şu artizz gibi gösteren gözlükler varya onlardan alman lazım.kaska gerek yok.çok para.zaten gözlük rüzgardan korur gözleri, hemde havası var canıım. babaçi baba bu motosiklet çekilişini ilk defa duydum.ne zaman oluyor.ne motor veriliyor kazanana. Of bea ne hayaller kurdum 5sn içinde
200 cc'ye geçtiğinde yapman gereken o kadar şey var ki...Ön amortisörler indirilecek,aynalar sökülecek.Bir de bak anlattığımı yapmalısın...Yoksa geçemezsin.
1-Önce gaz kolu tam ucundan tutulacak.
2-Kafa tam 90 derece çevrilip sol kulak aşağı bakacak şekle getirilecek.
3-Gaz kolunu arabesk şarkıcıların mikrafonu salladığı gibi sallayarak popopopooooooooo diye aragaz vereceksin. Bunları yapamazsanız asla geçmeyin!!!
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
frenleride sökmen lazım hocam.balatalar çok azda olsa motorun hızını kesebilir,h bide koltuğu değiştirip düz uzun koltuklardan taktırmalısın.çünkü bu koltuklara oturulmaz uzanılır.uzanıp yere bakarak sürmen lazım.he birde ibreyle oynaman gerek.100le giderken 130göstermeli. çok uğraşman gerekecek ama olsun katlanılır bence... aklımdan geçenleri benden önce yazmışsın :(
Rüzgar alan yerler açık kalmış galiba..
x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
-arcadiril.blogspot.com-
öyle 1200 den 200 e cart diye geçilmez monda nın 1200den 200e geçiş eğitimini alman lazım 1500 liralık korumalıklarla 1000 tl lik motora binme pahalı olan kaliteli korumalıkları bana ver kendine 20 tl lik kask ve türevi şeyler al öyle bin
Jesse 1200cc'den böyle şak diye vazgeçtiğine göre ZX12'yi; bana, bir hastasına da bağışlamak şu anki gerçeklik algınla bağdaşan bir durum olur; yakışır
büyük motordan sonra 200lük motor giderken inip ittiresin gelir orası kesin, araba kullanırken veya otobüsle giderken bana öyle geliyor inip ittiresim geliyo sanki hiç gitmiyo alet bence büyük tekerli bir scooter alın onlar daha bi dengeli
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
1200'den 200'e geçeceksen GS 007 eğitimi alman ve dizlikleri değiştirmen lazım. En iyi tercih makina da Sazaki mm200, harley tercihse fuarı bekle derim hem yardımcı olurlar hem de kampanya olucak
bence arada bir dozer ya da kepçe tecrüben olursa 200 lüğü çok daha rahat kullanırsın...full korumayı ihmal etme tabi))
bence 200e geçeceğine yekten motor işini bırak, gün gelip güzel duygularla hatırlarsın motor işini, ciddiyim
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
İkincilik kaybedenler içindir...
kayak ediveni 200cc de büyük problemler çikarabilir.
Zaten alisana kadar çok zorluk çekeceksin, bir de üstüne tüy dikmenin alemi yok.
Hiz istemiyorum demissin ama kim olsa saatte 110 km hizin cazibesine kapilir.
Bir bakmissin gazi açmissin.
Yok ben hiz yapmam diyenlere inanmiyorum.
Bir sürû video gôrüyoruz, 110-120 kilit.
Aman diyeyim dikkat!!!!
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
evet eldiven, ayna, far, sinyal, dizlik, mont, kask vs. bunların hepsi gereksiz ağırlık demektir. yüksek cc'li motorlarda misal 250km/s de bunlar kaza yaptığında seni koruyabilir ama 200cc'lik bir motorda yapacağın hız max. 100km/s tir, oyüzden kaza yapsanda en fazla yüzün çizilir derin sıyrılır kan bile akmaz. ama deri deyip geçme erkek adamın façası çok önemlidir yani genede dikkatli ol derim. tüm bu ağırlıkları atıp fazladan beygirleri koşum takımına bağlamış olacaksın. oyüzden coq'unda dediği gibi sakın ha bu fazladan beygirlerin gazına gelme. eğerine sağlam otur, yatmadan kullan evine sağ salim dön
Her special motorcunun hayali 200 cc extra bir scooter.
Atın yanına birde eşşek lazım tabi. Bakkaldan ekmek almaya scooterla gitmenin tadı başka olsa gerek.
Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)