mu insanı süründürür de yaşatır da , ben virajda arka frene dokunulmaması gerektiğinin dersini aldım. Koruma demirleri sağ olsun kuyruktaki ince bi çizikle ve dizimdeki minik bi yarayla atlattım . Sana da cok geçmiş olsun..
    Çok teşekkür ederim.. Arka fren tek çareydi herhalde ön frene bassam olduğum yerde düşüp daha fazla yaralanırdım, motorda sürüklenmediği için kırıklar oluşurdu herhalde..
    Sana da çok geçmiş olsun.. PCX in şeklinden dolayı herhalde az bi hasarla atlattım motoru..

    Alıntı tombo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun.
    Çok teşekkür ederim..

    Alıntı rapidhacker5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimde spacyde lacivert çizik var nasıl boyatacağız bir de satarken sorun olur mu?
    Lacivert çizik nasıl anlamadım ama.. Ben 50 TL gibi bi masrafa kapatıyorum motosikleti tahminimce.. Ufak çatlaklar macunlancak, slikonlancak, aynı renk koduyla boya cila filan kapanıcak.. Baktık ki sırıttı veya hoşumuza gitmedi. Bütün çizik parçalar 150 TL gibi fiyata sıfırıyla değişecek gibi duruyor. Diğer parçalar da yedekte durmuş olucak vesileyle.. Bi de kırık fren kolu var işte..
    Herhangi bi araba kaporta boyacısına gidebilirsin. Motosikletle gidersen yapmayabilirler ama, o parçayı söküp onu götürürsen pek bişey diyceklerini sanmam.. Satarken çiziği kaattığını veya parçayı değiştirdiğini söylersen sorun olacağını sanmam.. Yalan atmasan yeter aslında ilanda

    Alıntı Redmoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böyle insanların olması gerçekten umut verici Ben bir dayımdan duydum "hiç kaza yapmadım" derdi, bu ikinci oldu, gerçi dayım hep ufak motorlar kullanmış, mobilet ya da en fazla CBF150 tarzı şeyler ama en az 20 senede onun vardı motor geçmişi, inş biz de hiç düşmeyen ya da ufak tefek kazalar atlatmış adamlar oluruz yıllar sonra
    Keşke kimse kaza yapmasa da, böyle başlıklar olmadığı için MT ye kimse yazmayıpta MT kapansa.. Ne diyelim artık..

    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun,Yol üzerinde ne olduğu belli olmayan herhangi bir sıvı farkettiğimizde manevra yapacak mesafemiz yoksa yapılacak en iyi şey hiçbirşey yapmamaktır.Mümkünse çok sakince gaz kapatmak lazım biraz.Ne kullanırsan kullan bişe değişmiyo
    Çok teşekkür ederim.. Ben de zaten bi şey yapacak pek zaman bulamadım maalesef .. Bi anda oldu bitti..
    Bu video da baktım da kontrayı bozarak halletmiş kendisini adam direksiyonu sola kırınca gitmiş.. Belki de hızı 25 km nin altına düştü kim bilir..
    Ama altımda bunun gibi bi şey olsaydı daha kötüsü başıma gelmese bile, bunu motora nasıl yaptım diye ağlardım herhalde..
    Tekrar teşekkürler..

    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun kardeşim..ucuz atlatmışsın..
    Çok teşekkür ederim.. Şansıma pek bi şey olmadı ufak ağrılarla atlattım sadece..

    Alıntı excavatus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam o bahsettiğin söz ile ilgili konu açmıştım bir ara ben... Benim hayatımda tanıdığım hiç kazası olmayan ve 20 seneden fazladır motor kullanan 1 tane adam var. O adam da motor eğitmeni hoca kendisi...

    Çok geçmiş olsun, çok güzel kurtarmışsın. En kötü kazan bu olsun inşallah.
    "Bakkala bile giderken kaskınızı takın" sözünün anlamını çok güzel anlatmışsın...
    Başlığı okumuştum hoşuma da gitmişti, ama okuduktan sonra içime bi kurt düşmüştü işte.. "Hakikaten düşecek motorcu grubundamıyım ben?" diye..
    Ama yararı da oldu en azından hazırlıklı oldum.. Öyle bi başlık açtığınız için de teşekkürler bu arada.. 20 sene devam etmiş bi 20-30-40-50 ne kadar giderse kazasız devam eder umarım..
    Motosiklet eğitmeni, uzmanı, yapımcısı bile olsa.. Kazalar %90 karşı tarafın hataları yüzünden oluyor.. Umarım olmaz..

    Çok teşekkür ederim bu arada.. ucuz atlattık işte. "Kask takmayan budaladır." sözüne de bi olay olmaması dileğim hep vardır ama, neler görüyoruz..

    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun, bence dönüş anında panik fren yapmışsın...
    ancak günlük "kat kat" olan kıyafetlerin seni "kışın" pamuk edasıyla korumuş.
    ya yazın nasıl kat kat giyinebileceksin?
    o fren şeyisinin filan adını da öğrenmek gerek
    motosikletle içli dışlı olmak gerekl ki, tepkilerini anlayabilesin ve ona göre cevap veresin.
    mesela;
    hiç frene basmasan, gazı kıssan motor kendisi dikilebilirdi. -oldukça düşük hızda ilerlediğin için bu çok daha kolay olurdu. ( jiroskopik kuvvet )
    Çok teşekkür ederim.. Dediğim gibi panik fren değil aslında olay yerdeki sıvıyı farkettiğim anda arka frene hafif dokundum abanmadım çünkü zaten kayacağını anladım.. Zaten ön teker komple kayınca arkayı toparlayım derken o anda hiç bişey yapamadım ve yattı motor..
    Evet şans eseri günlük "kat kat" olan kıyafetlerim korudu beni.. Yazın değil zaten bahara kadar mont ve dizlik almayı planlıyordum ayarlamıştım kendimi.. Düşüşü yaşayınca da hızlandırmaya karar verdim önce mont sonra dizlik..
    Fren "şeysi" dedikten sonra 2-3 satır altında fren "kolu" tabirini kullandım.. O an yazarken ismi aklıma gelmedi bi an sonradan düzeltemedim..
    Zaten döndüğüm anda toparlamaya bile fırsat bulamadan yerdeki sıvıyla karşılaştım ön teker sıvıya girince de kaydı gitti motor..
    Teşekkürler..

    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun ama bi dizlik şart + o mont ta ne derece korur bilmiyorum gerçi sen ekonomik durumun düzeldikçe zaten bunları alıyosundur
    Çok teşekkür ederim.. Mot şansıma bi seferlik korudu beni. Ekonomi durum değil de malum öğrenci adamız gidip bakmaya bile zamanım olmamıştı, mont ve dizlik için çok fazla da acele etmiyodum. Ama ders oldu işte 50 TL gibi masrafla kurtardım motorumu..
    x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
    Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
    -arcadiril.blogspot.com-

  7. #47
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Alıntı rapidhacker5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    virajda hangi freni kullanacağız peki ön mü :s hocam olur mu öyle şey
    Tercihen virajda frene basmayacağız.
    Hatta viraja girerken uygun hıza kadar düşeceğiz ve sonra bu hızı korumak için virajda hafif gaz vereceğiz.

    Virajda fren ile ilgili bütün yorumlar ve öneriler "VİRAJDA FREN YAPMAK ZORUNDA KALIRSANIZ" diye başlar.
    Virajda fren yapmak acil bir durum göstergesidir.
    Karşına bir şey çıkmış olabilir,
    yolda bir kayganlık vardır
    gereğinden hızlı girdiğini, girdikten sonra farketmişsindir vs vs...

    İlla virajda fren yapmak zorunda kalırsanız. (gaz kesmek zaten yavaşlatacaktr, bunun yeterli olmadığını kabul ediyoruz)
    Motoru hızlıca dik konuma getirip (bu durumda motor virajın dışına gitmeye başlar)
    Sertçe ancak güvenli bir şekilde frenle yavaşlayıp
    sonra freni bırakıp motoru tekrar hızlıca yatırmak gerekir.

    Virajda fren yapmak zorunda kalırsanız, sistem bu şekilde olmalı.

    Ha çok yatmadığınız virajlarda, hafif hafif ön fren kullanılabilir. Dikkatli bir şekilde.
    Ancak zaten bu hafif frenlemeler yerine gaz kesmek de aynı işi görecektir sizin için...
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  8. #48

    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    şehirsiz
    arkadaşlar motorda çizik var lacivert spacyimde bunu nerede boyatabilirim yani vuruk değil çizik böyle hafiten biraz bunu boyatınca satarken sorun çıkar mı ? ayrıca ne kadar tutar konuyu baltaladım fakat kusura bakmayın

  9. #49
    ntuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Tekrarlanmaması dileği ile geçmiş olsun.

  10. #50
    arca94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul - Lüleburgaz
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Alıntı ntuna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrarlanmaması dileği ile geçmiş olsun.
    Çok teşekkür ederim, umarım ne benim ne de bi başkasının başına gelmez.. Eğer gelirse korumaları yardımcı olsun ne diyeyim..

    Alıntı rapidhacker5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorda çizik var lacivert spacyimde bunu nerede boyatabilirim yani vuruk değil çizik böyle hafiten biraz bunu boyatınca satarken sorun çıkar mı ? ayrıca ne kadar tutar konuyu baltaladım fakat kusura bakmayın
    Demiştim ya herhangi bi kaportacıda hallettirebilirsin, tahminimce.. Satarken boyattım dersen sonradan kulakların çınlamaz..

    Alıntı excavatus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tercihen virajda frene basmayacağız.
    Hatta viraja girerken uygun hıza kadar düşeceğiz ve sonra bu hızı korumak için virajda hafif gaz vereceğiz.

    Virajda fren ile ilgili bütün yorumlar ve öneriler "VİRAJDA FREN YAPMAK ZORUNDA KALIRSANIZ" diye başlar.
    Virajda fren yapmak acil bir durum göstergesidir.
    Karşına bir şey çıkmış olabilir,
    yolda bir kayganlık vardır
    gereğinden hızlı girdiğini, girdikten sonra farketmişsindir vs vs...

    İlla virajda fren yapmak zorunda kalırsanız. (gaz kesmek zaten yavaşlatacaktr, bunun yeterli olmadığını kabul ediyoruz)
    Motoru hızlıca dik konuma getirip (bu durumda motor virajın dışına gitmeye başlar)
    Sertçe ancak güvenli bir şekilde frenle yavaşlayıp
    sonra freni bırakıp motoru tekrar hızlıca yatırmak gerekir.

    Virajda fren yapmak zorunda kalırsanız, sistem bu şekilde olmalı.

    Ha çok yatmadığınız virajlarda, hafif hafif ön fren kullanılabilir. Dikkatli bir şekilde.
    Ancak zaten bu hafif frenlemeler yerine gaz kesmek de aynı işi görecektir sizin için...
    Çok yararlı bi paylaşım daha tekrar teşekkür ederim..
    x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
    Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
    -arcadiril.blogspot.com-

  11. #51

    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    şehirsiz
    Alıntı arca94 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkür ederim, umarım ne benim ne de bi başkasının başına gelmez.. Eğer gelirse korumaları yardımcı olsun ne diyeyim..



    Demiştim ya herhangi bi kaportacıda hallettirebilirsin, tahminimce.. Satarken boyattım dersen sonradan kulakların çınlamaz..



    Çok yararlı bi paylaşım daha tekrar teşekkür ederim..
    peki boya koduyla gideceğiz adam orada yapacak mı yani aynı renkte olur mu benim isteğim sadece lokal bir yer spacy yazısının üstü ?

  12. #52

    Üyelik
    29 Mart 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    fjr1300-bmwgs 1150
    Unutmayınız..Motosikletimiz ile olası bir tehlike atlatıyor ve ( arzu etmem) bir kazaya karışıyorsanız..ŞUÇLU KENDİMİZ olduğunu unutmayalım..Hep söylüyoruz..EĞİTİM EĞİTİM EĞİTİM...şimdi hiç bir eğitime katılmamış arkadaşlar itiraza başlayacaklar..

    Burdaki atlanmış olan şey..zemin taraması..Bunuda peliferik bakışlarımızı geliştirmeyle başlar..Tehlikeyi önceden algılamaz isek..nahoş durumlar kaçınılmaz olur...

    Birden önüme çıkıverdi..adam önüme kırdı...arkasına bakmadan dönüverdi...duruverdi...şöle yaptı böle yaptı...frenlere asıldım ama nafile...yerlerdeyim...ön lastik kaydı )9 arka yanıma geldi ))

    Bunların hepsi eğitimle halledilir...!!!!!!!

    2004 ten bugüne eğitim alanların sayısı 10.000 ...eğitimli kişilerden ölümlü kazaya karışan toplam 2 (İKİ) kişi..biri dr ömer uzma..istanbulda emniyet şeridine giriş ve aniden emniyet şeridine dalan başka bir araç tarafından sıkıştırılı bariyerde ezilmesi durumu..İkincisi...off off dedirtecek cinsten...İROn but sürüşü..yani 24 saatte 1000 mil..yani yaklaşık 1700 km yol ....oda doktor..kastamonu tosya dolaylarında viraj dışına çıkarak ebediyete intikal etti..Bunların dışında..eğitim almış kişilerin performans sürüşleri adı altında birbirlerine becerilerini gösterme uğrunda düşerek dikkate alınmayacak ölçüde virajlarda düşmelerin dışında kayda değer birşey yok...bilenler var ise lütfen paylaşsın..

    10.000/ 2..
    Arda_Karaca ve arca94 bunu beğendiler.
    [COLOR="Red"]GTR 1400 [/COLOR](AMİRAL GEMİSİ)

  13. #53
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    geçmiş olsun biraderim yav...valla yeni gördüm konuyu...Allah korusun...unutma pcx parçaları en az 2-3 aydır servisde yok...ne zaman geleceğide belirsiz...
    arca94 bunu beğendi.
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  14. #54
    arca94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul - Lüleburgaz
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun biraderim yav...valla yeni gördüm konuyu...Allah korusun...unutma pcx parçaları en az 2-3 aydır servisde yok...ne zaman geleceğide belirsiz...
    Çok teşekkür ederim.. Şu an parçaları normal bi kaporta boyacısında yaptırıcaz 50 TL gibi masraf tutacak, beğenmezsek orijinal parça bulmaya çalışıcaz.. Ama önemli noktalardan biri ön fren kolu orijinal PCX için umarım vardır piyasada.. Yoksa eğer başka bi fren kolu filan ayarlaması lazım motorcunun.. Hayırlısıyla boyanan tamirlenen parçalar çarşamba elimde olucak. İki tane parça sadece çizildiği için çok bi masrafta tutmadı. Bi ön sağ panelin üst tarafı bi de artçı ayak koyma yeri çizildi. Motorun şeklinden olsa gerek..

    Alıntı kalsit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Unutmayınız..Motosikletimiz ile olası bir tehlike atlatıyor ve ( arzu etmem) bir kazaya karışıyorsanız..ŞUÇLU KENDİMİZ olduğunu unutmayalım..Hep söylüyoruz..EĞİTİM EĞİTİM EĞİTİM...şimdi hiç bir eğitime katılmamış arkadaşlar itiraza başlayacaklar..

    Burdaki atlanmış olan şey..zemin taraması..Bunuda peliferik bakışlarımızı geliştirmeyle başlar..Tehlikeyi önceden algılamaz isek..nahoş durumlar kaçınılmaz olur...

    Birden önüme çıkıverdi..adam önüme kırdı...arkasına bakmadan dönüverdi...duruverdi...şöle yaptı böle yaptı...frenlere asıldım ama nafile...yerlerdeyim...ön lastik kaydı )9 arka yanıma geldi ))

    Bunların hepsi eğitimle halledilir...!!!!!!!

    2004 ten bugüne eğitim alanların sayısı 10.000 ...eğitimli kişilerden ölümlü kazaya karışan toplam 2 (İKİ) kişi..biri dr ömer uzma..istanbulda emniyet şeridine giriş ve aniden emniyet şeridine dalan başka bir araç tarafından sıkıştırılı bariyerde ezilmesi durumu..İkincisi...off off dedirtecek cinsten...İROn but sürüşü..yani 24 saatte 1000 mil..yani yaklaşık 1700 km yol ....oda doktor..kastamonu tosya dolaylarında viraj dışına çıkarak ebediyete intikal etti..Bunların dışında..eğitim almış kişilerin performans sürüşleri adı altında birbirlerine becerilerini gösterme uğrunda düşerek dikkate alınmayacak ölçüde virajlarda düşmelerin dışında kayda değer birşey yok...bilenler var ise lütfen paylaşsın..

    10.000/ 2..
    Öncelikle teşekkür ederim.. Eğitim imkanım, zamanım olsa neden katılmayayım ? Ama ne yakınımda eğitim veren bi yer var, ne de istanbula oraya buraya eğitim için gidebileceğim zaman..
    Ehliyeti alırken 1950 model 131 motoru gördük, trafik dersleri hep arabalara göre anlatıldı.. Motosikleti de direksiyon sınavının olduğu gün ve 2 gün önce deneme imkanım oldu sadece..
    Yol taraması normalde yaptığım şeydir.. Ama bu olayda hem dönerken kör noktada kalmam, bi de ışıklandırma olmaması yüzünden anca 1 metreden az kala karaltıyı farkettim.. Yapıcak bişey kalmamıştı zaten, 2 sn içinde gelişti her şey.. Hatalıyım bunu zaten kabul ettim normal bi dönüşü viraja gibi dönmeye çalıştım hafif yatırarak.. İyi ki hızımı düşük tuttum da çok hafif atlattım.. Tekrardan teşekkürler..
    x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
    Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
    -arcadiril.blogspot.com-

  15. #55
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    O düşüşte adam sola kırmıyor. Kayma önce ön lastikten başladığı için bir anda ön taraf boşalıyor. Daha ne olduğunu anlayana kadar zaten arkayla beraber yerde.

    Şu hataya düşmeyin ! O pozisyonda şunu yapmasaydı bunu yapsaydı vs vs. Trafikte güvenli sürüş demek kendini onu bunu yapmaya çalışırken bulacağın bir duruma sokmamak demek. Bir çok durumda zaten yapıcak pek brşey kalmıyor. Önemli olan öngörülü kullanıp zor duruma düşmemek. Bak linkte adam birazcık gaz verse kurtarıcak. Daha sert kalksa hiç sorun olmayacak . ama mesele şuki o ana kadar gelmemek önemli olan. Öyle hızla gelen araca bakıp donarsınız ( beyin şoka girmiş bir anlık bariz belli ) ve hoop öbür tarafa ( Allah göstermesin )

    Sen başına gelen olayda kontra ile dönüyordun ve bozmadın sanırım değilmi. ( oda ayrı hataya bence. Düşük hızda macera lı dönüşlere gerek yok )
    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/28155...oyle-kaza.aspx
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  16. #56
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Ganga orjinal bir tane bile parça yok servisde...o bağlamda beklemek en mantıklısı içine sinmezse...birde şansına PCX parçaları çok uygun fiyata...mesela dylan olsa perişan olmuştun parça fiyatlar bahalı...


    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öyle hızla gelen araca bakıp donarsınız ( beyin şoka girmiş bir anlık bariz belli ) ve hoop öbür tarafa ( Allah göstermesin )

    ]
    ne güzel anlattın bavvv... çok motive edici oldu...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)