Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

klasik BMW ye VW motoru

    REKLAM ALANI
  1. #1
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Eki çift silindirli BMW ye VW motoru takılmış. Bana çok ilginç geldi. Motosikletin 100 mph yaptığı yani 165 km sürate ulaştığı yazıyor. Acaba Türkiye'de de böyle bişey yapsak ruhsata işletebilirmiyiz?

    http://w6rec.com/duane/bmw/BMW-VW/index.htm





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Evet işletebilirsin. Önemli olan motorun faturalı olması.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  3. #3
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Tüp taktırınca falan makine mühendisinden proje istiyolar bunun içinde öyle bişey gerekirmi yoksa sadece fatura ile oluyomu.

  4. #4
    fisherman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    şimdi bu motor 2 yerine 4 silindirli mi oluyor.

    vergiside yükselir bunun.

  5. #5
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Evet ya 4 silindir 1300 cc bi motor oluyo aslında uğraşılıp şanzıman ve difransiyel dişlileride değiştirilirse bu motorun neler yapacağını Allah bilir. Orjinali 28 bg iken VW motorları sanırım 60 BG falan. Resimden gördüğüm kadarıyla orjinal BMW şanzımanı takılı. Zaten 2 silindirli haliylede 150 km nin üstüne çıktığını biliyorum.

  6. #6
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Araç imal tadil montaj yönetmeliği belgesi alan her makina mühendisi bu işlemi projelendirme yetkisine sahiptir. Asıl zor olan bu işlemde aktarma organlarının yerleştirilmesidir. Aşağıdaki resimdeki motorda volvo şanzımanı kullanılmış.



    http://www2.hunterlink.net.au/~ddped/nzvw.htm

  7. #7
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    akira bende şanzıman noktasında takıldım zaten. Eski şanzımanı kullanacaksan fazla bir performans artışı beklememek gerekir diye düşünüyorum. Dediğin gibi aktarma organları önem kazanıyor. Aksi takdirde elinde çok büyük bir güç olur ama onu kullanamazsın.

  8. #8
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Evet bu motor zaten üzerinde yılların yorgunluğu olan bmw şanzımanını parçalar gibi geliyor.
    Böyle bir uygulamada yine vw şanzımanının kullanıldığını görmüştüm. Adam diferansiyelin (bu motorlarda diferansiyel şanzıman berabe olur) bir tarafını körlemiş, diğer taraftan kayış kasnak mekanizmasıyla gücü arka tekere iletmişti.Tabi benzin deposunun yanında vites kolu oluyor o zaman, vitesler araba gibi değiştiriliyor yani.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler