Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Cup motor nasıl açılır?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Crypton42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2011
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Crypton R
    bn ilk yağ değişimine kadar yuklenmedim hiç ama değitirdkten snra keşis sesini duymadan vites atmadım bakımlarını da düzgün yaptırdıktan sonra hiç bişey olmaz kardes


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    29 Temmuz 2011
    Motosikleti
    Kuba Xy100-e
    Saolun Hepinize Teşekkürler

  3. #23

    Üyelik
    02 Haziran 2012

    yardım edelim :)

    mehmet can kardeşim suan 0 bir motoran 100 lük cup aldım bundan 9 10 ay önce 0 bir lifan almıştım o da cup tı motorun 700 km yağını değiştirmişsin keşke 500 de olsaydı ama olsun 1 500 klometreye kadar motoru zorlama 60 la git fln derler inanma hikaye hep aynı hızla gidersen motorun sağır kalır motorunla 40 50 60 70 80 arada cıkar bu hızları motorun daha iyi açılır hız bekleme diyorlar boşver onları benim lifan motorum 125 gördü üzerine yattım ama fotoraftaki gibi deil kapandım motora benim 0 cup alan arkadaşlara tavsiyem 500 de yağı değiştirim ondan sonra 1000 klometreye kdar motoru hiç zorlamamamalarım yağı değiştirirken karbratörü temizletsinler bujiyi değiştirsinler bi güzel bakıma soksunlar motor dediğin böyle açılır 1000 klometreden sonra ise otobana cıksın kapansın motora ve şunları yapsın 1. viteste motor zırrr sesini duymadan attırsın vitesi 2.viteste aynı şekilde vites attırıp 3 te zorla sın iyi ce bağırsın motor 4 te aynı şekildde bağırtsın yaksın makineyi :D 2 3 km yavaşlayıp aniden 3 e alsın sonra 4 bassın o motor 120 130 yapmassa yüzüme tükürsün ben böyle açtım ve lifan yağ gibiydi motorda ses yoktu ama fazla hız iyi değildir ve memet can kardeş ben bu güne kadar kaskımı cıkarmadım sende cıkarma arkadasların bırak dalga geçsınler cıkarıp kaza yapanın sonu mezarlık oluyor ne yazık ki .

  4. #24
    Karlıyollar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Malesef Yok :)
    Valla arkadaşlar ister inanın ister inanmayın benim motor 3.viteste 80 kmh görüyor ve 4. viteste hiç son gaza gelmedim açıkçası
    Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.

  5. #25
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    Alıntı leaf35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mehmet can kardeşim suan 0 bir motoran 100 lük cup aldım bundan 9 10 ay önce 0 bir lifan almıştım o da cup tı motorun 700 km yağını değiştirmişsin keşke 500 de olsaydı ama olsun 1 500 klometreye kadar motoru zorlama 60 la git fln derler inanma hikaye hep aynı hızla gidersen motorun sağır kalır motorunla 40 50 60 70 80 arada cıkar bu hızları motorun daha iyi açılır hız bekleme diyorlar boşver onları benim lifan motorum 125 gördü üzerine yattım ama fotoraftaki gibi deil kapandım motora benim 0 cup alan arkadaşlara tavsiyem 500 de yağı değiştirim ondan sonra 1000 klometreye kdar motoru hiç zorlamamamalarım yağı değiştirirken karbratörü temizletsinler bujiyi değiştirsinler bi güzel bakıma soksunlar motor dediğin böyle açılır 1000 klometreden sonra ise otobana cıksın kapansın motora ve şunları yapsın 1. viteste motor zırrr sesini duymadan attırsın vitesi 2.viteste aynı şekilde vites attırıp 3 te zorla sın iyi ce bağırsın motor 4 te aynı şekildde bağırtsın yaksın makineyi :D 2 3 km yavaşlayıp aniden 3 e alsın sonra 4 bassın o motor 120 130 yapmassa yüzüme tükürsün ben böyle açtım ve lifan yağ gibiydi motorda ses yoktu ama fazla hız iyi değildir ve memet can kardeş ben bu güne kadar kaskımı cıkarmadım sende cıkarma arkadasların bırak dalga geçsınler cıkarıp kaza yapanın sonu mezarlık oluyor ne yazık ki .
    arkadasım ben sana bı konuda katılmıyorum 4 te iyice bağırtıp yüksek devirde 3 e atarsan arka teker kızaklar ve düşmek olası inanmayan denesin görsün

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

    bende devir göstergesi var 9bin devirde vites değiştirdim mi yani redlina soktummu motor 110 görüyor tabi yokuş aşağı ama bu motorların hakkı 80 zaten 80den sonra hem motor hemde sürücü çok yoruluyor

  6. #26
    valvole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2012
    Alıntı leaf35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mehmet can kardeşim suan 0 bir motoran 100 lük cup aldım bundan 9 10 ay önce 0 bir lifan almıştım o da cup tı motorun 700 km yağını değiştirmişsin keşke 500 de olsaydı ama olsun 1 500 klometreye kadar motoru zorlama 60 la git fln derler inanma hikaye hep aynı hızla gidersen motorun sağır kalır motorunla 40 50 60 70 80 arada cıkar bu hızları motorun daha iyi açılır hız bekleme diyorlar boşver onları benim lifan motorum 125 gördü üzerine yattım ama fotoraftaki gibi deil kapandım motora benim 0 cup alan arkadaşlara tavsiyem 500 de yağı değiştirim ondan sonra 1000 klometreye kdar motoru hiç zorlamamamalarım yağı değiştirirken karbratörü temizletsinler bujiyi değiştirsinler bi güzel bakıma soksunlar motor dediğin böyle açılır 1000 klometreden sonra ise otobana cıksın kapansın motora ve şunları yapsın 1. viteste motor zırrr sesini duymadan attırsın vitesi 2.viteste aynı şekilde vites attırıp 3 te zorla sın iyi ce bağırsın motor 4 te aynı şekildde bağırtsın yaksın makineyi :D 2 3 km yavaşlayıp aniden 3 e alsın sonra 4 bassın o motor 120 130 yapmassa yüzüme tükürsün ben böyle açtım ve lifan yağ gibiydi motorda ses yoktu ama fazla hız iyi değildir ve memet can kardeş ben bu güne kadar kaskımı cıkarmadım sende cıkarma arkadasların bırak dalga geçsınler cıkarıp kaza yapanın sonu mezarlık oluyor ne yazık ki .
    Arkadaşım çok tehlikeli yorumlar yapıyosun O senin dediğin 4ten 3e çekmeyi bana yap açarsın dediler. Mondial 100 kh cup'la az daha düşüyordum 90,95 gibiydi hızım o panikle dörde de atamadım Lastik kilitlenmedi ama kompresyon yapınca aşırı öne yığıldı, frene abandım. Bunu tavsiye eden arkadaşla ilişiğimi kestim Tabi işin esprisi, kardeşimdir Acemiyseniz kesinlikle denemeyin. panik yaparsınız benim gibi

  7. #27
    Karlıyollar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Malesef Yok :)
    Arkadaşlar motor 4den 3 çekilirmi ya düşmeye yer mi arıyorsunuz ?? ben daha acemiyken hızım 40-45 km gibidi eve geliyodum az kaldı eve işte motoru boşa attım ama N ışığı yanmadı ama motor boşta işte cahillik birdaha levyeye bir bastım çat motor 1e geçtim az kalsın düşüyordum. Ayrıca motorla hızlı gidip nabıcan ki 80 gittimi yeter işte F1 yarışınamı katılcan D
    Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.

  8. #28
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    80'i geçince deli gibi titriyo zaten, motor şaseden kopup gidecekmiş gibi hissediyorum ne yapacaksınız 80'i geçip. Bu arada motora aşırı devir yaptırmak sadece subab ayarını bozmaya yarar motor açmakla ilgisi yok. 4'te bağırtıp 3'e atmanın subabları bozmaktan, dişlileri kırmaya, hatta motordan düşmeye varacak sonuçları var.

  9. #29
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Arkadaşlar adam son mesajı yazalı 9 ay olmuş herhalde açılmıştır artık motoru
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  10. #30
    Karlıyollar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Malesef Yok :)
    Alıntı egelim 43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar adam son mesajı yazalı 9 ay olmuş herhalde açılmıştır artık motoru
    Yine ünlü olduk desene :D :D
    Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.

  11. #31
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Alıntı Karlıyollar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine ünlü olduk desene :D :D

    Hahahahaa Anahtarlada acabilir yani
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  12. #32
    anaconda84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Akhisar/Manisa
    Motosikleti
    Mondial Z-One S 180
    öncelikle motor açmak için ihtiyacımız olan şeyler tornavida ve anahtar takımı sonrasında motorda ne kadar vida ve civata varsa söküyoruz ve motor size açılmış oluyor
    abi bunu beğendi.
    TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU

  13. #33
    beyazit60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Tokat / Merkez
    Motosikleti
    Sym joymax250i
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosiklet son hiza ciktiginda, urettigi gucun tamamina yakini ruzgar direncine gider. ruzgara karsi daha az yer kaplarsan, ruzgar direncin duser. bu da son hizinda artisa sebep olur. cift veya dort motorlu mobiletlerle deli deli suratlere cikanlari gormussundur. son hizi arttirmak icin oyle superman tarzi giderler. Tabi ben sana o sekilde yat demiyorum =) yani biraz daha one dogru kapanmaktan bahsediyorum. Tabi tavsiyem motorun son hizini kabul edip ona gore kullanmaktir. Bi de dusuk hacimli motorlar kucuk capli modifikasyona da cok izin vermiyolar ne yazik ki.. pek verim alinmiyo..

    Rüzgara karşı yatmak derken kastetmediğim şey aşağıdaki vaziyet. Sakın yatmayı yanlış anlayıp bu şekile girme dostum:

    http://www.gazetegercek.com/resim/09...yolculuk-2.jpg

    yoksa çok üzücü bir şekilde sonun bu olabilir:

    http://www.haberaktuel.com/images/news/1515092.jpg

    dediğim gibi. motorun 80'i geçmiyorsa son hızı 80dir. "ben aynı motorla 110 yapıyorum" falan diyenler çıkacaktır. Sakın inanma. Dik bir yokuş aşağı 95 yapmışlardır, onu 100 gibi düşünüp "10 da ben ekleyeyim, 100 yapan 110 da yapar" diyerek sağa sola "motorum 110 yapıyo" diyolardır. Motorunu çok iyi açıp bakımlarını eksiksiz yaptığında, lastik basınçların uygun olduğunda, biraz da motora adapte olup sürüş pozisyonunu ayarladığında belki düz yolda 80 yerine 85 yapar ama o kadar. Bir de rüzgarı arkana alırsan belki 90 falan yaparsın ama bu motorun son hızı sayılmaz.

    Cup motorlar da zaten bu hızlar için yapılmıştır. Az yakan, şehiriçi için ideal ve dünyanın en sağlam motorları.

    Arkadaş gerekli bütün açıklamayı yapmış başka söze gerek yok.
    Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.

  14. #34

    Üyelik
    13 Mayıs 2013
    arkadaşlar yuki yıldız 100 var bende geçen yıl aldım deneme amaçlı aldığımda 3500 km de idi şuan 18000 devirdim süper oldu hala memnunum ufak tefek fazla km den kaynaklı sorunlar oluyo yakında tepeden tırnağa bir bakım yaptırdıktan sonra bir 18000 daha deviririm inş

  15. #35
    Karlıyollar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Malesef Yok :)
    Arkadaşlar konuyu hortlatıyorum ama bugün biraz yokuş aşşarı yolda 120 kmh gördüm yani ibre sona dayandı ama ibre ne kadar doğru gösteriyodur onu bilmiyorum.
    Normal düz yoldada rüzgar pek yok iken 110 gördüm.
    Moturum 12.000kmde
    İyi günler

  16. #36

    Üyelik
    01 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Ben 125 duke ile 80 i geçtiğimi hatirlamiyorum (120 basıyor ama ne gerek)

  17. #37
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı KTM07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 125 duke ile 80 i geçtiğimi hatirlamiyorum (120 basıyor ama ne gerek)
    bende 80'i geçmiyorum

    şehiriçi 80
    şehirdışı 90-100 arası kamyonlar solluyor diye istemeyerek rüzgar rahatsız ediyor çok azda olsa çünkü 80 en rahat olduğum hız yolları izliyorum ooh
    ama bir kere mudanya rampasından gecenin köründe inerken çok tahrik oldum 135i gördüm daha son hızını göremedim motorun

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2013
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Lifan tay-100
    Arkadaşım 80 i geçmemesi normal kuba lardan pek hayır beklenmez ve dikkatimi çekti bazı arkdaşlar cup motorlar 80 i geçmez zaten yazmış bende bisan-lifan tay 100 var ve dogru dürüst açamadıgım halde ibre 110 u cok rahat görüyor.

  19. #39
    EsesLifan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial mcx 150, Lifan tay100
    Cup motorlar 1 ve 2.ci viteste sadece hızını alır son hızları değişmez lifan mesela 1.ci vitesde motoru ortadan yarsanda 40ı geçmez 2dede 65i zorlar daha fazlası olmaz yani 1 ve 2yi geçiş olarak kullan 20de 2 ye at 40-50de 3 e at ve 3.cü 4.cü vitesde uzat gitsin motoru eskişehir çevre yolunda MOTORUN KENDİ İBRESİNE GÖRE 125i gördü ketchup arkadaşımızın attığı resim gibi üstüne yatmıştım motoru ama bi seferlik ve son hızını görmek içindi bu 2.ciye olmadı sadece soranlara bi cevabım var
    - kaç gördü en son
    +125

    bunun için bi denem yaptım sabah erken saatte çevre yolunda bomboşken yol

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2013
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Lifan tay-100
    benim bi arkdaşda da var bu kuba 100 lükten dedigin gibi 80 i geçmiyor birazda bende lifan tay 100 var uzun yolda 110-115 tepe aşagı 120 diyor. Keşke motoru alırken konu açıp buradaki abilerimizden marka tavsiyesi alsaydın.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)