Ben bir ilaç moto kuryersi olarak şunu söylemek istiyorum '' içlerinde tabiki istisnalar olabilir,bu kast ettiğim istisnaların dışında geriye kalan eczacıların CANI CEHENNEME ''ulan bir insan kazanacağı (3,75krş.) için bukadarmı hırs sahibi olup kendisini tövbe haşa sinirimden söylüyorum allah zannedip ona buna hayvan muamelesi yapa bilir.
Şimdi birde bu yavşaklar yetmiyormuş gibi (yavşak: bit yavrusuna denir)
birde trafikteki geyiklerle uğraş,oda yetmiyormuş gibi depodakilerin salak salak sorularına cevap ver (nerdesin?nerde kaldın? 45dk. oldu) halbuki normalde sakin sürüşte,veya sıradan biri diyelim 17dk. gidiyor aynı yolu ben 8 dk. altında gidiyorum buna rağmen eczacı 8dk. içinde 3 defa depoyu arıyor depo da beni 5 defa arıyor (NERDESİN-DAHA GİDEMEDİNMİ-HADİ KAÇ SAAT OLDU)
...Şimdi bir düşünün bu ruh haliyle 11 saat motor kullanıp şehir içi trafiğinde 180 ile 200km arası yol yapıyorsun...sinirlisin,gerginsin,insanlar senin olmadığın bir yapıda insan olduğunu düşünüp o gözlerle sana bakmalarına ve senin buna karşılık veremeyişine-içteeenn içeeeee ığıl-ığıl için akarken sessiz bir çığlık varmış ya! işte onu bile atamazken insan çok kötü oluyor beee kardeşim...
Bu kurye ölümlerinin sebepleri,bence şirketlerdeki moto kuryelerle ilk temasta olan yavşakların (yavşak: bit yavrusuna denir) motordan ve trafikteki motorcudan kılık-kıyafet ve ekipmanın neişe yaradığını bilmeyip sadece kışın (AL BUNLARI SIKI-SIKI GİYİN ''ÜŞÜMEZSİN'') buraya dikkat ettiniz umarım?!- motor kıyafetlerinin sadece üşümeyi engellemesi için gerekli olduğunu düşünen YAVŞAK OĞLU YAVŞAKLARIN başımızda olması dolayısıyla....birdakika yaaa bir dakika.-neden bu işi bilmeye kişileri moto kuryelerin başına getirirler adları ve sıfatlarıda genelde (sevkiyat müdürü olur godoşların),niçin? okumuş kişi oldukları içiiiinnnn.Peki benim başımdaki godoşun yani sevkiyat müdürünün okumuş olması şartmı? bence değil.Neden değil?...
Çünki benim ihtiyacımı dinleyip ona göre hareket edebilme kabiliyeti olan,motosikletten anlayan,trafikte motosiklet kullanmış olan,en az motor üstünde 2 defa sedyelik olacak şekilde kaza yapmış olması,motosiklet ekipmanlarının kazada oluşa bilecek hasarları olabildiğince azalta bilmesi adına ve bunun yanında getiri olarak haliyle soğuktan ve sert esen rüzgarda tabiki kuruyacağı mantığını kura bilen,bölgedeki hangi noktanın hangisine daha yakın hangisinden hangisine geçiş daha kolay hangisinin arası kaç km, sandıktaki 8 acilin toplamda ortalama kaç dakika ve kaç km olduğunu bilmesi okumuş olmasında benim işime daha çok yarıcaktır.
Bu yazdıklarımda bana katılan ve bana belki küfreden bile olucaktır bundan eminim ve buna hazırımda. Ama olsun ben hepinizi seviyorum