İlk vitesli motorum olucak hangisini önerirsiniz..!!
Reklamlar
-
Merhaba arkadaslar bu zamana kadar hep scooter kullandım mondial zat ve mondial 150 hs-zc modellerını kullandım helıyetımı aldım ama artık vıteslı motor dusunuyorum hıc tecrubem yok ılk defa olucak allah nasip ederse butcem 3500 tl hangı motorla baslamak benım ıcın daha ıyı olur ögrenmek ıcın yol tutusu olsun guvenılırlıgı olsun benım ıcın hız onemlı degıl ıstedıgım yere gıdeyım yeterlı ancak motorun gorunumu onemlı racing tarzı dusunuyorum su motorlar arasında hangısını onerırsınız bana motor cok cılız ıncecık olsun ıstemıyorum bıraz dolgun olsa yeter gorunusu onemlı
skygo 125 cc
kanuni racer 200
honda cbr 125 repsol
arora 150cc
hyosung gt 250 r
xXxDagli amici mi guardi Dio, che dai nemici mi guardo ioxXx
Reklamlar
-
Bunların içinde ben Hyo derim
-
bende hyodan yanayım ama genelde cevremde 1000 rr kullanan morocu arkadaslar var dedıklerıne gore kol cıkartma sorunu var dıyorlar
xXxDagli amici mi guardi Dio, che dai nemici mi guardo ioxXx
-
seni tanımıyorum ama bir arkadaş olarak yazdığın seçeneklerden sadece
honda cbr 125 repsol 'u öneririm.
-
saol arkadasım yalnız repsol ıcın kasası cılız motor altında kaybolur dıyolar kararsız kaldım
xXxDagli amici mi guardi Dio, che dai nemici mi guardo ioxXx
-
onu diyoruz şunun şuyu varmış bunu diyoruz cılızmış birader çıkar o zaman listenden ?? şeçenekler arasında neden duruyor ki ? ilk vitesli motorun olacaksa al bir çinli hırpala ez ondan sonra iyi bir motor al hyo falan sana büyük gelir ilk vitesli olacaksa
-
-
hyosung al o zaman o krank kıran aletler eskidendi hem makine durduk yere krank kırmaz 250 cc motora 200 bastırmaya çalışan şahışların üstün çabaları sonunda olan bir olaydır alırsın efendi efendi binersin sıkıntı çıkartmaz binen herkez memnun pişmanım diyenini duymadım ben madem boyut önemli öğrenmek ikinci planda en güzel şeçenek
-
Arkadaşda Kanuni racer 200 var o gayet memnun oda benim gibi iri birdir 1.82-1.85 boy'dur motor altında gayet cüsseli duruyor bide az yakıyormuş (Tabi Hyosung kadar olamaz ama Bence ilk vitesli motor için hyosung biraz fazla arora ve cbr daha küçükdür kanuni biraz daha cüsseli diğerlerine göre farkı anlarsın saten gerçekte görünce Hyosung ilk motor için alma dememim sebebi ilk motor olacağından düşürüp hırpalama ihtimalin var o da yazık olur o motora bence racer 200 al tecrübe kazan hem piyasası daha çok sanki racerların )
-
10 Aralık 2011, 13:43
#10
-
10 Aralık 2011, 13:48
#11
onerın ıcın saol arkadasım yol tutusu ve vıraj tutusu nasıl
xXxDagli amici mi guardi Dio, che dai nemici mi guardo ioxXx
-
10 Aralık 2011, 13:53
#12
xXPaSHaXx adlı üyeden alıntı
onerın ıcın saol arkadasım yol tutusu ve vıraj tutusu nasıl
kendini güvende hissediyorsun ustunde shinko lastikler var benimkinin yeterince yatirila biliyor ama dikkat etmek gerekiyor ikinci el alicagindan oturu lastiklerinede dikkat edersen güzel olur bir gün binmezsem içim tutkulanıyor motoru tanirsan ben cok memlunum
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-949.html burdan da inceliyebilirsin shinkolarla resimi olan bir arkadaşimiz var yeterince yatiyor motor
-
11 Aralık 2011, 01:11
#13
öneriler icin herkese tesekkurler hyosung 250 almaya karar verdım hayırlısıyla zaten dedıgım gıbı hız onemlı degıl 130 da yeter banakı ustune cıkmayı dusunmuyorum ıstedıgım yere gotursun yeter maxımum 140 yeterlı otoban e5 gıbı yerlerde
xXxDagli amici mi guardi Dio, che dai nemici mi guardo ioxXx
-
11 Aralık 2011, 02:01
#14
Vitesliye yeni geçeceksen cc yi başlangıçta ufak tutman daha mantıklı olur diye düşünüyorum. En azından yeni motorunu almadan önce bu modelleri bir denemeye çalış ki aklında hangisinin senin için daha uygun olduğuna dair bir fikir oluşsun. Sonrasında Allah saklasın ama 250 cc motor ve 130 km hızda az değildir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)