Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

KUBA CG 150: cc yükseltme,yapılanlar,masraflar +resimler

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Uçan Teneke ...
    bu motora bukadar masraf bence çok


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı beypazarlı06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motora bukadar masraf bence çok
    Bişey bilmiyosan sus da adam sansınlar.

  3. #63
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    krank değişmeden 166 cc de olabilir ama önce bakılmalı, piston pernosuna baglı
    olursa eger sadece piston koluda değişebilir. onun haricinde mondialde
    senin motorununda 150 lik motorlarının da sıkıstırması aynı 49.5mm teknik özellikere bakabilirsin
    Bizim eve yakın bir cg ustası var. 125 cc'yi 350 cc'ye dönüştüren tiplerden.
    Yapmaya kesin karar verirsem, ona yaptırmayı düşünüyorum.
    cenkito bunu beğendi.

  4. #64
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    en ideali ve uzun ömürlüsü bence 200cc. 350cc pek saglıklı olmayabilir,
    sana önerim yaptırmadan iyice arastır sonra yaptır

    daha gecenlerde kendi motorumu evde 150 cc den 210 cc ye yükselttim, balansörüde iptal etmedim gayet de iyi ve titresimi az oldu,
    en saglıklısı buydu

    resimler burda http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-87.html
    rs_guven bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  5. #65
    haojin2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Arnavutköy/İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 2006/Lada Samara 1500i 2001
    Frenleri disk yapılırsa ver ters maşa koyulursa çok iyi olur bence hemşerim.
    Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)

  6. #66
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Prince'lerde balansör yok herhalde.
    Adana'da oldugunuzu bilmiyordum. Cc büyütmeyi kafaya koyarsam, yakanıza yapışırım
    Zaten en fazla 150 cc yaparım. Çünkü bu haliyle devir yüksekken çok bagırıp, titriyor. Tabi orjinal hali yeterli gelirse de bu şekilde devam ederim. Hayırlısıyla 500 km bakımına götürseydik

  7. #67
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı rs_guven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Prince'lerde balansör yok herhalde.
    Adana'da oldugunuzu bilmiyordum. Cc büyütmeyi kafaya koyarsam, yakanıza yapışırım
    Zaten en fazla 150 cc yaparım. Çünkü bu haliyle devir yüksekken çok bagırıp, titriyor. Tabi orjinal hali yeterli gelirse de bu şekilde devam ederim. Hayırlısıyla 500 km bakımına götürseydik
    resimlerine baktım evet balansör yok gibi, duruma göre 200 - 250 cc de yaparsın

    ben 250 lik balansörlü krank olmadıgından 200 lük yaptım.
    devir eskiye göre o kadar yükselmez zaten modifiyeden sonra ön arka dişli ayarıda yapılır, eski motor devrindeki hıza göre daha uzun vites aralıkları ve yüksek hız olacagından o kadar yüksek devirde de kullanmazsın
    rs_guven bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  8. #68
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    bende bugün 150 cc yaptım sadece piston+silindir ve üst kapak değişerek [ZONGSHEN marka ] onuda camgözden aldık.ustamızla işe koyulduk..yanlız biyel kolundaki pim uymadı ( pistonu biyel koluna bağlayan her neyse :-) ) onuda pistonu degişip yaptık su an sorun yok gibi..100 lük karbüratör uydu sıkıntı yok.yanlız krank yükü kaldırımı bilmiyormu ama tork canavarı oldu resmen gaza yüklenince önü direk kalkıyor.yanlız ön dişli 14 standartı... çok cabuk hızlanıyor ve vites istiyor onun yerine 15 taktık testteyiz şu an.başka bir parça değişimi gerekiyormu bilemiyorum :-))

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------



    bircoğumuzun sıkıntı cekeceği biyel kolu pimi diyelim..



    soldaki 100 cc sağdaki 150 cc



    biyel kolu ve bağlı oldugu krank mili



    silindir ve piston takılmış durumda



    üst kapakta tamam...



    işlem tamam....
    seyyid47, polo34 ve cenkito bunu beğendiler.

  9. #69
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    15 dişli titreşimi de azaltır, artı vites de uzar devirde.
    krakdaki biel kolunun pernosu aldıgın pistona uymamıstır onunda uyanını aldıysan mesele yok
    krankta 125 --150 hep aynı gibi merak etme olusan extra yükü kaldırır.

    rs_guven bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  10. #70
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    aynen vites aralıkları uzadı 15 dişliyi takınca 14 lüde zaten fırsat bulamıyorsun vites aralıkları çok kısa..titreşim yüksek devirde biraz hissediliyor ama yoldayken zaten hissedilmiyor gibi.balansör işini iyi yapıyor rahatsızlık vermiyor...16 lık takınca dahada iyi oldu hız açısından ama oda ilk kalkışta biraz kasıyor motoru cok degil ama 15 lik daha seri o ayrı :-)).benzin tüketimi nasıl olacak onu merak ediyorum.100 lük ten sonra ?
    cenkito bunu beğendi.

  11. #71
    Benli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Alıntı dreamwalker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen vites aralıkları uzadı 15 dişliyi takınca 14 lüde zaten fırsat bulamıyorsun vites aralıkları çok kısa..titreşim yüksek devirde biraz hissediliyor ama yoldayken zaten hissedilmiyor gibi.balansör işini iyi yapıyor rahatsızlık vermiyor...16 lık takınca dahada iyi oldu hız açısından ama oda ilk kalkışta biraz kasıyor motoru cok degil ama 15 lik daha seri o ayrı :-)).benzin tüketimi nasıl olacak onu merak ediyorum.100 lük ten sonra ?
    Hayırlı olsun , benim ki orjinal 150 cc , 2L benzinle 65 km gidiyor , 2 kişi , şehir içi 60-70 km süratle.
    dreamwalker bunu beğendi.
    " Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.

    BİLGİ GÜÇTÜR

  12. #72
    frosen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    daelım s3 + yamaha mt 25
    arkadaşlar tvs apache ye bu işlem nasıl yapılır bileniniz var mı??
    ThE LaSt SaMuRaİ

  13. #73
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı frosen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar tvs apache ye bu işlem nasıl yapılır bileniniz var mı??
    valla kardes benim bilgim sadece kendi motorumdan ibaret, klasik CG yani, apache lere de yapıldıgını duydum ama bilgim yok
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  14. #74

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Alıntı dreamwalker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bugün 150 cc yaptım sadece piston+silindir ve üst kapak değişerek [ZONGSHEN marka ] onuda camgözden aldık.ustamızla işe koyulduk..yanlız biyel kolundaki pim uymadı ( pistonu biyel koluna bağlayan her neyse :-) ) onuda pistonu degişip yaptık su an sorun yok gibi..100 lük karbüratör uydu sıkıntı yok.yanlız krank yükü kaldırımı bilmiyormu ama tork canavarı oldu resmen gaza yüklenince önü direk kalkıyor.yanlız ön dişli 14 standartı... çok cabuk hızlanıyor ve vites istiyor onun yerine 15 taktık testteyiz şu an.başka bir parça değişimi gerekiyormu bilemiyorum :-))

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

    http://f1301.hizliresim.com/15/u/jd98k.jpg

    bircoğumuzun sıkıntı cekeceği biyel kolu pimi diyelim..

    http://e1301.hizliresim.com/15/u/jd9dp.jpg

    soldaki 100 cc sağdaki 150 cc

    http://e1301.hizliresim.com/15/u/jd9h8.jpg

    biyel kolu ve bağlı oldugu krank mili

    http://e1301.hizliresim.com/15/u/jd9kj.jpg

    silindir ve piston takılmış durumda

    http://e1301.hizliresim.com/15/u/jd9mw.jpg

    üst kapakta tamam...

    http://e1301.hizliresim.com/15/u/jd9rd.jpg

    işlem tamam....
    selamun aleyküm!!! Senin 150 cc modifiyeli motorun halen duruyor mu ya? Şimdiye değin herhangi bir problem çıkardımı bu modifiye.

  15. #75
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    yok sorun yok 5000km oldu 18 dişliyle kullanıyorum vede su an kullanılmaya devam ediliyor...2 gün önce sattım..spor model almak için sattım. :-))

  16. #76
    yasin.33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Çelik SK 100-3
    100cc cgyi 125cc yaparsak sadece silindirle kurtulabilir miyiz ? 150 yapıldığı zaman bayağı değişiyor ve masraflı bana yeter 125cc arkadaş var bi tane bu işten anlıyor bu pazar görüşcez 125cc vardı onun da 150 yaptı üst kapağı 200 karbüratörü 200 fln bayağı yaptı bana +25cc güç yeterli olur sadece az daha güçlü olsun yeter bir de 25cc için petrolle ortak olmayalım fazla fark etmez değil mi ?

  17. #77
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    uyarsa direk silindiri pistonu 150 ile değiş baska bişey alma gerek yok
    birde karburatörü ayarlat iğne-hava ayarını kullanmaya devam et.
    yasin.33 bunu beğendi.

  18. #78
    firaatbaazgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2013
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    kh150d
    selam bende ((kuba kh150 12d)) spor motor var senin soyledigin cc yükseltmet olayını yapa bilirmiyim olursa nerden başlamam gerek

  19. #79
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı firaatbaazgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam bende ((kuba kh150 12d)) spor motor var senin soyledigin cc yükseltmet olayını yapa bilirmiyim olursa nerden başlamam gerek
    senin motora en kolay 65.5mm silindir takıp 166cc ye cıkartılır.

    yetmez dersen silindir krank değişip 200 yaparsın. üst kapak la karburatör genelde sorun olmuyor değişmene gerek yok.

    ama artan gücü karsılamak için debriyaj baskını 6 lı olanla değişirsen daha ii olur kacırma olmaz

  20. #80
    firaatbaazgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2013
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    kh150d
    sağolasın bilader... bundan bir hafta önce 310 km yolun sonunda aşırı isinma sonucu yatak sardi benim motor ama sikismadi zor calisiyo ama sıkıyo simdi ben motor cc yukseltmeye nerden baslasam parcalari alip kendim yaptira bilirmiyim takim taklavat bol bende... şimdiden sagol ilkdefa yasiyorum böyle bir şey


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)