Guzelmis ama, elcik koruma degil o, e koruma, gerisi eksik
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------
Taygır'im zevk renk melesi dedikleri sey devreye giriyor iste tamda burada, cift far naked makinaya cok guzel gider bence, ama enduro yada crossta olmuyo sanki.
Kazasiz belasiz kullan şahinini
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------
Aluminyum'u 6 metre boy olarak, hemde kiloyla satiyorlar. Hem 6 metre hem kiloyla. Hem kiloyla hemde 6 metre. Hemde 25 lira kilosu. Angara'ya bilet alirim 25 liraya, guvvatlim yapar beaaa.
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
kuvvatlın kendine niye yapmamış o zaman bi sor hele
ANGARAJ
erdem benden önce gelmişin mt ye..
kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...
ne ettin ön ızgarayı halledebildinmi.....
kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...
Proje biraz geç ilerliyor ama ilerliyor nihayetinde
Farı değiştirmemeye karar verdim, çok kararsız kaldım, son kararım değiştirmemek, eminim sanki gibiyim
Far koruma ızgarası yapayım dedim, sonra değişik birşey olsun olmuşken dedim. Resimde gördüğünüz bir abajurun demirleriydi zamanında.
Uploaded with ImageShack.us
Maksat yuvarlak farı gözü yanıltarak köşeli gösterebilmekti. Başarılı olmuşmuyum siz karar verin artık.
Sanki olmamış ya şimdi motoru yenilerken tabi çok masraf da yapmamak lazım. Ama ister istemez masraf olcak. Benim düşündüğüm en keskin yapabilceklerini söyliyim sana.
-Depo değiştirmek masraflı gerek yok zaten. Depoyu ve arkadaki grenajları siyah kaplama yada carbonfiber yapabilirsin.
-Tabi krom yerler ve motor gri olca için hangi motor olursa olsun ben beyaz yanağın yakışacağını düşünüyorum. Tabi tekerlerin dublex sanırım. Beyaz yanakta olmaz boyayabilirsin anca. Motorun simsiyah olurken boyamayı sağlıklı bi şekilde yaparsan hava katacaktır.
-Bide ama bu masraflı fakat motorunun tamamen havasını değiştirir. Gidonu değiştirerek çamurluğu yükseltip tam cross havası verebilirsin. Aslında tek bunu yapsan bile motorun havası tamamen değişir.
-Yuvarlak farı kare farla takas et. Croslara kare far çok yakışıyo. Tabi imkanın olursa çift yuvarlak far ama o zor olur diye düşünüyorum.
Ama en temel bence sen gidon olayını düşün o tamamen değiştircek motorunun havasını tabi ne kadar olur bilmiyorum.
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Saol paşam, iş geliyor elimizden Allah'a şükür de imkanlar dahilinde acele etmiyoruz sadece
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:01 ----------
Dip not : Telli jantta dubleks lastik olmaz hocam. Bildiğin eski usul şambrelli. Yazılışını bile bilmiyorum hatta
İçin rahat olsun hocam, gidon değişecek Yenisini almasam da üzerinde bi kaç değişiklik olacak.
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Aklın yolu birdir Yaklaşık 3 gün önce senin gibi bende motorumu görsel olarak düzenlemeye çalışıyodum. Benim tek yapamadığım beyaz yanak olayı o da tekerin dublex olmasından dolayı. Şu an karayollarının asfaltlara çektiği beyaz şerit boyalarından arıyorum. O sağlam boya diyolar onla kendim beyaz yanak misali tekeri boyıcam. Pastayı cilayı herşeyi kendim attım. Hava filtresine dirseği kendim ayarladım. Emeklerin boşa gitmedimi süper oluyo. İnşallah seninde gitmez.
Ama sen yine de çamurluğu kaldır
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)