TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU
Derisi bile parçalanıyor, aşınıyor.. Dediğin mantıklı, lazım olmadığında çıkarmalı..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Sevmesemde 46 lt çantam var istemesemde 20 kg yük taşımışlığım var bazen mecbur kalıyoruz fazla yük koyuyoruz ama yük bir gün bana binecek hiçte hoş olmayacak.
Ustam şu yazdığın kelam motosiklet mantığına uyuyor mu allasen söyle...çanta motosikletin benim nazarımda candamarı herşeyi...sonucta motosikleti ihtiyaç için kullanan benin önceliğim çantam...
aerodinamik vs eksilerini görmezden gelirsek artıları daha fazla...motor devrildiğinde ilk darbeyi emen bir aparat başta...metropoldeyiz kaskımızı montumuzu vs bir yerlere girip çıkarken illaki oraya atıyoruz...makinasına göre değişir belki ama çantasız bir makina düşünemiyorum...ss ve cruserler için bu geçerli değil tabi...
(chopper ve crusıer arasında ki farkı da halen anlayabilmiş değilim o ayrı bir mevzu..)
ben çantamı memleket gezisi esnasında Manisa Gölmarmarada düşürdüm...Akhisarda farkettim...sonrası bulundu vs...ama aynı çanta bana kargoyla ulaştığında kiloya baktım 11.800 KG...çanta kamikaze olmuş yeter bu kadar demiş yani... 2 yıl önce arkadaşıma verdiğim tablam ve eski kappa çantam imdadıma yetişti...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
ben bir defasında 52 lt lik kappa çantaya tartmadım ama tek başına yerinden kaldıramayacagım kadar yükle doldurdum. nitekim motora eşimin yardımıyla taktık(şaka degil gerçek) ve 85 km lik yol yaptım. en ufak bir sorun yaşamadım.
topcasesiz yapamayanlardansanız tercihiniz kaliteli bir çanta olsun. çantayı çıkarıp takarkende iyice kontrol edin bazen yerine tam oturmayabilir. sabitlenmiş topcase kullananlar ise mutlaka extra somun attırsın. böylelikle bozuk yollardan ve varsa motordaki titresimden kaynaklanan civata gevşemesine engel olunabilir.
şerefini kaybedenin kaybedecek bir şeyi kalmamıştır
Metehanım ,
Araba almayı düşünmelisin , sen iyice konfor arar olmuşsun yahu
Şakası bir yana "Düşmemiş topcase yoktur , henüz düşmemiş topcase vardır" ben kendi topcase ime bile çare bulamamışken burada millete akıl vermek ne haddime , o yüzden söyleyebileceğim tek şey sadece ihtiyaç olduğunda kullanmak . Sen herzaman topcase e htiyaç duyuyorsan öyle kullan sevgili kardeşim Allah köfteden uzak bırakmasın seni
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
bence taşıma kapasitesinden çok rs 125 in küçük olduğundan artçının dayanması kırmıştır. diğer sallantılar ile olacak iş değil o
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
Abi kendi mesajımı bu sabah cep mobil netten okudum ve kendim bile şaşırdım yani...sana karşı bir yanlış yapmışım hissine kapıldım...mantığa uyuyormu derken seni kırmak istemem yani sende o şekilde algılamamışsın iyi ki...sanki karşımdaymışsın gibi rahat yazmıştım..başkaları okuyunca farklı algılayabiliyor...
yaşasın topkeysciler ve yaşasın örgütlü topkeys dayanışma grubu
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
15 kg taşıdığımızı hatırlıyorum. topcase çin malıydı mondial marka ama taş gibi çıktı walla
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
ya iyi aman herkes uzunyolda kullanmış çantayı yüklü yüklü,bende biliyorum tek seferlik uzun yolda birşey olmayacağını.biraz düşünürseniz yıl hesabı yaptığımı anlarsınız.Ben 1-2 sene topcase çıkarmamak hakkında konuşuyorum,yazmiyim yazmiyim dedim illa muhalefet çıkacaksınız ya yardım etmek bile sinirlendiriyor nebiçim iş bu
topcase yi nedense hiç sevemedim zaten...
en güzeli sırt çantası....
efe tolga;
Güzel bir paylaşım olmuş, mesajı okuyan (ve top case kullanan) herkes en azından motosikletin genel kontrolünü yaparken top case'in durumunu ve bağlantılarını da kontrol edecektir.
Sinirlenecek bir durum yok, herkes kendi düşüncesini söyleyecektir elbette forumda, bunu muhalefet gibi algılamamak gerek. Siz üzerinize düşeni yapıp kullanıcıları bilgilendirmişsiniz; bilgiden yararlanıp yararlanmamak herkesin kişisel tercihidir.
Benim Ramzey 200 enduro motosikletimde de 1 yılı biraz aşkın süredir top case takılı; tak-çıkar türden olmadığı için sürekli orada duruyor. 40 TL'ye almış ve malzeme kalitesine baktığımda "ilk kasiste mi , ikincisinde mi yolda bırakırım" diye düşünmüştüm ama arazi sürüşleri ve 2-3 kez motosikleti yatırmak da dahil, henüz bir sıkıntı yaşamadım. Her kontrolümde motosikletin birkaç vidasını sıkıştırmam gerektiği halde top case'in vidalarında bile gevşeme yok (3-4 kg'dan fazla yük koymuyorum).
Kendi adıma, paylaşımınız için teşekkür ederim.
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
http://www.tubechop.com/watch/889012 bende topcase ile ilgili bir kaza paylaşmak istedim.İnanmak zor dimi.Topcase kaza yaptırırmı diyenlere bir örnek.üstelik çok çok düşük bir hızda.
left case ve right case diyecektim pardon bu arada.gerçeği onlarda top ama olsun
topcase'i çıkardığımda denge problemim olmuştu ama alışınca geçiyor
"men dakka dukka"
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)