KUBA CG 150: cc yükseltme,yapılanlar,masraflar +resimler
Reklamlar
-
29 Ağustos 2013, 15:19
#81
silindir üst kapagı sök muhtemelen silindir piston bozulmustur da sıkıyordur.
daha sonra biel kolunu tut salla eger dönme yönüne değilde saga sola oynama varsa biel de yada krankta dedğin dogru bilyaları bozulmustur.
yok sallanma bosluk yoksa sadece piston silindiri depişirsin, sökerken videoya alıp da tekrar geri takarken sasırmazsan sende yapabilirsin.
ama subab ayarına dikkat etmen lazım piston üst ölü noktadayken ne gevsek ne de cok sıkı olmalı
ama baktın krankta sorunlu o zaman cc büyüterek yeniden toplasan da olur ama karteli acınca içinde bircok ayrıntı var sanzıman dişlileri ve onların aralarında ki pullar vs
onların sırasını karıstırmaman gerek
bence sen önce silindiri söküp kontrol et umarım sorun ondadır
şimdiden kolay gelsin
Reklamlar
-
30 Ağustos 2013, 13:16
#82
Merhaba cenkito kardeş. Sana bir konu hakkında danışmak istiyorum. Benim de bir cg 100 üm vardı. Ben bunu 8 bin km önce 125 cc yaptım. Haojin marka silindir piston, Zongshen marka üst silindir katalizörlü... Değişen parçalar sadece bunlar... ne piyano takımı ne krank ne karbüratör değişti. Tamircime güvendim diye 150 cc yapamadım. Ama sonrasında krank vs siyle uğraşmadan da 150 cc yapıldığını gördüm. Bizim tamirci ise krank kaldırmaz diye 125 cc yaptık aksi takdirde masraf yapmışken 150 olmasını isterdim. Anlayacağın yanlış bilgilendirilmişiz. şimdi ise böyle bir niyet doğdu içime. Dreamwalker arkadaşımız da yapmış zaten. Burada sana asıl sormak istediğim şey; sadece 150 cc silindir piston değişsem olur mu. üst silindiri değiştirmesem... üst silindiri bir görsen çok büyük 200 zannedersin. veya 125 lik üst silindiri nasıl 150cc silindir ile çalışır hale getirebilirim. ayrıca katalizör hakkında ne düşünüyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------
cenkito adlı üyeden alıntı
silindir üst kapagı sök muhtemelen silindir piston bozulmustur da sıkıyordur.
daha sonra biel kolunu tut salla eger dönme yönüne değilde saga sola oynama varsa biel de yada krankta dedğin dogru bilyaları bozulmustur.
yok sallanma bosluk yoksa sadece piston silindiri depişirsin, sökerken videoya alıp da tekrar geri takarken sasırmazsan sende yapabilirsin.
ama subab ayarına dikkat etmen lazım piston üst ölü noktadayken ne gevsek ne de cok sıkı olmalı
ama baktın krankta sorunlu o zaman cc büyüterek yeniden toplasan da olur ama karteli acınca içinde bircok ayrıntı var sanzıman dişlileri ve onların aralarında ki pullar vs
onların sırasını karıstırmaman gerek
bence sen önce silindiri söküp kontrol et umarım sorun ondadır
şimdiden kolay gelsin
Merhaba cenkito kardeş. Sana bir konu hakkında danışmak istiyorum. Benim de bir cg 100 üm vardı. Ben bunu 8 bin km önce 125 cc yaptım. Haojin marka silindir piston, Zongshen marka üst silindir katalizörlü... Değişen parçalar sadece bunlar... ne piyano takımı ne krank ne karbüratör değişti. Tamircime güvendim diye 150 cc yapamadım. Ama sonrasında krank vs siyle uğraşmadan da 150 cc yapıldığını gördüm. Bizim tamirci ise krank kaldırmaz diye 125 cc yaptık aksi takdirde masraf yapmışken 150 olmasını isterdim. Anlayacağın yanlış bilgilendirilmişiz. şimdi ise böyle bir niyet doğdu içime. Dreamwalker arkadaşımız da yapmış zaten. Burada sana asıl sormak istediğim şey; sadece 150 cc silindir piston değişsem olur mu. üst silindiri değiştirmesem... üst silindiri bir görsen çok büyük 200 zannedersin. veya 125 lik üst silindiri nasıl 150cc silindir ile çalışır hale getirebilirim. ayrıca katalizör hakkında ne düşünüyorsun.
-
30 Ağustos 2013, 15:19
#83
Otoban Faresi de yazdır depoya, tam olsun
-
kardeşim bu 200cc lik bişe degil gel sen kilise bir 200cc lik gösterim sen dersin beninki bunun yanında halt yemiş motorun üstündekileri bildigim kadarıyla 250 cc 8,5 stronk krank sadece bu kranga 800TL para ödendi 200 cc 8,5 storonk eksentirik 200cc üskapak delta force malı 200cc sarı silindir 200cc biyenkolu 250cc şanzıman yani sana şunu söyleyeyim full 200cc lik motor yani seninki bunun yanında fos yemiş
-
08 Haziran 2014, 16:26
#85
ustalıkla beraber mi 385 civarı mı ne tutuyorr 460 mı oldu ustalıkla
-
17 Temmuz 2014, 20:23
#86
s.aa bende honda cgl 125 var 200 cc yapabılırmıyım sorun olurmu masraf ne olur bilgilerinize
-
17 Temmuz 2014, 23:33
#87
Bildiğim kadarıyla Kuba Gaziantepte üretiliyor veya toplanıyor.Güzel bi çalışma başarılı.Sen yakında ona Radyatörde taktırırsın , Anteplilerden korkulur walla
Espirinin sebebi , çok değerli ustalarımız var orda.
-
Cenkito bey Kuba cg 100 lerden hangisi 125cc ye yükseltiliyor.Bu cg motor sadece kubada mı var?Yakıt olarak 100 km de kaç litre yakar modifiye sonrası cevaplarsanız sevinirim
-
06 Aralık 2014, 17:27
#89
Selamun aleyküm kardeşim,bendede çita 150-R var, 3-4 ayda bir baskı balata yenilemek gerekiyo, sürekli debriyaj kaçırıyo, kesinlikle yarım debriyaj yada tek tekere kalkmıyorum, 6lı baskı balata yapsam 200lük karbüratör yapsam, randuman alabilirmiyim kardeşim.
-
İsmail01 adlı üyeden alıntı
Selamun aleyküm kardeşim,bendede çita 150-R var, 3-4 ayda bir baskı balata yenilemek gerekiyo, sürekli debriyaj kaçırıyo, kesinlikle yarım debriyaj yada tek tekere kalkmıyorum, 6lı baskı balata yapsam 200lük karbüratör yapsam, randuman alabilirmiyim kardeşim.
Öncelikle herkese Merhaba beyler uzun zamandır burada değildim.
Konu açılımında Bahsettiğim Siyah kuba motorumu sene 2011/Aralık ayında sattım..
Yerine Asya As-100 aldım. o tarihten beri de motorum bende, aynı şekilde modifiyesi, eski kuba'ma göre daha sağlam. 150 cc
6 lı baskı Senin debriyaj sorununu çözmez kardeşim bunun yerine daha kaliteli debriyaj plağı kullanmanı öneririm.
200cc karbüratör ile Debriyajda bir randıman alamazsın tabiki :D
ama zaten motorun 150 olduğu için krank silindir üst kapak vs. değişmedikten sonra Karbüratörün çok fazla bi etkisi olmaz.
Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.
-
pasa216 adlı üyeden alıntı
Öncelikle herkese Merhaba beyler uzun zamandır burada değildim.
Konu açılımında Bahsettiğim Siyah kuba motorumu sene 2011/Aralık ayında sattım..
Yerine Asya As-100 aldım. o tarihten beri de motorum bende, aynı şekilde modifiyesi, eski kuba'ma göre daha sağlam. 150 cc
6 lı baskı Senin debriyaj sorununu çözmez kardeşim bunun yerine daha kaliteli debriyaj plağı kullanmanı öneririm.
200cc karbüratör ile Debriyajda bir randıman alamazsın tabiki :D
ama zaten motorun 150 olduğu için krank silindir üst kapak vs. değişmedikten sonra Karbüratörün çok fazla bi etkisi olmaz.
Slm paşa216 üstad ben motora 6 lı debriyaj attım ama tas hariç. sadece yaylar balatalar ve göbek. 25 tl ye almıştım camgözden,taktım motora motorda değişen bir şey olmadı atılgan olmadı .kavrama zayıf .daha önceden 125 likti ondayken iyiydi baya.şimdi 65.5 attık acaba büyük mü geliyor silindir, debriyaj fırlatmıyor motoru.ikinci ihtimal tas ile beraber hepsini set olarakmı takmam gerekirdi .marka değil diyemi böyle oldu acaba
-
İlk motorum bu tipti. Eminim motorunuz düzde çok gidiyordur iyi kalkış yapıyordur. Fakat bir şey sormak isterim. Ben 80 km/h hızlayken bile frenlere asılınca durmak bilmiyordu. Siz bu tip sorunlarla nasıl başa çıkıyorsunuz? Gördüğüm kadarıyla kampana frenler.
-
Bende de 150cc kuba pars var balansörlü resmi olarak sıkıntı çıkarmayacak şekilde yükseltmek istiyorum. Ybr ye benziyor zaten. Gaz yemesi 8 devire kadar iyi ondan sonra gitmemeye başlıyor meret. Arka dişli 42 olmasına ragmen 12 devire kadar gidiyo ipre fakat yolda görmüyor yanına yaklaşmıyor. 9 devir son düzde
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
110km hıza çıkıyor düz yolda. inişte 120 125 ancak görüyor. Yapabilirmiyiz ne kadar çıkar tahminin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)