Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Zamanlama...

    REKLAM ALANI
  1. #1
    arca94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul - Lüleburgaz
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Merhabalar..

    Zamanlamaya basit bi kaç örnek..
    Diğer bi deyişle son anda dötü kurtarmak..

    Sadece zamanlama değil teknikte var sanki işin içinde, biraz da şans..

    2-3 tane de olsa arabalara küfür etmemek elde değil..

    http://www.youtube.com/watch?v=tNcZy...sk3OUA&lf=plcp
    x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
    Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
    -arcadiril.blogspot.com-


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    tvs apache rtr150 gri (2011)
    virajda işini şansa bırakan kişi, bir gün o kumarı kaybeder.

  3. #3
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Arabalar derken başkanım ben araba göremedim videoda arabamı çıkıyo virajda karşılarına??
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  4. #4
    arca94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul - Lüleburgaz
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Alıntı egelim 43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arabalar derken başkanım ben araba göremedim videoda arabamı çıkıyo virajda karşılarına??
    Videonun sonuna doğru 2
    3 tane araba sahnesi var birinde 2 corvette birbirini sollarken virajda son anda kurtariyo bı tanesi motorun yanından geçerken el freni çekiyo bi tane kamyonet kafalama gircekken frenlere asiliyo iste..
    x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
    Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
    -arcadiril.blogspot.com-

  5. #5
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    0:36 daki sarı GSX-R binicisine bir bakıverin , diğerlerinden farklı bir tepkisi var bakalım çözebilecekmisiniz ?
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  6. #6
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0:36 daki sarı GSX-R binicisine bir bakıverin , diğerlerinden farklı bir tepkisi var bakalım çözebilecekmisiniz ?
    Dengesi bozulduğu zaman soğukkanlı bir şekilde bakış açısını bozmuyor.Ve sanırım gaz açarak durumu toparlıyor

  7. #7
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dengesi bozulduğu zaman soğukkanlı bir şekilde bakış açısını bozmuyor.Ve sanırım gaz açarak durumu toparlıyor
    Büyük ölçüde doğru ancak gazı açmıyor sadece motoru destek gazı ile yüklemeye devam ediyor , diğer sürücülerin neredeyse tamamı motorun arkası bıraktığında panikle gazı kapatıyor ve arka tekerlek yolu yakaladığı anda meydana gelen negatif ivmelenme yüzünden motorun önüne doğru savruluyorlar , sanki ayağa kalkmışlar gibi bir görüntü oluşuyor .

    Halbuki Sarı motorlu arkadaş motorun arkası kaydığında gazı arka tekerlek tutunana kadar kontrollü bir şekilde geri çekiyor ama asla kapatmıyor bu şekilde arka tekerlek yolu tutamasa bile en fazla motor içe düşer bir kaç metre sürüklenirsiniz bolca çizik ve kırılmış bir gurur ile ayağa kalkarsınız. Diğer tarafta ise high siding e yönlenen motor ispanyol boğası gibi sizi önüne fırlatır ve eğer kalkabilirseniz kırılanın sadece gururunuz olmadığını acı içerisinde farkedersiniz.

    Güzel video , zavallı Amerikalıların elinde olan üç beş düzgün virajdan biri olan mullholland da çekilmiş olmalı.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  8. #8
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük ölçüde doğru ancak gazı açmıyor sadece motoru destek gazı ile yüklemeye devam ediyor , diğer sürücülerin neredeyse tamamı motorun arkası bıraktığında panikle gazı kapatıyor ve arka tekerlek yolu yakaladığı anda meydana gelen negatif ivmelenme yüzünden motorun önüne doğru savruluyorlar , sanki ayağa kalkmışlar gibi bir görüntü oluşuyor .

    Halbuki Sarı motorlu arkadaş motorun arkası kaydığında gazı arka tekerlek tutunana kadar kontrollü bir şekilde geri çekiyor ama asla kapatmıyor bu şekilde arka tekerlek yolu tutamasa bile en fazla motor içe düşer bir kaç metre sürüklenirsiniz bolca çizik ve kırılmış bir gurur ile ayağa kalkarsınız. Diğer tarafta ise high siding e yönlenen motor ispanyol boğası gibi sizi önüne fırlatır ve eğer kalkabilirseniz kırılanın sadece gururunuz olmadığını acı içerisinde farkedersiniz.

    Güzel video , zavallı Amerikalıların elinde olan üç beş düzgün virajdan biri olan mullholland da çekilmiş olmalı.
    Eee o kadar sizin derslerinizi okuyoruz üstadım..Biraz gelişim gösterdik

  9. #9
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0:36 daki sarı GSX-R binicisine bir bakıverin , diğerlerinden farklı bir tepkisi var bakalım çözebilecekmisiniz ?
    Virajda biraz gaz dengesini kaçırıp arkayı anlık kaptırıyor, çıkıştan bakışını ayırmayıp hafif ivmelenme ile virajdan çıkıyor. (görebildiğim bu) Asıl dikkatimi çeken, sanırım bu çekimler bir eğitimden. Viraja aynı şekilde gidip topladıktan sonra hemen ayağa kalkıyorlar, bunun sebebi nedir sizce?

    "not: ben cevap yazana kadar cevap gelmiş bile"
    Gökhan YAŞDAL

  10. #10

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    Trabzonspor
    Motosikleti
    Uzun bir süre olmayacak...
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0:36 daki sarı GSX-R binicisine bir bakıverin , diğerlerinden farklı bir tepkisi var bakalım çözebilecekmisiniz ?
    abi sen demeden benimde dikkatimi çekti valla
    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.

  11. #11
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Okan abi bu huyunu seviyorum.Heryerden birşekilde bize öğretecek birşeyler buluyorsun Ben şahsen teşekkür ederim.

    Bu arada videoda ki supermoto kullanıcıları o kadar profesyonel değiller gibi geldi.

  12. #12
    anaconda84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Akhisar/Manisa
    Motosikleti
    Mondial Z-One S 180
    hocam destek gazı nedir nasıl oluyor kısa bir şekilde açıklayabilirseniz sevinirim. ilginiz için teşekkürler.
    TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Kasım 2011
    hepsinin yaptıgı hata arka kaymaya başladıgında ön tarafı kayan tarafa doğru çevirmemelerinden kaynaklanıyor fizik derslerine gitmedikleri belli

  14. #14
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı anaconda84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam destek gazı nedir nasıl oluyor kısa bir şekilde açıklayabilirseniz sevinirim. ilginiz için teşekkürler.
    Bunu forum ortamında anlatmak cinayet olur , yanlış uygulandığında sizi veya buradan okuyup uygulamaya kalkanları kazaya götürebilir.

    Sevgiler

    ---------- Post added at 13:12 ---------- Previous post was at 13:10 ----------

    Alıntı dersansport adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hepsinin yaptıgı hata arka kaymaya başladıgında ön tarafı kayan tarafa doğru çevirmemelerinden kaynaklanıyor fizik derslerine gitmedikleri belli
    Sevgili Kardeşim,

    Şimdi bu yazdığına cevap yazsam gene kapışacağız , yazmasam yazdığın bilginin eksikliği yüzünden birileri zarar görebilir.

    Ne yapalım sen seç
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  15. #15
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Alıntı dersansport adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hepsinin yaptıgı hata arka kaymaya başladıgında ön tarafı kayan tarafa doğru çevirmemelerinden kaynaklanıyor fizik derslerine gitmedikleri belli
    Yanlış uygulamada Highsiding'e sebep olabilecek bir hareket olur.
    Gökhan YAŞDAL

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Kasım 2011
    ben bilgilenmeyi seçiyorum valla sen kendini aştn okan artık çoktan seçmeli oldu olay
    Okan eğitim aldıgın yerin kalitesinden hiçbir çekincem olmadıgına emin olabilirsin ama ben ford racing teamle bir kaç sezon geçirdim işin arkasındaki bilimi yada terimi tarif edemem ama yapılacakları iyi bilirim sağolsun Serdar bostancı sağolsun.Seçtim ama detayını anlat haha

    oraya binlik motorlarla oynamaya gidenler azıcık yanlış uygulamasınlar dimi hoş ben artık harleyle pek yanlıyamıyorum egzos çizilir

  17. #17
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı dersansport adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bilgilenmeyi seçiyorum valla sen kendini aştn okan artık çoktan seçmeli oldu olay
    Okan eğitim aldıgın yerin kalitesinden hiçbir çekincem olmadıgına emin olabilirsin ama ben ford racing teamle bir kaç sezon geçirdim işin arkasındaki bilimi yada terimi tarif edemem ama yapılacakları iyi bilirim sağolsun Serdar bostancı sağolsun.Seçtim ama detayını anlat haha

    oraya binlik motorlarla oynamaya gidenler azıcık yanlış uygulamasınlar dimi hoş ben artık harleyle pek yanlıyamıyorum egzos çizilir
    Serdar abiyi çok severim , son topladığı STC için ona direksiyon yollamıştım müthiş mutlu olmuştu , eğitim aldığım yeri bilen pek yok buralarda bende çok fazla dile getirmem . Ben aynen sizler gibi bir biniciyim ve öğrenmeye çok meraklıyım hepsi bu.

    Direksyonu kayma yönüne otomobilde çevirirsen doğru bir iş yaparsın ,motosiklette aynı hamleyi yaparsan videodaki arkadaşlarla aynı akibeti paylaşırsın işler burada biraz farklıdır.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Kasım 2011
    bütün motocrosscular ve superbikecılar bunu pistlerde yıllardır yapıyorlar,önemli olan arka tarafın hızını ön tarafla eşithale getirebilmek.bunun için senin dediğin gibi fren ve gazı ayarlamakda geçer zaten bunu yapan adamlar pistlere yerleşiyor.Misal kenan gibi kendisini bire bir supermotoda bu sistemler yanlarken gördüm ayaklarını bile kullamıyordu

  19. #19
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı dersansport adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bütün motocrosscular ve superbikecılar bunu pistlerde yıllardır yapıyorlar,önemli olan arka tarafın hızını ön tarafla eşithale getirebilmek.bunun için senin dediğin gibi fren ve gazı ayarlamakda geçer zaten bunu yapan adamlar pistlere yerleşiyor.Misal kenan gibi kendisini bire bir supermotoda bu sistemler yanlarken gördüm ayaklarını bile kullamıyordu
    Sevgili Kardeşim,

    Ben kontrolden çıkmış bir arka tekerdeden , sen ise drift tekniği ile kontrollü yanlayan motorlardan bahsediyorsun aynı yerde değiliz.

    Sevgiler
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Kasım 2011
    ama orda elemanlar bilerek yapıyorlar gördüğüm kadarıyla aynı noktada


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)