Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Racing Racinge neden artistlik yapar?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    genelde kural tanımaz insanların kullandıgı tarzdan makinalardır SS ler.zaten kural tanıyacak olsa otobanda bile, 120 km hız sınırı olan yolda 300 km hız ile gidermi,ve bu yaptıgını sonra arkadaşlarına ballandıra ballandıra anlatırmı.
    aslında bence bunları yapanlar tipitip tipler kaskı kafasına takacagına koluna takar,Allahtan başka bir yerine takmıyor
    O yüzden hiç sevmem SS makineleri arkadan küfür yemeye niyetim yok.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    04 Ağustos 2011
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu takildigin seye bak hocam.
    60-70 le gideceksen niye aldin o makinayi?
    bir yerden 260la geçersen kimse senin kim olduğunu göremez ama 60la gecersen hem piyasani yaparsın hem de arkadaşımızın bahsettigi o öküzlerin tabakasından farkın olur saka bir yana tamamen haklısın dostum zaten kanunen hız sınırı 70 km...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------

    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    banada hava atıyolar. 150 zat var altımda zaten, neyin havasını atıyosun
    belki de arkandan 260 la gelirken seni 150 zat'inla hayabusa sanıyordur o embesiller yani bu dediğim seyi gerçekten zannedecek kadar öğsek bunlar ışte...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------

    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buda ayrı bir mevzu..
    Arabacıları hiç saymıyorum zaten neyine güvenip kafa tutuyorlarsa.. Bazıları gaza getirmek için yapıyor onun farkındayım ama gerçekten ısrarla yarışmaya çalışanda bi hayli fazla.
    valla öylelerine kalkışta avans verip,tam arabadaki arkadasina "bak nasıl gectim onu" dediği anda yanindan gecerek lafı ağzına tikadigim cok oldu

  3. #43
    sapo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2010
    Şehir
    ŞİLİ CUMHURİYETİ
    Motosikleti
    250 LIK BISEY
    yahu abi kaski koluna takip nasil gidiyorlar yolda onu anlamiyorum vallahi. gecenlerde hanim aradi gel beni isten al diye vaktim cok dar .kendi kaskimi taktim hanimin kaskinida koluma taktim isten cikacagi satte orda olayim diye biraz gaz actim hay o gaza basmaz olaydim ha o kaski koluma takmaz olaydim 2 gun kolum agridi cok basinc yapiyor kola ve donemiyorum donuslerde bu vaziyette motor zaten surulmez kaski takinca kim olduklari gorulmuyor saga sola selam veremiyorlar hava atamiyorlar heralde ondan kola takiyorlar ama cekilen cileye degmez muhtemelen beyin ozurlu bu arkadaslar..
    ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR

  4. #44

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı simitpeynir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir yerden 260la geçersen kimse senin kim olduğunu göremez ama 60la gecersen hem piyasani yaparsın hem de arkadaşımızın bahsettigi o öküzlerin tabakasından farkın olur saka bir yana tamamen haklısın dostum zaten kanunen hız sınırı 70 km...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------



    belki de arkandan 260 la gelirken seni 150 zat'inla hayabusa sanıyordur o embesiller yani bu dediğim seyi gerçekten zannedecek kadar öğsek bunlar ışte...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------



    valla öylelerine kalkışta avans verip,tam arabadaki arkadasina "bak nasıl gectim onu" dediği anda yanindan gecerek lafı ağzına tikadigim cok oldu
    Yazdıklarına baştan aşağı katılıyorum.Yanlız bazı arkadaşlar konuyu "SS kullananlar normal değil"'e getirmiş.Cevap yazıp tartışmaya girmek istemiyorum. Nasıl biliyorsanız öyle olsun

  5. #45

    Üyelik
    04 Ağustos 2011
    sysroot dostum beni yanlış anlama hatta şöyle söyleyeyim ss'i gercekten düzgün kullanan arkadaşları ayakta alkışlamak lazim çünkü bana göre gercek motorcular onlar cunku kolay degil o guce edebiyle hükmetmek...

    benim de vardi 2008 yılında gsx 600üm ve ben sadece paralı otobanda hız yapıp zevk yapıyordum..

  6. #46

    Üyelik
    22 Temmuz 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xciting250i
    artist artiste artislik yapar normaldir bence

  7. #47

    Üyelik
    02 Mart 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250r "11
    Herkesin yaptığı eziklik kendinedir.
    Kimisi altındaki koca motosikletle el kadar motosiklete artistlik yapar, kimisi scooterıyla "abi bu 600'lük mü, kaç basıyor bu?"... gibi sorular sorup yanından sollayıp geçer.
    Keşke yapılmasa.
    Çevresine zarar vermedikten sonra isteyen kendine istediği zararı versin, biz buradan bir Allah rahmet eylesin deyip geçiyoruz.

  8. #48
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    vatandaş SS makineyi alırken içinden ne geçirir
    veya şöyle sorayım SS makina almak neden ister
    kimi kandırıyoruz,adam gibi sürmek,kimseyi delmemek,ara gazı açmamak,lastik yakmamak,hız limitlerini delmemek için aldım diyemi kandıracagım milleti,tabi yerse
    karşındaki vatandaş zaten bir makinaya bakıyor bir sana tamam diyor............. gerisini dolduran doldursun,nasıl olsa bilen biliyor..
    kaçtane SS kullanıcısı efendi efendi kurallara uyarak kullanmış O motoru zaten kullanması kurallara aykırı
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  9. #49
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Aslında şimdi yine boş yere tartışma başlıyor fakat ben de buna bir nebze katılıyorum.
    Yani SS'in yaptığını yapan başka motosikletler de var, maksat trafik kurallarına uygun gitmekse.
    Atıyorum ben bir GS ile de kurallara gayet düzgün uyarım, gereken yerlerde de 170 - 180 yaparım, eğer hız gerekecekse.
    Yani Supersport almanın mantığı şu yüksek hız duygusunu tatmin etmek sanırım.
    Belki sadece tipi için binenler vardır, onları tenzih ederim.
    Fakat bana kalırsa bu motosikletlerin yeri pistlerdir.
    Pistte ben de isterim bir SS ile gaz açmayı.
    Yapılmalı da, o motosikletlere o kadar para verdikten sonra bence piste girilmeli.
    İstanbul Park'ta düzenlendi mesela.

    Neyse, devam etmeyeyim.
    İyi günler

  10. #50

    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Titan
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vatandaş SS makineyi alırken içinden ne geçirir
    veya şöyle sorayım SS makina almak neden ister
    kimi kandırıyoruz,adam gibi sürmek,kimseyi delmemek,ara gazı açmamak,lastik yakmamak,hız limitlerini delmemek için aldım diyemi kandıracagım milleti,tabi yerse
    karşındaki vatandaş zaten bir makinaya bakıyor bir sana tamam diyor............. gerisini dolduran doldursun,nasıl olsa bilen biliyor..
    kaçtane SS kullanıcısı efendi efendi kurallara uyarak kullanmış O motoru zaten kullanması kurallara aykırı
    Dostum Makine değil motorsiklet o :D bende bu motorsikletlere makine diyenlere karşıyım BU arada ne kadar haklı olursan ol yine birileri elini gazdan çekmiycek...
    [B][COLOR="#696969"]Mondial RS 151 - 2008 / 2011[/COLOR][HR][/HR] [COLOR="#FF0000"]Honda Titan - 2011 / ?[/COLOR][HR][/HR] :bestmt:[/B]

  11. #51

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı gti_king adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında şimdi yine boş yere tartışma başlıyor fakat ben de buna bir nebze katılıyorum.
    Yani SS'in yaptığını yapan başka motosikletler de var, maksat trafik kurallarına uygun gitmekse.
    Atıyorum ben bir GS ile de kurallara gayet düzgün uyarım, gereken yerlerde de 170 - 180 yaparım, eğer hız gerekecekse.
    Yani Supersport almanın mantığı şu yüksek hız duygusunu tatmin etmek sanırım.
    Belki sadece tipi için binenler vardır, onları tenzih ederim.
    Fakat bana kalırsa bu motosikletlerin yeri pistlerdir.
    Pistte ben de isterim bir SS ile gaz açmayı.
    Yapılmalı da, o motosikletlere o kadar para verdikten sonra bence piste girilmeli.
    İstanbul Park'ta düzenlendi mesela.

    Neyse, devam etmeyeyim.
    İyi günler
    SS'nin yaptığını başka motosikletde yapabiliyor diyorsun , SS'lerin yeri pist diğer motorların yeri yollardır diyorsun.Sence de bir çelişki yokmu ? 150 ve üzeri hız yapan bütün motosikletleri piste süreceksin o zaman.SS sanki saatte 500 km ile gidiyor diğer motorlar 50 km ile gidiyor.Yazdığın tamamen çelişkili bence.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vatandaş SS makineyi alırken içinden ne geçirir
    veya şöyle sorayım SS makina almak neden ister
    kimi kandırıyoruz,adam gibi sürmek,kimseyi delmemek,ara gazı açmamak,lastik yakmamak,hız limitlerini delmemek için aldım diyemi kandıracagım milleti,tabi yerse
    karşındaki vatandaş zaten bir makinaya bakıyor bir sana tamam diyor............. gerisini dolduran doldursun,nasıl olsa bilen biliyor..
    kaçtane SS kullanıcısı efendi efendi kurallara uyarak kullanmış O motoru zaten kullanması kurallara aykırı
    Arjantinli , SS makinayı hızı ve tipi seven insanlar alır burası doğru.Kimse burada hız limitlerini geçmem , ara gazı açmam demiyor zaten ss kullanıpta.Birşeyi görgüsüzlük yapmadan kullanmak vardır buda kişilikten gelir ne kadar söylesen fayda etmez.Kimi lüks sever kimi sevmez bunada kimse karışamaz.Sen Naked binersin ben gider en hızlı motora binerim , kimisi ayağımı yerden kessin demir kimisi keyif için biner.İnsanların görüşleri farklı.Buna saygı duymak lazım.

    Neden bu kadar SS kullananlara karşı önyargın var bilmiyorum fakat kullandığın motorda çelişiyor söylediklerinle.Senin yazdıklarına neredeyse ayağımı yerden kessin de artistlikte hızda gözüm yok gibi birşeyler çıkıyor.

    Fakat Kawasaki ER5 'e biniyorsun.Altındaki 210 gibi hızlara çıkabilen , 50 beygir , çok seri kalkış ve , iyi bir torka sahip bir makina.Tarzının Racing olmaması birşey değiştirmiyor 2 silindir güçlü bir motor.Sanki Honda Today'e biniyormuş gibi Racing bu kadar garip gelmesin sana.Umarım Anlatabilmişimdir.

  12. #52

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha R1
    vallahi forum kuralları olmasa ben de küfredeceğim. yaramı deştiniz yemin ediyorum. bir hafta önce bir tanesi bana az kalsın çarpıyordu. uzun seneler ss kullandım ama ayılık yapmak içimden gelmiyor. ben bu makinaları artık hızları için değil, sıralı dört silindirin homurtusu ve oturuş pozisyonunun verdiği hakimiyet hissi için seviyorum. işin komik yanı şu: internette bu adamlar motor satıyor ve sonra "ciğeri sağlam" diye bir terane öttürüyorlar. böyle bir kullanım tarzıyla o makina asla sağlam kalmaz. ayrıyetten 70km ile giderken yanına yaklaşıp ön kaldırsana diyen kamyoncu takımına da çok kılım

  13. #53
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SS'nin yaptığını başka motosikletde yapabiliyor diyorsun , SS'lerin yeri pist diğer motorların yeri yollardır diyorsun.Sence de bir çelişki yokmu ? 150 ve üzeri hız yapan bütün motosikletleri piste süreceksin o zaman.SS sanki saatte 500 km ile gidiyor diğer motorlar 50 km ile gidiyor.Yazdığın tamamen çelişkili bence.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------



    Arjantinli , SS makinayı hızı ve tipi seven insanlar alır burası doğru.Kimse burada hız limitlerini geçmem , ara gazı açmam demiyor zaten ss kullanıpta.Birşeyi görgüsüzlük yapmadan kullanmak vardır buda kişilikten gelir ne kadar söylesen fayda etmez.Kimi lüks sever kimi sevmez bunada kimse karışamaz.Sen Naked binersin ben gider en hızlı motora binerim , kimisi ayağımı yerden kessin demir kimisi keyif için biner.İnsanların görüşleri farklı.Buna saygı duymak lazım.

    Neden bu kadar SS kullananlara karşı önyargın var bilmiyorum fakat kullandığın motorda çelişiyor söylediklerinle.Senin yazdıklarına neredeyse ayağımı yerden kessin de artistlikte hızda gözüm yok gibi birşeyler çıkıyor.

    Fakat Kawasaki ER5 'e biniyorsun.Altındaki 210 gibi hızlara çıkabilen , 50 beygir , çok seri kalkış ve , iyi bir torka sahip bir makina.Tarzının Racing olmaması birşey değiştirmiyor 2 silindir güçlü bir motor.Sanki Honda Today'e biniyormuş gibi Racing bu kadar garip gelmesin sana.Umarım Anlatabilmişimdir.
    Dostum çok sert tepki vermişsin yahu, sakin.
    Anlatmak istediğim şey o değildi.
    Yazdıklarımın tamamen arkasındayım.
    SS'lerin asıl yeri pistlerdir.
    Ben 600RR yerine Hornet kullanılması taraftarıyım mesela.
    600RR yapısı gereği yüksek hızlara çok rahat çıkabilir, rüzgar koruması, oturuş pozisyonu buna müsait.
    Hornet ise aynı motor bloğuna sahip fakat çıplak bir motosiklet olduğu için o hızlara çıkar fakat o hızlarda uzun süre seyredemez.
    Hornet'in süspansiyon yapısı, oturuş pozisyonu ise daha düşük hızda daha uzun seyahatler yapabilme imkanı sunuyor.

    Ben gidip bir piste gireceksem gider 600RR alırım Hornet yerine.
    Peki siz olsanız hangisini alırsınız bu ikisi arasında piste girmek amaçlı?
    Madem pist için 600RR alıyorsunuz, yol için daha uygun olan Hornet değil midir sizce de?

    Ben demiyorum ki bütün SS'ler piyasadan kaldırılsın.
    Fakat biraz daha objektif bakınca olaya farklı şeyler farkedebiliyor insan.
    Yani ben gidip ülkemin yamalı bohça asfaltında, kıçı kaydıra kaydıra, yollarda seke seke gitmektense açıkçası aynı yollarda daha konforlu yol almayı tercih ederim.
    Ben gider 990 Adv alırım, siz gider 1000RR alırsınız.
    Peki İstanbul yollarında, en iyimser yollarda, hangimiz daha rahat yol alır?
    Hangimiz daha konforlu olarak daha uzun süre seyahat edebilir? Eşit hızlardan bahsediyorum.
    Peki, çıktık İstanbul Park'a, hangimiz yutar tozu?
    Hangimiz en çok keyfi alır sizce?

    Yani anlatmak istediğim olay şu;
    Ben sokaklarda SS görmekten illallah ettim açıkçası.
    Hepsi ölü, gürültü yuvası.
    Ben isterim ki, güzel ülkemin güzel insanları şu meretten keyif alarak sürsünler.
    Madem ki yolları değiştiremiyoruz, motosikletleri değiştirelim.
    Daha konforlu, daha düşük hızlı fakat daha güvenli.
    Ne dersiniz?

    Siz bu yollarda SS'e binmekte ısrarcıysanız kesinlikle bir şey denilemez.
    Saygı duyarım fikrinize, hatta imrenirim de sizler kadar cesur olamadığım için.
    Fakat en azından Avrupa standartlarına çıkana kadar yol kalitemiz, ben SS'e binmeyeceğim.
    Gerçi o kaliteye ulaşsak da binmem ki, alırım bi 510SM, olmadı 690SMC, ooo misss

  14. #54
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    ülen ben salağın arkada!!! gideniyim demekki..
    geçenlerde cbr 125 in çinli kopyası beni geçti yolda...
    kartala gidiyordum...
    ne sevinmiştir şimdi...
    1000 liği solladım olm ben...yetişemedi arkamdan salak...

    şimdiki aklım 14 sene önce olsa alırmıydım şu mereti ve 14 yılda sadece 35000 km mi yapardım....
    dediğim gibi..arkada gideniyim işte...
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  15. #55

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Alıntı gti_king adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum çok sert tepki vermişsin yahu, sakin.
    Anlatmak istediğim şey o değildi.
    Yazdıklarımın tamamen arkasındayım.
    SS'lerin asıl yeri pistlerdir.
    Ben 600RR yerine Hornet kullanılması taraftarıyım mesela.
    600RR yapısı gereği yüksek hızlara çok rahat çıkabilir, rüzgar koruması, oturuş pozisyonu buna müsait.
    Hornet ise aynı motor bloğuna sahip fakat çıplak bir motosiklet olduğu için o hızlara çıkar fakat o hızlarda uzun süre seyredemez.
    Hornet'in süspansiyon yapısı, oturuş pozisyonu ise daha düşük hızda daha uzun seyahatler yapabilme imkanı sunuyor.

    Ben gidip bir piste gireceksem gider 600RR alırım Hornet yerine.
    Peki siz olsanız hangisini alırsınız bu ikisi arasında piste girmek amaçlı?
    Madem pist için 600RR alıyorsunuz, yol için daha uygun olan Hornet değil midir sizce de?

    Ben demiyorum ki bütün SS'ler piyasadan kaldırılsın.
    Fakat biraz daha objektif bakınca olaya farklı şeyler farkedebiliyor insan.
    Yani ben gidip ülkemin yamalı bohça asfaltında, kıçı kaydıra kaydıra, yollarda seke seke gitmektense açıkçası aynı yollarda daha konforlu yol almayı tercih ederim.
    Ben gider 990 Adv alırım, siz gider 1000RR alırsınız.
    Peki İstanbul yollarında, en iyimser yollarda, hangimiz daha rahat yol alır?
    Hangimiz daha konforlu olarak daha uzun süre seyahat edebilir? Eşit hızlardan bahsediyorum.
    Peki, çıktık İstanbul Park'a, hangimiz yutar tozu?
    Hangimiz en çok keyfi alır sizce?

    Yani anlatmak istediğim olay şu;
    Ben sokaklarda SS görmekten illallah ettim açıkçası.
    Hepsi ölü, gürültü yuvası.
    Ben isterim ki, güzel ülkemin güzel insanları şu meretten keyif alarak sürsünler.
    Madem ki yolları değiştiremiyoruz, motosikletleri değiştirelim.
    Daha konforlu, daha düşük hızlı fakat daha güvenli.
    Ne dersiniz?

    Siz bu yollarda SS'e binmekte ısrarcıysanız kesinlikle bir şey denilemez.
    Saygı duyarım fikrinize, hatta imrenirim de sizler kadar cesur olamadığım için.
    Fakat en azından Avrupa standartlarına çıkana kadar yol kalitemiz, ben SS'e binmeyeceğim.
    Gerçi o kaliteye ulaşsak da binmem ki, alırım bi 510SM, olmadı 690SMC, ooo misss
    Fikirlerine saygı duyuyorum , şimdi daha açıklayıcı oldu inan
    Sert tepki vermek değildi amacım , öyle bir izlenim bıraktıysam özürdilerim
    Demek istediklerini iyi anladım , esasında doğru söylüyorsun.

    "Fakat en azından Avrupa standartlarına çıkana kadar yol kalitemiz, ben SS'e binmeyeceğim"

    Bu cümlene sonuna kadar katılıyorum , daha bugün lanet ettim yollara yeniden , sizin oraları bilmem de Antalya'nın yolları SS için rezalet , inanın SSlere aşırı ilgim olmasa tarz değiştirmeyi düşünücem.Hatta bugün bir arkadaşıma telefonda dedim ki , yollar felaket çok zarar veriyor motora , belediyenin yıllardır birşey yapacağıda yok , şöyle süspansüyonu iyi konforlu bir motor da aklımı dürtüyor dedim Hatta ona bazı model önerileri yaptım Fakat dediğim gibi bakalım nereye kadar gidecek SS'a binmeye devam edecem.

    Teşekkürler Yorumun İçin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:06 ----------

    Alıntı pc-kopat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vallahi forum kuralları olmasa ben de küfredeceğim. yaramı deştiniz yemin ediyorum. bir hafta önce bir tanesi bana az kalsın çarpıyordu. uzun seneler ss kullandım ama ayılık yapmak içimden gelmiyor. ben bu makinaları artık hızları için değil, sıralı dört silindirin homurtusu ve oturuş pozisyonunun verdiği hakimiyet hissi için seviyorum. işin komik yanı şu: internette bu adamlar motor satıyor ve sonra "ciğeri sağlam" diye bir terane öttürüyorlar. böyle bir kullanım tarzıyla o makina asla sağlam kalmaz. ayrıyetten 70km ile giderken yanına yaklaşıp ön kaldırsana diyen kamyoncu takımına da çok kılım
    İyi yine ön kaldır diyorlar , bana da bugün şahin arabası olan biri ciddi ciddi bu benim arabayı geçermi diyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:11 ----------

    Alıntı sametagir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ülen ben salağın arkada!!! gideniyim demekki..
    geçenlerde cbr 125 in çinli kopyası beni geçti yolda...
    kartala gidiyordum...
    ne sevinmiştir şimdi...
    1000 liği solladım olm ben...yetişemedi arkamdan salak...

    şimdiki aklım 14 sene önce olsa alırmıydım şu mereti ve 14 yılda sadece 35000 km mi yapardım....
    dediğim gibi..arkada gideniyim işte...
    Skyjettir o Fena çizmişler hocam seni

  16. #56
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    olmuş mu o kadar yahu... zaman çabuk geçiyor

    ben schweppes taraftarıyım... hatta bağımlısıyım
    Ninja

  17. #57

    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Antalya , Isparta
    Motosikleti
    Honda Msx125 olacak gibi
    Yorumları okuyunca SS kullanananlar direk artist olarak nitelendirilmiş, bence yanlış.Şimdi 70 km yapılacak yol var , 200 km yapılacak yol var.Bir SS kullanıcıysam şehir içinde 200' le gidemem herhalde.Birde kuralları hiçe sayanlar çoğunlukla SS kullanıcıları gibi bir yargıya varılmış.Apaçiysen altında ister 1000 lik isterse 100 lük motor olsun bişey değişmez.Ben şehir içinde 70-80 gibi bir hızla giderken çok defa 125 lik motorlar tarafından sollandım.Hızlı gitmek ya da sollamak marifet değil.Marifet güvenli olarak yol kat etmektir.
    I've woken now ,to find myself , in the shadows all I've created.

  18. #58
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fikirlerine saygı duyuyorum , şimdi daha açıklayıcı oldu inan
    Sert tepki vermek değildi amacım , öyle bir izlenim bıraktıysam özürdilerim
    Demek istediklerini iyi anladım , esasında doğru söylüyorsun.

    "Fakat en azından Avrupa standartlarına çıkana kadar yol kalitemiz, ben SS'e binmeyeceğim"

    Bu cümlene sonuna kadar katılıyorum , daha bugün lanet ettim yollara yeniden , sizin oraları bilmem de Antalya'nın yolları SS için rezalet , inanın SSlere aşırı ilgim olmasa tarz değiştirmeyi düşünücem.Hatta bugün bir arkadaşıma telefonda dedim ki , yollar felaket çok zarar veriyor motora , belediyenin yıllardır birşey yapacağıda yok , şöyle süspansüyonu iyi konforlu bir motor da aklımı dürtüyor dedim Hatta ona bazı model önerileri yaptım Fakat dediğim gibi bakalım nereye kadar gidecek SS'a binmeye devam edecem.

    Teşekkürler Yorumun İçin [COLOR="Silver"]
    Karşılıklı anlaşmak güzel şey vesselam

    Keyifli sürüşler

  19. #59

    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia RS "08
    Alıntı blackhhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumları okuyunca SS kullanananlar direk artist olarak nitelendirilmiş, bence yanlış.Şimdi 70 km yapılacak yol var , 200 km yapılacak yol var.Bir SS kullanıcıysam şehir içinde 200' le gidemem herhalde.Birde kuralları hiçe sayanlar çoğunlukla SS kullanıcıları gibi bir yargıya varılmış.Apaçiysen altında ister 1000 lik isterse 100 lük motor olsun bişey değişmez.Ben şehir içinde 70-80 gibi bir hızla giderken çok defa 125 lik motorlar tarafından sollandım.Hızlı gitmek ya da sollamak marifet değil.Marifet güvenli olarak yol kat etmektir.
    Nokta.......
    HONDACBR125RAPRİLİARS125YAMAHAR6

  20. #60
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Alıntı blackhhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi 70 km yapılacak yol var , 200 km yapılacak yol var.
    Nerede o 200km yapılabilen yol? Almanya'da yaşıyor olsak diyeceğim ki, arada bir Autobahn'a çıkıyor. Kendinizi avutmayın, Türkiye'de sürat sınırı, en yüksek olduğu yolda, motosikletlere 100km. Trafik kurallarına uymamayı seçiyor olabilirsiniz, bari açıkça söyleyin kardeşim. 200km yapılacak yol filan yok...
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)