En iyisi biz BMW almayalım...
En iyisi biz BMW almayalım...
#sürenadam
Bizim arkadaşta var 1200GS
Geçen yaz yolda giderken arka stop kesmiş.
Arka stop kesince motor stop etmiş.
Borusanı arayıp durumu anlatmış.
Servis şefi, motorun beynine zarar vermesin diye böyle durumlarda motorun stop edebileceğini söylemiş.
Hem 60,000 TL para veriyorsun, hemde ufacık bi sebepten dolayı yolda kalıyorsun.
Ayrıca bu motor bence Türkiye şartlarına uygun bi motor değil.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Aynen. Hani Yamaha nın 125 lik race yaptığı gibi. 250 lik ve 650 lik çift silindir makina hem vergilerden hem benzin tüketiminden süper olurdu. Ayrıca çift silindir hem az titreşimli hem de yolda bırakma ihtimali daha düşük oluyor. Ateşleme, enjeksiyon ve karbüratör gibi elemanlarda çifter çifter olduğu için enduroya daha uygun. Türkiyedeki çoğu insana 1000+GS çok fazla. Yola gidiyorsun arabayla aynı yakıyor. Arabada tüp farsa fazla bile yakıyor. O zaman motorun çevreciliği ekonomikliği pek kalmıyor. Lüks oyuncak oluyor.
Kesin olmamakla birlikte motorun satış fiyatı 29.000 EURO olacak diye bir söylenti duydum.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Çift silindirli F250 GS istiyoruz
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)