bn ilk yağ değişimine kadar yuklenmedim hiç ama değitirdkten snra keşis sesini duymadan vites atmadım bakımlarını da düzgün yaptırdıktan sonra hiç bişey olmaz kardes
bn ilk yağ değişimine kadar yuklenmedim hiç ama değitirdkten snra keşis sesini duymadan vites atmadım bakımlarını da düzgün yaptırdıktan sonra hiç bişey olmaz kardes
Saolun Hepinize Teşekkürler
mehmet can kardeşim suan 0 bir motoran 100 lük cup aldım bundan 9 10 ay önce 0 bir lifan almıştım o da cup tı motorun 700 km yağını değiştirmişsin keşke 500 de olsaydı ama olsun 1 500 klometreye kadar motoru zorlama 60 la git fln derler inanma hikaye hep aynı hızla gidersen motorun sağır kalır motorunla 40 50 60 70 80 arada cıkar bu hızları motorun daha iyi açılır hız bekleme diyorlar boşver onları benim lifan motorum 125 gördü üzerine yattım ama fotoraftaki gibi deil kapandım motora benim 0 cup alan arkadaşlara tavsiyem 500 de yağı değiştirim ondan sonra 1000 klometreye kdar motoru hiç zorlamamamalarım yağı değiştirirken karbratörü temizletsinler bujiyi değiştirsinler bi güzel bakıma soksunlar motor dediğin böyle açılır 1000 klometreden sonra ise otobana cıksın kapansın motora ve şunları yapsın 1. viteste motor zırrr sesini duymadan attırsın vitesi 2.viteste aynı şekilde vites attırıp 3 te zorla sın iyi ce bağırsın motor 4 te aynı şekildde bağırtsın yaksın makineyi :D 2 3 km yavaşlayıp aniden 3 e alsın sonra 4 bassın o motor 120 130 yapmassa yüzüme tükürsün ben böyle açtım ve lifan yağ gibiydi motorda ses yoktu ama fazla hız iyi değildir ve memet can kardeş ben bu güne kadar kaskımı cıkarmadım sende cıkarma arkadasların bırak dalga geçsınler cıkarıp kaza yapanın sonu mezarlık oluyor ne yazık ki .
Valla arkadaşlar ister inanın ister inanmayın benim motor 3.viteste 80 kmh görüyor ve 4. viteste hiç son gaza gelmedim açıkçası
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
arkadasım ben sana bı konuda katılmıyorum 4 te iyice bağırtıp yüksek devirde 3 e atarsan arka teker kızaklar ve düşmek olası inanmayan denesin görsün
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------
bende devir göstergesi var 9bin devirde vites değiştirdim mi yani redlina soktummu motor 110 görüyor tabi yokuş aşağı ama bu motorların hakkı 80 zaten 80den sonra hem motor hemde sürücü çok yoruluyor
Arkadaşım çok tehlikeli yorumlar yapıyosun O senin dediğin 4ten 3e çekmeyi bana yap açarsın dediler. Mondial 100 kh cup'la az daha düşüyordum 90,95 gibiydi hızım o panikle dörde de atamadım Lastik kilitlenmedi ama kompresyon yapınca aşırı öne yığıldı, frene abandım. Bunu tavsiye eden arkadaşla ilişiğimi kestim Tabi işin esprisi, kardeşimdir Acemiyseniz kesinlikle denemeyin. panik yaparsınız benim gibi
Arkadaşlar motor 4den 3 çekilirmi ya düşmeye yer mi arıyorsunuz ?? ben daha acemiyken hızım 40-45 km gibidi eve geliyodum az kaldı eve işte motoru boşa attım ama N ışığı yanmadı ama motor boşta işte cahillik birdaha levyeye bir bastım çat motor 1e geçtim az kalsın düşüyordum. Ayrıca motorla hızlı gidip nabıcan ki 80 gittimi yeter işte F1 yarışınamı katılcan D
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
80'i geçince deli gibi titriyo zaten, motor şaseden kopup gidecekmiş gibi hissediyorum ne yapacaksınız 80'i geçip. Bu arada motora aşırı devir yaptırmak sadece subab ayarını bozmaya yarar motor açmakla ilgisi yok. 4'te bağırtıp 3'e atmanın subabları bozmaktan, dişlileri kırmaya, hatta motordan düşmeye varacak sonuçları var.
Arkadaşlar adam son mesajı yazalı 9 ay olmuş herhalde açılmıştır artık motoru
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
öncelikle motor açmak için ihtiyacımız olan şeyler tornavida ve anahtar takımı sonrasında motorda ne kadar vida ve civata varsa söküyoruz ve motor size açılmış oluyor
TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU
arkadaşlar yuki yıldız 100 var bende geçen yıl aldım deneme amaçlı aldığımda 3500 km de idi şuan 18000 devirdim süper oldu hala memnunum ufak tefek fazla km den kaynaklı sorunlar oluyo yakında tepeden tırnağa bir bakım yaptırdıktan sonra bir 18000 daha deviririm inş
Arkadaşlar konuyu hortlatıyorum ama bugün biraz yokuş aşşarı yolda 120 kmh gördüm yani ibre sona dayandı ama ibre ne kadar doğru gösteriyodur onu bilmiyorum.
Normal düz yoldada rüzgar pek yok iken 110 gördüm.
Moturum 12.000kmde
İyi günler
Ben 125 duke ile 80 i geçtiğimi hatirlamiyorum (120 basıyor ama ne gerek)
bende 80'i geçmiyorum
şehiriçi 80
şehirdışı 90-100 arası kamyonlar solluyor diye istemeyerek rüzgar rahatsız ediyor çok azda olsa çünkü 80 en rahat olduğum hız yolları izliyorum ooh
ama bir kere mudanya rampasından gecenin köründe inerken çok tahrik oldum 135i gördüm daha son hızını göremedim motorun
Arkadaşım 80 i geçmemesi normal kuba lardan pek hayır beklenmez ve dikkatimi çekti bazı arkdaşlar cup motorlar 80 i geçmez zaten yazmış bende bisan-lifan tay 100 var ve dogru dürüst açamadıgım halde ibre 110 u cok rahat görüyor.
Cup motorlar 1 ve 2.ci viteste sadece hızını alır son hızları değişmez lifan mesela 1.ci vitesde motoru ortadan yarsanda 40ı geçmez 2dede 65i zorlar daha fazlası olmaz yani 1 ve 2yi geçiş olarak kullan 20de 2 ye at 40-50de 3 e at ve 3.cü 4.cü vitesde uzat gitsin motoru eskişehir çevre yolunda MOTORUN KENDİ İBRESİNE GÖRE 125i gördü ketchup arkadaşımızın attığı resim gibi üstüne yatmıştım motoru ama bi seferlik ve son hızını görmek içindi bu 2.ciye olmadı sadece soranlara bi cevabım var
- kaç gördü en son
+125
bunun için bi denem yaptım sabah erken saatte çevre yolunda bomboşken yol
benim bi arkdaşda da var bu kuba 100 lükten dedigin gibi 80 i geçmiyor birazda bende lifan tay 100 var uzun yolda 110-115 tepe aşagı 120 diyor. Keşke motoru alırken konu açıp buradaki abilerimizden marka tavsiyesi alsaydın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)