Uzuun uzuuun yazmak isterdim ama, cok da musait degilim aslinda.
Bir kere SLR'nin en guzel yanı, yagi sasesinde dolastirip sogutmasi. Yagi gidon ile depo arasindan saseden dolduruyorsunuz. Bu bile ömürluk bir motor oldugunun ufak bir gostergesi benim icin. Netteki kaynaklara gore 40, kimilerine gore 44 hp.
Evet tek silindirli ve titresimli bir motor, ama beni cok rahatsiz etmiyor. Yolcunuz olacaksa o rahatsiz olur, cunki arka tarafda titresim daha cok. Esim her turlu silindir sayisina alisik oldugundan, buna da alisti. Yaz kış motora bindigimizden rahatina duskun bir aile olmadigimizi da belirteyim.
Onceki motorlarin nelerdi bilemem ama, kesinlikle tam ortalama bir motor. Yani dusuk cc kullandiysan gucu seni ilk baslarda etkiler, sonralari alisirsin ama keske daha buyuk olsaydi diye pisman olmazsin. Buyuk cc kullandiysan da, yinede eh idare eder bu diyebilecegin tarzda bir guce sahip.
Yakit konusuna gelirsek, sehir ici yakiyor hocam, belkide ben tam ayarini cozemedim rolanti ve karburator ayarinin. 6-7 litre yakiyor. Sehir disi uzun yolculuklarda 5 lt. ye dusurebildim anca. Kimseyi kandirmaya gerek yok yakit konusunda, 650 cc sonucta.
Evet bilinmeyen bir motor, paraya hemen ceviremezsin, bence en buyuk eksi yönü bu. Yalova'ya yolun duserse al istedigin kadar kullan, memnun kalirsan git al bir tane kendine. Merak ettigin baska birsey olursa buralardayim