Sen en iyisi motordan iyi anlayan birine baktır sibopları incelesin.
Sen en iyisi motordan iyi anlayan birine baktır sibopları incelesin.
sozyurt nickli kardeşim bu sorun hava ayarını yaptıktan sonra oluştu. sibop ayarlarını 6500 de yaptırmıştım. yani siboplarda sorun olcağını zannetmiyorum... zaten serviste baktı bi yerden hava alıyor dedi. ama nerden nasıl hava aldığını nasıl bulacağım :( ?
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
güncel....
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
hala düzelmedimi
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
maalesef hayır... hava alan yeri bulamam lazım nasıl bulacağım konusunda ise hiç bir bilgim yok :((
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
gösterdim adamlar bi yerden hava alıyor bu deyip hava vidası felan getircez dediler. o da geç gelirmiş. malum bi vida ç0ok zor bulunur bir parça ya :@ ... Şimdilik Böyle Kullanıyorum. Ama Kendi yolujmca hava alan yeri bulsam çok iyi olucak... yoksa karbüratörü değiştirmeye kadar gitcek herhalde :( :@
birde gıyk dyor arasıra gazı kesince. jiglede 4000 devirlerde motor çalışıyor ... :@
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
karbüratör al değiştir
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
bir süreliğine böyle kullansak motoru elime alır mıyım ki ... ?
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
aslında bana sorun sizin tahminlerinizin tam tersi gibi geldi,motorun hava alamıyor ,eğer normal şekilde hava veya fazla alsaydı rölanti vidası sökükken stop ederdi,şuan motorun zengin karışım kullanıyor ,benim aklıma karbüratörün havayı açıp kapatan kelebeklerinde bir sorun olabileceği geliyor ,özellikle kelebekler yarı kapalı şekilde kalırsa motor tam hava alamayacağı için devamlı bol benzin az hava ile zengin karışım yapacaktır ve yüksek rölantili düzensiz bir çalışma olacaktır.karbüratörün sökülüp kelebeklerin tam açılıp kapandığını kontrol etmenizi öneririm
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Evet oranın bulunduğu yeri sökmüştüm ama kelebeklere dikkat etmedim. Yarın söküp bir kontrol edeyim
iğneyi yerleştirdikten sonra iğne yerinden çıkmasın diye yaya takılan parçayı taktıktan sonra vede gaz telini yerleştirdikten sonra iğne sabitmi durması lazım yoksa aşağı yukarı yuvasında oynamasımı lazım
Oncelıkle şunu söylemelıyım,
gaz verınde gaz telıne gablı olan iğne havaya kalkar ve motor gazlamaya başlar,
rolantı cıvatasıda o ığneyı hafıften havaya kaldırarak daha yuksek ve daha dusuk calışmasını saglar,
hava ayar vıdası komple sokuldugunde o iğne komple yerıne oturmalıdır ki motor stop etsin,
Yok stop felan etmıyor ise,
bu sefer bakılacak ilk yer GAZ TELİNİN EN BAŞINDAKİ GAZ AYAR VİDASIDIR,
gaz kolunun alt kısmında gaz ayar muşonu vardır,
Onu Kontrol et...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
arkadaşlar sorun çözülmüştür. sorun, gaz kolunun takılması ve karbüratörün manifotla bağlantısındaki hava kaçağı olğunu tespit etmiştim.
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)