Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Cruiser Naked Avantaj/Dezavantaj?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Arkadaşlar herkese selamlar;

    Bİliyorum bu tarz sorular genelde saçma olarak görülüyo ama sormaya devam edeceğim?
    Sezon başında ilk motosikletimi almayı planlıyorum. Yaş 30 oldu anca sıra geldi motor işine...bu zaman kadar cruiser hayalleri kurup aklıma da hyosung gv 250 yi kazımıştım. İlk zamanlar naked motorları nasıl tercih ettiklerini hiç anlamadım, tipsiz bişey geliyodu bana...

    son zamanlarda ise aklımı gerçekten çelmeye başladı (hyosung gt 250 naked), hem asi duruşu, hem de şehir içi pratikliği nedeniyle beni cezbetti...üzerine cruiser kullanan arkadaşımın naked almam yönünde telkinleri durumu iyice karıştırdı. kendisi belki acemiliğinden belki gerçekten öyle olduğundan cruiserın kıvrak olmadığından sadece asfalt için olduğundan, şehir içinde sıkıntı çıkardığından söz etti...

    fazla uzatmayayım...sorum ise bu iki tarzın avantaj ve dezavantajlarını araştırmaktayım. Hem adı geçen modeller hakkında hem de tarz bazında eleştirilerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum

    teşekkürler

    Not: ehliyet ve sürüş eğitimi aldım...tecrübem yok başlangıç olacak. kurye motorları tavsiye etmezseniz sevinirim...
    DALGIC_800 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    gönlün hangisini yatıyorsa onu al.
    aynı motor hacmi farklı oturuş poziyonu farklı hisler.
    tamamen kişisel seçim.
    ha bence mi ?
    tabiki gv250 yada 650
    What goes around, Comes back arround...

  3. #3
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    avatarına bakınca neden sence gv250 olduğu belli...benim avatarıma bakarsan gv650 yi ben de tercih ederim ama o fiyat açısından tuzlu bana göre...arada kalmamın sebebi şehir içi yüzünden zevkin eziyete dönmesini istemiyorum...teşekkürler tavsiyen için...

    Alıntı mehmet tufan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gönlün hangisini yatıyorsa onu al.
    aynı motor hacmi farklı oturuş poziyonu farklı hisler.
    tamamen kişisel seçim.
    ha bence mi ?
    tabiki gv250 yada 650

  4. #4
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Naked istersen hyosung gt 250 var yine benzer fiyat aralığında ama nakedı geç ya. Görüntüsü bile gayet itici. Cruiserın rahatlığı, yol tutuşu sürüşü kat kat daha iyi bence. İstanbulda da o kadar trafiğin arasında, geceyarısı TEM'de kamyonların arasında, iş çıkışı iş gidişi kullanmışlığım var; gayet de kıvraklığı iyi. Bir de bendeki Mondial 250mct; hyosung gv 250 ondan kat kat iyidir. Ben de hyosung gv 650'ye geçmeyi düşünüyorum para biriktirebilirsem. Naked motorlar rahatsız ikibüklüm kıvrık. Al bir cruiser kolları bacakları uzat yayıl rahat rahat gez dolaş gül oyna hayat bayram olsun.

  5. #5
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Sana telkinde bulunan arkadaşların genel olarak doğru söylemiş. Sen bu telkinlerin karşısına ihtiyaç+istek+hayallerini koyacaksın ve kıyaslayacaksın. Sonuç ve karar tamamen sana bağlı. Açıkçası senin ihtiyaçlarını bilmeden daha fazla öneride bulunmak zor. Zaten ne istediğini biliyorsan da kendi başına karar vermek pek zor olmaz senin için.
    #sürenadam

  6. #6

    Üyelik
    03 Ekim 2010
    Şehir
    ankara
    sevgili kardeşim öncelikle tercihin ne olursa olsun allah kaza bela vermesin....
    cruiser var,cruiser var çinli bi marka tercih edersen evet ne kıvraklık yapabilir nede seni mutlu eder.fakat amerikan yada japon bi cruiser alırsan taleplerini karşılayacaktır.bu makineler diğer bahsetmiş naked makinelere nazaran daha ağır olacakları için de fazla bi kıvraklık beklememek gerekir.uzun yola gidersin,oturuş pozisyonunun rahat olması gibi özellikleri vardır.
    naked motosikletler ise daha hızlı ve kıvrakdır.bunun yanında cruiser'a nazaran daha hafif olurlar.motoru devirir isen,racing motosikletler gibi grenaj olmadığı için çok yüksek fiyatlar ödemek zorunda kalmazsın.
    eğer imkanın var ise her iki tarzı da dene ki aklında soru işareti kalmasın.
    aklıma gelenler bunlar şimdiden hayırlı olsun.

  7. #7
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    her ikisini onbinlerce km kullnmış biri olarak söylemek istediğim şeyler var ve kimse kusura bakmasın.
    hiçbirini denemeden ya da elindeki imkanla sahip olabildiğini öven ya da kendi yapmak istediğini başkasına yaptırtmaya çalışan yorumlar okudum gibi geliyor bana.
    buna en iyi cevabı, kıyas şeklinde yazrsam daha iyi anlatırım sanırım.

    1 - naked makinalar seri, hafif ve genelde az yakan, az masraf çıkartırlar. cruiser makinalar daha ağır ve düşük devirli makinalardı ( hyosung gv serisi hariç) yakıtları nispeten fazladır, yüksek km lere çıkamazlar.
    2- viraj yeteneği sırasıyla en düşükten yükseğe doğru cruiser-naked-ss tir. anck bunda lastiklerişn kalitesi önemli bir yer tutar.
    3- uzun yolda cruiser makinalar rahat olarak görülür ama boy ölçüne göre değilse, iki büklüm gidersin, naked modellerde ise bileklerinin üzerine yük biner ama dik ve doğru oturuşla yolun zevkini çıkartabilirsin.
    4-naked makinalar tek-çift ve 4 silindirli olabilir. ama cruiser motorsikletlerin pek çuğu v - 2 silindirlidir.
    v-2 silindirler torku yüksek, sıralı 2 silindire göre daha az titreşimli, düşük devirde daha fazla torku üretebilirler. düşük devirlerinden ötürü daha geç yıpranırlar. naked makinlarda nispeten daha çabuk yıpranırlar ama bunu cruiser 100000 km de iken naked aynı km de 120-140 bin km yapmış gibi olur. bu biraz da kullanmaya bağlıdır. bir cruiser modeli ss gibi kullanan bir arkadaşımız makinasını kilitlemişti. gerçi bir enduro-cross karışımı olan bir makinayı da aynı şekilde yıpratabilirsin.
    5- naked makanalar çoğunlukla sıvı ve hava soğutmalıdır ( gs500 hariç. o sadece hava soğutmalıdır ) crıuiserlar ise genelde hava soğutmalıdırlar. ancak bu mühendislik dizaynlarını gözardı etmemek gerekir.

    şimdilik aklıma gelenler bunlar. artık kıyaslamayı sen yap
    aklına gelen soru olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  8. #8
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Yürekçe abimle ayni durumdayiz.
    Onun söylediklerine aynen katilmakla birlikte farkli bir noktaya dikkat cekeyim bende
    Naked kullanicilari ile cruiser kullanicilarinin kisilikleri, arkadas cevreleri, sosyal yasantilari farklilik gosterir. Cruiser motorun varken ayni tipte motoru olanlarla dostluk kurarsin bir sure sonra. Farkli bir kisilige burunursun. 1-2 yil icinde sıkılır naked alirsin. Arkadas cevren naked, ss ve hata Endurocular olarak degisir. Daha farkli sosyal aktivitelerde bulunursun. Ve nakedci olarak uzuun sure hayatina devam eder, yas kemale erince Enduronu alirsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------

    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked istersen hyosung gt 250 var yine benzer fiyat aralığında ama nakedı geç ya. Görüntüsü bile gayet itici. Cruiserın rahatlığı, yol tutuşu sürüşü kat kat daha iyi bence. İstanbulda da o kadar trafiğin arasında, geceyarısı TEM'de kamyonların arasında, iş çıkışı iş gidişi kullanmışlığım var; gayet de kıvraklığı iyi. Bir de bendeki Mondial 250mct; hyosung gv 250 ondan kat kat iyidir. Ben de hyosung gv 650'ye geçmeyi düşünüyorum para biriktirebilirsem. Naked motorlar rahatsız ikibüklüm kıvrık. Al bir cruiser kolları bacakları uzat yayıl rahat rahat gez dolaş gül oyna hayat bayram olsun.
    Merak ettim, hayatiniz boyunca Mct 250 den baska motor kullandiniz mi? Kullandiysaniz kac km. kullandiniz.

  9. #9

    Üyelik
    06 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha mt 03
    dostum bende 34 yaşındayım nisanda ilk motorumu aldım. bende hep bi cruiser almayı planlıyordum (yamaha dragstar) , ta ki alma günüm gelene kadar. sonra çok düşündüm daha önce fazla bir deneyimim yoktu motorlarla , kullanırdım ama bi cruiser istanbul'da iş cıkıs trafiginde kullanabilecek kadar guvenemedim kendime acıkcası ve yakın bir arkadasımında önerisiyle yamaha mt 03 aldım bi anda. kesinlikle benim için çok daha iyi oldugunu sonradan anladım hem kıvrak alet hem de devirirsen sadece manetlerin hasar görüyor ;)

  10. #10
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yürekçe abimle ayni durumdayiz.
    Onun söylediklerine aynen katilmakla birlikte farkli bir noktaya dikkat cekeyim bende
    Naked kullanicilari ile cruiser kullanicilarinin kisilikleri, arkadas cevreleri, sosyal yasantilari farklilik gosterir. Cruiser motorun varken ayni tipte motoru olanlarla dostluk kurarsin bir sure sonra. Farkli bir kisilige burunursun. 1-2 yil icinde sıkılır naked alirsin. Arkadas cevren naked, ss ve hata Endurocular olarak degisir. Daha farkli sosyal aktivitelerde bulunursun. Ve nakedci olarak uzuun sure hayatina devam eder, yas kemale erince Enduronu alirsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------



    Merak ettim, hayatiniz boyunca Mct 250 den baska motor kullandiniz mi? Kullandiysaniz kac km. kullandiniz.
    her harfine imazmı atarım
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  11. #11
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Nakedçıyım cruiser tayfasından başka arkadaşım yok.

    Ayrıca naked motorlar yapısı itibariyle cruiser motorlara göre daha iyi frenleme performansı sağlarlar.
    www.motorumla.net

  12. #12
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her harfine imazmı atarım
    Yamaha Dragstar kullandım 15bin kilometre civarı sonra maddi olarak batmış olmam sebebiyle satmam nedeniyle mecbur bu çin malıyla idare ediyorum. Mutlu oldunuz mu? Para var huzur var tabii milletle, bilip bilmeden atın tutun. Anlamadığım bilip bilmeden altındaki motora bakıp tepeden bakar havaları nedir? Bol keseden sallayıp tutuyor bazı insanlar ben herşeyi bilirim diye. İstersen altında 50.000 euroluk motorun olsun, bu seni 50cc'lik bir motora yıllardır zevkle bişeyler öğrenmeye çalışarak hissederek yaşayarak binen bir insandan daha değerli hale getirmez. Ancak bu örnekte olduğu gibi daha katı kalpli, acımasız ve önyargılı hale getirir ki böyle olmaktansa ucuz çin malı dandik motoruma binmeye devam ederim varsın birileri yine yüksekten atıp tutsun.

  13. #13
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha Dragstar kullandım 15bin kilometre civarı sonra maddi olarak batmış olmam sebebiyle satmam nedeniyle mecbur bu çin malıyla idare ediyorum. Mutlu oldunuz mu? Para var huzur var tabii milletle, bilip bilmeden atın tutun.
    ben doğduğumda yastıok altına hayabusa sıkıştırmışlar
    sünnetimde de yakama suzuki sponsorluğu takmışlar
    askerliğimi hondada yaptım
    yamaha ile nişanlanıp suzuki ile nikahlandım
    babam "sorun değil, gel sana bir italyan alalım " dedi ama ben onu da metres yaptım,

    .....demek oradan öyle görünüyor ha?
    motor alabilmek için aylarca evime yürüyerek gidip de dolmuş parası biriktirmiş, nişan parasıyla motosiklet alıp sevdasını riske edip de sonra kaybeden,gezilere giderken ekmek arası yumurta götürmüş bir adamla konuşuyorsun.... bence siz, benden daha önyargılısınız
    en azından,ben siz ve sizin gibi yazan arkadaşların tekdüze bir model kullanıcısı olduğunuzu atfettim ama siz beni mirazyedi yaptınız.
    yanılgı paylarımızı oranlayın lütfen!
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  14. #14
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    Ben Yürekçe Abiye tek konuda katılmıyorum.

    800 lük cruiserlar 4,5 lt / 100 km yakarlar (vn800, shadow 750, vz800, m800 komple aynı, hepsini kullanan tanıdıklarım var). bu 500lük naked motorlardan daha düşüktür.

    Çok torku az yakıtla cruiserlar verir.

    kullanım keyfi konusu da farklılık gösterir. cruiser gazı verdiğin ilk andan itibaren çıldırır, diğer tip motorlar gibi yüksek devirler istemez. ama kimisi de yüksek devirden keyif alır.

    cruiser aldığımdan beri diğer her motorda esas duruşta kullanıyormuşum gibi garip ve güvensiz geliyor.

    Bir de lucas dostumun dediğine katılmıyorum. cruiser alan çok kişi değişikliğe gidiyor ama gerçekten sevenler de yaşam tarzlarını bile bu hale getirebiliyor. bu klasik araç hastalığına çok benziyor. ben cruiserla gezerken (yüksek ccler için söylüyorum) hissettirdiği güç, ağırlık, titreşim, milletin bakışları, sesi, yola yakın gitmek, hepsi beni hazzın doruklarında gezdiriyor.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  15. #15
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Yürekçe Abiye tek konuda katılmıyorum.

    800 lük cruiserlar 4,5 lt / 100 km yakarlar (vn800, shadow 750, vz800, m800 komple aynı, hepsini kullanan tanıdıklarım var). bu 500lük naked motorlardan daha düşüktür.

    Çok torku az yakıtla cruiserlar verir.

    kullanım keyfi konusu da farklılık gösterir. cruiser gazı verdiğin ilk andan itibaren çıldırır, diğer tip motorlar gibi yüksek devirler istemez. ama kimisi de yüksek devirden keyif alır.

    cruiser aldığımdan beri diğer her motorda esas duruşta kullanıyormuşum gibi garip ve güvensiz geliyor.
    haklısın yahu, ben farklı modelleri düşünürken senin bahsettiklerini atlamışım.
    iş arasında yazıyorum, atlamşım. özür :(
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  16. #16
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    estafurullah abi.

    cruiser'ın kapaksız plastiksiz ilkel yapısı çok hoşuma gidiyor. önümde sadece hız göstergesi ve tripmetre, yolun çizgilerini yere yakın yutarken farım ve gidonum güneşte ışıldıyor. sonra gazı açıp sol şeride abartı bir yatışla kayıyorum. solladığım araç gürültüden aynasına bakıyor. bu araçtan böyle bir hızlanma beklemiyorlar. o yatış bile yere yakınken daha keyifli.

    hele hele yolu 2. bir cruiserla paylaşıyorsanız isterse dünya yıkılsın.

    gv 250 yüksek devirli diye biliyorum ama kullanıma alıştırır. sağlam motor, keyif de verir.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  17. #17
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Yürekçe Abiye tek konuda katılmıyorum.

    800 lük cruiserlar 4,5 lt / 100 km yakarlar (vn800, shadow 750, vz800, m800 komple aynı, hepsini kullanan tanıdıklarım var). bu 500lük naked motorlardan daha düşüktür.

    Çok torku az yakıtla cruiserlar verir.

    kullanım keyfi konusu da farklılık gösterir. cruiser gazı verdiğin ilk andan itibaren çıldırır, diğer tip motorlar gibi yüksek devirler istemez. ama kimisi de yüksek devirden keyif alır.

    cruiser aldığımdan beri diğer her motorda esas duruşta kullanıyormuşum gibi garip ve güvensiz geliyor.

    Bir de lucas dostumun dediğine katılmıyorum. cruiser alan çok kişi değişikliğe gidiyor ama gerçekten sevenler de yaşam tarzlarını bile bu hale getirebiliyor. bu klasik araç hastalığına çok benziyor. ben cruiserla gezerken (yüksek ccler için söylüyorum) hissettirdiği güç, ağırlık, titreşim, milletin bakışları, sesi, yola yakın gitmek, hepsi beni hazzın doruklarında gezdiriyor.
    niye bilmiyorum ama bende cruiser'a bindiğimde kendimi rahatsız güvensiz hissediyorum sanki motorun ön tekeri hep kayacakmış gibi.
    ANGARAJ

  18. #18
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    bari naked'in nesi hoşuma gidiyor onu da söyleyeyim

    şöyle yol bozulurken, tümsek aşarken, kaldırım çıkarken pegler üzerinde hafif yükselip popo temasını kesebilme lüksü,

    bisiklet gibi kıvraklığı, hafif ve kullanışlı oluşu.

    yuvarlak farı (naked dediğin bence yuvarlak olacak. klasik olacak o far bana, öyle camı falan da olmayacak)

    2 silindir sesi (nedense 4 silindir sesini sevemedim. 2 silindirli olacak bana)

    spor duruşu (arkadan görünüşü)

    yuvarlak analog göstergeleri (öyle dijital falan olmayacak)

    ya aslında tam olarak cbf 500 gibi olacak
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  19. #19
    ozzy73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2007
    Şehir
    beylikdüzü/ist.
    Motosikleti
    Honda deuville
    eski motorum virago535 di. yakıt tüketiminin bana fazla geldiğinden dolayı, satıp şu an kullandığım cbf250 yi aldım. virago sıkışık trafikte tam bir işkenceye dönüşürdü. ani manevra yapmam gerektiğinde çok hantaldı.fakat uzun yolda kullandığım en rahat motorumdu. büyükşehirde yaşamasam kesinlikle cruiser dan vazgeçmem.çok keyifli bir aletti. şimdiki motorum herhalükarda daha atik, daha ekonomik,benim için daha sorunsuz bir motor. ama bir cruiser kullanırkenki yüzümdeki tebessüm pek oluşmuyor ne yazıkki.

  20. #20
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    lem pis endurocu senin ne işin var burda neykten kuruyzdan bahsediyoz

    çamur adamı! dağ adamı!

    yunusum ben de transalpe oturunca palyaço dayıların tek tekerlekli bisikletlerinde gider gibi hissediyorum. bizim suku'yla motorları değiştik otobanda, kamyon sollarken sağıma bir baktım, dayı ile aynı hizadayız

    of of..5-35

    curiserları hantal bilirler..aslında manevra konusunda çok ağır da olsa dayanılmaz bir hantallıkları yok, hızlanma ve performans konusunda insanlarda korkunç bir önyargı var. tork değerleri beygir değerlerinden yüksek makineler. gazı verince homurtu eşliğinde kuduruyor.

    ben de şehir içi için cbf 150 kullanıyorum.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)