motorsiklet modifiyesi ile ilgili sorularım var yardımcı olabilirmisiniz?
Reklamlar
-
28 Ağustos 2011, 05:26
#1
Merhabalar o kadar çok motor bakmaktan kafamda birçok soru oluştu biraz uzun bi yazı olacak ama okuyup cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler
Öğrenciyim, istanbulda okuyorum boyum 1.70 kilom 65 malum İstanbul trafiği beni çok bunalttı çok yürüyorum ve gerçekten motorseverim haliyle her gün, bir motorum olsa keşke diyorum.
Soru 1. Modeli ve senesi aynı olmasına rağmen aynı modelin bazı motorları daha oturaklı, düzgün dururken bazı motorları daha döküntü duruyor neden?
Soru2. Bir gün motor almaya karar verdiğimde malum öğrenci bütçesi kadar bütçem olacak motor için 2-3 bin belki de 4 bin kadar chopper/cruiser motorlara bakıyorum fakat diyelim ki 2. el bi mondial 250mct aldım ya da keeway süperlight gibi bir şey peki bunun üstüne biraz daha para koyup gidonunu uzatma, benzinliğini daha dolgun yapma, ön tekeri daha öne alma ya da tekerleri kalınlaştırma gibi bi fırsatım var mı ? Varsa bana ne kadar a mal olur ?
Belki biraz çakallığa kaçmak gibi olacak ama zaten boyum fazla değil ama bu söylediğim motorların selesi falan gayet güzel görünüyor ya da çantaları varken arkadan, yandan görünümü gayet güzel ama önden çok cılız duruyorlar ben de motora bindiğimde biraz daha dolgun görünsün istiyorum... Yardımcı olursanız sevinirim
Reklamlar
-
28 Ağustos 2011, 05:29
#2
1. Kullanım herşeyi değiştirir
2. Hiçbir modifiye ucuz değildir. DAha pahalı motor almadığına pişman olursun.
3. (buda benden olsun )Motorun boyutu değil işlevi önemlidir. Her motosiklet keyif verir bin ve keyfine bak. Başkasının göz zevki için değil kendi zevkin için bin. Daha mutlu olursun. Başkalarına güzel görünücek diye çektiğin sıkıntıya değmez.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
28 Ağustos 2011, 05:40
#3
çok motor bilen biri değilim anlaşıldığı gibi, ama bu motorlar önden biraz cılız gözüküyor, motorun daha oturaklı durmasını istiyorum sadece
-
28 Ağustos 2011, 07:54
#4
ben bu kadar yıllık motosiklet deneyimimde şunu öğrendim, motorun çizgisinin dışına çok çıkmamak lazım, zira içine döktüğün her masraf sattığın zaman sana geri dönmeyecektir, ayrıca satmak gibi bir niyet içerisine girdiğin zaman alacak müşteri o değişiklikleri kusur gibi sana yansıtacaktır, ayrıca modifiye olayı her zaman içine sinmeyebiliyor, Bence öyle bir masraf yapacağına o parayı biriktir daha üst modellere doğru yelken aç, benim kişisel tavsiyem bu yönde olacak...
-
28 Ağustos 2011, 20:50
#5
motosikletin 2 tekeri arasındaki mesafe motorun dönüşünüde etkiler. mühendis değil mühendis"ler" oturup bunları planlıyor hesaplıyor ve motor yapılmaya başlanıyor. oynandığında genel olarak performans ve konfor kaybı oluşur.
ayrıca amartisörlere daha fazla yük binecek ve daha zor esneyecekler. bunlarıda düşünüyorsan ; şase düzeltme gidon kaydırma için 100 tln gider.
lastik kalınlaştırma ; son hızın biraz azalır ama daha oturaklı olur yol tutuşun artar. yalnız biraz maliyetli; jant ve lastik değişecek, gerekirse varsa disk yoksa kampanalrın değişecek. en az 250 tl gider kaliteli malzeme kullanırsan.
tavsitem motora bak aa bu güzelmiş dediğini al. şurasını şöyle yapsam daha güzel olur dediğin anda motoru üzmüş olursun.
-
28 Ağustos 2011, 22:36
#6
cevap yazan herkese teşekkürler gayet bilgilendirici oldu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler