bu motora bukadar masraf bence çok
bu motora bukadar masraf bence çok
en ideali ve uzun ömürlüsü bence 200cc. 350cc pek saglıklı olmayabilir,
sana önerim yaptırmadan iyice arastır sonra yaptır
daha gecenlerde kendi motorumu evde 150 cc den 210 cc ye yükselttim, balansörüde iptal etmedim gayet de iyi ve titresimi az oldu,
en saglıklısı buydu
resimler burda http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-87.html
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Frenleri disk yapılırsa ver ters maşa koyulursa çok iyi olur bence hemşerim.
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
Prince'lerde balansör yok herhalde.
Adana'da oldugunuzu bilmiyordum. Cc büyütmeyi kafaya koyarsam, yakanıza yapışırım
Zaten en fazla 150 cc yaparım. Çünkü bu haliyle devir yüksekken çok bagırıp, titriyor. Tabi orjinal hali yeterli gelirse de bu şekilde devam ederim. Hayırlısıyla 500 km bakımına götürseydik
resimlerine baktım evet balansör yok gibi, duruma göre 200 - 250 cc de yaparsın
ben 250 lik balansörlü krank olmadıgından 200 lük yaptım.
devir eskiye göre o kadar yükselmez zaten modifiyeden sonra ön arka dişli ayarıda yapılır, eski motor devrindeki hıza göre daha uzun vites aralıkları ve yüksek hız olacagından o kadar yüksek devirde de kullanmazsın
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
bende bugün 150 cc yaptım sadece piston+silindir ve üst kapak değişerek [ZONGSHEN marka ] onuda camgözden aldık.ustamızla işe koyulduk..yanlız biyel kolundaki pim uymadı ( pistonu biyel koluna bağlayan her neyse :-) ) onuda pistonu degişip yaptık su an sorun yok gibi..100 lük karbüratör uydu sıkıntı yok.yanlız krank yükü kaldırımı bilmiyormu ama tork canavarı oldu resmen gaza yüklenince önü direk kalkıyor.yanlız ön dişli 14 standartı... çok cabuk hızlanıyor ve vites istiyor onun yerine 15 taktık testteyiz şu an.başka bir parça değişimi gerekiyormu bilemiyorum :-))
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------
bircoğumuzun sıkıntı cekeceği biyel kolu pimi diyelim..
soldaki 100 cc sağdaki 150 cc
biyel kolu ve bağlı oldugu krank mili
silindir ve piston takılmış durumda
üst kapakta tamam...
işlem tamam....
15 dişli titreşimi de azaltır, artı vites de uzar devirde.
krakdaki biel kolunun pernosu aldıgın pistona uymamıstır onunda uyanını aldıysan mesele yok
krankta 125 --150 hep aynı gibi merak etme olusan extra yükü kaldırır.
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
aynen vites aralıkları uzadı 15 dişliyi takınca 14 lüde zaten fırsat bulamıyorsun vites aralıkları çok kısa..titreşim yüksek devirde biraz hissediliyor ama yoldayken zaten hissedilmiyor gibi.balansör işini iyi yapıyor rahatsızlık vermiyor...16 lık takınca dahada iyi oldu hız açısından ama oda ilk kalkışta biraz kasıyor motoru cok degil ama 15 lik daha seri o ayrı :-)).benzin tüketimi nasıl olacak onu merak ediyorum.100 lük ten sonra ?
arkadaşlar tvs apache ye bu işlem nasıl yapılır bileniniz var mı??
ThE LaSt SaMuRaİ
yok sorun yok 5000km oldu 18 dişliyle kullanıyorum vede su an kullanılmaya devam ediliyor...2 gün önce sattım..spor model almak için sattım. :-))
100cc cgyi 125cc yaparsak sadece silindirle kurtulabilir miyiz ? 150 yapıldığı zaman bayağı değişiyor ve masraflı bana yeter 125cc arkadaş var bi tane bu işten anlıyor bu pazar görüşcez 125cc vardı onun da 150 yaptı üst kapağı 200 karbüratörü 200 fln bayağı yaptı bana +25cc güç yeterli olur sadece az daha güçlü olsun yeter bir de 25cc için petrolle ortak olmayalım fazla fark etmez değil mi ?
uyarsa direk silindiri pistonu 150 ile değiş baska bişey alma gerek yok
birde karburatörü ayarlat iğne-hava ayarını kullanmaya devam et.
selam bende ((kuba kh150 12d)) spor motor var senin soyledigin cc yükseltmet olayını yapa bilirmiyim olursa nerden başlamam gerek
senin motora en kolay 65.5mm silindir takıp 166cc ye cıkartılır.
yetmez dersen silindir krank değişip 200 yaparsın. üst kapak la karburatör genelde sorun olmuyor değişmene gerek yok.
ama artan gücü karsılamak için debriyaj baskını 6 lı olanla değişirsen daha ii olur kacırma olmaz
sağolasın bilader... bundan bir hafta önce 310 km yolun sonunda aşırı isinma sonucu yatak sardi benim motor ama sikismadi zor calisiyo ama sıkıyo simdi ben motor cc yukseltmeye nerden baslasam parcalari alip kendim yaptira bilirmiyim takim taklavat bol bende... şimdiden sagol ilkdefa yasiyorum böyle bir şey
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)