Yedek olarak CBF 150 aldım. Artı ve eksileri nelerdir.
Reklamlar
-
Arkadaşlar Türkiye'de eşi çok ama benzeri olmayan gelin gibi Honda Shodow VT 750 c4 sahibiyim. Motosikletim iş yerinde ve evde kapalı garajdan çıkar ve kapalı garaja girer. Bu güne kadar üzerine yağmur düşürmedim islak zeminde sürmedim.. Tekerleğini çamura dokunmadım. Her ikimiz içinde hoşumuza giden meteorolojik verileri almadan onunla yola çıkmayız. Tabi ki bunlar tamamen benim aşırı kıllığımdan kaynaklanıyor. Bizim gibi Kanında motosiklet virüsü taşıyan kışiler (Benim gibi) arabası olsa bile kullanmazlar. Hal böyle olunca Shadow un gidemediği yerlere deh diyince gidecek bana ve shadow'uma yeni bir arkadaş olsun istedim. Zaten hep geri hizmet motorum olurdu. Fakat garajda duracağına arkadaşın gönlü hoş olsun diye kullanmak için verdim ki hurdasını getirdiği için bir müddet kendime kızıp ikinciyi almamıştım. Ama hep eksikliğini hissettim. HONDA OTOSEVER iki gün içinde 100 TL zam yapması tepemi attırdi. Sonuçta internentten aramaya başladım. 2008 model 910 km.de sıyah HONDA CBF 150 ilanı gördüm ve gecenin saat 22,30 unda motoru görmeye yola çıktım. Makınayi ilk gördüğümde puan verdim. Tam istediğim gibi kapalı garajda beklıyor üzeri çarşaf örtulüydu. Hemen oracıkta parayı verip ertesi günü motorun sahibi oldum. Oto yıkamada bol köpüklü yıkamadan geçtikten sonra bir hafta önce sıfır alınmış komşunun motorunun yanında benimki daha yeni duruyor.Gelelim kullanmaya; Tabi ki bu makına çok farklı. Kendimi havada uçuyor gibi hissediyorum. Çalıştığını bile duyamadığım için kavşaklarda tekrar marşa bastığım oldu. Doğrusu sürerken bana hiç güven vermiyor. Bu nedenle bende pek ısınamadım. Önümüzdeki günlerde bir birimize kanımız kaynar mı. Yoksa aramız iyice açılır mı. Hele birde benim bilmediğim dezavantajları varsa işimiz zorlaşırmı. Yoksa ben mi abartıyorum. Fakat makına daha 1. garantiye bile gitmemiş ve hiçbir yerine anahtar değmemiş. Doğrusu lastiklerin üzerindeki mavi şerit boyalar bile hasar görmemiş. Şimdi sizlerden görüş ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkürlerimle..
Reklamlar
-
Lastikler orjinal ise o yüzden güven vermemiş olabilir.
-
cbf 150 bir kereliğine çok kısa mesafede kullandım ama çevremde kullanan bir kaç arkadaşım var. onlardan edindiğim bilgiler genel olarak üzerindeki stok lastiklerin çok kötü olduğu ve ıslak zeminde kaydığı, arka fren kampana olduğu için kolay kitlediği (hoş ben ninja'da bile arka tekeri kitlemeden durduğumu hatırlamam ya neyse..) ve de orijinal farın çok zayıf aydınlatma sağladığı yönünde.
siz büyük ihtimalle benden daha uzun süredir motor kullandığınız için zaten biliyorsunuzdur ama ben yinede fikrimi belirtmek isterim cbf150'nin üzerindeki 3 yaşına giren stok lastikleri değiştirmenizi öneririm (zamanla sertleşip özelliini kaybediyorlar). bunun dışında keyfi olarak aydınlatmaya el atabilir vede 3 yıldır rodajı tamamlanmamış motorun yağını değiştirebilirsiniz. bildiğim kadarıyla cbf'lerde ayak marşı yok. motor çok kullanılmamış olsa bile 3 yaşına basan aküyü kontrol ettirmekte fayda var.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
CBF çok güzel motordur. 250 küsur kg lik bi motordan sonra cbf zaten kuş gibi gelir ve dik oturuş pozisyonundan dolayı uçuyor hissi verdirebilir ama alışmanız çok sürmez diye tahmin ediyorum. Yakıt harcamaması en büyük avantajı. Onun dışında uzun yolda 150 km den sonra mola verdirtir adama (selesi küçük olduğundan dolayı). Şehir içinde motoru asla yoramazsınız, keçi gibi yokuşları tırmanır. Lastikleri mutlaka ama mutlaka kaliteli bir markanın lastikleri ile değiştirin. Michelin tercih sebebidir, gerçekten çok güzel yol tutuyor. Fiyatı da şu anda 200 diye geçse de kış vakti güzel indirimler yaparlar. Ben aldığımda da 200 dü, kışın aldığım için 160 liraya montaj dahil almıştım. Çok kıvrak bir motor, yoğun şehir içi trafiğinde ışıklar hariç ayaklarımı motordan ayırmıyorum. Yağ yakması çok dert edilmemeli. Ama çok yakmaması için 80-90 ı fazla geçmemek lazım. Yoksa hem motor anırır gibi ses çıkarıyor ki bu benim canımı yakıyor hem de yağ yakıyor. Fabrika çıkış aynaları tam olarak arkayı göstermese de iyi bir görüntü veriyor. Yalnız kör nokta alanı biraz geniş. Onun için kör nokta aynası takviye edilebilir. Aklıma gelenler bunlar. Sorularınız olursa cevaplarım.
-
4gün gt250r sürdükten sonra 2.motorum olan cbf 150 sürdüğümde banada alet aşırı güvensiz ve tepkisiz ruhsuz geldi ama bu alışkanlıklardan oluyor uzun süre binince insan alısıyor :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
bende fazer'ın yanına düşüyorum cbf 150 yi,
akda kışta fazer ile yolda olmayı düşünemiyorum,
aam cbf 150 ile şimdiden düşünmeye bile başladım ne yapacağımı...
-
bu konuyu acan 468678543186.kisisiniz cbf 150 topigi forumda mevcut armut pis agzima düs olmus sizinki biraz zahmet lütfen.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)