Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

125-250 cc SuperSport Meraklıları

    REKLAM ALANI
  1. #1
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Merhaba arkadaşlar, genellikle forumda en çok açılan konulardan birkaçı olarak cbr125 mi alsam kawasaki 250 mi alsam yoksa hondanın 250 supersport umu daha iyidir gibi konulara karşılık olarak italyanlarında bu tarz motosikletleri var aprilia rs4 125 gibi yada cagiva mito gibi ve bunlar Türkiye'de mevcut, cagiva mito 125 i yakından görüp incelemiştim... bu kadagoriye italyanlarıda eklemek lazım bir araştırın derim fiyatları hakkında bilgim yok ama aralarında uçurumlarda yoktur diye tahmin ediyorum, Saygılar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    cagiva mito 2 zamanlı rahat 200 e cıkabilen bir motosiklet yeni başlayan biri için hem bakımları hemde kullanımı zor olan bir motosiklet birde yedek parca olayı var turkiyede bulunmasu biraz sıkıntılı vede hem moto olarak hemde parca vede yakıt olarak pahalı
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  3. #3
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    arz-talep olsa yedek parça sorunu ortadan kalkar diye düşünüyorum genellikle herkes japonlara yöneliyo.

  4. #4
    bounrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 125R, Yamaha XJ6 Diversion F
    125cc italyan kullanıcıları foto elklesin lütfen

  5. #5

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Şehir
    florya
    Motosikleti
    cygnus rs
    fakirlik zor zanaat

  6. #6
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Mademki böyle bir konu açılmış,125-250 cc arasındaki tüm Supersport modellerin fotograflarını ve teknik verilerini ekleyeyim.

    2011 CBR 125



    Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 2 sübaplı SOHC tek silindirli
    Motor hacmi (cc) 124.7cm3
    Silindir çapı x strok (mm) 58 x 47.2mm
    Sıkıştırma oranı 11:1
    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 9.8/10,000(13.3 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 10.41/8,000
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman 6 vites
    Güç aktarımı O-ring zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 1,946 x 704 x 1,089mm
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,313mm
    Sele yüksekliği (mm) 793mm
    Yerden açıklık (mm) 185mm
    Yakıt kapasitesi (litre) 10 lt. (yedek dahil)
    Tekerlekler
    Ön 5 kollu alüminyum döküm
    Arka 5 kollu alüminyum döküm

    YAMAHA YZF 125 R



    Motor tipi Tek silindirli, 4 zamanlı, SOHC, su soğutmalı
    Silindir hacmi
    Çap x Strok
    Kompresyon oranı
    Maks. gücü
    Maks. Tork
    Yağlama
    Yakıt sistemi
    Debriyaj tipi
    Ateşleme
    İlk Çalıştırma
    Vites kutusu
    Tahrik 124.66 cc
    52 X 58.6 mm.
    11.2 : 1
    15.0 HP-9,000 devirde
    1,25 kg-m-8.000 devirde
    Islak karter
    Yakıt enjeksiyon
    Islak, çok diskli
    TCI
    Elektrik marşlı
    6 vites
    Zincirli
    Şase
    Ön süspansiyon
    Arka süspansiyon
    Ön teker hareket mesafesi
    Arka teker hareket mesafesi
    Ön fren
    Arka fren
    Ön lastik
    Arka lastik Teleskopik çatal
    Maşa
    130 mm.
    125 mm.
    Tek disk, f 292 mm.
    Tek disk, f 230 mm.
    100/80 ZR17M/C
    130/70 ZR17M/C
    Boyutlar
    Boyutlar (UxGxY)
    Sele yüksekliği
    İki teker arası mesafe
    Min. Yerden yükseklik
    Ağırlık
    Yakıt kapasitesi
    Yağ kapasitesi

    2.015 x 660 x 970 mm.
    818 mm
    1,355 mm
    155 mm.
    126.5 kg
    13.8 litre
    1.15 litre

    MEGELLİ 125 R



    ÜRÜN ÖZELLİKLERİ
    T6 Alümminyum şase
    Silindir:Tek Silindir, Seramik Kaplı
    Motor Çapı x Strok (mm): 56.5 x 49.5
    Motor Hacmi (cc): 124.1
    Motor Sıkıştırma Oranı: 10:1
    Kompresör(kgf/cm2) 12±2
    Karbüratör Tipi: Deni PZ26
    Rölanti Devri (RPM): 1400±100
    Supap: SOHC
    Maksimum Güç (Hp/RPM) 11/8500
    Maksimum Tork (N.m./RPM) 9.0/7500
    Yakıt: Kurşunsuz
    Şanzıman: 5 ileri vites
    İlk azaltma: 4.059
    Dişli Oranı: 1. 2.769 (36/13)
    2. 1.722 (32/17)
    3. 1.318 (28/20)
    4. 1.125 (26/23)
    5. 0.962 (24/25)
    Son azaltma: 2.375 (38/16)
    Vites: 1-N-2-3-4-5
    Ateşleme Sistem: C.D.I.
    Çalıştırma: Elektrikli
    Sele Yüksekliği: 800mm
    Hız Göztergesi: Dijital
    Tekerler Arası Mesafe: 1350mm
    Ön Jant Boyut: Alüminyum 2.75 - 17
    Arka Jant Boyut: Alüminyum 3.50 - 17
    Ön Lastik: 100/70-17
    Arka Lastik:130/70-17
    Ağırlık: 120Kg

    DERBİ GPR 125 2T



    teknik özellikleri
    GPR 125 R TEKNİK ÖZELLİKLER
    Motor Tek silindirli 2 zamanlı Euro 2
    Silindir hacmi124,76 cc
    Karbüratör Mikuni 28
    SoğutmaSuyla
    Marş Elektrikli
    Kompresyon oranı 12,5 : 1
    Maksimum güç 23 hp
    Yağlama sistemi Otomatik mikser
    AteşlemeElektronik C.D.I.
    Vites kutusu6 vitesli
    Ön süspansiyon40mm ters çatal-Kurs 120 mm
    Arka süspansiyonTek amortisör-Kurs 110 mm
    Lastikler 110/70x17” 130/70x17”
    Ön fren300mm disk-çift piston radyal kaliper
    Arka fren180mm disk-çift piston kaliper
    Aks arası 1.355 mm
    Maksimum yükseklik1.130 mm
    Sele yüksekliği 810 mm
    Toplam uzunluk2.024 mm
    Toplam genişlik 760 mm
    Yakıt deposu 13 litre
    Yağ deposu 1,5 litre
    Ağırlık 125 Kg.

    APRİLİA RS 125



    Motor Gücü : 28 Hp.
    Max.Hız : 210 Km.
    Frenler : Ön Disk - Arka Disk
    Yakıt Deposu : 14 Lt. (3,5 Lt Yedek)
    Şanzuman : 6 Vitesli
    Ateşleme : Elektronik CDI
    Marş : Elden ve Ayaktan

    CAGİVO MİTO 125



    Motor Tipi: Tek Silindirli,2 Zamanlı katalitik konvertörlü , 34 HP Hacmi: 124.6 cc Soğutma sistemi: Su soğutma Çalıştırma: Elektrik marşlı Vites sayısı: 6 Ön fren: Disk 320 mm Arka fren: Disk 230 mm Ön süspansiyon: Ters teleskopik - hidrolik çatal Arka süspansiyon: Geliştirilmiş tek hidrolik şok emici Lastik ebadı ön/arka: 110 / 70-17" - 150 / 60-17" Boş ağırlık: 129 kg İz genişliği: 1375 mm Asgari yerden yükseklik: 150 mm Sele yüksekliği: 760 mm Yakıt depo kapasitesi: 14 lt

    HONDA CBR 250 R



    Motor hacmi (cc) 249.4cm3
    Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55mm
    Sıkıştırma oranı 10.7: 1
    Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 19.42/8,500(26.4 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 22.9/7,000
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman 6 vites
    Güç aktarımı O-ring zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,030 x 709.5 x 1,127mm
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,369mm
    Sele yüksekliği (mm) 784mm
    Yerden açıklık (mm) 148mm
    Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (yedek dahil)
    Tekerlekler
    Ön 5 kollu alüminyum döküm
    Arka 5 kollu alüminyum döküm

    KAWASAKİ NİNJA 250 R



    Ağırlık : 187kg
    Motor : 249cc
    Tork : Max 22Nm @ 9.500rpm ‘de
    Güç : 32 hp @ 11.000rpm’de
    Şansızıman : 6 ileri vites
    Ön lastik : 110/70-17
    Arka lastik : 130/70-17
    Ön Fren : 290mm tek disk
    Arka Fren : 220mm tek disk
    Toplam Uzunluk : 82.1 in.
    Toplam Genişlik : 28.1 in.
    Toplam Yükseklik : 43.7 in.
    Sele Yüksekliği : 30.5 in

    ST KANUNİ GT 250 R



    Motor
    DOHC, 4 Sübap 75° V-Twin
    Soğutma
    Hava &Yağ Soğutma
    Motor Hacmi
    249 cc
    Silindir Çapı

    Çalıştırma
    Elektrik
    Ateşleme

    Sıkıştırma

    Silindir Adedi
    2
    Maksimum Güç
    29 Hp
    Maksimum Tork
    21.2 Nm / 7000 rpm
    UxGxY
    2,060x655x1,1125mm
    Tekerlek Mesafesi
    1,435mm
    Yerden Yükseklik
    130 mm
    Sele Yüksekliği
    780 mm
    Ağırlık
    171 kg
    Vites Adedi
    5
    Ön Fren
    Çift Disk
    Arka Fren
    Disk
    Ön Lastik
    110/70-17 54H
    Arka Lastik
    150/70-17 69H
    On Süspansiyon

    Arka Süspansiyon

    Renk Seçenekleri
    Siyah-Siyah/Turuncu-Siyah/Kırmızı-Siyah/Gri
    Akü
    12 V 12 Ah
    Yakıt Kapasitesi
    17 Lt

  7. #7
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    muhtemelen kimse kullanmıyordur, benim amacım bu çeşit motosikletler de varolduğunu belirtmek dergi veya internette pek reklamı olmadı. bütçe olayına gelince uçuk olduklarını sanmıyorum. 125cc katagoride bugüne kadar gördüğüm en güzel motosiklet derbi gpr modeliydi mesela...

  8. #8

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    125 cc kategorisinde en iyi görünüme sahip motosiklet MEGELLİ 125 R bence..he 250 cc diyorsan Kawasaki Ninjanın eline kimse su dökemez bu arada 125 cc motosiklet 210 km yapmaz max hızı hangi marka olursa olsun 140 150 dir honda ve yamaha bile 130 larda sürünüyor o bakıma 150 yi geçemez

  9. #9
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    125cc yaris dünyasinda Aprilia'nin kupalara koydugu ambargo gerçegi ortadayken ucuza satin alinabilecegini düsünmek hayal olur.
    Gerçi onlarda 2 zamanliyi birakip 4 zamanli motosikletler uretmeye basladiktan sonra eski tadi kaçti.
    Cagiva ise zaten bildiginiz gibi MvAgusta'nin sahibi.
    Mv Agusta bile kaç motosiklet satabiliyor diye bakinca Cagiva modellerine yönelmek düsündürücü oluyor.
    Dogal olarak Türk motosiklet kullanicisi, kolay alip satabilecegi markalara yöneliyor.
    Yoksa bu segmentte çesitten bol birsey yok.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  10. #10
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Zippo's teşekkür ederim resimler için, başlığa çok faydası oldu.

  11. #11
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 cc kategorisinde en iyi görünüme sahip motosiklet MEGELLİ 125 R bence..he 250 cc diyorsan Kawasaki Ninjanın eline kimse su dökemez bu arada 125 cc motosiklet 210 km yapmaz max hızı hangi marka olursa olsun 140 150 dir honda ve yamaha bile 130 larda sürünüyor o bakıma 150 yi geçemez
    Cagiva Mito 125 cc 2 zamanlı 34 Beygir bir motosiklet.200 km hıza çıkabiliyor.Honda ve Yamaha ''MV Agusta''dan kaliteli mi diyosun yani Biraz araştırıp öyle yazalım derim.

    ---------- Post added at 13:21 ---------- Previous post was at 13:19 ----------

    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zippo's teşekkür ederim resimler için, başlığa çok faydası oldu.
    Rica ederim glock,atladığım markalar var mı bilmiyorum ama bulduğum tüm faydalı bilgileri eklerim.

  12. #12
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    cagiva mito 125 in fiyatı 6200 euro bu arada...
    coq söylediklerinize katılıyorum fakat bu biraz tüketicinin tercihiyle alakalı belli markalara yönelince diğer markalar piyasada tutunamıyorlar, italyan 125cc modellerini kullananlar olsaydı eğer (resimlerdeki motosikletler mesela) kim bilir ne tür başlıklar açılırdı, en azından honda-kawasaki-yamaha ağırlıklı olmaz durum daha renkli olurdu. belkide japonlardan daha kaliteli ve sorunsuzdur bu modeller.

  13. #13

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    zippo 4 Zamanlıdan bahsediyoruz burada 2 Zamanlı tarihe karıştı zaten Cagiva Mito 125 2 zamanlı olabilir ama hala 2 zamanlımı çıkarıyor yok 4 zamanlı ee _?

  14. #14
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    italyanlar ters tepmeli ön çatal koyarken japonlarda yok, kanuni hyosung bile ters tepmeli çatal koymuş. Zippo's sanırım bütün modellerin resimlerini koymuşsunuz hatta megelliyi ben unutmuştum, bu arada cagiva mitonun resmi eski model olanı fakat ducati 998s e benziyo. zippo's konuya çok yardımcı oldunuz, süper oldu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit.../detay/?#close

  15. #15
    bounrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 125R, Yamaha XJ6 Diversion F
    sağol zippo

    APRILIA RS 125 efsane hastasıyım

  16. #16
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    italyanlar ters tepmeli ön çatal koyarken japonlarda yok, kanuni hyosung bile ters tepmeli çatal koymuş. Zippo's sanırım bütün modellerin resimlerini koymuşsunuz hatta megelliyi ben unutmuştum, bu arada cagiva mitonun resmi eski model olanı fakat ducati 998s e benziyo. zippo's konuya çok yardımcı oldunuz, süper oldu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit.../detay/?#close
    Ben teşekkür ederim böyle bi konu açtığınız için Yeni kasa cagiva mito ilk defa şimdi görüyorum,tek kelime ile mükemmel yapmışlar.Fakat fiyat bizi çok aşar.

  17. #17
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Suspansiyon ve çatallar konusu biraz çetrefilli.
    125cc için konusmanin geregi yok ama bu ters çatallardan çok önce vazgeçildi.
    Ha bir de Cagiva Mito'nun Ducati'ye benzemesi gayet dogal,çünkü Ducati firmasi da daha önce ayni aileye aitti.
    önce Ducati'yi sattilar.
    Mv Agusta batinca onu da Harley'e sattilar.
    HD sirketi duze çikardi ama spor motosiklet uretmenin kendilerine uygun bir is olmadigini da o kisacik zamanda anladi.
    Zaten sirketin basinda olan eski patron Mv Agusta'yi geri satin aldi ama bu kez batik degil duze çikmis bir sirket vardi ortada.
    Zekice.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  18. #18
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zippo 4 Zamanlıdan bahsediyoruz burada 2 Zamanlı tarihe karıştı zaten Cagiva Mito 125 2 zamanlı olabilir ama hala 2 zamanlımı çıkarıyor yok 4 zamanlı ee _?
    125 cc 200 km hız yapamaz demeyeceksin o zaman 2011 model ve 2 zamanlı

  19. #19
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    rica ederim, umarım 125-250 cc almak isteyenlere faydası olur teknik bilgilerde var e daha ne olsun. bu arada bimota markası var 125-250 cc var mı bilemiyorum.
    www.bimota.it adresine bir bakın motosikletleri fena derecede, insanı susturacak derecede. özellikle Bimota Tesi 3D E modeli

  20. #20

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Kardeş Genle olarak 2009 itibari İle Hemen Her motosiklet firmaları 4 zamanlıya geçiş yapmıştır sen artık hangi forumda gördün daha halen 2 zamanlının tartışıldığını bizde bunu bilerekden 4 zamanlıdan bahsediyoruz zaten benim orayada yazdığım gibi honda ve yamaha 4 zamanlı yani dolayısıyla 4 zamanlıdan bahsetmiş oluyorum sen diyorsan ki hala yok 2 zamnalı tmm sen öle yap alacaksan kendine git 2 zamanlı ala ama önce düşün bakım neden her firma 4 zamnalı çıkarıyor ve artık tercih edilenler neden 4 zamanlı oluyor diye

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

    İki zamanlı motor, dört zamanlı motora göre daha basit ve az maliyetlidir.
    Soğuk havalarda çalıştırılması daha kolaydır.
    Yakıt karışımının bir kısmı yanmadan egsoz gazı ile atıldığı için çevre ve yakıt ekonomisi konularında başarılı değildir.
    Yakıt karışımının pistonun üst kısma ulaşması krank bölümü ile sağlandığından, krank bölümü devamlı yağlamaya maruz değildir ve yağlama yakıt karışımı içine karıştırılan yağ ile olur. Bu yağın yakılması çevre açısından zararlıdır.
    İki strokta çalıştığı için pistonun her yukarı çıkışında yanma olur ve aşırı ısınma meydana gelir. şimdi anladınmı _?


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)