O sistem zaten burada da var.
Ama tutmadı.
http://www.ucuzagidelim.com/
O sistem zaten burada da var.
Ama tutmadı.
http://www.ucuzagidelim.com/
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
ben arkama yabancı birimi oturtmam ama O motoru sürer ben arkasına oturursam olur belki
hırlısı var,hırsızı var,tontonu var,nonoşu var,varda var
demedi demeyin başka bir iş düşünün bence
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Of yorumları okurken gülmekten öldüm.Arkadaşlar bence arkadaşı engellemeyelim bir denesin.Ama sonuçları bize bildirmek şartı ile.Ama ortalıkta henüz oturmayan durumlar var.
Soru 1: Kask ve diğer korumalar nasıl olacak.(Artçıların hepsinin saksısı aynı ebatta değildir sanırım. )
Soru 2: Bir kaza durumunda kendinizi işin içinden sıyırmak için nasıl bir plan yapacaksınız.(Şöyle bir durum olabilir mi? Doktorların ameliyata girerken masada kalırsan bizi tanımıyorsun hiç görmedin gibi kağıtları var ya. Onlar gibi bir anlaşma ile motosiklete bindirebilirsiniz.)
Soru 3: Kışın ne olacak?
bu sistem bireysel olarak yürür...ama organizasyon babında zor...bireysel olarak size ulaşıldığında amaca hizmet eder...toplu bilinçli organize bir hareket söz konusu olursa belli ölçülerde neden olmasın derim...
ama öncelikle organizasyonu yapacak telefonlara bakacak zeki biri lazım...
telefonlara bakacak kişinin maaşı ve ssksi ..+ yemek parasını unutmayalım...
sonrası en az 5 hatlı bir santral...her santral için ayrı fatura demek bu tabi...
bu işlemler için en az 15-20 metrekarelik bir mini ofis...
hadi bunu evden yaptın hadi bu sekreterliği bi akrabana yaptırdın...
e iletişim için şirket telefonu veya frekans tahsisli telsiz hizmeti...
aynı anda 5 kişiye hizmet verbilmek için 5 motorsiklet...
bunun biri sen isen diğer 4 adamın motorlarınında en az 250 cc olması lazım ki istenilen yere rahat gidilebilsin...
müşteri içn kask vs bunları daha listeye almadım...
ve bir tarife belirlenmesi lazım..ücret tarifesi...
müşterilerden biri maliye elemanı olma ihtimaline karşın kallavi ceza ödememek için resmi başvurular yapılıp şirket kurmak...
bu şirketin tanıtım için katalog broşür...bu broşürleri dağıtmak lazım...ama büyüdükçe motor sayısının çoğalması lazım...
motor sayısının çoğalması demek 7/24 hizmet gerektirir ve vardiya sistemine dönülmesi demek...vardiya kaça bölünür patron bilir onu...vardiya sistemi demek daha çok motor demek...diğer motorcuların primleri sskları maaşları vs..
çok sermaye lazım...hemde çokkk....
ve bu iş sezonluk olur..çünkü kışın iş olmaz bence...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
yaş işler, yapışır polis amcalar illaki
bizler daha motosiklete alışamamış, motosikleti öcü gibi gören çoğunluk vatandaş topluluğuna sahibiz :(
Yunanistan, İtalya, İspanya Olsak TUTARDI.
Saygılar
İspanya veya Meksika'daydı sanırım. Bizde neden olmasın?
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
Ucundan azıcık kel-alaka dokundurayım konuya
Dün akşam sultanahmet' te idim meydanda İSPARK kiralık bisiklet sistemi kurmuş. 15 - 20 bisiklet, gidonlarındaki enteresan elektronik bir devre ile bir bariyere kilitli duruyorlardı. Bakındım bakındım ileride bir ispark görevlisi görüp vaziyeti sordum. Kayıt yaptırmak suretiye size bir kart çıkartıyorlarmış. Bu kartı bisikletlerin başındaki sisteme okutuyorsunuz. (Köprülerdeki KGS benzeri) Sistem bilgilerinizi okuyor tarih saat bilgisini kaydedip bisikletlerden istediğiniz birisinin kilidini açıyor. Siz bisikleti kiralamış oluyorsunuz ve işinizi görüyorsunuz. Daha yaygınlaşmamış olmakla beraber çeşitli istasyonları olacak (Şimdilik sadece Sultanahmet - Beyazıt durakları mevcutmuş) istediğiniz durağa teslim ediyorsunuz bisikleti. 0-1 saat ücretsiz ilave her saat 1 TL dedi görevli.
Konuyu nette araştırdım. http://www.ntvmsnbc.com/id/25235395/
Buda çektiğim resim.
Uploaded with ImageShack.us
Sultanahmet'i taşıt trafiğine kapatıp sonrada bu yöntemi sunmuşlar...
herkesi eşit şartlarda düşünüp bunu yapmaları iyi olmuş , dedem yürümek zorunda kalıyordu artık ekopaket ve kartlı bisiklete biner
yurdum ben seni çok seviyorum...
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
bu iş sadece jojistik şirket yada dernek adı altında olabilir. motor sevdası olmayanlar motorlara öcü gözüyle baktıkları için, vede artcı olarak istanbul trafiyinde yol alacakları için pek tutmaz. ama senin dediğin olay. kuryeden tam isfade edemeyen şirketlerin işine gelir. bulundukları yerde senin sistemine kayıtlı bir motorcun varsa sadece onların gününü kurtaracak bir teslimat için talep ederler. onun dışında piyasada bir sürü motokurye halı hazırda mevcut oldugundan zaten çok şıkışan ve ihtiyaç duyan kişiler beni şuraya atıver sana şukadar para şeklinde anlaşıp işlerini görüyorlar.
yaşanmış bir olay var yiyenim istanbulda elektironik okuyor. önemli bir sınavına geç kalmıştı ve motokuryelerden rica etmişti. ecza deposuna çalışan kurye şirket motoru oldugundan götüremem ama arkataşımı çağrayım seni götürür demesi üzerine başka bir moto kurye tarafından okula saatinde yetişmiş. olayın akabinde motorcu olmam dolayısıyla olayı bana ballandıra ballandıra anlatmıştı.
yani senin olay geçimini bu işe yeni yeni bağlayacak kişilerle değil. hazırda kendi motoruyla kuryelik yapan arkadaşlarla başarıya ulaşır. sistemine kayıtlı motokuryelerin tellerine sms cekersin falanca yerden filanca yere bir paket var diye. sonrasında orada hazır olan müşterının gideceği yer ters gelmeyecek kişi döner. geriye teslimatı yapmak kalır neyse hadi bu olayıda çözdük.
Taksiciler zaten para kazanamıyoruz diye arkadan tamponu dayar '' PARDON görmedim birader '' der...Sen ve müşterin gümbürtüye gider....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Malesef yurtdışında örnekleri var hatta arattırın forumu şimdi uğraşamayacam :9 bizde bile bir ara resimli şekilde konusu açılmıştı 2007 de sanırım .. üff len hafızaya bak :9
Ama malesef bunu şahıs yapamaz. devlet planlar sonra vatandaşa taksi motor plakasını satar .. aldım motoru sarıya boyadımla olmaz.. ilk köşe başında bi taksici levyeyi kafana geçirir aklın başına gelir
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Hedef kitle dedik ama kimsenin umrunda olmadi.
Bir katmadeger yaratmak için alici potansiyeli olmali.
Yani sinava geç kalmis ögrenci gelsin motora binsin, toplantiya geç kalmis sirket görevlisi beni çagirsin diye baslarsaniz, çok beklersiniz.
Mototaksi sadece yogun trafigi olan sehirlerde basariya ulasan bir sistemdir.
Müsteri potansiyeli de genellikle uçak veya tren-otobüs kaçirmak üzere olan sahsiyetlerdir.
Bu sahsiyetlerden dünya üzerinde bol miktarda bulundugundan musteri sikintisi yoktur.
Fakat bu sahsiyetlerin ortak bir ôzelligi vardir.
Hemen hepsinde bavul, el çantasi,bilgisayar, gibi en az 3 çesit bagaj bulunmaktadir.
Bu nedenle CBF 150 ya da Hayabusa ile bu isi yapmanizin mûmkün olmadigini sôylemek zorundayim.
Yani motosikletinizde en az bir bavul ve iki el çantasi alacak bagaj olacak.
üstelik bir çogu hayatinda ilk defa motora biniyor olabilir.
Bu sürüs gûvenligi açisindan müthis tehlikelidir.
Bu nedenle motosikletiniz arkada oturan adamin sersemliklerini tolere edebilecek yapida bir motosiklet olmalidir.
Bunlarin disinda kask,mont gibi ekipmanlari bulundurmak zorundasiniz ki bu en az 5 ayri boyda kask ve mont demek.
Ayrica müsterileriniz baskasinin kafasindan çikacak kaski haliyle giymek istemeyecegi için bone bulundurmak zorundasiniz.
Yani tüm bu ekipmanlar için zaten bir ofise ihtiyaciniz olacak.
Fakat asil önemli konu, kimse canini sokakta bulmadigindan, siz tûm bu ekipman ve güvenli motosikletleri saglasaniz bile, sürûcü büyük problem teskil edecektir.
Ne kadar iyi motosiklet kullaniyor olursa olsun, mûsteri orta yasi geçmis sûrücülere daha çok güvenecek, genç sûrücülerin kullandigi motosikletlere asla binmeyecektir.
Kisacasi bu is öyle feyzbuk da gurup kurup yapilacak bir is degildir.
Gayet ciddi ve sorumluluk gerektiren bir istir.
Öyle maliyeciyle karsilasirsak, arkadasiz, kaza yaparsak, seviyoruz evlenecez muhabbetiyle dönecek bir is de asladegildir.
Bu nedenle her ise atlamaktan vazgeçip, yaptigi isi adam gibi yapanlara bu isleri birakmak hem motosiklet kûltürünün saglam temellere oturmasi hem de can sagligi açisindan gayet elzemdir.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Şöyle bir uygulama var ama ; mototaksi yasal engellere takılır
Aracınızla bir yere gittiniz, dönüşte aracınızı kullanmak istemiyor musunuz? Ya da aracınızı kullanamayacak durumda mısınız?
Artık Motovale var...
Hemen 0530 823 66 86 Motovale Hattı'nı arayın, özel katlanabilir motorsikletli Motovale şoförü gelsin; motorsikletini katlayıp özel kılıfı ile bagajınıza yerleştirsin, montunu çıkarıp takım elbiseli şık bir şoföre dönüşsün ve sizi kendi aracınızla gitmek istediğiniz yere bıraksın...
hangi otelde kalıyorsun acaba ...eğer sultanahmet tarafındaysan birazdan istersen yanına ziyarete gelebilirim... veya otelinden memnun değilsen benim eski şirketimn 5 tane oteli var sana uygun bir fiyatla oaya yerleştirebilirim...eski işim turizm sektöründeydi...şimdi sultanahmete çıkıcamda hava almaya...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
aslında olabilir ama gerekli izinleri almak lazım birde söyle birkaç tv haberlerine çıkarsın tanıtırsın olayı (ki orası kolay böyle ilginç şeyler habercilerin ilgisini çeker) birtanede internet site kurarsın tabi daha yapılcak şeyler vardır ama aklıma ilk gelenler bunlar zor ama imkansız değil tabi müşteri sayın nekadar olur o bilinmez malum bizim insanımız motorskletleri ölüm makinası olarak düşünüyorlar:S
arkadaşlar bu işi 96 yılından beri düşünüyor bir nebzede araştırdım uzak doguda yaygın bu iş ve resmi makamlar karışmıyor özle grublar organize ediyor kızlar bile moto taksiicilik yapıyor trafik istanbul trafiğine rahmet okutacak şekilde olunca 4 tekertaksi ile 1 dolara gideceğiniz yere moto taksi ile 2-3 dolara götürüyorlar
burda o yıllardan butarafa henüz ahali ve kabullenecek durum oluşmadıgı kanatindeyim.
çekincelerim 4 teker taksiler taciz ederler
ayrıca belediyeden trafikten maliyeden bir sürü brokrasi yi aşmak zorundasınız
en güzeli kurye tarzında gerekirse insanda taşıyarak dallandırıp budaklandırmadan yapmak derim
bu şehirde bu iş olmz.17500 tane taksici var.her gün birilerimiz taksicler tarafından ya dövülür ya öldürülür.ç
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)