Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Feci kaza!

    REKLAM ALANI
  1. #41
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam tamam haklısın. Hatta birçok fena kazaya da sebep olanlar da erkek sürücüler, çünkü çılgınca araba kullanmaya neredeyse hiçbir kadın cesaret edemiyor. Aşırı hız sonucu köntrolün kaybolması ile oluşan kazaların %99.999'u erkeklere ait. Evet o konuda haklısın ama Allah aşkına kalabalığın arasına dalıp 2 kişiyi pert ettikten sonra tam 60 metre altında sürüklediği insanın farkına varamayan ve bunu "panikledim" diye açıklayan kaç tane erkek duydun/gördün hayatında.
    Nasıl söyleyeyim bilmiyorum ki hocam, yazılanlara katılmıyor değilim. Yalnızca konu kadınlar olunca birden yazılanların akışı son derece cinsiyetçi bir mecraya kayıyor ve bu beni rahatsız ediyor. Yoksa bir insan grubunun arasına dalıp sinek ezer gibi üstlerinden nasıl geçilir? Aptal olmak, kendini bilmemek yetmez gibi geliyor bana, en ağır cezalara layık bunu yapan ama "aptallığı kadınlığındandır" demek rahatsız edici.

    Türkiye, oturup ağlamak gereken olayların gündelik hayatın parçası olduğu, zor ve yıldırıcı bir ülke oldu. Bu yalnızca trafikte değil, her konuda böyle. Bir insanı 60 metre sürüklemek demişsin ya, ben Silivri'de bir insanı altına alıp Avcılar'da fark eden adam gördüm. İçkili filan da değildi. Tek sorunu moron olmak. Arabanın altından çıkarttıklarının insan olduğunu zor anladılar diyeyim sana... Ya da, Mecidiyeköy'de bu kazanın olduğu yere oldukça yakın bir yerde, tam önümdeki arabanın üzerine kamyon düştü. Şaka değil, arabanın üzerine kamyon düştü!

    Eğer yarışlara katılmayacaksanız, araç kullanmak yetenek işi değildir. Aracı kullanmayı iyice öğrendiğinden emin olmadan ehliyet verilmezse ve trafik kurallarına uymak forse edilirse trafik güvenli hale gelir. Aksi taktirde tüm kadınların elinden araç kullanma yetkilerini alsanızda trafikteki ölümler yılda 1 kişi bile azalmaz...

    Ben daha uzun uzun yazarım da, Acayübüm zaten özeti geçmiş...
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kadın sürücülere araç kullanabilme egitimi vermek gerekiyor olabilir fakat daha acısı birçok erkek sürücüye insanlık dersi vermek gerekiyorli bu kaybedildikten sonra kazanılması daha zor bir meziyet tir bence
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    NecatMurat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BENELLI TNT 250 2016
    Daha böyle ehliyeti peynir ekmek gibi dağıtsınlar az bile , Daha çok hayıflanır dururuz , yok abi bu böyle olmaz bi imza kampanyası başlatılsın, eğitimler artırlsın nereye kadar ?????

  3. #43

    Üyelik
    26 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Maalesef en büyük problem sürücü kurslarında verilen eğitim ve ehliyet sınavlarının ciddiyetsizliği. Bunun uzun bir süre düzeleceğini de sanmıyorum.Motosiklet ile trafikte hergün bir çok risk atlatıyoruz. Kurallara uymayan bir çok sürücü var. Bu sürücüleri şikayet ettiğimizde kesinlikle dikkate alınıyor.(Minibüs/Otobüs/Taksi hariç) Oto-kontrol harici bu işin çözüleceğini sanmıyorum. Gerekirse kaskıma bir kamera takıp İstanbulun kasaplarını buradan yayınlamayı düşünüyorum.

  4. #44

    Üyelik
    17 Aralık 2011
    bence bu durum kadın olmakla alakalı değil, haa kabiliyet açısından belki kadınlar erkeklere göre daha kabiliyetsiz olabilirler bu doğru olabilir fakat , biraz dikkat tüm sorunları basit bir şekilde çözecektir.

  5. #45
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    evet kadının yaptığı bir cinayet hatta vahşice insanları katletti de diyebiliriz. Ancak bu durum sadece bizim memlekette oluyor bilmem farkındamısınız?

    Avrupada amerikada yada başka ülkelerde kadın ve erkeğin kaza yüzdelerine bakılırsa (herne kadar kadınların yaptığı kaza oranları erkeklerin yaptıklarına göre fazla olsada) arada bizdeki gibi uçurum fark yok.. Bu durumda bizim memleketin ehliyet konusunda çooook büyük eksikliği olduğunu gösterir ki bu eksiği salt kadınlara yüklemek haksızlık olur.

    Aslında konu sadece ehliyet verilmesinden ziyade toplumsal olarak kadın araba süremez beceremez kaza yapar vs vs.. Gibi bir nevi psikolojik baskı mevcut. Bu durum bize de çok benziyor bizede motor kullanma düşersin kolun kırılır şu olur bu olur diye her gören bu tip bir baskı ile bizi caydırmaya çalışmıyor mu? Ozaman kadınlara genel anlamda yapılan bu yorumların haklı tarafı kalırmı?

    Bir başka açıdan bakarsak erkek yüzyıllar boyu ata bindi yeri geldi gemiyi uçağı ve diğer birsürü binek aracı kullanması sonucu genetik olarak alet edevat ve araç kullanma yetisi buna daha uyumlu hale geldi zaman içersinde. Kadın ise yüzyıllar boyu (şu son yüzyıllara kadar) genelde hep evde oturdu çocuk baktı yemek yaptı hep aynı ortamda bulunduğu için insanlarla iletişimlerini güçlendirdi. Bu durum onun daha sosyal olmasına ufak ayrıntılara daha çok dikkat etmesine sebep oldu. Aslında bayan arkadaşlarda alınmasın ama daha konuşkan olmalarının sebebide budur

    Kimse kimsenin alanına girmesin işine karışmasın demek biraz cahilce olduğu gibi bayağı ve basit olur. Bir erkek aşçı olabiliyor yemek yapabiliyor yada ilk okul bebelerine sahip çıkıp ders verebiliyorsa bir kadında pek ala araba kullanabilir işte çalışabilir vs..

    Son olarak sitede kadın üye sayısının ve kadın motorcu sayısının artması için çabalıyoruz bir bayan motosiklet alacağım diye konu açıldığında 3 sayfa 4 sayfa erkeklerden cevap gelirken burada yok kadın araba kullanmasın yok onu sürmesin binmesin diye konuşuyoruz. Bunu yapanların bayan arkadaşlara motor önermelerinin amacı ve aşırı ilgilerinin sebeplerinide yazabilirler mi?

    Evet bu kadın hatalı ancak hergün haberlerde gördüğümüz onlarca trafik kazasınıda yapan bir erkek.. Erkek sürücü kaza yaptı... Kulağa ne kadar da garip geliyor değil mi? Medyanın dayatmalarını kabul etmeyin artık.

    Not: kazayı yapan kadının yaptığı kaza gerçekden kabul edilemez bir kaza olup yukarıda yaptığım genellemeyle bunu karıştırmayın

  6. #46
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Bu kadar kisi kadinlara saydirinca merak edip istatistiklere baktim.
    Trafik denilen kavramin erkeklere gôre düzenlendigini düsündügümden elestirileri haksiz buldugumu söylemek isterim.
    erkeklerin hareket ve mantik tarzina gôre yine erkekler tarafindan dûzenlenmis olan trafik mevzusunda kadin sürücülerin basarili olmasini beklemek, nasil bir hayalciliktir anlamam.
    Buna ragmen kadinlar gayet de basarililar.
    Simdi rakamlara bir gôz atalim.
    21 milyon 548 bin 381 kişinin sürücü belgesi bulunuyor.
    Ehliyeti olanların 17 milyon 457 bin 486'ısını erkekler, 4 milyon 90 bin 895'ini kadınlar oluşturuyor.
    Simdi trafikte basarinin kazaya karismamak oldugunu düsünenler için bir de kaza sayilarina bakalim.
    Geçtigimiz yil ehliyete sahip kisilerin karistigi 119 bin 538 kaza gerçeklesmis.

    Bu kazalarin 7 bin 84 tanesi kadin sürücüler tarafindan gerçeklestirilmis.
    Yani kalan 112 bin 454 kaza erkek sürücüler tarafindan yapilmis.

    Yani rezil durumdayiz.
    Simdi diyeceksiniz ki iyi ama trafikte erkek sûrücü sayisi fazla!!!
    Dogru.
    Bunun için de hemen matematik bilimine basvuruyoruz.
    Yani yüzdelik oranina baktigimizda her 100 erkek sürücüden 6.5 adeti kaza yapiyor.
    Her 100 kadin sürücüden ise 1.7 adeti kaza yapiyor.

    Kisacasi arkadaslar erkekler kadinlardan yaklasik 6 kat daha yeteneksizler.
    Hani bence daha fazla havaya girmeyin, simdi gelir kadin sûrücülerden biri istatitikleri dayar suratimiza, kafamizi öne eger kaliriz,benden söylemesi.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  7. #47
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Düzelteyim, erkek sürücülerde kaza oranı ~%0.64 iken kadınlarda ~%0.17... Yani 6 değil, yaklaşık 3.75 kat... Erkeklerin bu kadar aşağılanmasına da gönlüm razı olmadı

    Şakası bir yana, bu tür bir istatistiğin kadınlar lehine sonuç vereceğine her ne kadar eminsem de bu kadar büyük bir farkın doğmasındaki sebep ortalama bir kadın sürücünün ortalama bir erkek sürücüye oranla çok daha az km yapmasından kaynaklanır. Doğru bakış, ortalama bir erkek sürücünün km başına yaptığı kaza sayısı ile ortalama bir kadın sürücünün km başına yaptığı kaza sayısının karşılaştırılması olmalıdır bence. Elbette, daha önce de söylediğim gibi bu tür bir istatistiki çalışma da kadınlar lehine bir sonuç verecektir, eminim... Ama bu kadar büyük bir fark olmaz (diye umut ediyorum )

    Sonuç olarak, iş trafik kurallarına uygun ve dikkatli araç kullanmakta bitiyor. Kadın erkek fark etmez...
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...

  8. #48
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı BBelt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düzelteyim, erkek sürücülerde kaza oranı ~%0.64 iken kadınlarda ~%0.17... Yani 6 değil, yaklaşık 3.75 kat... Erkeklerin bu kadar aşağılanmasına da gönlüm razı olmadı

    Şakası bir yana, bu tür bir istatistiğin kadınlar lehine sonuç vereceğine her ne kadar eminsem de bu kadar büyük bir farkın doğmasındaki sebep ortalama bir kadın sürücünün ortalama bir erkek sürücüye oranla çok daha az km yapmasından kaynaklanır. Doğru bakış, ortalama bir erkek sürücünün km başına yaptığı kaza sayısı ile ortalama bir kadın sürücünün km başına yaptığı kaza sayısının karşılaştırılması olmalıdır bence. Elbette, daha önce de söylediğim gibi bu tür bir istatistiki çalışma da kadınlar lehine bir sonuç verecektir, eminim... Ama bu kadar büyük bir fark olmaz (diye umut ediyorum )

    Sonuç olarak, iş trafik kurallarına uygun ve dikkatli araç kullanmakta bitiyor. Kadın erkek fark etmez...
    Ben de sana aynen katiliyorum deyip,senin gibi avutayim kendimi bari.
    Kilometre yapmak pek de geçerli degil.
    Yani arabayi hareket ettirdigin andan itibaren kaza riski de basliyor.
    fazla km yaptikça tabi ki yorgunluk gibi etkenler var ama, kendimizi kandirmayalim.
    Yani yorgun araç kullaniyor olmamiz da bizim bir yanlisimiz sonuçta.
    Yanlis eger bir kazaya yol açiyorsa, ister fren yerine gaza bas, ister uykusuz araç kullan,ister baska sebep olsun,hiç biri mazeret degil.
    Konuyu kadin-erkek ekseninden çikarip, kaza konusunda dünya ile kendimizi karsilastirinca rezilligimiz daha da çok ortaya çikiyor.
    Oraya hiç girmeyeyim isterseniz.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  9. #49
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Coq bu yazdıkların kadın sürücülerden motorcu olarak fellik fellik kaçtığımız gerçeğini değiştirmiyor

    kadınların ayna özürlü olduğu bi gerçek ben çok tırsıyorum açıkçası

    Bide bu verdiğin istatislikler çok yanıltıcı. Yolda bulununlan zaman veya km orantısında kadınlar erkeklerle durumu eşitliceği gibi Türkiyede ulaşım için araç kullananla ticari maksatlı araç kullanan kullananların arasında kazaya karışma oranı olrak emin ol 1'e 10 bi bi oran var.

    Ve o ticari araçları(taksi-münübüs-kamyon-otobus-servis aracı-panelvan-motosikletli kurye) bil bakalım kim kullanıyor? %99 oranında erkek

    Yani senin yazdıkların tam fransız yaklaşım oldu

  10. #50
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Coq bu yazdıkların kadın sürücülerden motorcu olarak fellik fellik kaçtığımız gerçeğini değiştirmiyor

    kadınların ayna özürlü olduğu bi gerçek ben çok tırsıyorum açıkçası

    Bide bu verdiğin istatislikler çok yanıltıcı. Yolda bulununlan zaman veya km orantısında kadınlar erkeklerle durumu eşitliceği gibi Türkiyede ulaşım için araç kullananla ticari maksatlı araç kullanan kullananların arasında kazaya karışma oranı olrak emin ol 1'e 10 bi bi oran var.

    Ve o ticari araçları(taksi-münübüs-kamyon-otobus-servis aracı-panelvan-motosikletli kurye) bil bakalım kim kullanıyor? %99 oranında erkek

    Yani senin yazdıkların tam fransız yaklaşım oldu
    Maalesef verdigim rakamlara ticari araçlarin kazalari dahil degil.
    Kaza sayisi sadece B ehliyetlilerin karistigi kazalar.

    Yani bir erkek olarak hakli olmani o kadar isterdim ki.
    Hatta söylemeye utaniyorum ama istatistik dûsûk çiksin diye erkeklerin hepsini isin içine kattim.
    Yani sadece B ehliyetli erkeklerin karistigi kaza sayisini bölsem, rakam çok daha utandirici boyutlara çikiyor.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #51
    CrosseR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Konu başlarda anlatmaya çalıştığım şeyin dışına çıktı,bırakalım yüzde hesaplarını falan,kendi ağzınızla söylüyorsunuz erkeklerin yaptığı kazaların çoğu aşırı hız diye,hava atma deyin,dikkatsizlik deyin,sorumsuzluk deyin,ben genetik düzeyde bir durumdan bahsediyorum,bi heyecanlar bi telaşlar kasılmalar .. ben kadın şoför düşmanı değilim ama kadın şoförü de aracın içini görmeden tanırım..

    Eğitimin etkisi elbette olacaktır ama ben kapanmayacak bir farktan,panik durumundan bahsediyorum..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

    Erkeklerin neden arabayı tek elle kullanırken, kadınların direksiyona iki elle yapıştığını araştıran uzmanlar ilginç sonuçlara ulaştı. Erkek otomobilini bir parçası gibi görüyor, kadınlar ise ayrı bir varlık olarak tanımlıyor.

    Kadın ve erkeklerin otomobil kullanma alışkanlıklarını inceleyen Londra Üniversitesi psikologları, erkeklerin arabalarını kendilerinin bir parçası olarak gördüklerini, bu nedenle araba kullanırken kendilerini çok rahat hissettiklerini belirledi. Bu rahatlık da direksiyonu tek elle tutmalarına sebep oluyor. Erkekler ayrıca otomobilleriyle sohbet de ediyorlar.

    Kadının dikkati otomobilde...

    Kadınlarda ise durum tamamen farklı. Arabayı kendilerinden bağımsız bir başka varlık olarak görüyor. Bütün dikkatini onu kontrol etmeye odaklandıkları için direksiyonu çift elle tutmalarına sebep oluyor. Kadınların sırf bu yüzden araçlarına isim de verdikleri belirtildi. Araştırmayı yürüten Doktor Peter Marsh , "Erkekler ilişkileri hakkında konuşmaktan nefret ederler. Ancak otomobilleri ile olan ilişkileri çok farklı. Çünkü onu kendisi olarak tanımlıyorlar" diye konuştu.
    Gibi bilimsel farklardan bahsediyorum..

  12. #52
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    gözlerini mi kapatıp sürdü ne yaptı ya :s

  13. #53
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı CrosseR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu başlarda anlatmaya çalıştığım şeyin dışına çıktı,bırakalım yüzde hesaplarını falan,kendi ağzınızla söylüyorsunuz erkeklerin yaptığı kazaların çoğu aşırı hız diye,hava atma deyin,dikkatsizlik deyin,sorumsuzluk deyin,ben genetik düzeyde bir durumdan bahsediyorum,bi heyecanlar bi telaşlar kasılmalar .. ben kadın şoför düşmanı değilim ama kadın şoförü de aracın içini görmeden tanırım..

    Eğitimin etkisi elbette olacaktır ama ben kapanmayacak bir farktan,panik durumundan bahsediyorum..
    Gibi bilimsel farklardan bahsediyorum..

    Not Mesajı: Erkeklerin neden arabayı tek elle kullanırken, kadınların direksiyona iki elle yapıştığını araştıran uzmanlar ilginç sonuçlara ulaştı. Erkek otomobilini bir parçası gibi görüyor, kadınlar ise ayrı bir varlık olarak tanımlıyor.

    Kadın ve erkeklerin otomobil kullanma alışkanlıklarını inceleyen Londra Üniversitesi psikologları, erkeklerin arabalarını kendilerinin bir parçası olarak gördüklerini, bu nedenle araba kullanırken kendilerini çok rahat hissettiklerini belirledi. Bu rahatlık da direksiyonu tek elle tutmalarına sebep oluyor. Erkekler ayrıca otomobilleriyle sohbet de ediyorlar.

    Kadının dikkati otomobilde...

    Kadınlarda ise durum tamamen farklı. Arabayı kendilerinden bağımsız bir başka varlık olarak görüyor. Bütün dikkatini onu kontrol etmeye odaklandıkları için direksiyonu çift elle tutmalarına sebep oluyor. Kadınların sırf bu yüzden araçlarına isim de verdikleri belirtildi. Araştırmayı yürüten Doktor Peter Marsh , "Erkekler ilişkileri hakkında konuşmaktan nefret ederler. Ancak otomobilleri ile olan ilişkileri çok farklı. Çünkü onu kendisi olarak tanımlıyorlar" diye konuştu.
    Hocam sen bizi iyice rezil ettin yahu!
    Koydugun bilimsel arastirma biz erkeklerin ne kadar mantiksiz oldugunun kaniti olmus.
    Hiç girmeseydik oralara.
    Eyvah eyvah!!!
    Halimize bak.
    erkek otomobili bir parçasi gibi görüyor.
    Kadin ise ayri bir varlik.
    Hangisi dogru?
    Otomobil bizim bir parçamiz mi?
    Degil tabi.
    Daha önce de yazdigim gibi,
    erkek mantigiyla kurgulanan bir trafikte kadinin isi çok zor.

    bu arada bu kaza ile ilgili yapilan elestirilerden biri de 60 metre boyunca nasil olur da ezdigi kadini fark etmedi?
    konusu var.
    üstelik baya usta sûrücü arkadaslar da bu elestiriyi yapmislar.
    Bu yanilginin nedeni tabi mesafe algisiyla sinirli kalmaktan kaynaklaniyor.
    Sanirim bu 60 metre isi yürüme zamani ile algilaniyor.
    Yani zaman algisinda bir sorun var.

    Simdi bu kadar laf salatasini niye yaptim ben?
    Sundan dolayi.
    Arkadaslar;
    satte 50 km hiz ile seyrederken 1 saniyede yaklasik 14 metre yol alirsiniz.
    Yani bu 60 metre meselesi dediginiz mevzu toplam 4 saniye sûrüyor.
    kisacasi bir yayayi aracin altina aldiniz,
    1.fark ettiniz:
    en az 2 saniye geçer.
    2.Frene bastiniz:
    Bu da 2 saniye.
    3. durdunuz:
    50km/h hizda frene bastiginiz da yaklasik 25 metrede durursunuz ki bu da yaklasik iki saniyedir.

    Kisacasi bir insan nasil olurda birini ezip 60 metre sûrükler, nasil fark etmez mevzusunun hepsi 4 saniye içerisinde olan bir sey.
    Kendi kendinize bir sorun bakalim.
    4 saniyede neler yapabilirsiniz?
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  14. #54
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Sayin horoz, otomobil kullanirken 50 km hizla saniyede 14 metre gidiyorsak, 1 saniye once frene basarsak 14 metre daha az yol katetmis oluruz degil mi?
    Saniyeler sadece yarisirken degil hayat kurtarirkende önemlidir. Biz buna refleks deriz.
    Ornegin; masadan herhangi birsey duserken bayanlar "aaaaa dustu diye tepki verirken, erkekler hemen hamle yaparak dusmesine engel olurlar. Amac bayanlari kotulemekten ziyade, aramizdaki farkliklara deginmek.
    Dip not: Trafikte 4 saniye cok uzun bir suredir.

  15. #55
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayin horoz, otomobil kullanirken 50 km hizla saniyede 14 metre gidiyorsak, 1 saniye once frene basarsak 14 metre daha az yol katetmis oluruz degil mi?
    Saniyeler sadece yarisirken degil hayat kurtarirkende önemlidir. Biz buna refleks deriz.
    Ornegin; masadan herhangi birsey duserken bayanlar "aaaaa dustu diye tepki verirken, erkekler hemen hamle yaparak dusmesine engel olurlar. Amac bayanlari kotulemekten ziyade, aramizdaki farkliklara deginmek.
    Dip not: Trafikte 4 saniye cok uzun bir suredir.
    Sevgili lucas;
    kaza arastirmalarinin ortaya koydugu bir gerçek vardir.
    Herhangi bir tehlike ile karsilasinca verilen refleks süresi 5 saniyedir.
    Bu iyi egitimli bir surucunun degeridir.
    Var gerisini sen dûsün.
    Yani 4 saniye uzun bir zaman degildir.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  16. #56
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    abuk subuk sacpa sapan yazılar yazmısınız ben kaza görünce yavaşlıyorum aynı noktada m.köyde bir bayan sürücü yesilde yanan arabalara dalmıştı ortadan yaklaşırken dedimki eşime bak kesin bu şöför kadındır sola yanaştım iyice durdum camı indirdim kadın aglıyo bagırdım allh bin türlü belanı versin ............... diye altımdaki araba şahin oldugu için trafikte kimseden korkmam daha bugun soluna bakmadan son model jeeple beni orta refuja yapıstırıyodu kadın vala el kol haraketlerimle ona anlatıyorum ama nafile bunlar varya bildiginiz trafik terörüstleri hepsi bir deil ama zengin sevgililerin kız arkadaşlarına yada eşlerine aldıgı son model araç vs. olunca cok dikkat etcen.ya sen fren yerine gaza bas altına al milleti sürükle arabayı durdurama bunu kadından başkası yapamaz arkadaş cünkü kadın paniktir şoka girer gözünü kapatır allah kerim artık ne olursa olur.erkek kadın ayrımı yapmayın demeyin bak vallahi bir arabayı kadınmı kullanıyo erkek mi stop ışıklarından anlarsın ya.
    bir elin bütün parmakları aynı deil tanıdıgım malborocu veya colacı bayan sürücüler var benden iyi kullanıyo ama ekmek parasına yapıyolar işi ya bunlara ne demeli arabaya emanet binen her an hata yapıcam düşüncesi taşıyan insanlar dicek kelime bulamıyom.tek suclu devlet bayanlara ehliyet verirken özel kurs vs. düzenlicen ya balon patlatsan yanında kadının direk koltuk altları terliyo korkudan sen buna arabayı ver yanında yanlıslıkla tırın tekeri patlasın frene asılır yada direksiyonu kırar bunlar.şimdi karalamak istemiyorum ama şuan o arabayı kullanan bayanı karşınıza cıkarsam sorsan ne oldu alıcagın cevap beni anlamana yeticektir. o kadar diyorum.
    Motosiklet mucidi

  17. #57
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kadınların ayna özürlü olduğu bi gerçek ben çok tırsıyorum açıkçası


    :
    bayan için Dikiz aynası , sadece makyaj ve saçını kontrol etmek içindir...
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  18. #58
    CrosseR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Alıntı sakinseytan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abuk subuk sacpa sapan yazılar yazmısınız ben kaza görünce yavaşlıyorum aynı noktada m.köyde bir bayan sürücü yesilde yanan arabalara dalmıştı ortadan yaklaşırken dedimki eşime bak kesin bu şöför kadındır sola yanaştım iyice durdum camı indirdim kadın aglıyo bagırdım allh bin türlü belanı versin ............... diye altımdaki araba şahin oldugu için trafikte kimseden korkmam daha bugun soluna bakmadan son model jeeple beni orta refuja yapıstırıyodu kadın vala el kol haraketlerimle ona anlatıyorum ama nafile bunlar varya bildiginiz trafik terörüstleri hepsi bir deil ama zengin sevgililerin kız arkadaşlarına yada eşlerine aldıgı son model araç vs. olunca cok dikkat etcen.ya sen fren yerine gaza bas altına al milleti sürükle arabayı durdurama bunu kadından başkası yapamaz arkadaş cünkü kadın paniktir şoka girer gözünü kapatır allah kerim artık ne olursa olur.erkek kadın ayrımı yapmayın demeyin bak vallahi bir arabayı kadınmı kullanıyo erkek mi stop ışıklarından anlarsın ya.
    bir elin bütün parmakları aynı deil tanıdıgım malborocu veya colacı bayan sürücüler var benden iyi kullanıyo ama ekmek parasına yapıyolar işi ya bunlara ne demeli arabaya emanet binen her an hata yapıcam düşüncesi taşıyan insanlar dicek kelime bulamıyom.tek suclu devlet bayanlara ehliyet verirken özel kurs vs. düzenlicen ya balon patlatsan yanında kadının direk koltuk altları terliyo korkudan sen buna arabayı ver yanında yanlıslıkla tırın tekeri patlasın frene asılır yada direksiyonu kırar bunlar.şimdi karalamak istemiyorum ama şuan o arabayı kullanan bayanı karşınıza cıkarsam sorsan ne oldu alıcagın cevap beni anlamana yeticektir. o kadar diyorum.
    Bukadar öfkeli yazmayacak olsamda katılıyorum tekrar örnekler verirsem yazdıklarımı tekrarlamış olacağım,bayanlarla erkekler arasında bu konuda fark olmadığına inanan arkadaşlara bunu ıspatlayamıyor olsamda belirttiğim gibi benim düşüncelerimde bu doğrultuda.. tamam erkekler daha fazla kazaya karışıyor,aşırı hız,dikkatsiz kullanma,hava atarken kontrolü kaybetme,trafikte yarışmaya kalkma,bunları sayarsak evet erkekler çoğunlukta,ama benzin aldıktan sonra benzinliğin marketine dalma,frenle gazı karıştırma,yıllarca araç kullanmış olsalarda ani frenlemeler ani kalkışlar(kasti agresif kullanımdan bahsetmiyorum),en ufak şeylerde bi panikler bi heyecanlar,bu videoda da alın size nasıl 60metre farketmez diye bi soru daha
    https://www.youtube.com/watch?v=Je1NRNnVdhY

  19. #59
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    ya onların panigine yapıcak birşey yok dogasınımı deiştiricen hayır ben çok şayit oldum ondan böyle sinirleniyorum ya en basit eşim ya arkamda artıcı olarak otobanda gidiyoruz zincirlikuyuya dogru dönüyorum sapaktan bir su fıskiyesi yola dönmüş kasklarımızın camı acık tamda nası isabet aldıysa yüz hizasında sıkıyo direk yüzüme sıktı ben oh be dünya varmış derken eşimin yüzüne su gelince motoru bi salladı yerlerde ıslak zabdedicem diye o yüzümdeki ferahlık tere dönüştü asla ve asla trafikte erkekle bayanı kıyaslamam.videoya baksana ya eve kadar gider öyle teyzem malesef bunlar tekarur göstericek ve biz böyle gene yazıp cizcez yapcak hiçbişi yok al eşim ben motor alcam diyo napim ben kesin tansiyon hastası olurum
    Motosiklet mucidi

  20. #60
    CrosseR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Alıntı sakinseytan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya onların panigine yapıcak birşey yok dogasınımı deiştiricen hayır ben çok şayit oldum ondan böyle sinirleniyorum ya en basit eşim ya arkamda artıcı olarak otobanda gidiyoruz zincirlikuyuya dogru dönüyorum sapaktan bir su fıskiyesi yola dönmüş kasklarımızın camı acık tamda nası isabet aldıysa yüz hizasında sıkıyo direk yüzüme sıktı ben oh be dünya varmış derken eşimin yüzüne su gelince motoru bi salladı yerlerde ıslak zabdedicem diye o yüzümdeki ferahlık tere dönüştü asla ve asla trafikte erkekle bayanı kıyaslamam.videoya baksana ya eve kadar gider öyle teyzem malesef bunlar tekarur göstericek ve biz böyle gene yazıp cizcez yapcak hiçbişi yok al eşim ben motor alcam diyo napim ben kesin tansiyon hastası olurum
    Aman hocam dikkat,eşiniz soğukkanlı,tedbirli,trafikte panik yapmayan duygusal davranmayan o nadir bayanlardansa elbette motor konusunda arkasında durabilirsiniz,ama çoğunluğa dahilse(ki anlattıklarınızdan biraz öyle anladım)kervana katılmasına engel olun derim. Hele ki araç motosikletse,otomobilde daha çok çevrelerine zararlı oluyorlar ama motosiklette tamamen kendisine olur..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)