125 cc Çinliyi 250 cc ye yükseltiyorum..Resimli
-
Reklamlar
-
hadi bakalım bekliyorum yeni canavarı :D
-
33 kişi okuyor tık yok maşallah
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
motorum rektefiye istediğinde bendeki 125 lik makinayı da sizin yaptığınız gibi 250cc üzeri hale getirmek istiyorum... ... sizin tecrübenizden faydalanmak isterim...
-
-
adın cüneyt sanırım ben istanbulda bir türlü istedigim gibi bi usta bulamadım o yüzden diyorum acaba askerdeyim şuan ama askerden dondukten sonra motoru söküp sana gerekli parçaları yollatsam tornaya girecek vs neyse sena parasınıda yollarım hesaba vs sende gerekli parçaları alıp bana yollatsan bende burda toplatsam olurmu birde tahminen kaca gelir fiyatı vede ortalama kac yapabiliyor bu şekilde motor bendeki şuan orjinal ramzey 150 cc dağ motoru modeli bakmak istersen 150 gy 3 a diye geciyor
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
berk_cglr adlı üyeden alıntı
adın cüneyt sanırım ben istanbulda bir türlü istedigim gibi bi usta bulamadım o yüzden diyorum acaba askerdeyim şuan ama askerden dondukten sonra motoru söküp sana gerekli parçaları yollatsam tornaya girecek vs neyse sena parasınıda yollarım hesaba vs sende gerekli parçaları alıp bana yollatsan bende burda toplatsam olurmu birde tahminen kaca gelir fiyatı vede ortalama kac yapabiliyor bu şekilde motor bendeki şuan orjinal ramzey 150 cc dağ motoru modeli bakmak istersen 150 gy 3 a diye geciyor
berk kardeşim enes_007 arakdasımız gelmıstı antepe ybr yı bu sekıl yapcaklardı 1000 lira tutdu masrafı Ybr nın parcası pahalı dıye senın makına dağ motru olduğu için nasıl sonuç alırız bılmıyorum ama dağda zapdedemiyeceğin kesin çünkü aşırı artış oluyor Bmw km siyle 165 170 yapıyor.. sana söyle yardım edebilirm sen motor bloğunu komple gönderirsin ben burda A dan Z ye yaptırır başka motra bağlatır test eder sana gönderirim sende sadece dişliyi değiştirip kullanırsın
fazla değisiklik olacağını sanmıyorum baktım motruna ufak tefek farklılıklar olabilir o kadar 650 civarı gidyor bizimkine ama ağzına kadar dolu şehir içi binilmek için orjinal ayarlı 200 lük oluyor ama fabrika ayarlarıyla hesaplarsak 250 cc yide geçiyor
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
şeytan diyor 3 milyara ybr alacağına gidip 350cc ugk al...
-
olur bana uyar olesi birde motoru bildiğin çin malı motorlara benziyor zaten kanuni bretonun tek egzostlu versiyonu diyebilirim hazır çin malı motosikletlerin yedek parcalarının cok oldugu bır yerdesın bi soru daha sorsam komple lektrık tesısatı vede buna uygun sag sol kutuk lazım tahmınen kaca bulabılırım varmıdır oralarda suan kı çin malı dağ motor için soruyorum bidiğin çinli motor sağdan soldan aynı kasa olarak o 150 li lik kanuni falan onların birebir aynısı sadece tek egzostlu
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
13 Aralık 2011, 13:08
#10
berk_cglr adlı üyeden alıntı
olur bana uyar olesi birde motoru bildiğin çin malı motorlara benziyor zaten kanuni bretonun tek egzostlu versiyonu diyebilirim hazır çin malı motosikletlerin yedek parcalarının cok oldugu bır yerdesın bi soru daha sorsam komple lektrık tesısatı vede buna uygun sag sol kutuk lazım tahmınen kaca bulabılırım varmıdır oralarda suan kı çin malı dağ motor için soruyorum bidiğin çinli motor
sağdan soldan aynı kasa olarak o 150 li lik kanuni falan onların birebir aynısı sadece tek egzostlu
birazdan parçaçıya gidecem orda fiyatını öğrenir sana yazarım sağ sol kutuk dediğini tam anlayamadım Çinli motorun bütün parçaları var antepde
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
13 Aralık 2011, 13:11
#11
şöyle sağ sol kumanda paneli kopmle elektrik tesisatı ha bide varsa arka disk fren için fren merkezi (pompa kısmı) ne kadar öğrenirsen çok sevinirim dostum
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
13 Aralık 2011, 16:40
#12
hayırlısı olsun,
umarım beklediğin performansı alırsın,
hele çıksında bi görelim canavarı
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
13 Aralık 2011, 16:43
#13
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
hayırlısı olsun,
umarım beklediğin performansı alırsın,
hele çıksında bi görelim canavarı
pejo 206 la yakalayabilirsem videosu çekecem trafiğe kapalı yerde yoksa Z 750 le çekeriz siteyede yüklerim feci bişey olcak Allahın izniyle
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
13 Aralık 2011, 16:55
#14
Kardeşim öncelikle hayırlı olsun. Forumda birkaç arkadaş bu işlerle uğraşıyor . Cc yükseltince sonradan sorunlar çıkıyor diye duydum. Mesala hızlı giderken yağ pompasının arzalandığı -subap kesme olayının olduğu. Bunlar benim duyduklarım. bunlar hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirm.
-
13 Aralık 2011, 17:10
#15
cüneyt kardeş!
yaptığın iş, kuvvetle muhtemel motor açısından sıkıntılı olabilecek bir mevzu
ruhsatla alakalı sorunlar da cabası
o yüzden bu işi bitireceksin,
sonra motoru hatırı sayılır bir süre kullanacaksın,
daha sonra da bize ben şu kadar kullandım, şöyle şeyler oldu veya olmadı şeklinde görüş beyan edeceksin,
tamamen objektif olacaksın ama
cc büyütme, imkanı kısıtlı motorcuların ilgisini çekebilecek bir mevzu
bizim senda, 200 cc olsa tadından yenmez
lakin önce icraat sonra da sonuç görelim
-
13 Aralık 2011, 18:28
#16
tigermbz adlı üyeden alıntı
cüneyt kardeş!
yaptığın iş, kuvvetle muhtemel motor açısından sıkıntılı olabilecek bir mevzu
ruhsatla alakalı sorunlar da cabası
o yüzden bu işi bitireceksin,
sonra motoru hatırı sayılır bir süre kullanacaksın,
daha sonra da bize ben şu kadar kullandım, şöyle şeyler oldu veya olmadı şeklinde görüş beyan edeceksin,
tamamen objektif olacaksın ama
cc büyütme, imkanı kısıtlı motorcuların ilgisini çekebilecek bir mevzu
bizim senda, 200 cc olsa tadından yenmez
lakin önce icraat sonra da sonuç görelim
Derbi ye uyumlu orjinal 165 cc kitler malossi vb. var olması lazım carburatör pcı egzoz... Avrupada çoluk çocuk oyuncak gibi oynuyor böyle makinalarla Bizde vergisiydi ithalatıydı b.ok umuzla oynuyoruz burda sinirlendim bak şimdi
-
13 Aralık 2011, 18:56
#17
_w_ adlı üyeden alıntı
Kardeşim öncelikle hayırlı olsun. Forumda birkaç arkadaş bu işlerle uğraşıyor . Cc yükseltince sonradan sorunlar çıkıyor diye duydum. Mesala hızlı giderken yağ pompasının arzalandığı -subap kesme olayının olduğu. Bunlar benim duyduklarım. bunlar hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirm.
kardeşim ben tek subap kesmeye şahit oldum oda adam sinrilenmiş 1 viteste elini çekmeden köklemiş devam edince subaplar filan kitlemişti yağ eksiltme filan duymadımda görmedim hiç ben işin erbabına yaptıyorum öyle dandik motrculara değil o yüzden sorun yok yani
tigermbz adlı üyeden alıntı
cüneyt kardeş!
yaptığın iş, kuvvetle muhtemel motor açısından sıkıntılı olabilecek bir mevzu
ruhsatla alakalı sorunlar da cabası
o yüzden bu işi bitireceksin,
sonra motoru hatırı sayılır bir süre kullanacaksın,
daha sonra da bize ben şu kadar kullandım, şöyle şeyler oldu veya olmadı şeklinde görüş beyan edeceksin,
tamamen objektif olacaksın ama
cc büyütme, imkanı kısıtlı motorcuların ilgisini çekebilecek bir mevzu
bizim senda, 200 cc olsa tadından yenmez
lakin önce icraat sonra da sonuç görelim
size son derce şeffaf şekilde cvp verebilirm aldığım parçaların hepsi orjinal yani karburatorunu iğneyle büyütme değil direk 200 lük karbüratör rektefeli 200 lük değil direk 200 lük muayneden yanıda sorun yok çünkü şaşe numaralarıyla oynamıyoruz muayne istasyounundaki tek lastik ebatına farına sinyaline aynasına bakıyor sadece bende king varkende uğraşıyordum bu işlerle ama o zamanlar çok arıza veriyodu şimdi bu düzdügüm yarış motoru değil şehir içi esnaf işi yani ama bir cbf 250 mz 301 rx kingi hyo yu çolgına cevirecek cinsten makına olcak apaçi işi değil o randımanlı olmayan 250 üstünde geçerli habire arıza veriyor çünkü yarış için düzlüyor onlar yarışta 2 km ondan sonra tekrar toplanıyor..
---------- Post added at 18:56 ---------- Previous post was at 18:49 ----------
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Derbi ye uyumlu orjinal 165 cc kitler malossi vb. var olması lazım carburatör pcı egzoz... Avrupada çoluk çocuk oyuncak gibi oynuyor böyle makinalarla
Bizde vergisiydi ithalatıydı b.ok umuzla oynuyoruz burda sinirlendim bak şimdi
bokuyla oynayan kim anlayamadımda??? avrupalı yapınca tebrik üff ya nasıl yapmış deriz ağzımız açılır ama bizim Türkiyede yaptın mı apaçi derler şöyle böyle derler bazen nasıl ülkede yaşıyoruz hiç anlamıyorum..galiba yanlış anladm sizi ama neyse
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
-
13 Aralık 2011, 20:14
#18
-
13 Aralık 2011, 20:27
#19
Enes_007 üstadım.Fotoğraf var mı hiç yaptırdığınız motor aksamının merak ettim doğrusu.Çok büyük bir görüntüsü oluyor bu işlemler yapıldıktan sonra.
-
13 Aralık 2011, 20:35
#20
Lütfen noolur o motora adam gibi bir çift tubeless lastik almadan(Michelin, Pirelli, Metzeler, Dunlop gibi) 120km hızı geçmeyin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler