Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Görsel zevkliler araniyor.

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    depoyu elleme, üstüne plastik birşeyler giydir. freewind gibi bir depo yan grenajı olabilir. egsozların çok güzel, yeri de iyi ama kuyruğu sivriltirsen ( tvs apache kuyruk ve koltuk ) yaparsan o eksozları koltuk altına alabilirsin.. renk olarak ruhsata uygun depo ile siyah jant ve ön çamurluk düşün. ön far için de o tellerden kullan ama elcik koruma ve çanta ile destekleyebilirsin.....
    zaten arka teker ve çamurluk arası oldukça hoş duruyor.

    farlar için kuvvetmiranın farlarını nereden bulup değiştirdiyse tenere farı gibi yapmış ve o teliden kaplamış....

    kısıtlı zamanda aklıma gelenler bunlar...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Bak bi arkadaş geçen bi konuda şu resmi eklemişti aslında



    yalan yok bomba bi alet olmuş kaldki sende bide çift egzoz var oh oh oh
    ANGARAJ

  3. #43
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Erdem sen ne yapmak istiyor isen bana soyle sorun yok , ben klasik diye sevdim modern istiyor isen ona gore de bir kac ornek var. Istanbuldayim , hic kafani yorma. Ekip hazir emrine amade , dile yeter.
    Eyvallah David'im dedim ya profesyonel olarak girisemem simdi olaya, bizimkisi makyajlayip degistirme girisimi olacak
    Gidon degisecek, renk degisecek kaplama yapilacak, elcik koruma takilacak, ön amartisor korumasi konulacak, far'a kiyamiyorum gercekten cok guzel aydinlatiyo ama aslinda kare fari daha cok severim kararsizim o konuda. V.b. ince detaylarla degisik birsey ciksin ortaya istiyorum. Bakalim, vakit ve nakit ikilisini bir araya getirince girisicem olaya

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak bi arkadaş geçen bi konuda şu resmi eklemişti aslında

    http://img241.imageshack.us/img241/2...aistrsbxb7.jpg

    yalan yok bomba bi alet olmuş kaldki sende bide çift egzoz var oh oh oh
    Saol Yunus'um , aslinda far tam istedigim gibi, on camurlukta oyle hatta. Lastiklerde guzelmis varmidir guzel ülkemde acep bilmiyorum. Ayrica o depodaki grenajlari orjinalligini bozmadan uydurmak zor gibi. Hem yuvarlak fara oyle birseyin yakisacagini sanmam. Neyse bakiciiiiz kafada tilkiler dolaniyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    depoyu elleme, üstüne plastik birşeyler giydir. freewind gibi bir depo yan grenajı olabilir. egsozların çok güzel, yeri de iyi ama kuyruğu sivriltirsen ( tvs apache kuyruk ve koltuk ) yaparsan o eksozları koltuk altına alabilirsin.. renk olarak ruhsata uygun depo ile siyah jant ve ön çamurluk düşün. ön far için de o tellerden kullan ama elcik koruma ve çanta ile destekleyebilirsin.....
    zaten arka teker ve çamurluk arası oldukça hoş duruyor.

    farlar için kuvvetmiranın farlarını nereden bulup değiştirdiyse tenere farı gibi yapmış ve o teliden kaplamış....

    kısıtlı zamanda aklıma gelenler bunlar...
    Zamaninin kisitli olmadigi birgun yine bekleriz abi konuya (: Kuvvetmira'ma mesaj yolladim far icin akil fikir versin diye. Saol goruslerin icin.

  4. #44
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    bence depo gayet iyi =)

    tavsiyelerim:

    İlk sayfada (malesef sadece ilk sayfayı okuyabildim) inzell'in tavsiye ettiği far kafesine katılıyorum. Motoru daha agresif gösterecektir. Acerbis'in o küçük mercekli farlarına falan hiç bulaşmayın derim. Görür görmez "kazalı motor" imajı oluşturuyo o farlar bende artık =)

    CBF150'lere yaptıkları gibi komple kafes şeklinde koruma demiri de motora oldukça hacim katacaktır.

    Bunun dışında ön taraftan ziyade bence kuyruk kısmı biraz oynama istiyor sanki. Çamurluk ve plakalığın kısalmaya ihtiyacı var gibi. Onları kısaltıp (çamurluğun işlevselliğini tamamen yok etmeden) arka stop lambasını daha agresif bir led ile değiştirip, arka tekerleğe de hugger (türkçesini bilmiyorum) ekleyebilirsiniz.

    Depo bu kadar yuvarlak olmasaydı alt sakal da yakışır derdim ama hem deponun şekli ile bütünlük sağlamaz hem de enduro sürüşe ters olabilir (altını illa ki vuracaz sağa sola )

    Onun dışında ebay'den cross stickerları aratıp motora uygulayabiliriz. Bir de topcase kullanmayacaksak arkadaki aparattan kurtulalım eheh =)

    Büyük cross elcikleri de motora güzel hareket getiriyo.

    Son bir ekleme, egzozun koruma kaplamasını, manifolt tarafındaki koruma demiri gibi pançla delebilirsiniz belki. hareket katar.
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  5. #45
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence depo gayet iyi =)

    tavsiyelerim:

    İlk sayfada (malesef sadece ilk sayfayı okuyabildim) inzell'in tavsiye ettiği far kafesine katılıyorum. Motoru daha agresif gösterecektir. Acerbis'in o küçük mercekli farlarına falan hiç bulaşmayın derim. Görür görmez "kazalı motor" imajı oluşturuyo o farlar bende artık =)

    CBF150'lere yaptıkları gibi komple kafes şeklinde koruma demiri de motora oldukça hacim katacaktır.

    Bunun dışında ön taraftan ziyade bence kuyruk kısmı biraz oynama istiyor sanki. Çamurluk ve plakalığın kısalmaya ihtiyacı var gibi. Onları kısaltıp (çamurluğun işlevselliğini tamamen yok etmeden) arka stop lambasını daha agresif bir led ile değiştirip, arka tekerleğe de hugger (türkçesini bilmiyorum) ekleyebilirsiniz.

    Depo bu kadar yuvarlak olmasaydı alt sakal da yakışır derdim ama hem deponun şekli ile bütünlük sağlamaz hem de enduro sürüşe ters olabilir (altını illa ki vuracaz sağa sola )

    Onun dışında ebay'den cross stickerları aratıp motora uygulayabiliriz. Bir de topcase kullanmayacaksak arkadaki aparattan kurtulalım eheh =)

    Büyük cross elcikleri de motora güzel hareket getiriyo.

    Son bir ekleme, egzozun koruma kaplamasını, manifolt tarafındaki koruma demiri gibi pançla delebilirsiniz belki. hareket katar.
    Neden bilmiyorum ama acerbis'in hicbir farına "heh tamam iste bu" diyemedim. Topcase takmamayi dusunuyorum, ama topcase tablasi alette orjinal, camurlukta baglanti delikleri var, cikarinca cirkin duracaktir diye dusundum. Ayrica uzun yolculuklara cikarken topcase olmasa bile tablasinin uzerine canta koyup baglanabilitesi oldugundan cikarmasam daha iyi olur dedim kendi kendime. Cikarinca da arkasi ciliz kalacakmis gibi bir yandan da. Ay bilemedim simdi, kafami karistirdin (:

  6. #46
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Far için konuşayım, Acerbis'in tek beğendiğim farı budur:



    Acerbis Dimension. Far değişecekse eğer, takacağınız en fantastik far bu şekilde olsun bence. Sade bir güzelliği var, ön tarafa hoş bir görünüm kazandıracaktır. Kaliteli bir ön çamurluk, supermoto stili, ile birlikte çok iyi olacaktır ön taraf. Ön amortisör korumasından bahsetmişsiniz, eğer körük veya çorap takacaksanız olur fakat XT'lerdeki gibi plastik korumanın pek yakışmayacağını düşünüyorum açıkçası. Bu arada, el koruması alırken Acerbis'in, içinden demir geçen plastik modellerinden almak yerine bu resimdeki gibi Zeta'nın veya bir başka markanın daha az plastikli, demirleri görünürde olanını tercih etmenizi önereceğim. Hem daha vahşi bir görünüş katar, hem de düşmelerde daha işlevli olur, plastik derdiyle uğraşmazsınız.

    Far değişimi, çamurluk ve hand guard takılması bittikten sonra motorun çehresi komple değişecektir zaten. Gidon da değiştirildiğinde yeteri kadar değişiklik yapılmış olur diye düşünüyorum. Tabi bunlar minimum maliyet içerisinde. Eğer imkan olursa manetler ve elcikler değiştirilebilir, jant kenarlarına slider denilen, düşme esnasında yerden yüksek tutan topuzlardan da takabilirsiniz.

    Sonucu beklemedeyiz.

  7. #47
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Nakiti dusunme, ben sana en ucuz yolu ile cozerim. Bu kadar motor yaptim ben bilmiyor isem kimse bilemez merak etme. Ne istedigine karar ver yeterki.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  8. #48
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    elcik koruma için link : 8 BAĞLANTI APARATLARI İÇİNDE OLDUKÇA UYGUN )

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...s-elcik/detay/
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  9. #49
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Soyle bir sey var bilmem severmisin

    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  10. #50
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Soyle bir sey var bilmem severmisin

    http://www.pipeburn.com/storage/21_1...=1324466108570
    tüylü bir hayvanın tüyleri kesildikten sonraki cılız haline benzemiş ama bence çok sevimli
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  11. #51
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egzoz borularini gizleyen kapaklari,çikardigimiz çamurlugun yanina gômelim.
    Bence gizli detay burada...
    O bölgeyi bir şekilde egzos ile ilişkilendirmek gerekiyor...
    Ya o kapaklar bir şekilde egzos gibi krom kaplanacak.
    Ya o kapaklar çıkacak altındaki egzos boruları çıkartılıp iyice parlatılacak.
    Veya kapaklar çıkıp aktına yeni bir egzos koruması yapılacak.
    Motorun havasını değiştirecek ilk unsur bence bu.

    2. olarak , motorun rengi , fotograftan mıdır nedir , çok soluk. Kendini göstermiyor.
    Eğer iyi bir motor yapılacaksa , baştan yeni canlı kırmızıya boyanacak. Zaten yüzey az olduğundan az masraf çıkar.

    Yavaş yavaş masrafı arttırırsak , yeni döşenmiş bir sele (daha keskin hatlı) motora daha hoş görüntü sağlar.
    İyice abartmaya başlarsak , kuyruk grenajı sökülür. Kuyruk şasesine orantılı yeni birşeyler uydurulabilir.
    Topcase kullanılmıyorsa sökülür atılır. Egzoslar ve tekerlek daha ortaya çıkar. Egzoslar şahane görünür.

    Kafayı değiştirmeye gerek olduğunu düşünmüyorum sadece farın üzerine ufak bir yarım daire parça rüzgarlık konabilir.
    Çamurluk da yukarı alınabilir.

    Tabi bunlar yapılırken boya hariç , orjinal parçalar kenara alınır , şasese oynama yapılmaz, istendiğinde 2 dakikada geri takılır. Yani motosiklet mundar olmaz.


    Egzos korumasının çekiciliği

    Kırmızının güzelliği


    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  12. #52

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Gorkem Abi çok harika bir makina ya benziyor bu
    görüntüsünden etkileniyor insan Allah Herkeze Nasip etsin inş
    Sado

  13. #53
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Bakalim bugün bir kaç malzeme aldım. Bişeyler ortaya çıktıkça paylaşırım. Ne olacak görelim
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  14. #54
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ohooo!!
    sen de hem ucuz olsun hem pencere kenari olsun istiyosun.

    Bak bir arkadas söyle bisey yapmis.

    http://medias.forum-auto.com/uploads...872124_slr.jpg

    http://medias.forum-auto.com/uploads...145_slr_sm.gif
    Fotodaki jant kiti elimde var düşünürsen özelden görüşelim diskleri arka dilisi ve lastikleri de mevcut )))
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  15. #55
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    koltuk biraz geri alınıp benzin deposu büyütülebilir

    Egzoslar harika yerinde kalırsa daha güzel olur illa ellenecekse biraz daha arkaya doğru uzatılabilir

    Orta ayaklığı söküp sağlam bir yan ayaklık yaparsan daha hoş duracağını düşünüyorum

  16. #56
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    tam olarak benim de bahsetmek istediğim resimde ki kırmızı motosikletti...

  17. #57

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    İZMİR KARŞIYAKA
    Motosikleti
    RT 125 D / Karion
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak bi arkadaş geçen bi konuda şu resmi eklemişti aslında

    http://img241.imageshack.us/img241/2...aistrsbxb7.jpg

    yalan yok bomba bi alet olmuş kaldki sende bide çift egzoz var oh oh oh
    ekleyen bendim, bu makinenin çıktısını aldım yazıcıdan, birini işyerime, dierini evimdeki bilgisayarın üzerine astım.. (rüyalarıma giriyor... ..)

  18. #58
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Soyle bir sey var bilmem severmisin

    http://www.pipeburn.com/storage/21_1...=1324466108570
    David sen tam klasikcisin anladim ben (: Yok boyle birsey degil zihnimdeki alet. Agresif, biraz sportif, keskin hatlari olan bisey.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

    Alıntı gs500inanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotodaki jant kiti elimde var düşünürsen özelden görüşelim diskleri arka dilisi ve lastikleri de mevcut )))
    Saol hocam, jantlarim tel kalsa daha guzel sanki. Evet sendekiler de guzelde,alip takip sonradan begenmemekte var (:

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------

    Alıntı izmiRT125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ekleyen bendim, bu makinenin çıktısını aldım yazıcıdan, birini işyerime, dierini evimdeki bilgisayarın üzerine astım.. (rüyalarıma giriyor... ..)
    Hayallerine kavusursun umarim en kisa zamanda. Caktirma benim de hayalimdeki motor su anki motorum degil ama, degistirebilirsem kendi istedigim gibi sevebilirim sanki (:

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------

    Siyah beyaz mi ( besiktasli falan degilim) kirmizi siyah mi, siyah yesil mi, siyah kirmizi ve metalik mi? Yada baska fikri olan?

  19. #59
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    vay arkadaş, başlığa bak hizaya gel.
    bende para var, motor var ama tasarım yapacak zevk yok diyosun yani
    haydi kolay gele.
    benim ikiz far ktm 640 adv kafa grenajı ve bws100 farının birleşiminden oluşuyor. kafes şeklinde korumasınıda çap 3mm alüminyumdan (kaynak teliydi) kesip biçip kaynatarak yaptım. önceki motorumunkini şu mangalın üzerine koyduğumuz ızgaradan kesmiştim.

    senin motora şöyle birşey güzel olur gibi;

    alttaki farın az daha küçüğünü ve kafes korumalı olanını düşün. aynı bu şekil, kafa grenajı da olmayacak. hem hesaplı hem kışkırtıcı

    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  20. #60
    ersin90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano WOLF S
    orjinal hali en güzel halidir...
    bence buhaliyle çok daha güzel duruyo


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)