Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

motorsiklet modifiyesi ile ilgili sorularım var yardımcı olabilirmisiniz?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Ağustos 2011
    Merhabalar o kadar çok motor bakmaktan kafamda birçok soru oluştu biraz uzun bi yazı olacak ama okuyup cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler

    Öğrenciyim, istanbulda okuyorum boyum 1.70 kilom 65 malum İstanbul trafiği beni çok bunalttı çok yürüyorum ve gerçekten motorseverim haliyle her gün, bir motorum olsa keşke diyorum.

    Soru 1. Modeli ve senesi aynı olmasına rağmen aynı modelin bazı motorları daha oturaklı, düzgün dururken bazı motorları daha döküntü duruyor neden?

    Soru2. Bir gün motor almaya karar verdiğimde malum öğrenci bütçesi kadar bütçem olacak motor için 2-3 bin belki de 4 bin kadar chopper/cruiser motorlara bakıyorum fakat diyelim ki 2. el bi mondial 250mct aldım ya da keeway süperlight gibi bir şey peki bunun üstüne biraz daha para koyup gidonunu uzatma, benzinliğini daha dolgun yapma, ön tekeri daha öne alma ya da tekerleri kalınlaştırma gibi bi fırsatım var mı ? Varsa bana ne kadar a mal olur ?
    Belki biraz çakallığa kaçmak gibi olacak ama zaten boyum fazla değil ama bu söylediğim motorların selesi falan gayet güzel görünüyor ya da çantaları varken arkadan, yandan görünümü gayet güzel ama önden çok cılız duruyorlar ben de motora bindiğimde biraz daha dolgun görünsün istiyorum... Yardımcı olursanız sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    1. Kullanım herşeyi değiştirir
    2. Hiçbir modifiye ucuz değildir. DAha pahalı motor almadığına pişman olursun.
    3. (buda benden olsun )Motorun boyutu değil işlevi önemlidir. Her motosiklet keyif verir bin ve keyfine bak. Başkasının göz zevki için değil kendi zevkin için bin. Daha mutlu olursun. Başkalarına güzel görünücek diye çektiğin sıkıntıya değmez.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  3. #3

    Üyelik
    28 Ağustos 2011
    çok motor bilen biri değilim anlaşıldığı gibi, ama bu motorlar önden biraz cılız gözüküyor, motorun daha oturaklı durmasını istiyorum sadece

  4. #4

    Üyelik
    24 Ağustos 2011
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    Yamaha ybr
    ben bu kadar yıllık motosiklet deneyimimde şunu öğrendim, motorun çizgisinin dışına çok çıkmamak lazım, zira içine döktüğün her masraf sattığın zaman sana geri dönmeyecektir, ayrıca satmak gibi bir niyet içerisine girdiğin zaman alacak müşteri o değişiklikleri kusur gibi sana yansıtacaktır, ayrıca modifiye olayı her zaman içine sinmeyebiliyor, Bence öyle bir masraf yapacağına o parayı biriktir daha üst modellere doğru yelken aç, benim kişisel tavsiyem bu yönde olacak...

  5. #5

    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    125CC
    motosikletin 2 tekeri arasındaki mesafe motorun dönüşünüde etkiler. mühendis değil mühendis"ler" oturup bunları planlıyor hesaplıyor ve motor yapılmaya başlanıyor. oynandığında genel olarak performans ve konfor kaybı oluşur.
    ayrıca amartisörlere daha fazla yük binecek ve daha zor esneyecekler. bunlarıda düşünüyorsan ; şase düzeltme gidon kaydırma için 100 tln gider.

    lastik kalınlaştırma ; son hızın biraz azalır ama daha oturaklı olur yol tutuşun artar. yalnız biraz maliyetli; jant ve lastik değişecek, gerekirse varsa disk yoksa kampanalrın değişecek. en az 250 tl gider kaliteli malzeme kullanırsan.

    tavsitem motora bak aa bu güzelmiş dediğini al. şurasını şöyle yapsam daha güzel olur dediğin anda motoru üzmüş olursun.

  6. #6

    Üyelik
    28 Ağustos 2011
    cevap yazan herkese teşekkürler gayet bilgilendirici oldu


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler