arkadaşlar öncelikle herkesin byramını en içten dileklerimle kutlar neşe huzur içinde geçmesini yüce allahtan dilerim.
Gelelim sorunumuza bundan 5 ay çnce bnm silindir kitledi arora 125. karbüratör bogaz kelebegindeki vidalar gevşemiş haberim olmamış onlar silindire kaçmış herneyse kısacası kitledi bende öyle olmusken 150 lik silindir attım ve 1000 km boyunca 30-40 geçmedim fakat gece saat 11 gibi 60- 70 gibi süraatler yaptım. ve rodaj olayı bittikten sonra cok güzel performansı vardı taaki dün geceye kadar gece dolasalım dedik 120 kmh ile gidiyrdm birden kesti sıkmadım yavaşladım ayak marşı vurdum kompressörün zayıf oldugunu fark ettim herneyse calıstırdım biraz da ha yürüdüm takkır takır sesler gelmeye başladı neyse eve döndüm 10 km lik yol. sabah oldu evde kendim açtım ve piston silindire sürtünmüş nerdeyse kitleyecek yani. şimdi. merak ettiğim neden bu kadar çabuk gitti bu silindir.... herneyse şimdi motorumu satmaya karar vermiştim vazgeçtim.
Motorumun silindirini büyütecem Rialli sitesine girdim 200 lük silindir var 67mm krank var 200 lük ve üst kapak 200 lük. bunlar hepsi o sitede 252.tl tutuyor. ve benim bilgidim kadarı ile ordaki parçalar yansanayi. bana yardımcı olacak arkadaş varmı ? ve 200 lük için performans değişkliği olyormu orjinal silindir orjinal krank orjinal üst kapak almak istiyorum. Tahminimce 150 lik silindir yan sanayiydi... ( benim görüşüm ) ve silindiri 200 lük yapomak için üst kapak değişimi gerekiyormu tamircilerde tanıştım. biri evet dedi biri gerek yok dedi biri evet dedi digeri yok dedi yani anlayacagınız iyi bir bilgi alamadım. yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum herkese iyi bayramlar kaazasız sürüşler....