Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Racing Racinge neden artistlik yapar?

    REKLAM ALANI
  1. #61
    smao - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2010
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    CBR
    Bir şekilde motor sürücüsü olmak serseri damgası yemenize yetiyor hele birde altınızda ss varsa kimseye hiç birşey kanıtlayamazsınız.

    Oğlumuzun içkisi yok sigarası yok ama motora biner !!! Anne - baba

    bide şu motoru bıraksan 10 numara adam olacaksın . arkadaş

    tatlım gene mi motorla geldin ben binemem ona biliyorsun işte araba gelseydin. sevgili

    birde medya var tabi mesela KASKLI sapık şimdi bu adam şapka taksa be bileyim ka maskesi taksa o kadar göze batmıyor ama kask
    oldumu motorcudur motorcu serseridir deniyor.

    sonra MOTORLU kapkaççı deniyor arabayla veya yaya olarak kapkaç yapanlar sanki melek ama motorla yaptımı işler orda değişir.

    çok dertliyim forum çok.
    Yarın bugünden daha usta olmalıyım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı PiSKo-LoCK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum Makine değil motorsiklet o :D bende bu motorsikletlere makine diyenlere karşıyım BU arada ne kadar haklı olursan ol yine birileri elini gazdan çekmiycek...
    dostum eski abilerimiz yüksek cc motosikletlere makina derlerdi bizlerde onlardan öyle ögrendik sene 1985.. ve agız alışkanlıgı öyle devam ediyor motosiklet işin kibar tarafı bazılarıda motor diyor
    eskiden motosikletler genelde düşük cc (250 cc ) ve büyük cc (600-1200 cc ) 2 gruptaydı ara sınıf pek yoktu,ama şimdi öylemi ne ararsan var.yüksek cc lere O yüzden makina derlerdi,hayla'da çevremdeki eski motosiklet sürücüsü abilerim senin makina kaçlık derler
    bende müsait şehirler arası yollarda yeri geldimi 200 km süratin üzerine çıkarım ama pek nadir.SS almak sorun degil ama bizim ülkemizde ve çevremde SS tarzı motosiklet sürücüsüne pek iyi gözle bakmazlar,serseri motorcu hesabı

    ---------- Post added at 01:06 ---------- Previous post was at 00:58 ----------

    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SS'nin yaptığını başka motosikletde yapabiliyor diyorsun , SS'lerin yeri pist diğer motorların yeri yollardır diyorsun.Sence de bir çelişki yokmu ? 150 ve üzeri hız yapan bütün motosikletleri piste süreceksin o zaman.SS sanki saatte 500 km ile gidiyor diğer motorlar 50 km ile gidiyor.Yazdığın tamamen çelişkili bence.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------



    Arjantinli , SS makinayı hızı ve tipi seven insanlar alır burası doğru.Kimse burada hız limitlerini geçmem , ara gazı açmam demiyor zaten ss kullanıpta.Birşeyi görgüsüzlük yapmadan kullanmak vardır buda kişilikten gelir ne kadar söylesen fayda etmez.Kimi lüks sever kimi sevmez bunada kimse karışamaz.Sen Naked binersin ben gider en hızlı motora binerim , kimisi ayağımı yerden kessin demir kimisi keyif için biner.İnsanların görüşleri farklı.Buna saygı duymak lazım.

    Neden bu kadar SS kullananlara karşı önyargın var bilmiyorum fakat kullandığın motorda çelişiyor söylediklerinle.Senin yazdıklarına neredeyse ayağımı yerden kessin de artistlikte hızda gözüm yok gibi birşeyler çıkıyor.

    Fakat Kawasaki ER5 'e biniyorsun.Altındaki 210 gibi hızlara çıkabilen , 50 beygir , çok seri kalkış ve , iyi bir torka sahip bir makina.Tarzının Racing olmaması birşey değiştirmiyor 2 silindir güçlü bir motor.Sanki Honda Today'e biniyormuş gibi Racing bu kadar garip gelmesin sana.Umarım Anlatabilmişimdir.
    ya sen zaten mevzuyu biliyorsun
    SS le hız yapmamak ilginç zaten,dediğin gibi ben er 5 le bile yüksek hızlara çıkıyorum geçenlerde çanakkale'ye gitmiştik dönüşte arkadaşın cbr 600 ü aldım,amaç yolda gaz açmak
    yani bizim İnsan oglu altındaki motosiklet önünde seyreden motosikletten kuvvetli ise illaki öndeki motosiklete ayarı verir-havayı basar kişilik meselesi bu yoksa SS sürücüsü bir sürü dostum var
    ama sende biliyorsun bizim ülkemiz İnsanları henüz gelişmiş ülkeler seviyesinde olmadıgından SS motosiklet ve sürücülerine karşı tepki ile yaklaşırlar,bu bir gerçek..yoksa benim er 5 e de giydirsem (ufak oynama ) grenajları al sana SS tarzı olsun
    geçen zaman tünelde gidiyorum sağ şeritten hızım 140 civarı emniyet şeritine yakın,sagımdan 600 rr egzozu bir açtı ,arkasından ne söylenirse söyledim
    birde dip not bizden geçmiş artık SS tarzı motosiklet çok yoruyor artık yaş ilerledikçe,gençler binsin biz seyredelim.
    ben motosiklete zevk için binenlerdenim 2 tane oglum var,akşam yolumu gözleyen gaz açmak benim neyime
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  3. #63
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Açık yolda kesinlikle sallamıyorum,yanımdan çok yakın geçiyorlar.Ehh diyorum içimden burası küçük bir yer cadde trafiğinde sana denk gelirim inşalah,dualarım o anda kabul oluyorcaddede artık yan yanayız,egosunu eline verip bırakıyorum ''helede birde peşimden gelirken önündeki araç geçeceği yere yaklaşıp kendisi arkada kaldığında aman yarabbi resmen kesiciyi delicek''

    Hiç affetmem egosunu veririm eline.İnanmıcaksının belki ama bu şeklide deldiğim bir kaç racing sürücüsü ile dostluğum bile oldu,artık aragazı yok sadece caddede selam laşıyoruz
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  4. #64
    syn022 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yok sattım Cbf'yi Maxi arıyorum.
    Ben Edirne'de bu tiplerden pek göremez oldum. Eskiden çok vardı özellikle cafelerin önünde motorları tekere kaldırırlardı. O çok havalı dolaşan abilerimden şimdi ses seda yok göremez olduk özlettiler kendilerini. Geçen aydı sanırım işimiz bitti gece 12-1 gibi mazot aldık eve doğru giderken genç bir abi arkasında artçıyla beni gördü yavaşladı aragazı falan yaptı kaldırdı motorun önünü ilerdeki ışıklara kadar gitti. Bende arabayla yanına yanaştım. Camı açtım motorun çok güzel dedim. Güzel tabi dedi. Ne kadar bu dedim çok para dedi. Aptal adam kask takıcak kadar kafa yok sende dedim. Cama yumruk attı ama olsun. Bizde genciz ama neden içimizden böyle şeyler yapmak gelmiyor? Sorun bizde mi? Altımda bindiğim motorla bu tip işler yapılmaz belki ama biz gidip o motorlardan da almasını biliriz. İnşallah birgün akılları başlarına gelir.
    ~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~

  5. #65

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum eski abilerimiz yüksek cc motosikletlere makina derlerdi bizlerde onlardan öyle ögrendik sene 1985.. ve agız alışkanlıgı öyle devam ediyor motosiklet işin kibar tarafı bazılarıda motor diyor
    eskiden motosikletler genelde düşük cc (250 cc ) ve büyük cc (600-1200 cc ) 2 gruptaydı ara sınıf pek yoktu,ama şimdi öylemi ne ararsan var.yüksek cc lere O yüzden makina derlerdi,hayla'da çevremdeki eski motosiklet sürücüsü abilerim senin makina kaçlık derler
    bende müsait şehirler arası yollarda yeri geldimi 200 km süratin üzerine çıkarım ama pek nadir.SS almak sorun degil ama bizim ülkemizde ve çevremde SS tarzı motosiklet sürücüsüne pek iyi gözle bakmazlar,serseri motorcu hesabı

    ---------- Post added at 01:06 ---------- Previous post was at 00:58 ----------



    ya sen zaten mevzuyu biliyorsun
    SS le hız yapmamak ilginç zaten,dediğin gibi ben er 5 le bile yüksek hızlara çıkıyorum geçenlerde çanakkale'ye gitmiştik dönüşte arkadaşın cbr 600 ü aldım,amaç yolda gaz açmak
    yani bizim İnsan oglu altındaki motosiklet önünde seyreden motosikletten kuvvetli ise illaki öndeki motosiklete ayarı verir-havayı basar kişilik meselesi bu yoksa SS sürücüsü bir sürü dostum var
    ama sende biliyorsun bizim ülkemiz İnsanları henüz gelişmiş ülkeler seviyesinde olmadıgından SS motosiklet ve sürücülerine karşı tepki ile yaklaşırlar,bu bir gerçek..yoksa benim er 5 e de giydirsem (ufak oynama ) grenajları al sana SS tarzı olsun
    geçen zaman tünelde gidiyorum sağ şeritten hızım 140 civarı emniyet şeritine yakın,sagımdan 600 rr egzozu bir açtı ,arkasından ne söylenirse söyledim
    birde dip not bizden geçmiş artık SS tarzı motosiklet çok yoruyor artık yaş ilerledikçe,gençler binsin biz seyredelim.
    ben motosiklete zevk için binenlerdenim 2 tane oglum var,akşam yolumu gözleyen gaz açmak benim neyime
    Anlaşılmıştır üstad

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:42 ----------

    Alıntı syn022 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Edirne'de bu tiplerden pek göremez oldum. Eskiden çok vardı özellikle cafelerin önünde motorları tekere kaldırırlardı. O çok havalı dolaşan abilerimden şimdi ses seda yok göremez olduk özlettiler kendilerini. Geçen aydı sanırım işimiz bitti gece 12-1 gibi mazot aldık eve doğru giderken genç bir abi arkasında artçıyla beni gördü yavaşladı aragazı falan yaptı kaldırdı motorun önünü ilerdeki ışıklara kadar gitti. Bende arabayla yanına yanaştım. Camı açtım motorun çok güzel dedim. Güzel tabi dedi. Ne kadar bu dedim çok para dedi. Aptal adam kask takıcak kadar kafa yok sende dedim. Cama yumruk attı ama olsun. Bizde genciz ama neden içimizden böyle şeyler yapmak gelmiyor? Sorun bizde mi? Altımda bindiğim motorla bu tip işler yapılmaz belki ama biz gidip o motorlardan da almasını biliriz. İnşallah birgün akılları başlarına gelir.
    Anlamadığım SS'yi bildiğin Cross motor gibi kullananlar var.Hayret ediyorum hiçmi acımaz insan motora.Basılacak yol var basılmayacak yol var.Haketen insan kafadan çatlak oldumu hiçbişey fayda etmiyor.Süspansiyon neredeyse 0 olan bir motorda nasıl kıyıpta tümseklerden uçarak geçiyorlar anlamıyorum.

  6. #66

    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Antalya , Isparta
    Motosikleti
    Honda Msx125 olacak gibi
    Alıntı BBelt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nerede o 200km yapılabilen yol? Almanya'da yaşıyor olsak diyeceğim ki, arada bir Autobahn'a çıkıyor. Kendinizi avutmayın, Türkiye'de sürat sınırı, en yüksek olduğu yolda, motosikletlere 100km. Trafik kurallarına uymamayı seçiyor olabilirsiniz, bari açıkça söyleyin kardeşim. 200km yapılacak yol filan yok...
    200 km 'yi fazla büyütüyorsun

    ---------- Post added at 09:31 ---------- Previous post was at 09:29 ----------

    Alıntı OguzhanCBR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nokta.......
    Eywallah...
    I've woken now ,to find myself , in the shadows all I've created.

  7. #67
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Alıntı blackhhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 km 'yi fazla büyütüyorsun
    200km/saat demek, 55.56m/sn demektir. Bu bir tehlikeyi fark ettiğinde sen daha frene dokunmadan önce gideceğin mesafedir. Bu her 2 saniyede yaklaşık 1 adet futbol sahası kadar gitmek demektir.

    55.56m/sn sürat ile bir duvara çarpmak 157m yükseklikten düşmek ile denktir. Boğaziçi köprüsü 64m yüksekliktedir. 157m yükseklik 53. kattan düşmek demektir (ki bu hesapta rüzgar direnci yoktur).

    Sen gerçekten kafana bir kask takıp 53. kattan atlasan sağ kalacağına inanıyor musun?

    Bence ben 200km sürati büyütmüyorum. Sen küçük görüyorsun. Bence sen ne dediğinin farkında değilsin...
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...

  8. #68

    Üyelik
    27 Eylül 2010
    bu dediginiz durum daha dün geldi benim basıma arkadaslar ya. 70 gidiyorum zaten sehir içindede asla gecmem 80 i, hatta arkamda biri varsa 70 i gecmem. neyse nişanlım var arkamda gidiyoruz. iki tane ybr ikisinde de iki kişi var ve kask yok hiçbirinde. yanımdan hızla gectiler ben hiç istifimi bozmadım ve içimde delilermi bukadar hız yapılırmı o motorla madem kendi canının degeri yok arkadakini düşün bari diye. bi baktım ilerde yavasladılar ben gectim onları, sonra hızla yine beni gectiler. sonra aynı hareketi bi daha yaptılar maksatları beni gaza getirip yarısmak. allahtan gaza gelme gibi huyum yok hiç. sonra cekip gittiler. ama bu ayıp degil mi ya arkasında kız olan birine yapılmaması gerekir ve bunun hiç mantıklı bi acıklakması olamaz bence. benim için önemli olan güvenlik ve daha önemlisi arkada tasıdıgım can, işte insanlar bunu anlamıyor

  9. #69

    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Antalya , Isparta
    Motosikleti
    Honda Msx125 olacak gibi
    Alıntı BBelt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200km/saat demek, 55.56m/sn demektir. Bu bir tehlikeyi fark ettiğinde sen daha frene dokunmadan önce gideceğin mesafedir. Bu her 2 saniyede yaklaşık 1 adet futbol sahası kadar gitmek demektir.

    55.56m/sn sürat ile bir duvara çarpmak 157m yükseklikten düşmek ile denktir. Boğaziçi köprüsü 64m yüksekliktedir. 157m yükseklik 53. kattan düşmek demektir (ki bu hesapta rüzgar direnci yoktur).

    Sen gerçekten kafana bir kask takıp 53. kattan atlasan sağ kalacağına inanıyor musun?

    Bence ben 200km sürati büyütmüyorum. Sen küçük görüyorsun. Bence sen ne dediğinin farkında değilsin...
    Bırak 200 km'yi saatte 100 km hız üzeri ile bir kazada sağ kalmazsın kolay kolay.200 km yapılacak yol yok demişsin.200 km yapılacak yol war.Gereksiz bir tartışma konusu bu.
    I've woken now ,to find myself , in the shadows all I've created.

  10. #70
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Alıntı blackhhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bırak 200 km'yi saatte 100 km hız üzeri ile bir kazada sağ kalmazsın kolay kolay.200 km yapılacak yol yok demişsin.200 km yapılacak yol war.Gereksiz bir tartışma konusu bu.
    Nerede istiyorsan, nasıl istiyorsan, hangi süratte istiyorsan öyle kullan canım kardeşim. Sana laf anlatmaya çalışmanın hata olduğu aşikar... Senin nasıl kullandığın bana ne gibi bir sıkıntı yaratabilir ki? En fazla girip forumda bir kişi için daha "Kalanların başı sağ olsun" yazarım. Üzülürüm biraz. Unuturum sonra.

    Hadi hayırlı yolculuklar...
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...

  11. #71

    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Antalya , Isparta
    Motosikleti
    Honda Msx125 olacak gibi
    Alıntı BBelt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nerede istiyorsan, nasıl istiyorsan, hangi süratte istiyorsan öyle kullan canım kardeşim. Sana laf anlatmaya çalışmanın hata olduğu aşikar... Senin nasıl kullandığın bana ne gibi bir sıkıntı yaratabilir ki? En fazla girip forumda bir kişi için daha "Kalanların başı sağ olsun" yazarım. Üzülürüm biraz. Unuturum sonra.

    Hadi hayırlı yolculuklar...
    Kardeşim ,ben çok hızlı kullanmıyorum öncelikle.Tersine çok dikkatli kullanıyorum.Canımı tehlikeye atacak gereksiz hareketler de yapmıyorum.Yol boş ve düz ise basıyorum.Şehir içinde 125cc'ler bile geçiyor bazen beni.Ben bile hayret ediyorum bazen,O motorlarla o kadar hızlı gitmeye nasıl cesaret ediyorlar.Allah muhafaza bir tümseğe falan denk gelseler toparlayamazlar.Gerçi altımdaki motor yavaş gitmeyi pek sevmiyor.Bu yüzden mümkün olduğunca şehir merkezine girmemeye çalışıyorum.Kısacası bana laf anlatman çok anlamsız ve gereksiz.Ben 20 yaşında ,ayakları yere basmayan şımarık tıfıllardan değilim.Ve yine neyin hata neyin doğru olduğunu anlamayacak kadar da kalın kafalı...Üslubunu beğenmesemde yine de tavsiyelerin için teşekkür ederim.
    I've woken now ,to find myself , in the shadows all I've created.

  12. #72

    Üyelik
    01 Ocak 2010
    % 70 i altındaki 10-15 bin TL lik arabayı satıpta motorcu olmuş tiplerdir, bu sınıfa girmmeyenler boşuna polemiğe girmesinler, lafım adam gibi kullanan diğer 2 tekerli arkadaşlarına saygılı delikanlı motorculara değil !!! ,

    18.000 km dir istanbul da motosiklet kullanıyorum, Bu süreçte karşılaştığım racing çilerden derlemedir.
    * Gece 12-1 de benim caddemden bağırttırarak geçen
    * Plakası olmadığı için eds - kırmızı demeyip geçen, yayalarla burun buruna kalan
    * Kırmızıda yanyana beklerken ''yarışalımmı'' diyen
    * Dımdızlak Motor sürüpte kendini dünyanın en süper motorcusu gören
    * Eldiven, mont, dizlik, KASK giymeyi acemilik belirtisi olarak gören
    * Sanırım Motosikletin kendisine ve benzin dışında cebinde parası kalmadığı için kafasında 50-100 tl lik kask ile F16 hızında e-5 te uçuş yapan
    * Düşük cc veya scootercıların iki karış yanından geçmeyi marifet sanan
    * Efendi efendi kaldırımdan yürüyen bayanları görür görmez ara gaz veren

    TİPLER E Racingçi/motorcu DENMEZ , APAÇİ DENİR.

    Motorcu ; Çevresinde akan trafiğe, insanlara, hayvanlara, doğaya, sokakta yürüyen bayanlara, cc si bedeli ne olursa olsun diğer 2 teker tutkunu arkadaşlarına, gecenin körü olduğunda yatağında yatan vatandaşa SAYGILI OLAN İNSANA DENİR

    Saygılarımla.

  13. #73

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı Tarkan1981 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    % 70 i altındaki 10-15 bin TL lik arabayı satıpta motorcu olmuş tiplerdir, bu sınıfa girmmeyenler boşuna polemiğe girmesinler, lafım adam gibi kullanan diğer 2 tekerli arkadaşlarına saygılı delikanlı motorculara değil !!! ,

    18.000 km dir istanbul da motosiklet kullanıyorum, Bu süreçte karşılaştığım racing çilerden derlemedir.
    * Gece 12-1 de benim caddemden bağırttırarak geçen
    * Plakası olmadığı için eds - kırmızı demeyip geçen, yayalarla burun buruna kalan
    * Kırmızıda yanyana beklerken ''yarışalımmı'' diyen
    * Dımdızlak Motor sürüpte kendini dünyanın en süper motorcusu gören
    * Eldiven, mont, dizlik, KASK giymeyi acemilik belirtisi olarak gören
    * Sanırım Motosikletin kendisine ve benzin dışında cebinde parası kalmadığı için kafasında 50-100 tl lik kask ile F16 hızında e-5 te uçuş yapan
    * Düşük cc veya scootercıların iki karış yanından geçmeyi marifet sanan
    * Efendi efendi kaldırımdan yürüyen bayanları görür görmez ara gaz veren

    TİPLER E Racingçi/motorcu DENMEZ , APAÇİ DENİR.

    Motorcu ; Çevresinde akan trafiğe, insanlara, hayvanlara, doğaya, sokakta yürüyen bayanlara, cc si bedeli ne olursa olsun diğer 2 teker tutkunu arkadaşlarına, gecenin körü olduğunda yatağında yatan vatandaşa SAYGILI OLAN İNSANA DENİR

    Saygılarımla.
    Yazdıklarında haklısın , fakat ; malesef bunları racingci olmayanlarda yapıyor Konuyu açmaktaki asıl amacım bu değildi , ilk baştaki mesajı tekrar okursan demek istediğimi anlayacaksın ama konu racingcilerin kural tanımazlığına geldi.Tekrar söylüyorum yazdıklarında haklısın ama bende senin kadar Antalya'da motosiklet kullanıyorum , burada karşılaştığım "racingçi olmayan apaçilerin" özelliklerini sıralasam inan buraya sığmaz sayfalar yetmez.

    O yüzden konuyu tek taraflı ele almayalım ki zaten konumuz bu değil , konuyu açtığım ilk mesajımdaki gibi güçlü bir motora sahip olduğu halde neden hala başka bir güçlü motoru olan kişiye artistlik yapma peşindeler ; sitemim buydu ki cevabını "görgüsüzlük" olarak nitelendirdik

    Teşekkürler Yorumun İçin
    Ben Saygılar Sunarım

  14. #74

    Üyelik
    01 Ocak 2010
    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdıklarında haklısın , fakat ; malesef bunları racingci olmayanlarda yapıyor Konuyu açmaktaki asıl amacım bu değildi , ilk baştaki mesajı tekrar okursan demek istediğimi anlayacaksın ama konu racingcilerin kural tanımazlığına geldi.Tekrar söylüyorum yazdıklarında haklısın ama bende senin kadar Antalya'da motosiklet kullanıyorum , burada karşılaştığım "racingçi olmayan apaçilerin" özelliklerini sıralasam inan buraya sığmaz sayfalar yetmez.

    O yüzden konuyu tek taraflı ele almayalım ki zaten konumuz bu değil , konuyu açtığım ilk mesajımdaki gibi güçlü bir motora sahip olduğu halde neden hala başka bir güçlü motoru olan kişiye artistlik yapma peşindeler ; sitemim buydu ki cevabını "görgüsüzlük" olarak nitelendirdik

    Teşekkürler Yorumun İçin
    Ben Saygılar Sunarım
    +1 Haklısın.
    imza Tarkan1981

    Saygılar

  15. #75

    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    bizzat şahit olduğum olaydır;

    ışıklarda durdum(arabayla)..yanımda da bir 1000rr durdu, üstünde full korumalı, kasklı falan biri var...vaay falan diyorum içimden...
    bir baktım arkadan yırta yırta 2 tane çin malı geliyor üstünde kasksız korumasız arka arkaya oturan apaçiler...kırmızı ışık falan dinlemeden "zıvoooooooo......" diye geçip gittiler...1000rr üstündeki şahıs söyle arkalarından baktı kafasına yavaşça öne eğerek sağa sola salladı "salak bunlar, yazık" der gibi...
    yeşil yandı, bir baktım yanımdaki beyaz şahin yırtmaya başladı arabayı, fırladı gitti..."noluyo ya" dedim, o tüplü ve öfkeli de fırladı gitti...o sırada da 1000rr sürücüsü gayet efendi gibi yavaşça kalktı, ve benim önümden 65 le falan gitmeye başladı(bende motoru izlemek için arkasından 60 la gidiyorum)...böyle gittik, gittik..sonrasında ben eve saptım...

    durum bu...herşey ortada...

  16. #76
    avciceyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA-CBF 1000
    sen 200km/h yapıcak yol yazmışsın ama zaten arkadaş açıklamış senin 200km yaptığın yollar son sürat 120 ye kadar tasarlanmış yolladır bundan dolayı en ufak bi virajda dşme olasığın 100 le gidene göre kat kat fazladır 100 km ile düşersende ölürsün ama 100km ile düşme olasılığın x"se 200 le düşme olasılığın 7x"tir bunada nasıl bi açıklama getiriceğini merak ediyorum sana zaten her türlü bilimsel yolla 200 le giderken ölme olasılığının çok daha fazla olduğunu anlattım
    HONDA
    CBF 150-CBF 500-CBF 1000

  17. #77

    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Antalya , Isparta
    Motosikleti
    Honda Msx125 olacak gibi
    Alıntı avciceyhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen 200km/h yapıcak yol yazmışsın ama zaten arkadaş açıklamış senin 200km yaptığın yollar son sürat 120 ye kadar tasarlanmış yolladır bundan dolayı en ufak bi virajda dşme olasığın 100 le gidene göre kat kat fazladır 100 km ile düşersende ölürsün ama 100km ile düşme olasılığın x"se 200 le düşme olasılığın 7x"tir bunada nasıl bi açıklama getiriceğini merak ediyorum sana zaten her türlü bilimsel yolla 200 le giderken ölme olasılığının çok daha fazla olduğunu anlattım
    Konu başlığımız 100 ile 200 arasında ki mevcut riskler gibi bir şey olsaydı ve bende 100 ile 200 arasında gitmenin aynı şey olduğunu savunuyor olsaydım bu sorularını anlayabilirdim.Zaten söylediklerimden böyle bir anlam çıkmıyor.Çok gereksiz polemik konusu bu.şimdi neye dayanarak 100 ile giderken x ise 200 ile giderken 7x dir diye sorsam buna nasıl bir bilimsel bir cvp yazacağında ayrı bir konu.7 nerden çıktı.Hangi faktörleri hesapladın.Değişkenler ne???

    100 ile gitme ile 200 ile gitmenin aynı şey olduğumu hangi cümlemden çıkardın!!! 70 ile gidilecek yol var 200 ile gidilecek yol var'dan ve 100 üzeri bir hızla giderken bir aksilik olma durumunda hayatta kalma şansının az olmasını söylememden bu kadar gereksiz uzatmanın ne anlamı var!!!

    Türkiye'de yollar son sürat 120'ye ayarlanmışsa bunun konu ile ne ilgisi var!!! Sanki diğer ülkelerde 200 ile gitmeye ayarlanmış.Öyleyse otomobiller ve motorlarda ibre 130 olsun.bmw x6 gibi otomobiller üretilmesin.1000 lik motorlarda 2. vitesten sonrası iptal edilsin.Nereye varmaya çalışıyorsunuz!!!
    I've woken now ,to find myself , in the shadows all I've created.

  18. #78
    avciceyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA-CBF 1000
    Alıntı blackhhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu başlığımız 100 ile 200 arasında ki mevcut riskler gibi bir şey olsaydı ve bende 100 ile 200 arasında gitmenin aynı şey olduğunu savunuyor olsaydım bu sorularını anlayabilirdim.Zaten söylediklerimden böyle bir anlam çıkmıyor.Çok gereksiz polemik konusu bu.şimdi neye dayanarak 100 ile giderken x ise 200 ile giderken 7x dir diye sorsam buna nasıl bir bilimsel bir cvp yazacağında ayrı bir konu.7 nerden çıktı.Hangi faktörleri hesapladın.Değişkenler ne???

    100 ile gitme ile 200 ile gitmenin aynı şey olduğumu hangi cümlemden çıkardın!!! 70 ile gidilecek yol var 200 ile gidilecek yol var'dan ve 100 üzeri bir hızla giderken bir aksilik olma durumunda hayatta kalma şansının az olmasını söylememden bu kadar gereksiz uzatmanın ne anlamı var!!!

    Türkiye'de yollar son sürat 120'ye ayarlanmışsa bunun konu ile ne ilgisi var!!! Sanki diğer ülkelerde 200 ile gitmeye ayarlanmış.Öyleyse otomobiller ve motorlarda ibre 130 olsun.bmw x6 gibi otomobiller üretilmesin.1000 lik motorlarda 2. vitesten sonrası iptal edilsin.Nereye varmaya çalışıyorsunuz!!!
    güzel kardeşim 100 ile düşsende ölürsün gibi bir şeyler dedin bu bir iki x 7x orda sana 100 le giderken düşme olasılığının 200le dşme olasılığına göre ne kadar az olduğu göstermek amacıyla herhangibi bir faktör kullanmadan sadece yolun o hızlara uygun olmadan yapıldığını bilmek bile nerdeyse tek başına yeter eğer faktörlere girersek ben oradaki 200 le giden michelin motor lastiğinin hagi ısıda olacağını ve bunun yol tutuşuna ne kadar etkili olacağını bile hesaplarım o tamamen bir tahmindir eğer tam oran istiyorsan internetten tüm faktörlerin etkilerini bulursun bunları esaplarsın sonrasında konu başlığı dışında bir şey olduğunu sende söylüyorsun ama bu 200km/h muhabbetini senin başlattığını hatırlatırım kullandığınız aletleri bu bir matkapta olabilir arabada motorda bu aletleri bilinçli şekilde kullanın.ya sen nereye varmaya çalışıyorsun kardeşim o motorlar pist için üretilmiş firmalarda baktı herkes zıplıyo normal yoldada pistteki gibi gideciğini sanıp alıo firmada pistteki aletlerin aynısı satışa sunuyor tamamen egolarını tatmin ediyor çoğu insan bu makinelerle ya ben niye uğraşıyorumki benim canım değil senin canın neyse konuyu kapayalım bitsin benimde altımda b hızları görebilecek bir makine var ama hayatımı sevdiğim için bunları yapmıyorum kendi kafana göre takıl istersen bir fizik deneyi yap 270"le duvara vurusam beni jiletle kazıyabilirlermi diye dene kinetik enerjini hesapla umrumda değil
    HONDA
    CBF 150-CBF 500-CBF 1000

  19. #79

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Kimse burada 100 ile 200 arasında fark yok demiyor.Birbirinizi yanlış anladınız.

  20. #80
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı BBelt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nerede o 200km yapılabilen yol? Almanya'da yaşıyor olsak diyeceğim ki, arada bir Autobahn'a çıkıyor. Kendinizi avutmayın, Türkiye'de sürat sınırı, en yüksek olduğu yolda, motosikletlere 100km. Trafik kurallarına uymamayı seçiyor olabilirsiniz, bari açıkça söyleyin kardeşim. 200km yapılacak yol filan yok...

    Arkadaşın yazısının içinden sadece bu cümleyi cımbızla çekip alarak apayrı bir tartışma konusu yaratmışsın, helal valla

    200km ile gidilecek yol var, bir kaç tane yazabilirim sana ama tartışma konusu bu değil.

    zaten o güçlerdeki bir motosikletin 200km'e çıkması için ne kadar uzunlukta bir yol lazım ki TR'de yol yok diyorsun (200km hızı gözünde büyütme derken bu kast ediliyor o güçteki bir makina saniyeler içinde bu hıza ulaşabilir). Marifet o hızlarda gitmek değil, güvenli bir şekilde gitmek diyor arkadaş.

    Bunun dışında karşılıklı yapılan tüm yorumlar gereksiz bir tartışma olmuş


    Benim asıl kıl olduğum nokta - bunu yaz kış motora binen ve de ss başlangıç sınıfı motosiklet kullanan biri olarak söylüyorum - SS makinaların birbirlerine artislik yapmasından ziyade 125 - 650cc sınıfındaki scooterlar SS'lere daha çok artislik yapıyor ve ne hikmetse kendilerini motorcu zanneden bu apaçiler kışın ortada yoklar ama yazın bir SS tokatlamak uğruna her türlü b.ku yemeyi göze alıyorlar.

    Bu tiplere çok denk geliyorum, motorun rengi yüzünden peşime takılan çok oluyor. Onlara uyup yol boşken tokatladığımda oluyor, bazende boşver gitsin deyip yol veriyorum..
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)