Kanuni Alacaklar Okusun !!
-
Ben Kanuni Deer 152 Kullanıcısıyım Kullanmaz olaydım !!
eylül 2005 tarihinde aldım motoru yani daha 6 aylık motor..
Motorun düzenli biçimde servisi bakımı yapılıyordu ilk 2. ayındayken radyatör hortumu patladı motorun su eksilttiğini hararet yaptığını fark ettim ve baktım radyatör hortumu patlamış.. Servise götürdüm Garantiye girmez dedi 2 aylık motor yahu benmi patlattım hortumu dedim hız yapma kardeşim bastın sıkıştırdın heralde dediler ....... Motorun belli bir kapasitesi var zaten nekadar sıkıştırabilirimki??
Peki dedim ne olacak değiştirecez hortumu dediler ama garanti dışı peki dedim kaç para 15 milyon iyi dedim fazla değil değiştirin....
Elimizde hortum yok dediler, nezaman gelir ?? 1 hafta da yahu dedim motor elim ayağım işe gidiyorum ... ozaman sanayiden alalım takalım dediler peki dedim gönderdi çırağı hortum aldırdı usta...
Orjinal Hortumunun her iki ucu kıvrımlı es li yani alınıp gelinen hortum düz !!!
Hortumun orjinalinde kıvrık olması gereken yerlerden düz hortumu kıvırıp taktılar kıvrılan katlanan hortumun içinden doğal olarak su geçmedi ve motor devir daim yapamadı bu sebepten dolayı hararet yüksek ancak fan hiç açmaz oldu...... ve bu sebepten dolayı motor conta yaktı ( Silindir kapak contası )
Servise dedik kardeşim ne olacak eeeeeee conta yanmış değişecek dediler tabi conta yandığında sırf contayı değiştirmeyle iş bitmez bazen motor su aldığından pistonlar ve diğer aksamlar zarar görür.. !!!
Contayı isteyecez elimizde yok dediler gelince takarız bu konuşmanın üzerinden tam 25 gün geçti conta gelmedi servise soruyorum yok daha gelmedi geldi yanlış göndermişler geri gönderdik tekrar istedik vs vs.. cevaplar aldım ve anladımki bu iş bu servisle olmayacak... !!!
Gittik servisi değiştirdik ve servise de aynen olayları anlattım bak dedim usta benim ve bu motorun başından bunlar bunlar geçti benim şikayetlerim bu sana geldim sen çözesin diye sende bizi perişan etme....
Sağolsun usta fabrikaya fax çekti 1 hafta içinde conta geldi değişti motora bindik 15 gün geçmedi küt diye yolda kaldım servise arkadaşın kamyonetiyle motoru götürdük söküldü bakıldı ve bu motor gitmiş dedi usta ne olmuş???
Siboplar çalışmıyo sökünce ehemmiyeti belli olacak motor söküldü !!
Piston + sekman + Grank komple + Yatak matak değişecek dedi nasıl yani dedim yahu 6 aylık motor daha 9000 km de fabrikaya fax çekti parçalar gelsin diye garantiye girmezmiş komple motor yapılacak ve garantiye girmiyor sebep kullanıcı hatası.!!!!!
Şimdi soruyorum Bu motorun başına gelenler kullanıcı hatasımı yoksa ilk başta benim motorun servisliğini yapan sorumsuz lakayıt esnaflıkla uzaktan yakından alakası olmayan servismi ?? Bu servisin hatalarından dolayı conta yakan su alan motorun durumunu bilen ve nasıl bir rapor hazırladıysa ve fabrikaya fax çektiyse yeni servis fabrika dediki garantiye girmez 2. servisin hatasımı??
Yoksa bu iş zincirleme bu kanuniye has bir hastalıkmı servisi fabrikası vs ile.... yani balık baştan kokmuş haberimizmi yok ??
Bu işin peşini bırakmıyacağım şu an motorum tamir oldu motor yeniden yapıldı ve çıkan hesap 460 milyon bu parayı ödersem motorumu servisten alabilicem yoksa alamıyacağım garanti nin ne anlamı kaldı ??? Ben bu parayı öderim ama kanunininde yakasını bırakmam arkadaşş !!!
Reklamlar
-
orjinal yedek parçaları takmazsan herşey olur. motora iyi ya da kötü demiyorum ama bun da senin de hatan var. orjinalini taktırcaktın.
Ben Kanuni Deer 152 Kullanıcısıyım Kullanmaz olaydım !!
demek motoru kötülemektir. sen motoru değil servisi kötüle ya da şikayet et.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
Tanışsaydın bi?
ylmzzz haklı. Honda alıp sanayiden hortum taktırıp conta yaksaydın Honda kötü marka mı olacaktı? Kanuna göre garantide motora orjinal dışında parça takarsan garantiden çıkarılabilir, olasılıkla bu yapılmıştır. Beceriksiz bir servis yüzünden markayı kötülemen yanlış.
-
servisi şikayet etmiştim zaten kanuninin web sayfasında şikayet formu doldurmuştum ama hiç bir sonuç çıkmadıki!!! bu arada hortum geçici takılmıştı 1 hafta sonra gidecektim değiştireceklerdi orjinali gelince ama parça getirtmediki bahsettiğim servis 1. servis yani şikayette ettik ama nafile bu arada motor güzel lafım yok ama satmak la iş bitmiyo satın aldığın malın garantisi servisi adam gibi olacak yoksa marka önemli değil her araç arıza çıkarabilir önemli olan çözümleri evet kanuni deer bindim binmez olaydım
-
geçici hortum diye birşey olamaz yahu. yanlış parçayla motorun rolantide 1dk bile çalışması sakıncalı olabilir. kanuni ye telefonla şikayetini bildir madem şikayet etceksen. internetten pek takmıyolar
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
Fabrikaya mail at veya telefon et. Racer modeli hakkında bir mail attım, 20dk sonra halkla ilişkilerden ilk cevap geldi bir saat sonra da AR-GE departmanından.
-
burdan çıkarılacak ders servislere, ustalara, yedek parça bolluğuna dikkat etmemizdir. bu akşamlık dersimiz bu
allah yardımcın olsun arkadaşım.
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
Hocam senin başına gelenler servis yüzünden kanuni servislerinde duyduğum standart bir yakarış bu ...
-
Süper Moderatör (BBRR)
kanuni nin bu duyarsızlığı çok kötü burda daha öncede bazı arkadaşlar sorunlarını yazdı allah rızası için bi yetkili cevaplamadı ... evet burda arkadaşta suçlu ama yetkili servis bu parça olur diyo bence kanuni bu işe el koyup o servise bunun hesabını sormalı bende bir kanuni kullanıcısıyım bendede bir ara sele kırılmıştı bu tamamen benim hatamdan dolayı ama malesef serfvis 1 haftada seleyi getirtemedi en son ben Eyong dan rica ettim o aldı bana kargoladı kanuni servislerine fazla önem vermiyo gibi bir his var içimde piyasada bu kadar rekabet varken servisi sorunlu kanuni bu piyasada ne kadar ayakta durur.. valla çok zor oysaki motorları iyi en azından hussar dan çok memnunum ama servisler iyi olmadıktan sonra salla gitsin
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Kardeş öncelikle geçmiş olsun.......
__________________________________________________ __
Ben kanuni kullanıcıs olarak başlığı görünce hemen atladım nedir acaba durum diye fakat anlattıklarından anladığıma göre senin servisinde hata var ve sanayiden hortumda taktırman bile yanlış bir uygulama....
Kanuni ile ilgili Motorun dışında servisinizde iyi olacak. Servis hakkında gerekli bütün şikayetleri iş işten gecemden gerekli yerlere iletmen gerekirdi...
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
-
aynı problemi sitede bir arkadaşımız daha yaşamıştı daha sonra bir kaç kişiden daha duydum ne oluyor bu servislere bizi daha pahalı ve daha kaliteli motorlara yönlerdirmeyemi çalışıyorlar bunun kanuni parça bulma ve temin etme süresi nedir bu arkadaşımız ekmeğini motordan kazanan bir kurye olabilirdi kaybettiği paranın ve zamanın hesabını kim verecek ben bu şekilde davranılmasını hiç hoş karşılamadım ve yakından takipçisi olacağım daha önce bende serhat kurakbelli adlı kanuni yetkilisiyle mail yoluyla görüşmüştüm şimdide bu olayın üzerine gidip sonuçlarını sitede iyi veya kötü tüm arkadaşlara duyuracağım
MT İZMİR HUZUR EVİ SAKİNİ
nereye gittiğin değil kiminle gittiğin ÖNEMLİDİR :wiinkk
CENGOMOTO
-
Süper Moderatör (BBRR)
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=4180
bu linkte bir firmanın malına nasıl sahip çıktığı hakkında bir olay var bence bir bakın Kanuni den en az bu hassasiyeti beklemek biz motorcuların hakkı zannediyorum.....
bulinktede servisin saçma sapan çözümleri var işte satış sonrası müşteri memnuniyetine önem veren bir firma
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Bende motor alırken çok araştırdım. Kanuni için bu tür yaşanmış olayrı çok duydum. 6 aylık bi motora motor yapılması ve bunun garantiye girmemesi çok saçma ve düşündürücü. Bu konuyla ilgelenmesi gereken mutlaka birileri vardır diye düşünüyorum. Bence bu konu daha çok büyümeden yetkililerin devreye girmesi gerek. Tüketici hakları diye bişey var. Bu tarz şikayetler hele böyle bir ortamda kanuni firması için eksi puan.
-
arkadaşlar ateşen haklı ben motoru ikinci el aldım 3 aylık motor tiger 250 lik alan birinci şahsın aldığında yetkili satıcınında demesi motorun devir saati camı satılmadan kırık olduğu halde iknci el değiştirdiği halde hala 3 aydır cam yetkili satıcının eline ulaşmadı garanti kapsamında bence kanuninin bu servis durumu çok zayıf müşteri sonrası ilşki tamamen sıfır taki malı satın alana kadar adam yerine koyuyorlar
-
evet motor satarken akraba oluyolar seninle sattıktan sonra yüzüne bakan yok
satış sonrası hizmet sıfır garanti uygulaması sıfır
Bakalım böyle nereye kadar gidecekler Artık bu işe birileri dur demeli !!
-
Şimdi arkadaşlar, olaya bir bakalım. Garanti denen şeyin manasına.. Üretimden kaynaklanan ve normal kullanımda (kaza, amaç dışı kullanma olayları harici vs.) arıza yapan aksamın ücretsiz değiştirilmesidir. Bunun için işçilik ücreti dahi talep edilemez. Servis eğer yan sanayi bir parçayı motoruna sana "bak kardeşim bunu takarım yoluna gidersin, elimde parça yok. Ama bir sorun olursa sorumluluk kabul etmem" diyerek değiştiriyor ise bu kullanıcının tercihidir ve sonucuna katlanır.
Şimdi gelelim konuya, servisin elinde yedek parça bulundurmaması bir dezavantajdır. Bu arada sunu belirtmek isterim. Cok begendiğimiz japon motorlarının servisleri de ellerinde yedek parca bulundurmaz. Senden parayı peşin alır sonra 1 ay gibi bir surede parcayı getirir. Neyse.. Bu yapılan olayda iki secenek var. Birincisi, servis parçayı garantiden degistirmek yerine garantiye girmiyor diyerek para kazanmaya calisti. Yahut servis garantiden degistirilmes gereken parcayı üretici / distribütör firmadan alamayacagını bildiği için boyle demek zorunda kaldı. Her iki durumda da kanuni'nin servislik izni vermesi nedeni ile suç bu firmanındır. Diğer arkadaşlar da bu konuda dikkatli olsunlar. Arkadaşın yaşadığı duruma girmesinler..
Ayrıca şunu belirtmek isterim. Bence Kanuni olsun başka firma olsun. Bayilik ve servislik verirken nasıl kriterler arıyorlar. Sadece ismini verip parasını alıp cekiliyor iseler yanlıstır. Servis saglayacak olan bayisine yedek parca bulundurma zorunlulugu getirmeliler. Bunları saglayan firmalar var. Ben burada kimsenin reklamını yapmak istemiyorum ama bilen bilir bunun hangi firma oldugunu. Kanuni gibi Turkiye capında binlerce motor satan bir firma servislerine yedek parca bulundurma zorunlulugu getiremiyorsa komik sadece. Baska birsey demek aklıma gelmiyor. Kanuninin turkiyede milyon tane bayisi var diye insanlar alıyor. Oyle ise bende evime bir servis sertifikası alayım. Bana gelsinler, paray verin alacağım diyip sonra sipariş edip ustune de 2-5 koyup takayım. Ne guzel iş ya..
Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!
-
arkadaşım, bunda senin hatan yok. çünkü orjinal olmayan parçayı garantili bir motora yetkili servisin takması hatadır. müşteri istese bile takamazlar. bunları tüketici mahkemesine başvurarak halledebilirsin. orada zaten bundan daha çetrefilli işlerle uğraşıyorlar. birde bu adamların yeri istanbulda (sanırım ümraniye imes snayi sitesinde) git ve orada "satış sonrası hizmetler" diye bir bölüm varsa oraya da ilet. yoksa da o zaman müdürleriyle konuş. ama her halukarda tüketici danışma hattını ara. çünkü haklıyken haksız duruma düşersin.
-
geçmiş olsun arkadaşım,
çin üretimi motor almayın diyince biz kötü oluyoruz sonra (bu sitede)!!!
sonuçta, servis çok önemli, servisin eğitiminde ana firma çok önemli, yadak parça bulunması çok önemli.
Kanuni her ne kadar Türk malıyım desede, sonuçta Çin üretimi ve ne yazıkki senin problemerin Kanuni ile ilgili ilk problemler değil.
Umarım yakında kaliteli bir motor sahibi olursun...
-
senin mesele colde kutup ayısına donmus. bence kesınlıkle o hortumun patlaması garantı kapsamına gırer. ne demenk cok yuklenmıssın motora. ben okurken bıle sınırım bozuldu allah sana sabır versın. katıl olur be adam. servısle falan ugrasma gıt daha yyuksek mercılere sıkayet et. gorelım kanunı nın buyuklugunu
-
Bismillah Desdur. Bende Kanuni Kullanicisiyim. Servise Her Ugramamda Motoruma Bakiyolar Daha 400-800 Bakimina Bile Girmedim Motorum Sifir. Ama Her Türlü Yardimda Bulunuyor Servisim Bi çok Ayar Yaptirdim Motoruma Her Ugramamda Motoru Içeri Alip Genel Bi Kontrol Ediyolar Motorum Saat Gibi çok şükür. Motosikletimden, Servisten Ve Kanuniden Cok Memnunum...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler