Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Cg Silindir Büyütme ???

    REKLAM ALANI
  1. #1
    vioLence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    şanLıurfa /CeyLanpınar
    Motosikleti
    MONDİAL Z ONE 150 BEYAZ
    arkadaşlar öncelikle herkesin byramını en içten dileklerimle kutlar neşe huzur içinde geçmesini yüce allahtan dilerim.

    Gelelim sorunumuza bundan 5 ay çnce bnm silindir kitledi arora 125. karbüratör bogaz kelebegindeki vidalar gevşemiş haberim olmamış onlar silindire kaçmış herneyse kısacası kitledi bende öyle olmusken 150 lik silindir attım ve 1000 km boyunca 30-40 geçmedim fakat gece saat 11 gibi 60- 70 gibi süraatler yaptım. ve rodaj olayı bittikten sonra cok güzel performansı vardı taaki dün geceye kadar gece dolasalım dedik 120 kmh ile gidiyrdm birden kesti sıkmadım yavaşladım ayak marşı vurdum kompressörün zayıf oldugunu fark ettim herneyse calıstırdım biraz da ha yürüdüm takkır takır sesler gelmeye başladı neyse eve döndüm 10 km lik yol. sabah oldu evde kendim açtım ve piston silindire sürtünmüş nerdeyse kitleyecek yani. şimdi. merak ettiğim neden bu kadar çabuk gitti bu silindir.... herneyse şimdi motorumu satmaya karar vermiştim vazgeçtim.


    Motorumun silindirini büyütecem Rialli sitesine girdim 200 lük silindir var 67mm krank var 200 lük ve üst kapak 200 lük. bunlar hepsi o sitede 252.tl tutuyor. ve benim bilgidim kadarı ile ordaki parçalar yansanayi. bana yardımcı olacak arkadaş varmı ? ve 200 lük için performans değişkliği olyormu orjinal silindir orjinal krank orjinal üst kapak almak istiyorum. Tahminimce 150 lik silindir yan sanayiydi... ( benim görüşüm ) ve silindiri 200 lük yapomak için üst kapak değişimi gerekiyormu tamircilerde tanıştım. biri evet dedi biri gerek yok dedi biri evet dedi digeri yok dedi yani anlayacagınız iyi bir bilgi alamadım. yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum herkese iyi bayramlar kaazasız sürüşler....
    AMMA VELAKİN, HER ŞEY NASİP


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Şehir
    florya
    Motosikleti
    cygnus rs
    evet ben cygnusun silindirini büyüttüm ,şu anda gayet rahat 150,eğilirsem ve yokuş aşağı 160-170 görüyorum

  3. #3
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Alıntı efe tolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ben cygnusun silindirini büyüttüm ,şu anda gayet rahat 150,eğilirsem ve yokuş aşağı 160-170 görüyorum
    160-170 mi
    üstünde 350-400 cc lik motorun pistonu var sanırım....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------

    piston ve silindiri al tak....yeni aldıgın silindirin üzerine silindir kapağıda uyarsa onu değiştirmene gerek kalmaz...
    pekii ne fark edecek 125 -150 - 200 cc...
    kısaca yakıt artacak... motorun hızı 15-20 km artacak...
    onların yerıne sat kendı motorunu üstüne 500 daha koy....git racer200 al...1300-1800e gayet temızlerı var...
    o sadece 252 lik masrafla kalmaz....kılıydı tüyüydü derken 400- 500 ü bulur...bıde yanında harcadıgın zaman el emeğin.... vs vs....
    gene de karar sizin de ben olsam ugrasmaz direk 200 lük ORJINAL motor alırdım....

  4. #4
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    sen boşver onu git bi titan silindiri pistonu vs bul motor bölümünü titan yap
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  5. #5
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı ixeywent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen boşver onu git bi titan silindiri pistonu vs bul motor bölümünü titan yap
    aynen titan yap geç tabi orjinal bulursan tak

  6. #6
    vioLence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    şanLıurfa /CeyLanpınar
    Motosikleti
    MONDİAL Z ONE 150 BEYAZ
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    160-170 mi
    üstünde 350-400 cc lik motorun pistonu var sanırım....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------

    piston ve silindiri al tak....yeni aldıgın silindirin üzerine silindir kapağıda uyarsa onu değiştirmene gerek kalmaz...
    pekii ne fark edecek 125 -150 - 200 cc...
    kısaca yakıt artacak... motorun hızı 15-20 km artacak...
    onların yerıne sat kendı motorunu üstüne 500 daha koy....git racer200 al...1300-1800e gayet temızlerı var...
    o sadece 252 lik masrafla kalmaz....kılıydı tüyüydü derken 400- 500 ü bulur...bıde yanında harcadıgın zaman el emeğin.... vs vs....
    gene de karar sizin de ben olsam ugrasmaz direk 200 lük ORJINAL motor alırdım....
    haklısın 252 tl 300ü bulur da daha silindir almadım o yüzden sordum üst kapak değişimi gerekirmi diye ya bende bilmiyorum acaba normal silindir taksam (125lik)ve satsam mı ? :S satarsam racer almam 8-9 ay motorsuz kalır hatta 1yıl motorsuz kalır gt 250 r alırım ama okadar sabredemem galiba.
    Alıntı ixeywent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen boşver onu git bi titan silindiri pistonu vs bul motor bölümünü titan yap
    titan silindiri orj bulmak cok zor bulsamda sadece silindir piston falan hiç yoksa 150 - 200 tl dir.
    AMMA VELAKİN, HER ŞEY NASİP

  7. #7
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Alıntı efe tolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ben cygnusun silindirini büyüttüm ,şu anda gayet rahat 150,eğilirsem ve yokuş aşağı 160-170 görüyorum
    Lütfen senin kilometre saatinin böyle gösterdiğini, asıl hızının bu olmadığını söyle ki millet "anaa 170 basıyormuş olummm hadi bizde büyütelim" demesinler.

  8. #8
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX250 ABS
    Alıntı efe tolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ben cygnusun silindirini büyüttüm ,şu anda gayet rahat 150,eğilirsem ve yokuş aşağı 160-170 görüyorum
    naptın hacı
    bu kawasaki bir başka dostummm

  9. #9
    MaxiBoost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250i
    Alıntı efe tolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ben cygnusun silindirini büyüttüm ,şu anda gayet rahat 150,eğilirsem ve yokuş aşağı 160-170 görüyorum
    yukuş aşağı dediğin heralde motorla birlikte 30. kattan aşağıya atladın o mu ?
    tinerci ve seyyid47 bunu beğendiler.

  10. #10

    Üyelik
    06 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul Ordu Mesudiye
    Motosikleti
    nx4 falkon
    Ateşleme sistemi aynı aktarma sistemi aynı motorun çevirdiği devir aynıyken sürati yüzde elli farkedermi hiç.Hızı artırmak devri artırmaktır.250 LİK silindir kiti de taksanız mekaniksel çevrim aynı olduğundan sürat değişmez denenmiştir.Ama yapabildiği son hıza çabuk çıkar.

  11. #11
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    ama çok sağlam olur bi daha seni üzmez hele titan s silindiri falan bulursan uff =) bak sonra motorun nasıl keyif verici olacak.
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  12. #12
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    kesinlikle ama kesinlikle tereddütsüz silindir kapağı değişir değiştirmessen sıkıştırma basıncı artacağından hararet yapar avans vurur çok kısa bir zamanda motoru tekrar eline alırsın

  13. #13
    vioLence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    şanLıurfa /CeyLanpınar
    Motosikleti
    MONDİAL Z ONE 150 BEYAZ
    herkese güzel yardımlarından tşkrler özellikle dalgaya alıp alay edenlere cok tskr ederim... sağolun
    yardım edenlere lafım yok eyvallah. sağolsunlar ilgilendiler allah razı olsn
    AMMA VELAKİN, HER ŞEY NASİP

  14. #14
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    üst kapağı değiştirmen daha sağlıklı olur bence... sonuçta 200lük üst kapağın yanma odası daha büyük olacak ve portlar daha geniş olacak
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  15. #15

    Üyelik
    22 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul/bahçeşehir
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı efe tolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ben cygnusun silindirini büyüttüm ,şu anda gayet rahat 150,eğilirsem ve yokuş aşağı 160-170 görüyorum
    ironi di mi bu?

  16. #16
    pasa216 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2009
    Şehir
    Gaziantep/Nizip
    Motosikleti
    Asya AS 100 2012 Kırmızı :)
    kardeş birincisi rialli den parça alma.BEnim konumu okumuştun,ordan bilgi alabilirdin benim aldıklarıma ama neyse.krank 200 demişsin silindir 67 mm demişsin.Onların 200 cc demelerine bakma o silindir 250 cc dir.üstünde 196 ya da200 cc yazaar ama 73,5 mm silindirdede bu aynıdır hepsi 200 cc dir.ikincisi 250 cc silindire 200 üst kapak olur kaldırır ama 200 cc krank atamazsın.pernosu,dolayısıyla biel kolu farklıdır 200 lüğün.67 mm silindirin pistonu 16 perno ister,200 cc ise 15 pernodur.ha krankı 250 alırım dersen o olur ama motor büyüdükçe sorunu da büyür unutma.67 randımanlı olmaz yarışa çıkarmıcaksan motoru 67 yapmana gerk yok.Bir de bu motorların şasesi 250 liği kaldırmıyor.200 lüğü nası kaldırıyor deme 200 krank ile 250 krank arasında cok fark var.ayrıca pahalı 250 cc. sen benim konumu oku Kuba cg 150 c yükseltme adlı konu googleye yazsan da cıkar zaten,orda yzan parçaları al.Baskasını alma.motorunda sorun olmamasını istiyosan her türlü parçan ZOngshen olsun.benden söylemesi.adam akıllı bi 200 lük yaparsan gt 250 r almana gerek yok.motorunun hafif olmasıyla o motorla kapısırsın zaten.Tabi her 200 lük kapısmaz bazen parçanın iyi olması da kurtarmaz.Ustalık gerektirir. hadi kolay gele...

    ---------- Post added at 00:17 ---------- Previous post was at 00:13 ----------

    yapacagın sey 63,5 ya da65,5 mm silindir ki ben 63,5 öneririm her zaman,200 krank,200 karbüratör 200 üst kapak 200 manifold ve 200 silindir saplaması.Bikaçtane de ufak seyler. işte conta takımı debriyaj seti vs.Debraj setini değiştirmesen de olur ama değiştirirsen farkını görürsün.İşte o zaman motorun full set 200 olur.
    Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.

  17. #17
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı efe tolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ben cygnusun silindirini büyüttüm ,şu anda gayet rahat 150,eğilirsem ve yokuş aşağı 160-170 görüyorum
    Bence fazla eğilme azrail arkanda olabilir o anda

    Soruya cevabımda şu olur. Başlıktaki soru işaretleri yerine ünlem koyduk mu tamamdır.

    Bu işlerin üstadı elini öptüğüm adam ustaların ustası bile bir ayar tutturamadı ve sakın olaki yapmayın bir şite yaradığı yok motoru yiyip bitiriyor diyor. Gerisini sen düşün.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  18. #18
    pasa216 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2009
    Şehir
    Gaziantep/Nizip
    Motosikleti
    Asya AS 100 2012 Kırmızı :)
    hakkatten ya neymiş o cygnus :D
    Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.

  19. #19
    jonturka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250R
    Motor'un krankı, çalışma esnasında üzerine gelen eksenel ve atalet dinamik kuvvetler hesaplanarak ve orjinal motor gücüne göre belirli bir emniyet katsayısı konularak tasarlanır. Silindir büyültüp güç arttırmak zamanla krankın bu gücü taşıyamamasına ve kırılmasına neden olacaktır. Diye düşünüyorum.
    - Abi 1000'lik mi bu ?

    -

  20. #20
    CrosseR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Alıntı efe tolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ben cygnusun silindirini büyüttüm ,şu anda gayet rahat 150,eğilirsem ve yokuş aşağı 160-170 görüyorum
    cygnuslu arkadaş arada yapıyo böyle şakalar,ii yne busefer 170 yazmış geçen bi konuda 175gördüğünü idda ediyodu,ciddiye alanların sayısı artıyo bkaç konuda daha belirtirse herkes motorunu satıp cygnus almaya başlycak


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)