[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Motosiklet daha çok enduro ağırlıklı bir cihaz, bana kalırsa yaptıklarınızı bu yönden yapmalısınız, daha endurovari bir şekil kazanmak. Kesinlikle bir takım Hand guard yazıyorum, kaliteli demirlisinden. Onların ardından klasik farın yerine KTM'lerin kristal adı verilen farları yakışabilir, eğer renk yakalanabilirse tabi:
Bunun gibi. Ayrıca bunun gibi bir çamurluk da yakışabilir motosikletinize, ya da daha kısa olanlarından, supermoto misali. Belki gidonu değiştirebilirsiniz kros bir motosikletten alarak, daha dik ve holigan bir oturuş - sürüş sağlar. Ön fren diski aynı boyutlarda papatya bir disk ile değiştirilebilir. Çanta kullanılmayacaksa eğer, daha sivri bir kuyruk tercih edilebilir, arkayı da daha yüksek gösterir. Tüm bunların yanında daha detay değişiklikler yapılabilir. Göstergeler, fren ve debriyaj manetleri, fren ve vites pedalları, pegler değiştirilebilir.
Bana kalırsa eksoza, depoya veya seleye dokunmaya gerek yok. En fazla tüm depo sele ve diğer plastikleri kaplayan bir çıkartma tasarımı kullanılabilir, daha büyük değişikliklere gerek olmadığını düşünüyorum.
çamurluk değişmeli
depoya er6 ki gibi kanatçıklar eklenebilir
farın altına hemen bitişiğinden mercekli küçük bir far atılabilir
gidon değişebilir
ayaklıkların takılı oldugu gri askılar ve manifold koruması karbon kaplama yapılabilir
sonradan gördüm ktm yi tarif etmişim
motosiklet gayet güzel nesini değiştirmek için uğrasıyorsunuz ki? bence çok güzel...
belki motor bloğu ve diğer parçalar siyah galvaniz boya ile boyanabilir ve alt kısma şık olanlarından aluminyum koruma veya sakal takılabilir...
eksozların krom olduğu için, bloğu kromda kaplatabilirsin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
aynalarını değiştirip elcik topuzlarına takılan aynalardan alabilirsin ve elcik koruma alabilirsin acerbis marka...
mercekli sis farı... arka topcase veya yan çantalardan takılabilir, şart olan koruma demiri, eğer yoksa orjinalinde, yaptırtabilirsin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
ön fara uygun şekilde kafa grenajı takılabilir...
Ön masayi yûkseltelim,cross tipi yapalim.
Tabi çamurlugu çôpe atip yukariya cross çamurluk takiyoruz.
egzoz borularini gizleyen kapaklari,çikardigimiz çamurlugun yanina gômelim.
ön fari gizleyecek kûçük bir rüzgarlik takalim.
Cantlari çelik yapalim, hazir yapmisken super moto sekli yapalim.
Egzoz tûplerini çikardigimiz çamurluk ve kapaklarin yanina gönderip, ixillin ince çift kafalarindan monte edip 4 egzoz yapalim.
Elimiz degmisken arka salincagida çift yollu kromajlisi ile degistirelim.
Olmusken motoru da siyah ya da koyu kahverengi yapalim.
Hadi yapalim.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Karar ver değiştirelim mi değiştirmeyelim mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
Abi baştan motor yapsak daha iyi değil mi? Burası Türkiye unutuyorsun bazen. O saydıklarını almak için bir motor parası daha harcamak lazım
yani, çok istenirse değiştirelim,
fakat bu haliyle de gayet güzel bir motosikletin var güle güle kullan.
(bahsettiklerim aslında ufak tefek süslemeler, sıkıldığında eski haline geri çevrilebilir)
Eh parasi olan yapiyor abicim.
Gerçi tam benim istedigim gibi olmamis ama.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Erdem sen ne yapmak istiyor isen bana soyle sorun yok , ben klasik diye sevdim modern istiyor isen ona gore de bir kac ornek var. Istanbuldayim , hic kafani yorma. Ekip hazir emrine amade , dile yeter.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)