Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

U Dönüşü Yapan Katil Taksici

    REKLAM ALANI
  1. #41
    MaxiBoost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250i
    heralde kanunların bunlara tedbir alacağı yok bunu biliyoruz artık (sene 2012 neredeyse)
    o it ... 1 sene bile yatmadan çıkar, belki hiç içeri bile girmez doğrumu ?

    demekki türkiyede trafik kanunları değişmeyecek (tekrar yazıyorum sene 2012 neredeyse)
    değişse çoktan değişirdi
    o taksicinin %100 suçlu olduğu için alacağı ceza almanyada kaç senedir ?

    hımm demekki bu iş kanunla olmayacak (bak son kez yazıyorum sene 2012 hala aynı)

    sivil bir toplum örgütü kurulacak..
    bu taksici ve minübüsçüler varya
    bunları alıp, yakalayıp tek tek kafalarını patlatana kadar sopalarla güzelce bir döveceksin
    ama ciddi sağlam dayak olacak, belini melini kafasını gözünü patlatacaksın .

    her ay 50 tane minibüsçü it, taksici it, döv yeter
    bakın bakalım 6 ay sonra nasıl oluyor trafik ?

    kimse kalkıp bana insan hakları... eğitim ... bilmem ne zırvalarından bahsetmesin
    hayvan dayaktan anlar,
    dayağı yedimi aklı başına gelir, konuşmak vakit kaybıdır, özellikle bizim hayvanlar için .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    26 Nisan 2008
    bu hayvanları çalışma kampına kapatıp çalıştırmak lazım adam olana kadar. adam inmeye bile tenezzül etmiyorsa her şeyi hakediyor demektir.

  3. #43

    Üyelik
    26 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Bu gibi yollardaki en büyük problemlerden biri de sağa park etmiş araçlar. Bu araçlar yüzünden sağ şeritten normal bir hız ile gidemiyorsun. Mecburen sol şeriti kullanıyorsun. Sol şeritte de hız limitine uyduğun zaman arkadaki araçların tacizleri başlıyor. Selektör/korna/sağdan geçiş vs. Arkadaki araca yol vermek için sağ tarafa yanaştığında da aniden açılan bir kapı ile karşılaşabiliniyor.

    Kardeşimize Allah rahmet eylesin, kalanlara sabır versin.

  4. #44
    Uğur Bilgili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2010
    Şehir
    Dubai
    Motosikleti
    BMW R1150GS
    Motosiklet almak istediğini söyleyen kişiye "bizim bir tanıdık vardı motosiklet aldı öldü" denilebilecek bir hadise daha :( Allah rahmet eylesin. Bir şey diyemiyorum

  5. #45
    sarıdev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 150
    Motosikletimde 3 farklı taksiye ait boya izleri var.Birisi ani şerit değiştiren taksinin motor koruma demirime sürtmesi,diğeri ara sokaktan çıkan taksinin durmayıp eksoz koruma nikelajına çarpması diğeri yolcunun sol kapıyı aniden açması sonucu benim kapıya hafifçe dokundurmam.Allahtan bu saydıklarımın hepsi düşük hızlarda olan kazalar.Ceza bir yere kadar eğitim şart arkadaş işsiz güçsüz cahil adamların yaptığı en basit iş taksicilik ve minibüsçülük olan bir ülkede böyle kazaların olması çok normal.Ölen arkadaşın ailesine Allah sabır versin.
    Akilzsizlar hirsizlarin en zararlilaridir: Zamaninizi ve nesenizi çalarlar.

  6. #46
    jeansatar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2005
    Şehir
    ist. / TURKEY
    Motosikleti
    kocaoglan
    ölen kardeşimize allah rahmet eylesin,
    geride bıraktıgı ailesi ve sevenlerine de baş sağliği diliyorum,sabırlar versin rabbim çok zor bir durum çok zor :(
    “Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  7. #47
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    MaxiBoost arkadaşım sen sanırsam trafikte bir dolmuşcu veya taksici ile kavga etmedin galiba. kavgada tüm taksiciler durup senin üzerine yürür sen 10 kişiysen onlar yüz kişi gelirler. ayrıca böyle bir durumda hiç sucsuz insanları dövme olsalığında yüksek. bence trafik cezası en iyi ceza düşün adam her gün 100 defa trafik kuralını ihlal ediyor. bundan eminiz. her birey sorumlu davransa adamı şikayet etse en küçük ceza olan 69 tl den 50 ceza kesilse adama 3450 lira günde ceza öder sonra buna bir ay dayanır ikinci ay artık uslu olur.

  8. #48
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    İstanbul gibi bir yerde motosiklet kullanıyorken iki kat dikkatli olmak gerekiyor. Tam bir keşmekeş hali var ortada maalesef. Amerikada avrupada en ufak bir trafik ihlalinde hemen kameradan yakalayıp cezayı basıveriyorlar. Ama maalesef güzel ülkemizde trafik tam bir keşmekeş kim kime dum duma. Bu kadar kolay ehliyet alınırsa, ehliyet sadece formaliteden ibaret olursa, taksiciler dolmuşçuları denetleyen bir kurum olmazsa olacağı da budur ne yazık ki. Çocuğum olursa ilerde en az 25 yaşına gelmeden motosiklet almam, almasına da izin vermem açıkçası; bu çocuğun babası da feci vicdan azabı çekiyordur eminim. Geride kalanlara bol sabır, ne kadar kötü birşey gencecik yaşında seyahat etmeye çalışırken sönen bir hayat, bu kadar ucuz olmamalı yaşam. :(

  9. #49
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    istanbul trafigini dun bizzt yasadim
    cok korktugum icin surekli temkinliydim kocaelide bu kadar dikkatli kullanmiyorum normalde
    taksiciler dolmuslar surekli taciz halinde
    cok fazla problem yasamadim ama yokus yukari cikarken dibime giren taksici sabirlari zorladi
    e5te cok fazla problem yasamadim bana mi oyle geldi bilmiyorum sikistiran eden yoktu
    Sikistirmalarina izin vermemeye calistim seritte surekli saga sola gittim v.s.
    Faydasi oldugunu dusunuyorum
    Seritte sabit durmayin sag sol surekli hareket halinde olun benim tavsiyem

  10. #50
    Serdarrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2010
    Şehir
    cadıköy
    Motosikleti
    CBF1000
    Otomobil kullanırken 24 saat farlarım açıkık olamsına rağmen gündüz gözüyle dahi sola U dönüşü yapan araçlar sayısız defa önüme benzer biçimde atlamıştır. ya da aynaya bakar son aracın geçtiğini zanneder ama bir araç daha vardır. O yüzden arabayla bile hep kornayla yaklaşırım bu manevrayı yapanlara. Bunu hepimiz tecrübe etmişizdir.
    Aynaya bakan kişi özellikle karanlıkta ve karmaşık bir trafikte çift ışık hüzmesine şartlandığı için tek farla gelen motosikleti büyük ihtimal fark etmeyecektir.
    Bu taksicinin yerine hangi taksiyi koysanız %99, dolmuş %110, hususi otomobil sürücüsü %75 ihtimalle o motosikletin gelişini fark etmeyecektir.
    Kaçmasına gelince, insansa %100 durur.

    Ben hızının 50-60'ın üstünde olduğunu sanmıyorum, çünkü kamera dik bir açıyla bakıyor, bize hızlı gibi geliyor. 100ün üzerinde olsa güvenlik kamerasının motorun gelişini yakalaması mümkün değil. Bu arada bunun şans eseri kameraya yakalanmış bir olay olduğunu, yalnızca bu yüzden haber değeri taşıdığını unutmayalım..

    Ben geceleri çok korkarak kullanıyorum, size de tavsiye ederim. Bildiğin halde korkuyorsan bu iyidir.

    Kardeşimize Allah rahmet eylesin...

  11. #51
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    ana avrat küfür ediyorum ama buraya yazamıyorum, allah belasını versin o taksicinin.
    ne kadar ahlaklı halkımız var arabalar durmuyor bile!!!!!
    70 km sürat harika sürat kesinlikle. üstad ilk sayfada yazmış.
    vallahi ben çinlimle mutluyum ya basınca gitmiyor ne mutlu bana..
    What goes around, Comes back arround...

  12. #52
    sarıdev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 150
    Sıkışık trafikte önüme aniden atlayanların aynalarını ufak bir hareketle aynalarını yamultup arkama bakmadan yoluma devam ediyorum.Daha bu sabah bir servis minibüsüne hiç tartışmadan aynısını yaptım işe yarıyor stres atıyorsunuz
    Akilzsizlar hirsizlarin en zararlilaridir: Zamaninizi ve nesenizi çalarlar.

  13. #53

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Sürat, alkol ve park etme dışında hiçbir trafik cezasının kesilmediği bir ülkede böyle hayvanların çoğalması gayet normal. İşin tek suçlusu trafiği yönetenler ve cezaları uygulamayanlardır. Ticari araç sürücülerinin dini imanı paradır. Bu yüzden bunlara normal vatandaşa kesilenin 5 misli ceza kesilmelidir. Ceza vermedikçe hiçbirşey düzelmez. İşin eğitim kısmı falan hikaye. Eğitimi çocuklarımıza verelim (7 yaşına kadar) ama ondan öncesini de şartlı refleksle cezayı vere vere sindirelim. Öyle bir hale gelsinler ki ceza olmasa bile kuralları çiğnemesinler. Bakınız Avrupa ülkeleri bunu 50 senedir uyguluyor. Hoş, orada bir de insana saygı duyma mevzusu var ki, daha kendisi bizim sınırımızdan içeri giremedi. İnsana saygı da yine sadece çocukken öğretilebilir, bunu da çocuğunuza ancak siz kendiniz öğretebilirsiniz. Ne öğretmeni ne bir başkası öğretemez.

  14. #54
    Efe Şenkader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N
    Kazada vefat eden Mert kardeşim samimi bir arkadaşımdı hepte bana söylerdi ''aman taksicilere dikkat et kanka öküz gibi dalıyorlar yolun ortasında amaann ! '' diyordu kardeşim allah mekanını cennet etsin kardeşimin...

  15. #55
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Allah rahmet eylesin..mekanı cennet olur inşallah.
    Biliyoruz, Her zaman da söyleriz ancak akılsız trafik bireylerinin nerede ve nezaman hata yapacajklarını bilemeyiz ki...
    Yine de Taksi sürücüleri sık olmakla beraber en büyük hataları yapıyorlar...bu da onlardan sadece bir tanesi.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  16. #56
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Çok yazık,
    Geçen Yıl bilinçsiz sulama ve hız, önceki yıllarda yollardaki bariyerler, bu gün taksici, yarın minibüsçü, öbür gün otobüsçü.
    Bu işin sonu gelmez.....
    Bu konuya devletin elini koyması hata komple oturup bütün vücudu ile düşünmesi lazım. bu işi çözmeye el yetmez.
    1. Motosiklet sürücüleri trafik kazalarında yaya gibi düşünülerek bir yasa hazırlanmalı ve onlara çarpanlar, zarar verenler buna göre cezalandırılmalıdır.
    2. Biz motosiklet sürücülerininde dikkatsiz, güvenlik önlemsiz ve kötü araçlarla yolda olmamız engellenmeli ve ağır cezaları olmalı. Ehliyetsiz, kasksız, montsuz, eldivensiz (kısacası korumasız) yola çıkan sürücüleri polisler yoldan men etmeli

    Şimdi ikinci madde bazı arkadaşlara ağır gelecek çünkü sokak aralarında makosen ayakkabılarla kiraladıkları 600 cc' lik SS' lerle dolaşırken bu kurallaa uymak işlerine gelmeyecek. Defalarca toplandık, konuştuk, tartıştk, bu sebeple bölündük bile.... SONUÇ = 0....... Devlete seslenip duruyoruz, o kadar yukarıya çıkmadan önce, federasyon hangi toplanmamızda yanımızda oldu? Hangi açıklamamızın arkasında durdu? En sonbüyük toplantımız Kazlıçeşmede olmuştu, birisi çıkıp demiştiki federasyon başkanı veya vekaleten birileri yok burada biz boşuna toplandık hiç bir şey değişmeyecek... Haklıydı....
    O toplantının sonrasında ne oldu peki? Oraya gitmenin orada olmanın amacı neyde? Kafasını kaybederek ölen arkadşaımızı anmak ve sesimizi duyurmaktı... Duyuruduk mu? Hayır, devamlıklık ta ısrar ettik mi hayır? Konuşmanın hemen arkasından arkada bulunan kum tepeceğinde apaçi arkadaşlarımız gösteri yapmaya başladılar. İçlerindeki endurcou çıktı ortaya, kafasına kask olmayan bir sürü çinli tepenin üstüne inip inip çıktılar. Ben konuşmaya başlayınca ayarım kaçyor kusura bakmayın ama 2012 yazının haberlkerini şimdiden görüyorum. kask takmadığı için yaralananlar, ehliyetsiz insanlara faiş fiyatlarla motosiklet kiralayanlar, yanlış sulama nedeni ile kayıp düşenler...... bu liste uzar gider. LÜTFEN EN AZINDAN SİZLER-BİZLER kendi adımıza bunların önüne geçebileceğimiz kadar geçelim. Nasıl? Bu sorunun net bir cevabı olmamasına karşın bir kaç tavsiye olabilir. Günün saatlerine göre notosikler kullanım tarzımıza dikkat edelim; Akşam saatleri malum görüş daha kısıtlı ve trafik daha yoğun dolayısı ile sağdan soldan geçip 10 dakika erken gidicem diye slalom yapmayalım (kaza yapan arkadaş sanıyorum tecrübesliği neden ile, henüz arabaya çarpmadan yere düşüyor ve sürüklenerek arabaya çarpıyor. Bu onun mümkün olan en fazla zararı görmesine neden oluyor. Aslında soğuk kanl olup sağda oluşan boşluğu göre bilse kendini kurtarabilecek kadar mesafe oluşuyor.) Sabah saatleri yazında kışında bu saatler çok tehlikeli. Kışın gizli buzlanma dedikleri meret yazın ise belediyelerin saçma sulama sistemleri ile kapısının önünü ıslatma hastalığı olan esnaflar nedeni ile yolun kayganlaşması. Daha kırsal bölgelerde ise sıcaklık nedeni ile asfaltın gezşemesi ve ziftin yüzeye çıkması. Bir sürü örnek yazılabilir mümkün olduğunca ileri sürüş ve güvenli sürüş teknikleri konularını incelemek ve kafayta kazımak gerek.

    KAZASIZ SÜRÜŞLER
    GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
    HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...

  17. #57
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    Bu arada taksici kaçıyormu yoksa ölen genci hastaneye mi götürüyor du?
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  18. #58
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    ya işte böle adamlar trafikte aynna kullanmaz bişey yapmaz kurallar desen hak getire yollar onların bişey dersin çek sağa der levyeyi sopayı çıkarır artist ya vala kim ne derse desin minibüsçü+taksicilerden nefret ediyorum napçakları nasıl yapçakları belli olmuyor bi anda ortaya çıkı veriyolar yazık oldu gitti arkadaş yani taksiciyi bıraksalar benim bile saldırasım geldi kabullenemiyorum arkadaş ya böle boku bokuna ölümü sen sollanması yasak yerde nasıl bi dönüş yaparsın ya ya zor ya hele istanbulda çok zor motorsiklet kullanmak camdan sigara fırlatanlarmı ararsın(bir keresinde önmüdeki arabadan atılan sigara vizörüme çarpmıştı ya vizörüm açık olsa) bi elinde telefon sola sağa direksiyon kıranlarmı ararsın ayna kullanmıyan insanlarmı ararsın adamlar aniden şerit değiştiriyor bugun gidiyordum bende pisi pisine :(
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  19. #59
    NecatMurat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BENELLI TNT 250 2016
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içerisinde 70 km sürat çok dediğimde bana kızan kardeşlerim.

    Trafik kurallarına göre 8 de 8 haklı olarak ÖLMEK böyle birşey işte....

    Mezar taşınıza yazdırırsınız YOL BENİMDİ ÖLDÜM

    Allah rahmet eylesin de asıl geride kalan o acılı ailenin hali geldi gözümün önüne darmadağın olmuştur o insanlar dahada toparlanamazlar. Allah sabır versin.
    Hocam rahmetli keşke biraz daha yavaş gitseymiş, belki kurtarabilirmiş, o yolu ben de çok kullanıyorum ama hızım o yolda düzlük olmasına rağmen max. 60 km/h çünkü çok kontrolsüz giriş çıkış var o yolda düzlük olmasına rağmen, ama yinede gerçekten çok üzüldüm, ve o hıyar taksiciye bir güzel saydırdım, bu arada vefat eden arkadaşımızın ailesine Allahtan sabırlar diliyorum, çok zor bir durum, saygılarımla..

  20. #60
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Malesefki ülkemizde bu işler böyle.Devlet baba bir çok avrupa ülkesindeki gibi motosikleti öncelikli bir araç olark kabul edip,ona göre kanunlar çıkarmadıktan sonra bu iş böyle sürüp gidecek.
    Haaa bu şartlarda motosiklete binmem dersin ve motorunu terkedersin.Yada her türlü tehlikeyi göze alır binmeye devam edersin.Ama nasıl devam edersin?Gözünü dört açarak,her türlü olasılığı göz önüne alarak,ön yargıda bulunarak hatta biraz paranoyak olarak binersen bir nebze daha güvenli olabilirsin.Heleki şehir içi gibi tarafiğin çok hareketli olduğu yerlerde süratin hiç affı yok.Şehir içi trafikte ön yargıda bulunmak çok zordur.binlerce araç içersinde binlerce ön görüde bulunmanız gerekmektedir.Böyle bir durumda süratimizi azaltarak ön görü sayısını düşürerek daha güvenli yolculuk yapabiliriz.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)