dostum eski abilerimiz yüksek cc motosikletlere makina derlerdi bizlerde onlardan öyle ögrendik sene 1985.. ve agız alışkanlıgı öyle devam ediyor
motosiklet işin kibar tarafı bazılarıda motor diyor
eskiden motosikletler genelde düşük cc (250 cc ) ve büyük cc (600-1200 cc ) 2 gruptaydı ara sınıf pek yoktu,ama şimdi öylemi ne ararsan var.yüksek cc lere O yüzden makina derlerdi,hayla'da çevremdeki eski motosiklet sürücüsü abilerim senin makina kaçlık derler
bende müsait şehirler arası yollarda yeri geldimi 200 km süratin üzerine çıkarım ama pek nadir.SS almak sorun degil ama bizim ülkemizde ve çevremde SS tarzı motosiklet sürücüsüne pek iyi gözle bakmazlar,serseri motorcu hesabı
---------- Post added at 01:06 ---------- Previous post was at 00:58 ----------
ya sen zaten mevzuyu biliyorsun
SS le hız yapmamak ilginç zaten,dediğin gibi ben er 5 le bile yüksek hızlara çıkıyorum
geçenlerde çanakkale'ye gitmiştik dönüşte arkadaşın cbr 600 ü aldım,amaç yolda gaz açmak
yani bizim İnsan oglu altındaki motosiklet önünde seyreden motosikletten kuvvetli ise illaki öndeki motosiklete ayarı verir-havayı basar kişilik meselesi bu yoksa SS sürücüsü bir sürü dostum var
ama sende biliyorsun bizim ülkemiz İnsanları henüz gelişmiş ülkeler seviyesinde olmadıgından SS motosiklet ve sürücülerine karşı tepki ile yaklaşırlar,bu bir gerçek..yoksa benim er 5 e de giydirsem (ufak oynama ) grenajları al sana SS tarzı olsun
geçen zaman tünelde gidiyorum sağ şeritten hızım 140 civarı emniyet şeritine yakın,sagımdan 600 rr egzozu bir açtı ,arkasından ne söylenirse söyledim
birde dip not bizden geçmiş artık SS tarzı motosiklet çok yoruyor artık yaş ilerledikçe,gençler binsin biz seyredelim.
ben motosiklete zevk için binenlerdenim 2 tane oglum var,akşam yolumu gözleyen gaz açmak benim neyime