Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kevlar Kayış Hikayesi,,,

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Kasım 2010
    Şehir
    www.motosiklet.net
    Motosikleti
    SYM JoyRide 200
    Merhaba arkadaşlar. Bundan 3 ay önce kadar kayışım yıpranmıştır diye değiştirmeye karar verdim. Biraz araştırdım ve piyasada "Kevlar" malzemeden üretilmiş kayışların fiyatlarının uygun ve daha uzun ömürlü olduğunu öğrendim. Siparişi verdim, geldi ve taktık. Dün gece 23:30 a kadar hiç problem yaşamadan 4.500 km kullandım. İşte ne olduysa dün gece oldu. Antalya'dan Manavgat'a dönerken, çat çut falan derken motor boşaldı kaldı. Çaresizlik, soğuk, sinir derken gece gece taksiyle eve döndüm. Bu sabah eski kayışla beraber motorun olduğu yere gittim. Elimizden biraz iş geliyordu Allah'dan. Yan kapağı bir söktüm ! Kevlar kayış küp şeker gibi onlarca parçaya ayrılmış. Balatayı da söktüm yarım saat dolanmış ipleri falan temizledim. Eski kayışı tekrar yerine taktım ve eve döndüm. Lafın kısası; imkan varsa orjinal parçadan şaşmayın arkadaşlar. Bu olayı hayr a yordum ama bu kadar da sahtekarlık olmaz ya ! Allah hepimize kazasız belasız yollar nasip eyler inşallah.
    ---------------- ::tutkuy:: ----------------

    [B]" Kask takmadan tuvalete bile gitmeyin... "[/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    01 Ocak 2010
    Geçmiş olsun ,

    Uzun ömür, performans ve eşsiz dayanıklılık hissi veren bir olay olduğunu okuduğum Kevlar kayışları bende 2-3 gündür hem suzuki an 125 ime , hemde agility city 125 im için ciddi ciddi araştırıyordum, satın alınabilecek yerleri uygun fiyatlı olarak bulmaya çalışıyordum. Kevlar mevlar hikaye demekki, baba paraları bayılmadan önce bu konuyu iyiki okumuşum.

    Çok teşekkürler.

  3. #3
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    Ön varyatörünüzün problemli olduğunu düşünüyorum kevlar kayışlar diğer kayışlara göre kat ve kat daha dayanıklı malzemeden imal edilirler

  4. #4

    Üyelik
    01 Ocak 2010
    Ha bu arada tabi , kevlar kayış için ön varyatör, arka debriyaj balatası tası vs. parçalarda farklı olabilir, orasını tam bilmiyorum, bam diye tirişkadan standart sisteme Kevlar Kayış ta problem yaşanması olabilir herhalde, orasını araştırmadım, Çok iyi bi araştırmak lazım o zaman.
    Ben zart diye alıp taktırmaya programlamıştım kendimi.

  5. #5
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    marka olacak garantisi olacak her kevlar yazana kanıp almayacan özellikle türk malımı kapına sokmayacan (kayış ve lastik)

  6. #6
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı SoundWave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Bundan 3 ay önce kadar kayışım yıpranmıştır diye değiştirmeye karar verdim. Biraz araştırdım ve piyasada "Kevlar" malzemeden üretilmiş kayışların fiyatlarının uygun ve daha uzun ömürlü olduğunu öğrendim. Siparişi verdim, geldi ve taktık. Dün gece 23:30 a kadar hiç problem yaşamadan 4.500 km kullandım. İşte ne olduysa dün gece oldu. Antalya'dan Manavgat'a dönerken, çat çut falan derken motor boşaldı kaldı. Çaresizlik, soğuk, sinir derken gece gece taksiyle eve döndüm. Bu sabah eski kayışla beraber motorun olduğu yere gittim. Elimizden biraz iş geliyordu Allah'dan. Yan kapağı bir söktüm ! Kevlar kayış küp şeker gibi onlarca parçaya ayrılmış. Balatayı da söktüm yarım saat dolanmış ipleri falan temizledim. Eski kayışı tekrar yerine taktım ve eve döndüm. Lafın kısası; imkan varsa orjinal parçadan şaşmayın arkadaşlar. Bu olayı hayr a yordum ama bu kadar da sahtekarlık olmaz ya ! Allah hepimize kazasız belasız yollar nasip eyler inşallah.

    usta, kevlar değişik kalitelerde ve başarıda üretilebilen bir ürün. ayrıca görüntü itibari ile sarı renkli ipliklere, veya sarı renkli bir kumaşa benzer. dolayısı ile bu kevlar diye kakalanabilecek benzer çok malzeme var.

    öncelikle, kevlar pahalı bir malzemedir. aynı ürünün çelikten ve kevlardan olanı varsa, kevlar daha pahalı olması gerekir... en azından alternatiflerinden ucuz olmaz.

    zira, muhtemelen sizin satın aldığınız kayış kevlar değildi..

    normal kayışların içinde polyester yada çelik teller/ipler olur. sizin parçalanan kayıştaki ipler eğer kevlarsa sarımtırak renkli ipler olması gerek.

    uygun düğümlerle örülmüş bir kevlar kumaşı kurşun geçirmez oluyor. sebebi ise, çekerek kopartılamıyor kolay kolay. mermi kumaşa geldiğinde ipliklerin arasından geçmek istiyor ama kilitli düğümler birbirini gererek mermiyi tutuyor.

    dolayısı ile kayış gerçek kevlar kullanılarak yapılsaydı dağılmazdı bence.
    !?

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Kymco Grand Vista 250/CBF 150
    malossi ve red label degilse normaldir sikinti yaratmasi gecmis olsun.

  8. #8
    feliçita - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2011
    Şehir
    ısparta
    Motosikleti
    PİAGGİO BEVERLY 500**2006**
    aynı sorun ben dede var dı bi zamanlar..bando kayış taktım koptu...yanlız usta takmadan önce ön varyatörün içindeki milin oynadığını söylemişti ...ben kayışı tak dedim ...ama hata etmişim..kayışım kopmuştu....yie aynı tamirciye gittiğimde ön varyatörü değiştirdi şeytan kulağına kurşun 5 bin km oldu performans çok iyi...senin sorunun ön varyatör dostum...
    apachi'ler ve kendini apachi hissedenler beni yasaklı listesine ekleyin...

  9. #9
    mustimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Motosikleti
    CBF 250
    Motobakkal.com dan aldığım malossi marka kevlar kayış 500 km sonra kopmuş beni yolda bırakmış hafta sonumun rezil olmasına sebep olmuştur.

    500km nedir arkadaş. elimde vespa ile kilometrelerce yol gelmek zorunda kaldım.

    memlekette yapanın yanına kar kalıyor tek gücümüz forumlarla sesimizi duyurmak.
    500 km. Ben orijinal kayışa hiç dokunmasam 30.000 km götürürdü beni. Bando kayış alsan en az 10.000 götürür. Normalin iki katı para verdik iyi olsun yolda kalmasın.

  10. #10
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Alıntı SoundWave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Bundan 3 ay önce kadar kayışım yıpranmıştır diye değiştirmeye karar verdim. Biraz araştırdım ve piyasada "Kevlar" malzemeden üretilmiş kayışların fiyatlarının uygun ve daha uzun ömürlü olduğunu öğrendim. Siparişi verdim, geldi ve taktık. Dün gece 23:30 a kadar hiç problem yaşamadan 4.500 km kullandım. İşte ne olduysa dün gece oldu. Antalya'dan Manavgat'a dönerken, çat çut falan derken motor boşaldı kaldı. Çaresizlik, soğuk, sinir derken gece gece taksiyle eve döndüm. Bu sabah eski kayışla beraber motorun olduğu yere gittim. Elimizden biraz iş geliyordu Allah'dan. Yan kapağı bir söktüm ! Kevlar kayış küp şeker gibi onlarca parçaya ayrılmış. Balatayı da söktüm yarım saat dolanmış ipleri falan temizledim. Eski kayışı tekrar yerine taktım ve eve döndüm. Lafın kısası; imkan varsa orjinal parçadan şaşmayın arkadaşlar. Bu olayı hayr a yordum ama bu kadar da sahtekarlık olmaz ya ! Allah hepimize kazasız belasız yollar nasip eyler inşallah.
    Satın alıp taktığımız kayışın markası nedir acaba?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)