2006 cbr 1000 rr= 250 beygir ! haa??
Reklamlar
-
19 Ağustos 2011, 15:07
#1
Reklamlar
-
19 Ağustos 2011, 15:19
#2
Normali 180 beygir modifiye etmişler 250 beygire çıkartmışlar bunda ne anormallik var?
Dyno testi yapmışlardır heralde o kadar yarışa sokar gibi modifiye ettiklerine göre.
Yazılanlara göre yüklü bir değişiklik yapılmış motora.Öylemidir değilmidir işin ehliyle gidip bakmak gerekir.
-
19 Ağustos 2011, 15:30
#3
arkadaslar benim 2005 1000 rr= web cams +kn air filter+arrow egzhost system+power commander +shifter=dynoda 217 verio o nasil 250 bi nos eksik bende:S
-
19 Ağustos 2011, 15:49
#4
Motosiklet Eğitmeni
Ten Kate takiminin bu arkadastan ögrenecegi çok sey var.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
19 Ağustos 2011, 16:44
#5
samiuyar adlı üyeden alıntı
arkadaslar benim 2005 1000 rr= web cams +kn air filter+arrow egzhost system+power commander +shifter=dynoda 217 verio o nasil 250 bi nos eksik bende:S
Hocam ne yazdığınıza biraz daha dikkat edin lütfen.
-
19 Ağustos 2011, 16:47
#6
performans çipinden 5-10 tane atmışlar galiba)
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
19 Ağustos 2011, 23:30
#7
nie yazida ne sorun var onu anlamis degilim?
-
20 Ağustos 2011, 01:33
#8
maaşallah maşallah tüü abov kaç basar bu gonca çiçegi bea cidden ama adamlar epey kasmış yahu
-
20 Ağustos 2011, 03:25
#9
Motosiklet Eğitmeni
samiuyar adlı üyeden alıntı
nie yazida ne sorun var onu anlamis degilim?
Bahsettiginiz yazi su asagidaki alinti yaptigim yazi ise, büyük harfle baslamamissiniz, en büyük sorun bu.
samiuyar adlı üyeden alıntı
arkadaslar benim 2005 1000 rr= web cams +kn air filter+arrow egzhost system+power commander +shifter=dynoda 217 verio o nasil 250 bi nos eksik bende:S
Su dyno grafigini bir asabilirmisiniz?
egzoz ve hava filtresiyle motoru 217 beygire nasil çikarttiginizi merak ettim.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
20 Ağustos 2011, 03:46
#10
O yazının içinde başka bir sorun vardı, moderatör düzeltmiş.
-
20 Ağustos 2011, 04:27
#11
her yazılana inanmamalı,Türk İnsanının yapamayacagı şey yoktur !
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
20 Ağustos 2011, 05:51
#12
web cams var iyi okuyun buyuk harfleri gormeyi biraakinda yazilani iyice okuyun
-
20 Ağustos 2011, 14:24
#13
Motosiklet Eğitmeni
web cams nedir?
pek ingilizcem yok web cam deyince aklima bilgisayar kamerasi geliyor.
egzantirik milinden mi bahsediyorsunuz?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
20 Ağustos 2011, 15:07
#14
Evet egzantrik mili! Dyno grafigini gostermek isterdim ama nerde koydugumu hatirlmiyorum iciniz rahat olsun sizin icin tekrar dynoya gecicem...
-
20 Ağustos 2011, 15:18
#15
samiuyar adlı üyeden alıntı
Evet egzantrik mili! Dyno grafigini gostermek isterdim ama nerde koydugumu hatirlmiyorum iciniz rahat olsun sizin icin tekrar dynoya gecicem...
peki tork ne durumda motorunuzda, bildiğim kadarıyla standart 1000rr da 117 NM olması lazım. Bu modifiyeleri yaptıktan sonra GPS ile son hız ölçümü veya 0-100, 0-200, 0-300 km/h hızlanma değerleri ölçümü yaptınız mı merak ettim ?
-
20 Ağustos 2011, 15:55
#16
0-100 3.5 sn ama bugun ikisini yapicam 0-200 ama en cok 297 buldum ben 16 sn ve cok ruzgarliydi
-
20 Ağustos 2011, 18:18
#17
adamın yazdığına inanırım çünkü ben büyük motordan anlamam bilmem bilenler daha iyi yorum yapar diye bir yazayım ki konu belli olsun takibi kolay olur
-
20 Ağustos 2011, 19:12
#18
samiuyar adlı üyeden alıntı
arkadaslar benim 2005 1000 rr= web cams +kn air filter+arrow egzhost system+power commander +shifter=dynoda 217 verio o nasil 250 bi nos eksik bende:S
sizin exantrik + power commander + eksoz + hava filtresi ile 180hp den 217hp ye çıkabilmeniz mümkün
+37hp demek bu, kaldıki hiçte az değil yani
ama o ilandaki 250hp çok fazla uçmuş,
bakıyorsun ortada pek birşey yok, forged piston seti var birde je marka enjeksiyon sistemi demiş ama detayını bilmiyorum
gerisi ıvır zıvır, beygirle güçle ilgisi olmayan şeyler, öncam , gömme sinyal ,elcik ayakçık falan filan.
sonuçta atmosferik bir motordan +70hp alavilmek için çok daha fazlasına ihtiyaç var hiçte kolay değil .
-
20 Ağustos 2011, 20:12
#19
Motosiklet Eğitmeni
Dünya superbike sampiyonasinda yarisan ve agzina kadar dolu binliklerin 210-220 beygir arasinda olduklarini düsünürsek, öyle kiytirik iki modifiye ile 200 beygire bile çikilamayacagini az buçuk tahmin etmemiz gerekir.
Yani bilmek sart degil.
Hepi topu 170 beygir olan bir motosikleti 200 beygire çikarabilmek için bile bunlardan çok daha fazlasi gerekiyor.
Kisacasi,olta atilmis, sazan bekleniyor.
Nasilsa da düser bir tane.
Bereketli olsun.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
22 Aralık 2011, 13:33
#20
super bike taki motorların 800 cc oldugunu biliyorum yanlışım yoksa. 800 ccyi agzına kadar doldurup 210 beygir alınıyosa 1000cc yi bide düşün coq.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)