Java net olarak ''40'' kuruş yakar evet abartmıyorum . . Heleki o modeller . Java mz beslenecek motorlar değil be abi . Ama ;
Hastasıyızzzz Dedeeee o ayrı bir konu tabi .
Java net olarak ''40'' kuruş yakar evet abartmıyorum . . Heleki o modeller . Java mz beslenecek motorlar değil be abi . Ama ;
Hastasıyızzzz Dedeeee o ayrı bir konu tabi .
zodium bildiğim kadarıyla jawalar uzun yolda şişer kaçarı yok.ama iki zamanlı olarak mz ler farklıdır motor gömleklerinin petekleri geniştir havayı daha çok alır ve motor ısınıp şişmez, ayrıca yağlaması otomatiktir javada kendin depoya atarsın.amacım jawa mz karşılaştırmak değil sadece iki zamanlı motorlar hakkında bildiklerimi aktarmak.
70 model veya altı...
beyaz ve full nikelajlı..
aranıyoruz bakalım bulabilirsem haber veririm.
En olmadı baska rengini bulur boyatırız.
eğer merak edersen benim çocuğun fotolarını gönderebilirim.
Orjinal değil ama, ufak tefek değişiklikler var.
Tamamı çekoslavak (kornası bile dahil)
6V'tan 12'ye çevrilmiş. Şişmesi buji yakması kesinlikle yok.
motor parlak siyah + nikelaj.
%80 nikelaj. Deponun tamamı, yan kapaklar, karbüratör gövdesi tamamen nikelaj
Jant telleri ve tüm civataları bile tek tek temizlenip nikelaja gitti.
Üzerinde çekoslavak olmayan tek parça, konyadan alınma orjinal yerli üretim java egzostu.
3'te 1 susturuculu.
Uzun yolda konfor versin diye ön dişli ufaltılmış.
Yaz sıcağında izmir-antalya yaptı bana mısın demedi.
Ek olarak 3 kanallı piston var şişmeyi tamamen önlemek için.
Üzerinde aksesuar olarak ön çamurluk, krom aynalar ve krom highway hawk elcikler ve beyaz far var.
73 model...
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
timur abi bir yerde jawa ts350 var 91 model ilgin olursa resimleri var bende sana atarım :D
Hızlı tren diye bi şey var arkadaşım...
atlıyon bi hafta sonu sabahtan.. önce kahvaltı ediyos.. sonra garaja iniyos...
sonra geziyos poto! poto!
O konuda haklısın..
en azından yanılmıyorsam 76 veya 77 yılına kadar
eski türk F16'ları gibi sadece montaj yaptık türkiyede..
bütün parçalar yine çekoslavak üretimiydi.
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
tamamen zevk işi hastalık işi günlük kullanım için çok yakar o kadar paraya degmez ama zevk seçim senin depoya yag katman lazım bujiyi arada temizlemen lazım elinden bez düşmez 1 litreyle 10 km gider sen hesapla gerisini kullanmasını bilirsen çalıştırmasını ayaktan marşlıdır kullanmasını bilmezsen işkence olur
müzisyen agırsiklet şampiyon
zodium önemli değil hepimiz motorseveriz sonuçta paylaşmak güzel birşey.bende klasiklere meraklıyım özellikle bmw ye ama bmw parça sıkıntısı hat safada en sonunda 1955 model bmw mizi gülünç bir rakama motor ustasına sattık.aslında benimde jawa 250 klasik alıp restore etmeyi düşünüyorum, ben direk gidip restore edilmiş almayacağım hem pahalı hemde uğraşmak istiyorum.ailedemde motordan anlayanlar var kendim orta halli çalışan bir jawa bulup söküp yapacağım mesela kaportasını kaportacıya vereceğim o yapacak.sanada tavsiyem böyle yap biryerlerde yatan sahibinin ümidi kesilmiş bir jawa bul al restore et.mz de olabilir aynı zamanda bir mz severim.
arkadaşlar meraba başlık açamadım bulamadım başlık açmayı benim dedemin bi 69 model jawa 250 classic i var küçükken bindirirdi beni büyünce sana vericem demişti ve büyüdük motoru bana verdi ama motoru köyde kullandığı için arıza çıktığı zaman kendi onarmış kaynatmış demir eklemiş orjinal pek bi yanı kalmamış geçen çalıştırmaya çalıştık çalıştı ama 5 dakka sonra uğraşsakda çalışmadı.ben bu motoru orjinal haline getirmek istiyorum ama kazık yememek için size sormak istiyorum maximum nekadara yapılır ama ilk günkü gibi parıl parlasın ve sorunsuz yürüsün istiyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)