Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

ybr ve cbf kullanıcıları yeter artık kabul edin o motorlar 120 i geçmiyor !!

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    zuahha cok guzel noktalara değinmişsiniz arkadaşlar petrolde benzın alıyorum pompacı bakıo kardeş motor kaçlık , 250 lik diyorum cevap verıyo, hmm bişi deilmiş , bende zamanında 600 lük vardı bitane , markası neydı dıyorum , yamahaydı yamaha zzr 600 dü heralde:D bozuntuya vermıyorum bende oo abi süper motormuş ne yaptın peki diyorum . 260 la viraja girdim ,tarlaya uçdum sonra bıraktım motoru dıo ve ınanmazsınız aynı hıkayeyi en az 4 kişiden duydum daha once::D

    ---------- Post added at 15:34 ---------- Previous post was at 15:27 ----------

    Alıntı gokmenkurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dişli ile oynayanlar yapıyor. bazılarının kadran yanlış. yalnız mondial 125 uag lerle bile oynandığında 160 170 gidiyorlar neden ybr cbf gitmesin ki. zaten kendi olgunluğunu almış insanlar bu konuda yalan söylemez. bende 125 cc çinli jinlun var düz yolda 105 110 görüyorum tek kişiyle. belki kadranım yanlış belki doğru ama gördüğümü söylüyorum.
    bu mubarek mondial 125 uag ile ben neden hafıf yokuş aşağı 105 i geçemedim acep . gene bize kotüsünü mü vermişler :D oynamayla o hızlar olmaz kardeş , gtr ve ninja sahipleri motorları çöpe atsın ozaman. 10 beygırlık motor oynamayla gtr nın hızını yaparsa ,bizde gtr ile oynasak 260 gorururz ozman:D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    blacklord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2011
    Şehir
    Kapadokya
    Motosikleti
    YBR 125 2010
    2010 YBR ESD ile 2 kişi 100 basamıyorum. Kim ne derse desin gitmiyor. Herşeyi orjinal arka dişlim 45 oynanmadı.
    Tek kişi ile zorlaya zorlaya rüzgar olmazsa 100-105 anca.
    Bayır aşşağı 110 -120 arası. Oda rüzgardan motor yalpalanıyor kontrol zorlaşıyor.
    5. vitesi zaten hiç koymasalarda olurmuş. 4. viteste 90-95 basıyor 2 kişi le 5. vitese çekince devir geri düşmeye başlıyor.
    Motoru aldığımdan beri zayıf geliyor motor ancak yakıt tüketimi güzel. 125 cc dende beklenilen bu olmalı..
    Kısaca bu motoru alacak kişiler 90 km hız yeter az yaksın diyorsa alsın.

    Kubanın 150 likleri 140 160 basıyor diyorlar sadece gülüyorum. O hızda o motoru süremeyeceğinin farkında değiller Gösterge öyle gösteriyor sanırım :D

    Şuan bu motorum yetmediği için büyütme peşindeyim aylardır param olmasına rağmen ne alacağıma karar veremedim :D Sanırım her motorcu bu süreçten geçmiştir.
    http://www.flashokey.com

  3. #43
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    Alıntı bygrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen eminmisin o sürati yaptığına ?? ben neden görmedim istanbul parkta bir sürü motor yarıştı 125 cc niye
    onlar okadar gitmiyordu ? 160 170 ?

    orda pist e çıkanlar usta değilmi ?

    sen şimdi 125 lik mondial in o hızı yaptığını idda ediyosun hayatında motorla 170 e çıktınmı?

    hyoda ve kawa 250r da grenaj olmasına rağmen o süratlerde zor gidiyor..

    sen neyin 170 inden bahsediyosun ??

    o kadar ufak bişeyin o sürati yapması hiçte kolay değil rüzgardan kanatlanır uçarsın ama o sürati onunla yapamassın..!

    yapan varsa alsın benim hyo ilede biraz oynası 300 yaptırsın madem 125 cc 200km h ı yaklaşabiliyo ozmn 250 cc de 270 falan görmeli ????!!!!

    madem ufacık bi dişli ile iş bitiyo SANA GÖRE ! harbiden o sürati yaptırıcak olan alsın benim hyoya dişli yapsın neyse parasını vericem !

    hala kabullenemiyosunuz altınızdaki motorun gücü yapıldığı maddesi belli krankı belli !! titanumdan yapıldı sanki onlar bu kadarda atmayın..!

    Bizde o motorlardan geldik bu yola.. bizde onlara bindik kimse kimseye yalan söylemesin...
    öncedende yazmıştım arkadaş eksik yazmış. adana antep osmaniye. adamlar alıyo motoru ucuz sonuçta kuba mondi kanuni gibi 125 likleri motor komple değişiyo dişlilerde. arkadaşımda 350 cc vardı motor gerçekten hızlı idi 3, vitesde direk gaza bastınmı ön kaldırıyo makina. bunların 160 170 e çıkmasıda otobanda üstüne yatarak yoksa rüzgardan uçar giderler. ama o hızı gösteriyolar yoksa orjinal mondial görmüyo o hızı. motor komple farklı.
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  4. #44
    _w_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2009
    Şehir
    AfyonKarahisar - ErZiNCan
    Motosikleti
    Kanuni Breton 125
    ya benim kafam takılan bu motorlar tamam oynannıp 160-170 dedi. şasesi nasıl dayanıyor ? rüzgar direnci denen bişey var yani . nasıl kullanabiliyorlar ki ... ? ben 125 likla 100 küsürlerde giderken rüzgardan zor zaptediyorum. neredeyse kanatlanıpğ uçacak gibi oluyorum...

  5. #45

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Motorumla gidebildiğim her yer
    Motosikleti
    cbf 150
    Benim cbf 150 ile bir depoda kat ettiğim en uzun yol mesafesi 470 km, bir depo benzinle 450 km'ninde altına hiç düşmedim. 1 depo ile ne kadar gider diye soranlara ortalama olarak 460 km gider diyorum çünkü benim ortalamam bu. Rüzgarın karşıdan çok sert estiği düz yollarda 95 kmden yukarıya gık diyor çıkmıyor, rüzgar arkamda iken otobanda ve ortalama bir yokuşta 120 km'yi zar zor yaptım. 2 kişi ile ve arkamda gayet hafif bir arkadaş olduğu halde düz ve rüzgar muhalefetinin az olduğu bir yolda ise 105 kmden yukarıya çıkmadı. Ötesinide yapabileceğini hiç sanmıyorum, açıkçası yapmasınada hiç gönlüm yok. Bu motosiklet için 115 km bile büyük sürat bence. Aerodinamik yapısının ve kapasitesinin daha fazlasını kaldırmasınıda hiç beklemiyorum.

  6. #46
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    zaten cbf 150'ye 160 kadran koyan mühendisin ben aklına tükürüyüm.
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  7. #47
    erimozel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Geçen gün motorun dişlisiyle oynadım baktım hoşuna gidiyor yine oynadım, dedi ki daha oynama yeter. Tamam dedim o zaman bak o kadar oynadım artık bi 180 i göster dedim, nefesim yetmez dedi. Sarıldık birbirimize, ağladık...

    Şaka bir yana banada öğretin de şu dişliyle oynayınca son hızını yükseltme yönteminizi, mühendisliği bırakayım. son hızı 110 olan bir motosikleti dişlisiyle oynayarak düz yolda 160 a çıkartmak im-kan-sız dır.
    ---İTÜ Makina Mühendisliği 2009---
    2009-2010 UYARI Model Uydu Takımı
    2010- ? ITU Formula SAE Takımı

  8. #48
    efsars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fz8,hayabusa, ybr125 07,08
    dostum bende 3 tane ybr var 2 tanesi 115 de kalıyor biri 130u rahat yapıyor 140 da görüyor rüzgarı arkaya aldığın zaman her türlü kanıtlarım 130 u 2 kişide görüyor...

  9. #49

    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    125CC
    Alıntı bygrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen eminmisin o sürati yaptığına ?? ben neden görmedim istanbul parkta bir sürü motor yarıştı 125 cc niye
    onlar okadar gitmiyordu ? 160 170 ?

    orda pist e çıkanlar usta değilmi ?

    sen şimdi 125 lik mondial in o hızı yaptığını idda ediyosun hayatında motorla 170 e çıktınmı?

    hyoda ve kawa 250r da grenaj olmasına rağmen o süratlerde zor gidiyor..

    sen neyin 170 inden bahsediyosun ??

    o kadar ufak bişeyin o sürati yapması hiçte kolay değil rüzgardan kanatlanır uçarsın ama o sürati onunla yapamassın..!

    yapan varsa alsın benim hyo ilede biraz oynası 300 yaptırsın madem 125 cc 200km h ı yaklaşabiliyo ozmn 250 cc de 270 falan görmeli ????!!!!

    madem ufacık bi dişli ile iş bitiyo SANA GÖRE ! harbiden o sürati yaptırıcak olan alsın benim hyoya dişli yapsın neyse parasını vericem !

    hala kabullenemiyosunuz altınızdaki motorun gücü yapıldığı maddesi belli krankı belli !! titanumdan yapıldı sanki onlar bu kadarda atmayın..!

    Bizde o motorlardan geldik bu yola.. bizde onlara bindik kimse kimseye yalan söylemesin...

    sanki sana küfretmişim tepkilere bak. önce yazdığımı düzgün okusaydın keşke. ben orda 125 uaglerle bile "oynandığında" dedim. kim demişki oynandığı halde 125 olarak kaldığı ? gel adanaya kardeşim sana yarış ayarlayim mobiletle altındaki gt250r ı alırlar. evet yalanım yok.

    hayır hayatımda hiç motorla 170e çıkmadım. çünkü benim motorum max. 110 gidiyor oynatmayada niyetim yok. bir gün 170 gitmeye karar verirsem büyük hacimli bir motor alırım.

    kawa yı bilmem ama hyo 250 r ı sıksan 160 gider. 170 gittiysen eğer kadranın bozuktur yada yokuş eğimlidir yada cahiller gibi üzerine yatıp çıkmışsındır. örnekler çoğaltılabilir.
    peki sen hayatında hiç 4 silindir mobilet gördünmü ? ben gördüm...

    bu arada ikinci mesajımda zaten söylemiştim ; yapanları onaylamıyorum. alıntı yaptığın mesajımda da kendi olgunluğunu almış bir insan bu konuda yalan söyleme gereği duymaz dedim. söylediklerimin hiçbirinde yalan yok.
    içkili yazdığını varsayıyorum ; ben oynandığında demişim sen dişli ile bitiyor diye anlamışsın.
    merak ediyorum acaba kaç yaşında göründüğünün farkındamısın...

  10. #50
    eray_uluyazı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2010
    Şehir
    ataşehir, istanbul
    Motosikleti
    '07 HONDA CBF 500 (adriana ;)
    bende mondial mh 125 drift var 140 kadranı var ama köprüden çıktıktan sonra çamlıcadan aşağı hasanpaşa tarafına inerken ki yokuşta ibre 140 ı bi 20-25 km geçmişti.
    ama benim km saatinde 20-25 km sapma var.
    yalnız şunu da söylemeden geçemicem 140km/s hızı gördüğümde önümde GPS cihazı açıktı ve uydudan anlık hızımı görebiliyodum ibre 140 ı 20-25 km geçtiğinde GPS de ki o anlık hızım 142 km/s gösteriyodu.
    ayrıca motorum fabrika çıkışlı üstünde hiç bi oynama yok...
    KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
    NE MAKAM KALICI NE HEVES,
    ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES

  11. #51
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı ColdhearteD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya bu muhabbetten harbiden gına geldi artık , ya bana hep bozuk motorlar denk gelıyor yada milletin aldığı ybr ,cbf,titan,cbr lere yanlıslıkla turbo takmışlar :D ve bitek bana denk gelmıo o turbolulardan .. kime sorsam hep aynı şeyler , mubarekler 140 dan düşmüyo 10 beygir motorla, ben 3 farklı tıtan kullandım yıllarca düz yolda 120 i hiç geçemedim , ybr 110 da patlayacak gibi oluyor 120 ıkına ıkına , arkadaşda 2011 ybr ile son gaz gidiyor .bende gtr ile yanına gelıp hızımızı eşitledim 116 gösteriyor ,sonra durunca sordum en son kac gördü diye ,130 diyor herkes süper 8 in 125 km hız yaptığını soluyor ,ben aldım düz yolda 100 yokus aşşa 110 belki :D yeter artık kabul edin işde ybr 120 den fazla yapmıyor ,ha 120 ha 130 ne farkeder yanı yalan soylemeyı gerektıren sebep nedir . yine başka bi arkadaş cbr 125 ıle 160 yaptığını söyledi . yemın ederım ben hyo ıle daha yapmadım o hızı 150 lerde zorlandığını hissedince bırakıyorum ,yapacağıda en fazla 175 civarı ama 190 yaptıgını ıdda edenler var gene hele yakıt konusu dahada vahim durumda . bu mubarek benzıne ya hiç zam gelmıyor ,ya bana özel zam yapıolar . 4 yıl once 90 bın yaktıgını idda eden ybrciler hala 90 maximum 100 bın yaktıgını idda ediyorlar .bi arkadaş 125 lık cup motorunun 70 bin yaktıgını ıdda edıyor benım 125 lik scooter normal kullanımda suan 14-15 kurus yakıyor . gt 250 r 20 kuruş yakıyor . şimdi sorun bendemi yoksa diğerlerindemi . bırakın artık bu palavraları insanların kararlarını yalan yanlış etkilemeyin . neyse onu söyleyin , motorunuz cok yakıyor yada 120 yapıor diye kimse sizi aşşağılamaz yada dövmez
    ben bu kilomla abanarak dip gaz yardırma usulüyle denedim en fazla çıkacağı 130...daha fazlasını beklemek zaten hayal...100 e ulaşsın yeter...100 den sonrası hem motora zarar hem kullanıcıya...ama bazı bebelerin bu muhabbetler hoşuna gidiyor...

    apaçilik Anadouya has bir durumdur...İstanbulda o tarz acayip boyalı ybrleri mondileri göremezsiniz...Metropolün apaçisinin bile tenezzül etmeyeceği şeyler var Anadoluda...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  12. #52

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    efsars senın o ybr nin gösterge bozuk dmeekki yada yanlıslıkla onada turbo takımıslar

    ---------- Post added at 05:08 ---------- Previous post was at 05:04 ----------

    metehan
    abi nedemek isdıyon yanı :D gosgoca angara metropol deılmı 5 dakkada taşra ettin gocaaaaa başkenti . ayıp valla yokmu angaralı bi mod ban atıversın 2 dakka xD abi şakamaka bı ybr ler var görsen yeminle motorculuğu bırakırsın .nasıl bir zihniyettir çözemedimki ben yamaha olsam iç anadoluya ybr satışını yasaklarım ,olanlarıda toplatırım resımlerın yabancı sıtelere sızdığını bi düşünsene yamahanın sonu demektır :D

    ---------- Post added at 05:10 ---------- Previous post was at 05:08 ----------

    eray kardes yokuş aşağı gitmek için motorda oynama olmasına gerek yokki hatta üzerinde bi motor olmasına bile gerek yok yokus uzadıkca hız artar zaten pisikletle 200 basıo adamlar

  13. #53

    Üyelik
    27 Mart 2011
    Şehir
    yozgat
    Motosikleti
    JAWA 250 CEYLAN
    hahaha a.g hiç güleceğim yok tu

  14. #54
    otuzdört - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1100 GS
    bende 2011 cbf 150 var 115 kiloyum. 115 gördüm maximum. ama insan tedirgin oluyor, motor güven vermiyor o hızlarda. 90 ideal ve güvenli hız bence bu tarz motorlarda.
    yakıt olarak da 30 tl ye tam 255 km gidiyor. oda 12 kuruş a yakın bişey yapıyor.
    R. Tümöz

  15. #55
    unsaloc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Çorlu - TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Pegaso650-Cbf150-KLE500-F650GS
    Arka dişliyi değiştirmek CBF150 gücünde bir motosiklette , hızda %13 gibi fark yaratıyor.

    Teorik olarak ; 43 olan arka dişliyi 38 dişli ile değiştirdiğinizde motosikletin 100km/s olan maximum hızı 113km/s'e çıkabiliyor.
    Fakat bu dişli değişikliği teorik olarak maximum %13 lük bir hız artışına el vermesine rağmen torktan götürdüğü %13lük kayıp motosikletin dişli değişikliği ile kazanmış olduğu son hız imkanının , rüzgara , eğime ve ağırlığa yenik düşmesine sebeb olarak pratikte son hızı cüzi miktarda etkiliyor. Tabi bu miktar sizin motorunuzun durumuna göre değişir. Şöyle ki ;

    Benim 7000km'de arkada 43 dişliye sahip CBF150 motosikletim düz yolda hiç bir zaman 100km/s hızın üzerine çıkmadı , bayıraşağı ve rüzgar arkadan estiği durumlarda 105-110km de kaldı.Ben arka dişlimi 38 ile değiştirince düz yolda 105 , koşullar el verdiğinde ise 120-123km/s'in yukarısını göremedim. Ama düzde 120km/s hız yapan CBFler bu dişli değişikliği ile daha yüksek hızlara ulaşabilirler.CBF150 gibi bir motosikletinde 130-140km/s hızlara ulaşabileceğini ise benim aklım almıyor.Zorluyorum ama yok almıyor :(

    Son tahlilde dişli değişikliği ile kazandığınız hız getirisi, tork düşüşündeki kayıptan ötürü rüzgara ve ağırlığa gidiyor , rampalarda ki performans düşüşünden bahsetmiyorum bile. 43,42,40 ve 38 dişlileri denedim , son hızdaki artıştan ziyade üzerindeki 43 dişliyi kullanarak CBF150'nin atak ve performanslı olmasını tercih ederim.
    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı

    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  16. #56
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı unsaloc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka dişliyi değiştirmek CBF150 gücünde bir motosiklette , hızda %13 gibi fark yaratıyor.

    Teorik olarak ; 43 olan arka dişliyi 38 dişli ile değiştirdiğinizde motosikletin 100km/s olan maximum hızı 113km/s'e çıkabiliyor.
    Fakat bu dişli değişikliği teorik olarak maximum %13 lük bir hız artışına el vermesine rağmen torktan götürdüğü %13lük kayıp motosikletin dişli değişikliği ile kazanmış olduğu son hız imkanının , rüzgara , eğime ve ağırlığa yenik düşmesine sebeb olarak pratikte son hızı cüzi miktarda etkiliyor. Tabi bu miktar sizin motorunuzun durumuna göre değişir. Şöyle ki ;

    Benim 7000km'de arkada 43 dişliye sahip CBF150 motosikletim düz yolda hiç bir zaman 100km/s hızın üzerine çıkmadı , bayıraşağı ve rüzgar arkadan estiği durumlarda 105-110km de kaldı.Ben arka dişlimi 38 ile değiştirince düz yolda 105 , koşullar el verdiğinde ise 120-123km/s'in yukarısını göremedim. Ama düzde 120km/s hız yapan CBFler bu dişli değişikliği ile daha yüksek hızlara ulaşabilirler.CBF150 gibi bir motosikletinde 130-140km/s hızlara ulaşabileceğini ise benim aklım almıyor.Zorluyorum ama yok almıyor :(

    Son tahlilde dişli değişikliği ile kazandığınız hız getirisi, tork düşüşündeki kayıptan ötürü rüzgara ve ağırlığa gidiyor , rampalarda ki performans düşüşünden bahsetmiyorum bile. 43,42,40 ve 38 dişlileri denedim , son hızdaki artıştan ziyade üzerindeki 43 dişliyi kullanarak CBF150'nin atak ve performanslı olmasını tercih ederim.
    peki bana bir tavsiyen olur mu...ağır olduğum için motor beni rampalarda çekmiyor...rampalarda özellikle bayılıyor...dişli küçültmek ne derece faydalı olur sence...veya şu dişliyi taktırırsan belki biraz hızlanma hissedersin diyebileceğin bir önerin var mı...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  17. #57
    unsaloc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Çorlu - TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Pegaso650-Cbf150-KLE500-F650GS
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki bana bir tavsiyen olur mu...ağır olduğum için motor beni rampalarda çekmiyor...rampalarda özellikle bayılıyor...dişli küçültmek ne derece faydalı olur sence...veya şu dişliyi taktırırsan belki biraz hızlanma hissedersin diyebileceğin bir önerin var mı...
    Abi bayılıyorsa dişli büyütmen lazım , dişli büyüdükçe tork artar aynı oranda son hız azalır. Balıkesir festivalinden dönerken benim 43 dişli 2011 model cbf yüklü ve çift kişi olmamıza rağmen eski kasa bir cbf'i geride bıraktı , ikimizde bastık ben 100'ü geçemedim ama ilk hızlanmada ben daha atik olduğum için aramız açılmış oldu.

    Sonuç olarak eğer rampada yukarı bayılmasın diyorsan dişli büyültecen ama bu sefer rampa aşağı hızın düşecek Dişli ufaltsan rampa aşağı hızın artabilecek ama düzde , rampa yukarı tat vermeyecek. Senin yerinde olsam 43 dişli deneyerek torku artmış bir şekilde denerdim. Sonuçta servis tanıdık , dişlide çk pahalı bir malzeme değil.
    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı

    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  18. #58
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    sen temiz açılmış motora denk gelmemişsin demekki . . .

  19. #59
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    ya abi rampaların az olduğu düşünülürse...(genelde) o zaman bu operasyon gereksiz mi olur...ben kıl tüy adamım...uzun yola da çıkıcam...bayramda Uşak yapıcam kısmetse melmeket...e 100 ü de zaten geçmiyorum...ön arka lastiğide sıfırladım...herşey hazır...

    ama aga bu benim sübaplar 3 günde bozulup öymeye başlıyor namussuzlar...olur mnu böyle abicim ya...sübap ayarı yaptırdım...hemen çıtır çıtır ediyorlar alaksız yerlerde...80 le giderken az rampaya geldiğimde çıtı çıtı eder mi yahu..lanet olası sübaplar...servise her cumartesi gidip sübap ayarı yaptırıyorum ama aşırı ısınınca yalan oluyor ayar...egzantirik gergisi..o yukarıdan aşğıya inen mini zincir falan herşey değişti ama nafile aga...çıldırtacak makina beni...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  20. #60
    Carbon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yol verdim gitti.
    Senin makinenin değişim vakti geldi bence...


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)