125-250 cc SuperSport Meraklıları
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar, genellikle forumda en çok açılan konulardan birkaçı olarak cbr125 mi alsam kawasaki 250 mi alsam yoksa hondanın 250 supersport umu daha iyidir gibi konulara karşılık olarak italyanlarında bu tarz motosikletleri var aprilia rs4 125 gibi yada cagiva mito gibi ve bunlar Türkiye'de mevcut, cagiva mito 125 i yakından görüp incelemiştim... bu kadagoriye italyanlarıda eklemek lazım bir araştırın derim fiyatları hakkında bilgim yok ama aralarında uçurumlarda yoktur diye tahmin ediyorum, Saygılar.
Reklamlar
-
cagiva mito 2 zamanlı rahat 200 e cıkabilen bir motosiklet yeni başlayan biri için hem bakımları hemde kullanımı zor olan bir motosiklet birde yedek parca olayı var turkiyede bulunmasu biraz sıkıntılı vede hem moto olarak hemde parca vede yakıt olarak pahalı
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
arz-talep olsa yedek parça sorunu ortadan kalkar diye düşünüyorum genellikle herkes japonlara yöneliyo.
-
125cc italyan kullanıcıları foto elklesin lütfen
-
-
Mademki böyle bir konu açılmış,125-250 cc arasındaki tüm Supersport modellerin fotograflarını ve teknik verilerini ekleyeyim.
2011 CBR 125
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 2 sübaplı SOHC tek silindirli
Motor hacmi (cc) 124.7cm3
Silindir çapı x strok (mm) 58 x 47.2mm
Sıkıştırma oranı 11:1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 9.8/10,000(13.3 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 10.41/8,000
Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 1,946 x 704 x 1,089mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,313mm
Sele yüksekliği (mm) 793mm
Yerden açıklık (mm) 185mm
Yakıt kapasitesi (litre) 10 lt. (yedek dahil)
Tekerlekler
Ön 5 kollu alüminyum döküm
Arka 5 kollu alüminyum döküm
YAMAHA YZF 125 R
Motor tipi Tek silindirli, 4 zamanlı, SOHC, su soğutmalı
Silindir hacmi
Çap x Strok
Kompresyon oranı
Maks. gücü
Maks. Tork
Yağlama
Yakıt sistemi
Debriyaj tipi
Ateşleme
İlk Çalıştırma
Vites kutusu
Tahrik 124.66 cc
52 X 58.6 mm.
11.2 : 1
15.0 HP-9,000 devirde
1,25 kg-m-8.000 devirde
Islak karter
Yakıt enjeksiyon
Islak, çok diskli
TCI
Elektrik marşlı
6 vites
Zincirli
Şase
Ön süspansiyon
Arka süspansiyon
Ön teker hareket mesafesi
Arka teker hareket mesafesi
Ön fren
Arka fren
Ön lastik
Arka lastik Teleskopik çatal
Maşa
130 mm.
125 mm.
Tek disk, f 292 mm.
Tek disk, f 230 mm.
100/80 ZR17M/C
130/70 ZR17M/C
Boyutlar
Boyutlar (UxGxY)
Sele yüksekliği
İki teker arası mesafe
Min. Yerden yükseklik
Ağırlık
Yakıt kapasitesi
Yağ kapasitesi
2.015 x 660 x 970 mm.
818 mm
1,355 mm
155 mm.
126.5 kg
13.8 litre
1.15 litre
MEGELLİ 125 R
ÜRÜN ÖZELLİKLERİ
T6 Alümminyum şase
Silindir:Tek Silindir, Seramik Kaplı
Motor Çapı x Strok (mm): 56.5 x 49.5
Motor Hacmi (cc): 124.1
Motor Sıkıştırma Oranı: 10:1
Kompresör(kgf/cm2) 12±2
Karbüratör Tipi: Deni PZ26
Rölanti Devri (RPM): 1400±100
Supap: SOHC
Maksimum Güç (Hp/RPM) 11/8500
Maksimum Tork (N.m./RPM) 9.0/7500
Yakıt: Kurşunsuz
Şanzıman: 5 ileri vites
İlk azaltma: 4.059
Dişli Oranı: 1. 2.769 (36/13)
2. 1.722 (32/17)
3. 1.318 (28/20)
4. 1.125 (26/23)
5. 0.962 (24/25)
Son azaltma: 2.375 (38/16)
Vites: 1-N-2-3-4-5
Ateşleme Sistem: C.D.I.
Çalıştırma: Elektrikli
Sele Yüksekliği: 800mm
Hız Göztergesi: Dijital
Tekerler Arası Mesafe: 1350mm
Ön Jant Boyut: Alüminyum 2.75 - 17
Arka Jant Boyut: Alüminyum 3.50 - 17
Ön Lastik: 100/70-17
Arka Lastik:130/70-17
Ağırlık: 120Kg
DERBİ GPR 125 2T
teknik özellikleri
GPR 125 R TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor Tek silindirli 2 zamanlı Euro 2
Silindir hacmi124,76 cc
Karbüratör Mikuni 28
SoğutmaSuyla
Marş Elektrikli
Kompresyon oranı 12,5 : 1
Maksimum güç 23 hp
Yağlama sistemi Otomatik mikser
AteşlemeElektronik C.D.I.
Vites kutusu6 vitesli
Ön süspansiyon40mm ters çatal-Kurs 120 mm
Arka süspansiyonTek amortisör-Kurs 110 mm
Lastikler 110/70x17” 130/70x17”
Ön fren300mm disk-çift piston radyal kaliper
Arka fren180mm disk-çift piston kaliper
Aks arası 1.355 mm
Maksimum yükseklik1.130 mm
Sele yüksekliği 810 mm
Toplam uzunluk2.024 mm
Toplam genişlik 760 mm
Yakıt deposu 13 litre
Yağ deposu 1,5 litre
Ağırlık 125 Kg.
APRİLİA RS 125
Motor Gücü : 28 Hp.
Max.Hız : 210 Km.
Frenler : Ön Disk - Arka Disk
Yakıt Deposu : 14 Lt. (3,5 Lt Yedek)
Şanzuman : 6 Vitesli
Ateşleme : Elektronik CDI
Marş : Elden ve Ayaktan
CAGİVO MİTO 125
Motor Tipi: Tek Silindirli,2 Zamanlı katalitik konvertörlü , 34 HP Hacmi: 124.6 cc Soğutma sistemi: Su soğutma Çalıştırma: Elektrik marşlı Vites sayısı: 6 Ön fren: Disk 320 mm Arka fren: Disk 230 mm Ön süspansiyon: Ters teleskopik - hidrolik çatal Arka süspansiyon: Geliştirilmiş tek hidrolik şok emici Lastik ebadı ön/arka: 110 / 70-17" - 150 / 60-17" Boş ağırlık: 129 kg İz genişliği: 1375 mm Asgari yerden yükseklik: 150 mm Sele yüksekliği: 760 mm Yakıt depo kapasitesi: 14 lt
HONDA CBR 250 R
Motor hacmi (cc) 249.4cm3
Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55mm
Sıkıştırma oranı 10.7: 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 19.42/8,500(26.4 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 22.9/7,000
Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,030 x 709.5 x 1,127mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,369mm
Sele yüksekliği (mm) 784mm
Yerden açıklık (mm) 148mm
Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (yedek dahil)
Tekerlekler
Ön 5 kollu alüminyum döküm
Arka 5 kollu alüminyum döküm
KAWASAKİ NİNJA 250 R
Ağırlık : 187kg
Motor : 249cc
Tork : Max 22Nm @ 9.500rpm ‘de
Güç : 32 hp @ 11.000rpm’de
Şansızıman : 6 ileri vites
Ön lastik : 110/70-17
Arka lastik : 130/70-17
Ön Fren : 290mm tek disk
Arka Fren : 220mm tek disk
Toplam Uzunluk : 82.1 in.
Toplam Genişlik : 28.1 in.
Toplam Yükseklik : 43.7 in.
Sele Yüksekliği : 30.5 in
ST KANUNİ GT 250 R
Motor
DOHC, 4 Sübap 75° V-Twin
Soğutma
Hava &Yağ Soğutma
Motor Hacmi
249 cc
Silindir Çapı
Çalıştırma
Elektrik
Ateşleme
Sıkıştırma
Silindir Adedi
2
Maksimum Güç
29 Hp
Maksimum Tork
21.2 Nm / 7000 rpm
UxGxY
2,060x655x1,1125mm
Tekerlek Mesafesi
1,435mm
Yerden Yükseklik
130 mm
Sele Yüksekliği
780 mm
Ağırlık
171 kg
Vites Adedi
5
Ön Fren
Çift Disk
Arka Fren
Disk
Ön Lastik
110/70-17 54H
Arka Lastik
150/70-17 69H
On Süspansiyon
Arka Süspansiyon
Renk Seçenekleri
Siyah-Siyah/Turuncu-Siyah/Kırmızı-Siyah/Gri
Akü
12 V 12 Ah
Yakıt Kapasitesi
17 Lt
-
muhtemelen kimse kullanmıyordur, benim amacım bu çeşit motosikletler de varolduğunu belirtmek dergi veya internette pek reklamı olmadı. bütçe olayına gelince uçuk olduklarını sanmıyorum. 125cc katagoride bugüne kadar gördüğüm en güzel motosiklet derbi gpr modeliydi mesela...
-
125 cc kategorisinde en iyi görünüme sahip motosiklet MEGELLİ 125 R bence..he 250 cc diyorsan Kawasaki Ninjanın eline kimse su dökemez bu arada 125 cc motosiklet 210 km yapmaz max hızı hangi marka olursa olsun 140 150 dir honda ve yamaha bile 130 larda sürünüyor o bakıma 150 yi geçemez
-
Motosiklet Eğitmeni
125cc yaris dünyasinda Aprilia'nin kupalara koydugu ambargo gerçegi ortadayken ucuza satin alinabilecegini düsünmek hayal olur.
Gerçi onlarda 2 zamanliyi birakip 4 zamanli motosikletler uretmeye basladiktan sonra eski tadi kaçti.
Cagiva ise zaten bildiginiz gibi MvAgusta'nin sahibi.
Mv Agusta bile kaç motosiklet satabiliyor diye bakinca Cagiva modellerine yönelmek düsündürücü oluyor.
Dogal olarak Türk motosiklet kullanicisi, kolay alip satabilecegi markalara yöneliyor.
Yoksa bu segmentte çesitten bol birsey yok.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
Zippo's teşekkür ederim resimler için, başlığa çok faydası oldu.
-
eren özer adlı üyeden alıntı
125 cc kategorisinde en iyi görünüme sahip motosiklet MEGELLİ 125 R bence..he 250 cc diyorsan Kawasaki Ninjanın eline kimse su dökemez bu arada 125 cc motosiklet 210 km yapmaz max hızı hangi marka olursa olsun 140 150 dir honda ve yamaha bile 130 larda sürünüyor o bakıma 150 yi geçemez
Cagiva Mito 125 cc 2 zamanlı 34 Beygir bir motosiklet.200 km hıza çıkabiliyor.Honda ve Yamaha ''MV Agusta''dan kaliteli mi diyosun yani Biraz araştırıp öyle yazalım derim.
---------- Post added at 13:21 ---------- Previous post was at 13:19 ----------
glock adlı üyeden alıntı
Zippo's teşekkür ederim resimler için, başlığa çok faydası oldu.
Rica ederim glock,atladığım markalar var mı bilmiyorum ama bulduğum tüm faydalı bilgileri eklerim.
-
cagiva mito 125 in fiyatı 6200 euro bu arada...
coq söylediklerinize katılıyorum fakat bu biraz tüketicinin tercihiyle alakalı belli markalara yönelince diğer markalar piyasada tutunamıyorlar, italyan 125cc modellerini kullananlar olsaydı eğer (resimlerdeki motosikletler mesela) kim bilir ne tür başlıklar açılırdı, en azından honda-kawasaki-yamaha ağırlıklı olmaz durum daha renkli olurdu. belkide japonlardan daha kaliteli ve sorunsuzdur bu modeller.
-
zippo 4 Zamanlıdan bahsediyoruz burada 2 Zamanlı tarihe karıştı zaten Cagiva Mito 125 2 zamanlı olabilir ama hala 2 zamanlımı çıkarıyor yok 4 zamanlı ee _?
-
italyanlar ters tepmeli ön çatal koyarken japonlarda yok, kanuni hyosung bile ters tepmeli çatal koymuş. Zippo's sanırım bütün modellerin resimlerini koymuşsunuz hatta megelliyi ben unutmuştum, bu arada cagiva mitonun resmi eski model olanı fakat ducati 998s e benziyo. zippo's konuya çok yardımcı oldunuz, süper oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit.../detay/?#close
-
-
glock adlı üyeden alıntı
italyanlar ters tepmeli ön çatal koyarken japonlarda yok, kanuni hyosung bile ters tepmeli çatal koymuş. Zippo's sanırım bütün modellerin resimlerini koymuşsunuz hatta megelliyi ben unutmuştum, bu arada cagiva mitonun resmi eski model olanı fakat ducati 998s e benziyo. zippo's konuya çok yardımcı oldunuz, süper oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit.../detay/?#close
Ben teşekkür ederim böyle bi konu açtığınız için Yeni kasa cagiva mito ilk defa şimdi görüyorum,tek kelime ile mükemmel yapmışlar.Fakat fiyat bizi çok aşar.
-
Motosiklet Eğitmeni
Suspansiyon ve çatallar konusu biraz çetrefilli.
125cc için konusmanin geregi yok ama bu ters çatallardan çok önce vazgeçildi.
Ha bir de Cagiva Mito'nun Ducati'ye benzemesi gayet dogal,çünkü Ducati firmasi da daha önce ayni aileye aitti.
önce Ducati'yi sattilar.
Mv Agusta batinca onu da Harley'e sattilar.
HD sirketi duze çikardi ama spor motosiklet uretmenin kendilerine uygun bir is olmadigini da o kisacik zamanda anladi.
Zaten sirketin basinda olan eski patron Mv Agusta'yi geri satin aldi ama bu kez batik degil duze çikmis bir sirket vardi ortada.
Zekice.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
eren özer adlı üyeden alıntı
zippo 4 Zamanlıdan bahsediyoruz burada 2 Zamanlı tarihe karıştı zaten Cagiva Mito 125 2 zamanlı olabilir ama hala 2 zamanlımı çıkarıyor yok 4 zamanlı ee _?
125 cc 200 km hız yapamaz demeyeceksin o zaman 2011 model ve 2 zamanlı
-
rica ederim, umarım 125-250 cc almak isteyenlere faydası olur teknik bilgilerde var e daha ne olsun. bu arada bimota markası var 125-250 cc var mı bilemiyorum.
www.bimota.it adresine bir bakın motosikletleri fena derecede, insanı susturacak derecede. özellikle Bimota Tesi 3D E modeli
-
Kardeş Genle olarak 2009 itibari İle Hemen Her motosiklet firmaları 4 zamanlıya geçiş yapmıştır sen artık hangi forumda gördün daha halen 2 zamanlının tartışıldığını bizde bunu bilerekden 4 zamanlıdan bahsediyoruz zaten benim orayada yazdığım gibi honda ve yamaha 4 zamanlı yani dolayısıyla 4 zamanlıdan bahsetmiş oluyorum sen diyorsan ki hala yok 2 zamnalı tmm sen öle yap alacaksan kendine git 2 zamanlı ala ama önce düşün bakım neden her firma 4 zamnalı çıkarıyor ve artık tercih edilenler neden 4 zamanlı oluyor diye
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------
İki zamanlı motor, dört zamanlı motora göre daha basit ve az maliyetlidir.
Soğuk havalarda çalıştırılması daha kolaydır.
Yakıt karışımının bir kısmı yanmadan egsoz gazı ile atıldığı için çevre ve yakıt ekonomisi konularında başarılı değildir.
Yakıt karışımının pistonun üst kısma ulaşması krank bölümü ile sağlandığından, krank bölümü devamlı yağlamaya maruz değildir ve yağlama yakıt karışımı içine karıştırılan yağ ile olur. Bu yağın yakılması çevre açısından zararlıdır.
İki strokta çalıştığı için pistonun her yukarı çıkışında yanma olur ve aşırı ısınma meydana gelir. şimdi anladınmı _?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)