kanuni kullanıcısıyım benimde sorunlarım oluyor hep karsılaştığım yanıt garantye girmez diyorlar aynı parçaları honda garanti dahilinde ücretsiz onarıyor kanuni servislerine çeki düzen vermese çok şey kaybeder.
kanuni kullanıcısıyım benimde sorunlarım oluyor hep karsılaştığım yanıt garantye girmez diyorlar aynı parçaları honda garanti dahilinde ücretsiz onarıyor kanuni servislerine çeki düzen vermese çok şey kaybeder.
Kimse normal olarak bir araç satınalırken servisi nasıldır diye düşünmüyor. Bu tür problemleri sadece Kanuni markasında değil, en bilindik markalarda bile yaşayabilirsiniz. Ne yazık ki Türkiye henüz motosiklet konusunda çok geride. 7-8 sene öncesine kadar yolda motor görmezken artık herkesin altında motor var. Motorların fiyatları düştü, herkesin bütçesine göre motor var ama servis ve yedek parça konusu hala problem. Geçen sene motosiklet satışı 800 bindi, bu sene 1 milyon bekleniyor. Peki bu kadar motora hizmet edecek servis nerde? Servislerde çalışan insanların kalitesi de çok düşük, oradan buradan eli tornavida tutan adamı getirip servise koyuyorlar. Usta, çırak, kalfa kavramı kalmadı artık. Bir işte usta olabilmek için seneler gerekiyordu, artık 16-17 yaşındaki çocuklar usta sayıyor kendilerini.
Size tavsiyem, motor kullanıyorsanız önce motorunuzu iyi tanıyın. Ufak tefek problemleri kendiniz giderebilirsiniz. Ondan sonra iyi bir servis bulun, memnun kalmadığınız her olayı, her yoldan üreticiye şikayet edin, olmadı tüketiciden yana olan bir sürü grup var, sesinizi oralara ulaştırmaya çalışın.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
geşmiş olsun.bençe tamamen servis hatası sorumlu bir servis idareten bir parça takmaz.aslında kanunlara göre yeni bir motor vermeleri gerekir.sonuçta kimse 0 alıp da su kaynatıp rektifiye olmuş bi motora binmek istemez.
motosikleti motosiklet yapan servisi ve ustasıymış bu yazışmalardan ve kendi teçrübelerimden bunu görmüş oluyorum.ben motorumu sayısız tamirçiye götürdüm ama sonunda son götürdüğüm 2 servisten memnun kaldım.son usta da yaptı-ğı inçe ayarlarla motoru 1 numara büyüttü gözümde.
Benzer sorunlar bir çok arkadaşımızın başına gelmiştir.
Bundan bir kaç ay önce benim ybr 'nin de far anahtarı arzalanmıştı. Hala garanti kapsamında. Neyse servise götürdüm.
Arkadaşta usta ya!!! bilmiş bi tavırla: Abi bunu zorlamışsın..."KULLANICI HATASI".. - Noolacak? Parçayı sipariş edeceez 2.3 gün içerisinde gelir.(Kırıkkale ile Ankara arası 70km) Ayrıca parça tamir edilmesi mümkün deeel bütün gaz ve fren kolu(kusura bakmayın tenik ismini bilemiyorum)nu değiştireceez. buda 37.5 ytl...Tamam kardeş dedim ayrıldım yanından. Saydığım ve sevdiğim oto elektrikçisi Ahmet abinin yanına gittim saolsun söktü biraz yağ damlattı geri monte etti hala bi sorunu yok.
Şimdi ne mi yapıyorum.... O ve onun gibi insanlara muhtaç olmuyorum. Kendim tamir ediyorum elimden de geliyor çok zorlanırsam tanıdığım, güvendiğim hatırımı kırmayacak oto tamir ustalarına götürüyorum. İster yanlış deyin ister saçma deyin. Kırıkkalede motorsiklet ustası olduğunu iddia edenler var ama ustalık tek başına yeterli değil bence esnaflık kalitesi ve kişilik sahibi olmak çok daha önemli. Kırıkkale'de durum böyle.
Allah beni bunların eline düşürmesin.
Hala servis sorunu demek.Kanuni çok iyi de servis kötü.6 aylık radyatör hortumu patlamamalı.
Ben bir DEER 152 kullanıcısıyım. Servisler çooooook dandik. Servis diye gittiğim bir yer bir boş depo imiş. Ne bir alet ne doğru dürüst takım var. Ustası bırakmış işi 16 17 yaşında çocuklara. Ücrete gelince de araba tamirinden daha pahalı.
Bence servislerde sorun büyük, kanuni servisleri sıkı takibe almalı. Yalnız sadece kanuni de değil diğer motosikletlerde de sorun var. Honda da bile sorun yaşıyor insanlar. Bir de Honda gibi bir firma.
www.şikayetvar.com girin ve görün bmw vw servislerinde bile şikayet var.
Ama bu demek değil kullanıcı kendini korumayacak. Tabii ki hakkımızı arayacağız. Tüketici koruma dernekleri vs.
BEYLER kullanan da yalnış kullanıyor. Motorların millet anasını ağlatıyor maf ediyor nasıl olsa garantili diye gidiyor servise. EY MİLLET doğru dürüst bakımı bile yaptımıyorsun. Ondan sonra ağlıyorsun. Motorlar ilk 1500 km ye kadar tam gaz sürülmez bunu yüzde 90 nı tam tersini yapıyor.
neeeeeeyse bir düşünün bakalım ne doğru ne yalnış ama yazdıklarım kesinlikle doğru bence.
Halkımızda şu anlayış yerleşmiş.
MOTORUN İLERİKİ DEVRELERDE HANTAL OLMAMASI İÇİN MOTOTR İLK ALINDIĞINDA TAM GAZ KULLANILMASI GEREKTİĞİNİ SÖYLÜYORULAR.
BEN BUNU HERKEZDEN DUYUYORUM. BAZI ŞANSSIZ MOTORLAR BUNU YAŞIYOR. RODAJ BÖYLE OLURMUŞ.
MOTORUN ÜRETİCİSİ SANKİ BOŞUNA MOTORU İLK 1000 KM YE KADAR KESİNLİKLE TAM GAZ KULLANMAYIN DİYE YAZIYOR. BUNU MOTORU ÜRETEN FİRMA YAZIYOR.
BUNA UYULMASI GEREKİYOR BENCE.
ya arkadaşım bu iş bide servisle biraz iyi geçinmekle ilgili.yani sen servise bööle zıt filan davranıyorsan onlarda bi kıllık yapıyorlar.ben de de DEER 152 var servisten gayet memnunum.nerdeyse servisle kanka olduk.1 dediğimi 2 etmiyorlar.ama bazı servisler var dediğin gibi motoru satana kadar sattıktan sonra ilgi 0 .ama ben motordan memnunum yani motoru kötüleme motor gayet iyi.neyse geçmiş olsun...
sadece deer 152 yazdıgın kısmı okudum ve şunları sölicem...
Ben geçen yaz başıma gelen bi olayı anlatmıştım burda.Adana da 1 ay once Kanuni Deer 152 alan bi arkadaş servise geldi ve anahtarı bıraktı 'alın abi ben bunla ugraşmaktan bıktım,ya paramı verin ya da alın hediyem olsun' dedi gitti
Ama bu olay için de kanuninin bütün motorlarını suçlamamak gerekir,tahminim o motorun seri üretiminde bi hata var..?
Born To Be wild,Live to Ride...
sarcosucos Neden patlamamalı patlamış işte olay bitmiş. Suclu hortummu
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
Suçlu 6 ayda patlayacak hortuma sahip motosikleti üretenler ve alanlar.
servisinizden memnun diilseniz bunu yüzüne karşı açık bir dille belirtin ve istediğiniz şeyleri yapmadığı taktirde başka servislere gideceğinizi ve giderkende o servisi şikayet edeceğinizi anlasınlar bu herzaman işe yarar
(( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR
bencede kanunı bastan sona hatalı ne demek kullanıcı hatası 150 lik motorda ne kadar sıkıstırma olur ki 1000 lik desen neyse inanki bu düzen bastan kokusmus türkiyede böyle.müsteri memnuniyeti sözde kalıyooorrr.git abd de al bu motoru bozulsa gık bile diyemezler hemen alırlar ve yenisini verip özür dilerler.sikayet etmemen için yalvarırlar.malesef güven sembolu olmus bu motorlara güvenmeyecegizde hangisine güvenecez
motociklet
kanuni , kombassan ın kafa yapısından kendini sıyırmış deyil daha
(( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR
Arkadaşlar 3 milyon dolarlık Formula 1 aracı McLaren-Mercedes sıralamada salıncak kırıyorken 3 bin liralık Kanuni'ye altı ayda bir hortum patlatmayı çok görmüşsünüz.
ilk 2. ayında patlamış yada ben yanlış okuyorum.... F1 araçlarında da olabilir MotoGP de de olabilir olması tartışılmıyor olduğu taktirde yaşananlar tartışılıyor
Bahsedilen deer in değeri 4.058 YTL ve ayrıca 2 aylıkken bir motorun radyatör hortumu patlamışsa bunu garanti kapsamına almaktır işin mantığı ve devamında yaşanan sorunlarda cabası konuyu farklı değerlendirmemek yorumlamamak lazımm !!!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)