130 a çıkması güzel. Ama yanına hiç honda veya yamaha marka motor alıp 130 a çıkıp onun ibresi sen 130 dayken onunki kaç gösteriyo baktınmı hiç? Kymco ck 125 110 km ile sabit giderken ben onu honda titanla 95 le geçiyorum motorun cg tarzı bi motorsa 150 cc kaldırır krank değiştirmeden. Ama ybr tarzı ise motoru için söylüyorum 150 cc kaldırmıyor. Deneyen arkadaşlardan biliyorum. İllaki biyerden falso veriyo. Ya krank kırıyo yada yağlama yetersizliğinden kilitliyo. Benimki düzde honda ibresiyle 130 ları çok gördüm. Rampa aşağı 140 kı baya bi deviriyo. Tahmini 145 i geçiyo ama 140 tan sonra rakam olmadığı için bilemiyom
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:46 ----------
benimki cg tarzı. Özel yaptırdım orjinal silindire yeni gömlek yeni sekman piston. Orjinal contalar uymuyor. Piston deliği küçük kalıyo. El yapımı özel yapım conta takılıyo. Siboblarla oynanıyo. Yanma odası genişletiliyo. Karbüratör tekrar ayarlanıyo veya değiştiriliyo. Falan filan. İnsaflı bi ustaya denk gelirsen 300-400 tl